- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Telekom T Phone és T Phone Pro - híg a leve
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zola007
veterán
válasz sanzi89 #17188 üzenetére
Nekem Steeltower van, jó pumpa, hosszú távon ennyit megér a dolog. Mérője pontos, digitálissal összemérve.
Szelep egyszerű, könnyű nyomni és normálisan össze van rakva
A Lidl-st nem ismerem, lehet hogy az is van ilyen jó, de mikor nekem kellett, akkor nem volt sehol normális pumpa olcsóbbanMʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Zola007
veterán
válasz sanzi89 #17256 üzenetére
még a sárga Continental leszedő is jó, azt is ajánlom, csak kevés helyen kapni:
a Crivit sisakok milyenek egyébként?
[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
zoo8800
veterán
válasz sanzi89 #17256 üzenetére
A gumileszedésnek van egy trükkje, ha azt tudod, akkor szinte bármelyik külsőt könnyedén leszeded kézzel Ha a drótot a leszedéskor a felni belsejéhez húzod a peremtől (ott ált. kisebb az átmérő), akkor simán lejön majd, nem fog szorulni.
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
-=RelakS=-
veterán
válasz sanzi89 #17516 üzenetére
Ilyet két kulacstartóval a nyereg alá, aztán mehet az ivászat
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Zola007
veterán
válasz sanzi89 #17527 üzenetére
Debrecenben már nem volt egy pumpa sem negyed 9 körül, de még a nyoma sem csak az árcédula
Vagy nem is jött(#17531) pengemetal: én is néztem egy ezüst keretest, gondoltam egyik barátomnak ajándékba adom majd, de végül otthagytam
(#17534) Gizmo94: nálunk azért nem volt ennyire gáz, kulturáltan el is beszélgett 1-2 sráccal, az egyikkel a trikót, nadrágot méregettük egy negyed óráig, hogy most akkor melyiket is vigyük
ellenben vettem sisakot, 800 ft-os minipumpát (elhagyni jó lesz ) és nadrágot, trikót, kesztyűt
nálam is látták hogy nézelődöm 2 nagymama is megkérdezte hogy mit vigyen az unokának, mert meghagyták nekik hogy pumpát és M-es nadrágot vigyen feltétlen, illetve amit még talál !1600-as minipumpáról mi a vélemény? ér annyit?
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
D.Orion
veterán
válasz sanzi89 #18071 üzenetére
Le van maszkolva még. Egyébként egy olcsó szar villa. Nyugi a becsúszó, szimeringek, állítók, stb. nem lettek festékkel beborítva.
Más, most akadt meg a szemem egy FB híren:
CsepelRoyal **** Áprilistól az üzletekben!
- Váz + Villa: 79.990,- Ft
- 4130 CroMo
- M (52cm), L (56cm), XL (60cm)[ Szerkesztve ]
-
grizlisandor
addikt
válasz sanzi89 #18079 üzenetére
Mondta a csóka, hogy tán még a gumikra kellene költeni, hogy az elsőt kicserélni valami szélesebbre...
A váltókar a jobb oldali, amivel a fogaskeréksorokat lehet váltani a csavarozásoknál eltört, mondta rá a megoldást, hogy pillanatragasztó.Mennyit érhet ez így? 55k-ra tartja, alkudni megpróbálok, reálisan egy 45k körül gondoltam rá, de nem valószínű, hogy megkapom. 50valamennyiért kapok a boltban 1+1 év gariért Sch-Csepel városi biciklit, igaz acél vázas egyszerű, de új meg garis...
-
Goblin12
őstag
válasz sanzi89 #18071 üzenetére
Üdv,
Water Transfer Printing mondjuk nem telejesen az mint a képen, de gondolom a felső mintázat hasonló módon készült.
-
dragonfx
veterán
válasz sanzi89 #19453 üzenetére
Na ez az...amúgy 184 vagyok szerintem a 19es is eleg lenne.én amugyse szeretem egekbe ván a nyereg....
Nem fogom az lx v-fek szettemet kidobni...drága volt de faxa. Ahogy a deore valtokat sem es a fogaskoszorukat.
Amúgy lenne pár kérdésem...
Honnan tudom meg a kormanycsapagy es a monoblokk milyen állapotú?
A hajtás cserével a monoblokk csere együtt jár...vagy az külön??mert akkor az irto régi...
A kormanycsapagyam se tudom milyen...
Hogy tudom meg octalinkes vágy 4szog tengelyes vágy milyen?
Meg mostaniakra melyik atultetheto?
Teleszkopot is szet kene szedetnem....
Nem tudom lehet jobbb lenne uj bic,aj es az ertelmes cuccokat atmenteni arra....vagy ezzel a vazheggesztessel cserevel megoldani......
Használt vazat nem veszeuk. Magellan polaris.t meg crux.öt láttam 40ert. Kettő közt a mi különbség? Ezek kompatibiisek a shimano cuccokkal??[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz sanzi89 #19458 üzenetére
Hat sajnálnám a bicajt eladni/ sutba vágni csak a vaz miatt.akkor inkább csere. A felszereltseget én alakitottamvek alatt. Jóval a 150k.s szint folott ván mint amennyibe anno kerult a cangam 12 éve.
Eladni szerintem így nem lehetne.meg akkor azt is alakítani, úgy hogy nekem tetszen...az megint nagy pénz....az alkatrészek egy része. Szerencsére a kisebb olcsóbbak ugyis cseresek...azokból is berakok faxat.
Hát én se szeretnék bukni.de már nem is megyék mint a hülye.régen sokat estem...megúsztam.....nem hianyzik. En 30 fölé max lejtőn megyek....:-D
Kerekek is jók.en fuzettem...vuelta airline.De ha eladnam túti a rockridert vennem es ami hasznos atrakatnam ra.
Rst telot amúgy erdemes szetszedetni tisztitatni hátha jobb lesz? Asszem rugo elasztomeres.
Nyeregcsovem nem drága dolog.gyári. De ülés az tuti marad zseles lookin.Nem tom mit tevo legyek...plane zseton nélkül szezon előtt...
Az a gáz foglalmam sincs miota lehet repedt...de tuti nem hétvégén repedt el mert ezt a kotyogast mar regebb óta éreztem...csakhat ki a franc figyeli ott elol....
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz sanzi89 #19458 üzenetére
Amugy a kormanycsapagy es a monoblokk régi úgyis cseres lenne.
A fékek valtok bowdenezestol tartok....vagy ha veszek shimi bowdent az meretpontos?
Nyeregcso nem draga ami ván.nem gond.
Na még a lanctanyerok lánc....én sosem szedtem azt a részét szét...."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
razzorr
őstag
válasz sanzi89 #20273 üzenetére
Pont a te logout-os cikkedet olvastam az előbb. És 2010 óta milyen a bringa? Nekem volt anno régen egy Caprine Cherokee-m, tudom nem egy kategória, meg az acélvázas is, de a mai napig remekül fut a családban. Eddig azt a bringámat szerettem a legjobban.
Írhatnál egy pár sort az Epik-ről, hogy mik az erősségei-gyenge pontjai.Annyira nem égetverő most a bringa váltás nálam, de ki tudja mit hoz a jövő
Egy helyi kereskedőnél láttam ezt a bringát, itt is V fékes változatban és megfogott elsőre. Valami 110rugó körül volt. -
razzorr
őstag
válasz sanzi89 #20276 üzenetére
Köszi, szép összefoglaló.
10000km alatt azért nem gatyásodott le annyira, hogy be kelljen tolni a sarki szeméttelepre, ez jó jel
Na majd ha vennem kell bringát, ez is ott lesz a lehetőségek között. Valahogy mikor ránézek egy Caprine vagy Csepel bringára, mindig olyan kellemes érzés fog el. -
jeri
tag
válasz sanzi89 #20317 üzenetére
Bearing Kits are specially designed for on-road or relatively clean riding environments
These bearings have ceramic balls, with stainless steel races and a C3 fit. Ceramic hybrids are lighter, capable of achieving higher RPM’s and sustaining higher operating temperatures than traditional bearings. -
Cathfaern
nagyúr
válasz sanzi89 #20342 üzenetére
Gondolom látták mennyire meglódultak az eladások a 29er bevezetésével (ami ugye valójában 28"-os felni), ezért kitalálták hogy kell még egy kategória. Meg ugye így be lehet fogni azokat is, akik a 29er-re azt mondták, hogy az túl nagy nekik... ez továbbra is forradalmi, de nem olyan nagy! Még szerencse, hogy a 29er azért volt forradalmi mert nagy
-
D.Orion
veterán
válasz sanzi89 #21088 üzenetére
Csak az a baj, hogy két döccenő vagy padka elkapás után összetörik/nyeklik az egész. Nem szabad venni ilyen kialakításút. Ezen felül még dög nehezek is, holott az időseknek számítana leginkább a súly.
Félelmetes milyen erők ébrednek a vázban a legkisebb kátyúzáskor is.
[ Szerkesztve ]
-
Solad
őstag
válasz sanzi89 #21498 üzenetére
"Használt agy esetében a küllő fejének hajlata biztosan otthagyta már a névjegyét a furat peremén, így egyértelmű, hogy használt aggyal állunk szemben. Ebben az esetben az agyperem furatai hosszú ideig meghatározott irányú terhelést kaptak, az alapanyagban az erővonalak iránya ez alapján rendeződött. Újbóli felfűzésnél ajánlatos tehát a korábbi, a furatok alapján rekonstruálható fűzési sémát követni. Ez persze nem mindig sikerül, hiszen előzőleg fűzhették elképzeléseinktől eltérő módon is az agyat. Egyetlen alapvetést azonban érdemes figyelembe venni: korábban keresztezve fűzött agyat lehetőleg ne fűzzünk radiálisan, mert még jó minőségű agyak esetében is nagy esélyünk lehet az agyperem repedésére."
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
dqdb
nagyúr
válasz sanzi89 #21787 üzenetére
Fekete út, szabályos vagy arrafelé, a kormányt ráhúzó autóson sóhajts egyet, és állj meg mögötte. Nekem is van hasonló részlet, ott a bringaút és az út párhuzamosan fut 200 méternyit (köztük villamossín), de onnantól kezdve az út elkanyarodik, így nem kérdéses, hogy errefelé nem a bringaútra hajtok be (a kanyarnál nincsen kereszteződés, a villamossínen nem lehet szabályosan átmenni). Most lusta vagyok KRESZ-t nézni, egyszer direkt megnéztem ezt a szituációt, és abból nekem az jött le, hogy szabályos így.
Ha annyira utolsó pillanatban vágott be eléd, hogy ferdén áll, akkor kerüld meg balról, ami egyáltalán nem szabályos, de nem is veszélyes álló sor esetén (majdnem két autó szélességű egyirányú utcában tekerek, intéssel kiengedem az autóst elém egy mellékutcából, aki ezt úgy hálálja meg, hogy 100 méterrel arrébb a lámpához a sor végére beállva ráhúzza a kormányt az általam használt aszfaltsávra, mivel jobbra nem lehet ott kanyarodni, ezért a haladási irányhoz képest 30 fokkal elfordulva megállásban a szándékosságot nehéz félreérteni, én megkerültem balról: hülyék vannak és lesznek mindkét oldalon).
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
syberia
veterán
válasz sanzi89 #21787 üzenetére
Kérdésem: Mégis merre menjek?
Tanulj meg repülni és akkor nem leszel senkinek sem útban.
Szerintem csomó helyen a vicc kategóriába sorolható a kerékpárútnak nevezett képződmény, a se eleje se vége típusúak is szép számban erősítik a kulturált közlekedést.
Ha nem tudsz jó kerülőutat akkor inkább féltsék az autósok a tükreiket!
[link]https://howbad.info/
-
sssent
senior tag
válasz sanzi89 #21787 üzenetére
Ne tedd szóvá, szerintem az az egyetlen hibád. A torlaszoló autós jó eséllyel arra számít, hogy mész egyenesen, és majd kerülgethet ki újra 50m-rel később, miközben ott a túloldalon a kerékpárút, vagyis szabály szerint tényleg semmi keresnivalód ott. Nem mondom, hogy igaza van, de megértem. Ha az autózók el tudnak üldögélni szép sorban a lámpánál, akkor mi is. Biciklivel gyorsan haladni nem jog. Ezen téveszme nyomán szoktak egyesek 30-al járdázni, piroslámpázni, behajtani tilosba hajtani is, mert kinek fáj az...
(#21788) dqdb:
Szerintem itt nem szabályos, mivel lenne lehetősége rá- majd letérni a kerékpárútról. Hogy ez 50m-ért ellentmond minden józan logikának, az más kérdés. -
razzorr
őstag
válasz sanzi89 #21787 üzenetére
Átérzem a helyzetedet. Sajnos az utóbbi években olyan szinten torzult el a kresz, hogy sokszor azt érzem,hogy farkastörvények uralkodnak inkább az utakon. Az győz,akinek nagyobb az autója és egója,valamint aki pofátlanabb és gyorsabb.
A kis autókat nem tisztelik a nagy autósok, a gyalogosok les.arnak mindenkit, a bicikliseket is utálja a nagy átlag. És érdekes módona bringásoktól várja el mindenki,hogy maradéktalanul betartsa a szabályokat. Ez pedig egy baromi nagy vicc, főleg itt Debrecenben, Kósa-isztánban.
Sokat közlekedek autóval, meg persze bringával is, és egyiknél sem érzem magam biztonságban, mert tele vannak az utak idióta önjelölt versenyzőkkel, akik rád se bagóznak. Én bringázás közben is felidegesítem magam, de már csak akkor,ha tényleg feszül a húr.
A tanácsom az,hogy hagyd őket a francba, max beszólsz neki, vagy beijeszted,hogy nekimész[ Szerkesztve ]
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz sanzi89 #21787 üzenetére
Én úgy szoktam meghálálni a köcsögöknek ha direkt rámhúzzák az autót, hogy leszállok, tolva beállok elé és addig nem ülök vissza amíg az előttem álló el nem indul. Lassan szállok fel, lassan indulok el, ha nagyon ordibál kifele, akkor egy egyezményes jelzéssel tudatom vele, hogy magának köszönheti.
Motorosokkal is rendszeresen csinálják ezt. Elképesztően görény dolog. Ha ő nem haladhat, akkor senki más se...
Láttam már pizzafutárt aki egy ilyen autós miatt bukott. Aztán még az autósnak állt feljebb, kiszállt, ordítozott, de olyan fejelést kapott bukósisakkal, hogy rögtön visszaült és feltekerte az ablakot.
-
fpeter07
veterán
válasz sanzi89 #21787 üzenetére
Azért nem veszélytelen dolog ez az álló kocsisor kerülés. Tegnap pl. balról elslisszantam, de utána kanyarodó sávba próbáltam átmenni a jobb oldalra, és későn vettem észre (pontosabban hallottam meg) a hátulról jövő autót. Szóval minimum legyen még két oldalt is egy-egy szemed.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz sanzi89 #21802 üzenetére
Autósnak nem írja elő a kresz, hogy el kell engednie jobb oldalt (csak ajánlja, hogy lehetőleg ne húzódjon ki jobbra). Adott esetben előfordulhat olyan helyzet is, hogy annyira széles az autó (nyilván valami teherautóra gondolva), hogy nem is fér el szabályosan úgy a sávba, hogy el tudj menni mellette.
Szóval ahogy írták is, az egyetlen amit tehetsz (ésszerűen), ha maradsz az eddigi útvonaladon, és ha elengednek, akkor elmész és örülsz, ha nem engednek el, akkor csendben megvárod, hogy meginduljon a sor. Mert a szabályos az lenne, ha felmennél a kerékpárútra. De még ha nem is lenne kerékpár út, az autónak akkor se lenne kötelessége elengednie jobb oldalt.razzorr:
Autósok két okból nem szeretik, ha a biciklisek elmennek mellettük:
1. Nagyon sok biciklis nem tud tempósan elindulni, ellenben kacsáz közben. Szóval ha bemegy a sor elejére, akkor jó eséllyel akadályozni fogja az induló autókat
2. Jó eséllyel pár méter után előzheti vissza a biciklist, és lehet beszűkül az útvonal, kacsázik a biciklis, stb, szóval végeredményben akadályozni fogja
3. Nem ismeri a kreszt és azt hiszi, hogy a biciklis ezzel szabálysértést követ elA 3-ról és a 2.-ról a biciklisek nem nagyon tehetnek (bár ha mindenki tudna stabilan egyenes vonalban biciklizni, már az is nagy előrelépés lenne. Persze ehhez az is kéne, hogy az utak szélei is kifogástalan állapotban legyenek), de az 1.-ről igen. Irigységről szó sincs, egyszerűen szeretnék elkerülni, hogy véletlen elüssön egy eléje kacsázó biciklist, vagy simán tudatlan. Normális oktatással (autósok és biciklisek részére is) mindkettőn lehetne segíteni.
Csak félve merem megjegyezni, de lehet lenne értelme annak, hogy autós jogosítványt csak úgy lehetne szerezni, ha előtte X órát biciklin ülve, oktatóval, forgalomban letekert az illető.[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
válasz sanzi89 #21806 üzenetére
Nyilván mikor direkt rádhúzza, az a forgalom akadályozása. De ha csak simán túl közel áll a padkához, azzal ő szabályosan jár el.
A "terjed a hülyeség" dolog meg nem így működik Illetve működik az ellenkező irányba is, szóval összeségében a hatás kiegyenlíti egymást. Viszont egy dolog biztos: ha te nekiállsz veszekedni egy autóssal, akkor azzal csak azt éred el, hogy legközelebb 100% hogy úgy fog állni, hogy ne férj el, mert onnantól "köcsög biciklis"-ek lesznek. Amivel elérhetsz valamit, hogy normálisan megkéred (ha valamilyen formában lehetőséged adódik rá). De veszekedéssel meg beszólogatással biztos nem."És a kerékpárútról szabályosan hogyan tudok visszamenni a Szabolcs út nevezett szakaszára?"
Sajnos nem kötelező egybefüggő közlekedési lehetőséget biztosítani bicikliseknek Pontosan ezzel szívok én is Győrben, ha végig tudnék tekerni, akkor 10 perc alatt beérnék, így 15 perc (két helyen lépcsőn kell átmozgatni a biciklit, illetve egy hosszabb szakaszon csak járdán lehet eltekerni, mert 8 sávos úton nem szívesen közlekednék biciklivel, főleg hogy onnan el kéne kanyarodnom balra, egy 4 sávos útra ahol meg ugyancsak értelemszerűen tiltott a biciklizés.
Szóval adott esetben erre az (is) lehet a válasz, hogy gyalogosként közlekedve (értsd: tolva a biciklit).Krisz79:
Én sok mindent próbáltam Endomondo mellett, de egyik se jött be igazán, mindig visszatértem hozzá. Stravaból mondjuk pár funkciónak örülnék ha átemelnék, de nekem több minden hiányzott az Endoból, mint a Stravaból.sssent:
Nem igazán értek ezekhez, csak egy másik topicban felmerült a Aegonos biztosítás kérdése, azért jártam kicsit utána.deicide:
Ugye azt tudod, hogy a "gyorsulok-fékezek-állok egyhelyben" megoldással sokkal többet fogyaszt az autó, mint ha kb. zöldre érnél oda?[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
válasz sanzi89 #21826 üzenetére
A kereszteződés mindkét oldalán megszüntették a zebrát? Mert ha nem, akkor a másik zebrán kéne átmenned, majd vissza az út megfelelő oldalára (gyanítom ott is van zebra), és akkor így mehet... google maps streetview alapján próbáltam eligazodni a területen (2012 januári kép), de ha jól értem azóta történtek ott változások.
De sajnos jó esély van rá, hogy nincs olyan megoldás ami szabályos is lenne és ésszerű is -
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs