- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Mobil flották
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Ilyen lesz a Honor 200 és 200 Pro
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Mobilarena
iPhone felhasználók szakmai topikja
Kérek mindenkit, hogy a topikban kulturáltan kommunikáljunk: [link]
Archívum #1
Archívum #2
Új hozzászólás Aktív témák
-
MitoGábor
tag
Üdv!
Ha valakinek garanciális problémája lenne, esetleg biztosra akar menni a cserét illetően, akkor keressen meg privátban!06-70-385-0717 <> mitogabor@vipmail.hu
-
MitoGábor
tag
válasz domojko #136743 üzenetére
Amiket kereskedőn keresztül tudsz venni olcsóbban, mint a listaár, azok 99%-ban import telók. Azokhoz nem szokott számla lenni.
A nem bekapcsos készülékek mellé szokták kérni a számlát, de ez nagyon-nagyon ritka, kb. 1000-ből egyszer fordul elő ilyen. Ebben az esetben oda kell vissza vinni a készüléket, ahol vásároltad és intézzék el ők a cserét.06-70-385-0717 <> mitogabor@vipmail.hu
-
MitoGábor
tag
válasz agabe #136842 üzenetére
Semmi. Más a modell számuk és a töltőfej. Én is rendszeresen hozatok az USA-ból készülékeket, és semmi gond nincs velük. Sőt, kint is lehet EU modell-t kapni. Azoknál meg tényleg ugyanaz a készülék van a dobozban, mint az EU-soknál, csak a töltőfej US szabvány.
Igen, az Arab országokban értékesített készülékeken tiltva van a FaceTime. Ez nem urban legend, személyes tapasztalat. Sajnos nem lehet előhozni belőlük, már többféleképpen is próbáltam.
06-70-385-0717 <> mitogabor@vipmail.hu
-
-
MitoGábor
tag
Ne vicceljetek már... Itthoni nagykerben 1500 Forint körül van egy utángyártott i5S akkumulátor...
06-70-385-0717 <> mitogabor@vipmail.hu
-
MitoGábor
tag
válasz TechN7ne #136880 üzenetére
Amit utólagosan raknak bele nem hivatalos szervizek, az mind ez az 1500 Forintos fajta. Hiába kérnek el egyik helyen 4ezret, azon a másik helyen is ezt rakják bele, ahol 10-et kérnek el.
15-20 ezer forint hivatalosan az Apple-nél az akku csere. Egy i5-i5S-nél nem biztos, hogy megéri ennyiért a beavatkozás.06-70-385-0717 <> mitogabor@vipmail.hu
-
MitoGábor
tag
válasz California1 #136906 üzenetére
Természetesen többféle. Ahogy a 300 forintos üvegfóliáknál, mindig az a legjobb, amit az az üzlet árul, ahol éppen érdeklődsz. Sajnos ezt csak több hetes használat után tudod meg.
06-70-385-0717 <> mitogabor@vipmail.hu
-
MitoGábor
tag
válasz California1 #136911 üzenetére
Ezek kínai akkuk. Általában semmilyen márkajelzés nincs rajtuk.
06-70-385-0717 <> mitogabor@vipmail.hu
-
MitoGábor
tag
Ha nincs a munkalapra felvezetve, hogy újraindult az 1 év garancia, attól még az újraindult. A garancia munkalapra való felvezetést csak az iStyle csinálja. Nem is a munkalap kell a garancia újrainduláshoz, hanem a készülék eredeti számlája.
06-70-385-0717 <> mitogabor@vipmail.hu
-
MitoGábor
tag
!!!Garancia/szavatosság gyorstalpaló!!!
Sok-sok ember tévhitben van, vagy esetleg rosszul értesült a folyamattal kapcsolatban. Ezek közül (sajnos) nem csak a végfelhasználók érintettek, hanem azok is, akiknek a munkájuknál fogva muszáj lenne tájékozottnak lennie. Itt gondolok az Apple 0680-as segéd vonalára, külső értékesítő helyekre, szolgáltatókra, ezekkel kapcsolatos elavult, több éves cikkekre stb. Így sosem csodálkozom azon, hogy mindenki máshogy ismeri/"tudja" a dolgokat.
Apple garancia
Minden esetben 1 év. Ez alól kivétel, ha a felhasználó Apple Care-t vesz rá. Így 2 évet kap, illetve lesz rá biztosítása is, de a biztosítás CSAK Apple Store-okban érvényesíthető.
A garancia csak a készülék meghibásodására vonatkozik. Ázásra, törésre, repedésre stb. NEM.
Az 1 év világgaranciát jelent, tehát BÁRHOL a világon veszel Apple eszközt, azt BÁRMELYIK országban tudod érvényesíteni mindenféle számla, jótállási jegy nélkül sorozatszám alapján. Igen, most jönnének a "de, ha nem kapcsol be, akkor minden esetben kérik a számlát" szöveg. NEM! Ezt az alaplap cserélgetők, okoskodók miatt hozták be. Az utóbbi hónapokban enyhítettek ezen, mivel, ha valami gyanús a szerviztechnikusnak, akkor kiküldi az Apple szerviz központjába, ahol jóval felkészültebben tudják átvizsgálni a készüléket, az esetleges visszaélések miatt. Ez több hetet is igénybe vehet, tehát nem pár nap alatt cserélik a készüléket.Szavatosság
Sajnos ez is egy kicsit megosztott dolog a szervizek között. Mind a három szerviz máshogy alkalmazza, érvényesíti ezt.
Nyár végétől a szavatosság CSAK és kizárólag a magyarországi, hivatalos viszonteladóktól származó készülékekre érvényesíthető. Régebben minden EU-ból (kivéve Svájc) származó készülékre élt itthon. Viszont az Apple besokallt, szigorított ezen (jogosan), hogy a szavatosságot kizárólag abban az országban lehet érvényesíteni, ahol vásárolva volt az eszköz.
A jogszabályok miatt, ez csak akkor él, ha MAGÁNSZEMÉLY vásárolta a készüléket. Ha cégre szól a számla és 1 éven BELÜL történt a csere, akkor ÚJRAINDUL az 1 év garancia! Ha 1 és 2 év között cserélnek magánszemélynek, akkor is ÚJRAINDUL az 1 év garancia!Pár apró, plusz infó...
A megszapodorott aranyásók miatt szigorítottak és folyamatosan szigorítanak a cseréket illetően. Már egyik szerviz sem igazán cseréli ki az eszközöket mondvacsinált dolgokra hivatkozva. Gondolok itt a "gyorsanmerüllefagygyengeawifiésahálózatkikapcsolgat" stb. A szerviz lefuttat különböző teszteket a készülékeken, ami kihat a hardverre, akkura stb. és, ha nem dob ki hibát, akkor visszaadják az ügyfél kezébe, hogy nem tapasztalták a problémát és viszontlátásra.Pár éve már nem csak cserélnek, hanem JAVÍTJÁK is az iPhone-okat. Kijelző, touch ID, akkumulátor, kamerák stb. Tehát ne lepődjön meg senki, ha a leadott készülékét nem cserélik, hanem a problémás alkatrészt kicserélve kapja vissza az eredeti telefonját.
Visszatérve a külföldi iPhone-okra. Az iPhone 5 USA verzió óta, mindenkiben benne él, hogy az amerikából származó iPhone-ok LTE-je nálunk nem működik... iPhone 6-ban még volt egy-két olyan modell, ami nem tartalmazta az összes itthon használt frekvenciát, tehát gyengébb volt rajta a 4G. A 6S-ek és 7-ek esetében UGYANAZOKAT a frekvenciákat (egyes esetekben még többet) támogatnak, mint az EU-sak. Tehát a töltőfejen kívül teljesen 100%-ban megegyeznek az itthoniakkal, bátran meg lehet őket venni, NE féljetek tőlük.
Hátrébb olvastam, hogy valaki kifogásolta a Watch cseréjének az átfutási idejét. Az összes készülékkel ellentétben a Watchokat nem itthon, hanem a kinti, központi szervizben vizsgálják be, és ők döntik el, hogy cserélik, vagy sem. Ez akár 2-3 hetet is igénybe vehet. Nem az itthoniak tehetnek erről, az Apple döntött így.
Nagy vonalakban ennyi... Ha bárkinek kérdése van, szívesen válaszolok. Mindenkit megkérek, hogy olyanokkal kapcsolatban ne keressenek mint pl. "mit mondjak, hogy biztos kicseréljék az telefonom?", "te hova jársz?", "melyik szervizt ajánlod?" stb.
06-70-385-0717 <> mitogabor@vipmail.hu
-
MitoGábor
tag
válasz joey04 #151915 üzenetére
Szia!
Az iPad-eknél nincs javítás, kizárólag csere. Ha megvan a számlája és nem cégre szól, akkor vidd be bármelyik hivatalos Apple szervizbe, mondd el, hogy mi a problémád a készülékkel. Elvileg tesztelés után ők is látni fogják, hogy kuka az akkud, így kompletten cserélik a készüléket. Ha esetleg nincs meg a számlája, vagy céges vásárlás, abban is tudok segíteni privátban.06-70-385-0717 <> mitogabor@vipmail.hu
-
MitoGábor
tag
válasz bepe79 #156329 üzenetére
0 sebességbeli különbséggel??! A9-es processzor van benne, mint a 6S-ben... Gyorsaságban össze sem lehet hasonítani a két telefont. Annyiban igazad van, hogy külsőleg abszolút semmit nem változtattak rajta. Ez megjelenéskor nekem is nagy csalódás volt. Viszont tény, hogy nagyon sok embernek még mindig ez a méret, forma jön be, és viszik az SE-ket, mint a cukrot!
06-70-385-0717 <> mitogabor@vipmail.hu
-
MitoGábor
tag
A vadonatúj, 1 év garis iPhone 6 szolgáltatós készülékeket 100-ért elég szépen viszik tőlem...
06-70-385-0717 <> mitogabor@vipmail.hu
-
MitoGábor
tag
Az igazi csodaszer:
Rálehelek, térd behajlít, felsőcombon 5x áttöröl! HIBÁTLAN!06-70-385-0717 <> mitogabor@vipmail.hu
-
MitoGábor
tag
Tisztelt fórum tagok!
Muszáj ide is beírnom, mert már egy kicsit sok volt ez mostanában...
A Telenor-os/Vodafone-os készülékeket a szolgáltató UGYANÚGY függőként adja, ahogy eddig. 2 év UTÁN lehet igényelni a függetlenítését, miután lejárt róluk a hűség (nyilván ez nem vonatkozik a listaáron vett készülékek esetében, de ez elenyésző tényező). Ezt a szerződő tudja kérvényezni SZEMÉLYESEN, vagy a meghatalmazottja. A Telekom az egyetlen szolgáltató, aki úgy döntött, hogy 2017. októbertől az összes készülékét kártyafüggetlenül forgalmazza. Az októbertől behozott törvény arra kötelezi a szolgáltatókat, hogy 2 év UTÁN ingyenesen függetlenítse ki a telefonjait, nem arra, hogy veszek egy készüléket és azon nyomban szaladhatok kifüggetleníteni.
Ezt csak azért írtam le, mert folyamatosan vitatkozom a tisztelt érdeklődőkkel, ha egy Telenor-os készüléket hirdetek. Pl. most egy X 256GB Telenor-os esetében volt egymás után 5 hívásom, hogy megvan-e a számlája, mert akkor ő kifüggetlenítené. Most komolyan?! Ennyire hülyének nézik egyesek az embert? Ha ki lehetne függetleníteni, akkor nem 250 lenne az ára, hanem 300.... Természetesen, ha visszakérdezek, akkor meg sértődés van és én vagyok a bunkó....06-70-385-0717 <> mitogabor@vipmail.hu
-
MitoGábor
tag
válasz MasterMark #186283 üzenetére
Igen, egyedül a Telekom-nál van lehetőség erre, hogy hűség idő alatt is online, vagy telefonon keresztül függetleníteni lehet a készülékeket.
Próbáld meg ezt a Telenor-nál, vagy a Vodafone-nál...06-70-385-0717 <> mitogabor@vipmail.hu
-
MitoGábor
tag
válasz lugosi #186290 üzenetére
Pont most említettem egy ismerősömnek, hogy anno azért is kezdtem el Apple-el foglalkozni, mert egy kicsit "értelmesebb, hozzáértőbb, normálisabb" réteg használ(ta)ja (ebből most nem azt akarom kihozni, hogy az Apple dolgokat csak sznobok használják/ták. Ez inkább magyarországon elterjedt tévhit, mert csóróbbak vagyunk az átlag nyugati országokhoz képest). De mostanra minden napra jut 1-2 olyan ordas bunkó, hogy az eszemet eldobom...
06-70-385-0717 <> mitogabor@vipmail.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- iPad topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Linux kezdőknek
- xDefiant
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Milyen program, ami...?
- Milyen SSD-t vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest