- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- MIUI / HyperOS topik
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
Hirdetés
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Devolver Direct - Jövő hónapban jön a következő show
gp A nagy nyári összeröffenés alkalmából számos új bejelentésre számíthatunk a kiadótól.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Mobilarena
iPhone felhasználók szakmai topikja
Kérek mindenkit, hogy a topikban kulturáltan kommunikáljunk: [link]
Archívum #1
Archívum #2
Új hozzászólás Aktív témák
-
Black Dragon
addikt
válasz ittakary #149024 üzenetére
Korábban kérdeztem itt, hogy ha kijelző hibás(behomyálsodott a bal felső sarok), akkor a szavatossági időn belül vissza tudom-e vinni a telót valemylik apr-be vagy a telekomba, ahol vettem a készüléket, viszont az elfelejtettem mondani, hogy cégnévre történt a vásárlás, nem magánszemélyre, így gondolom a 2 év szavatosság is ugrott.
Már csak azért is, mert írtam az istylenak, hogy akkor ez a helyzet, és azt mondták, hogy garancián túli szervízben tudnak ebben az esetben segíteni, ami gondolom én a fizetés szervízt jelenti.Vagy félreértettem volna?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen