- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Fotók, videók mobillal
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- iPhone topik
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Stauffenberg
nagyúr
Köszi a tippet. Nem biztos, hogy várok az Aldira, hogy megint legyen éppen erre egy akció vagy ilyesmi. Nekem ivótasak nem is kell, így ez nekem nem hátrány. Valami ilyesmit keresek, pont ebben az árban, de lehet inkább hagyom és várok a fizumra, hogy nézelődhessek a magasabb árkategóriában is. Azért köszi, hogy foglalkoztál még a témával. Reméltem, hogy akad használható kerékpáros hátizsák 5k körül amit akár most megvehetnék...
(#2602) fi:zi'k: Én a teszkóban vettem a napokban saját márkás órát. Nem volt rá szükségem, de 1000 Ft körül volt és ezeket a funkciókat tudja az is. Amúgy okostelefonnal mérek (aktuális sebesség nem szokott izgatni), de ez arra jó, hogy a telefon előkotrása nélkül is látom, hogy mekkora utat tettem meg (engem csak ez szokott érdekelni menet közben).
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
"elég hitvány anyagból van, egy szezon után már kopik" - Akkor végül is megéri megvenni a 12 literes Deutert a 12 literes Lidl-ös helyett. Az valószínűleg nem esik szét egy szezonnyi használat után.
Én is keresgélek, mert a Diadorás hátizsák nem kerékpározáshoz lett kitalálva. Nézegettem eBayen, de nem találtam normálisat, ami megfelelne (10-12 liter, esővédő, több rekesz, párnázott hátrész).Harrrr!!!!
-
fi:zi'k
nagyúr
-
syl5
őstag
Félreértettél.
Amikor azt írtam, hogy az a jó ha nem érzed a lábad, akkor pont arra gondoltam, hogy ne durranjon be.
Szerintem, ha tekersz mint az őrült, bedurrantod akkor pont érzed nagyon a fájdalmat.
Más kérdés, hogy van olyan módszer is zsírégetésre (nem fogyásra, mert aki fogy az garantáltan csak izmot fog fogyni, ezáltal még rosszabb lesz a testösszetétele, mert kevesebb izom mellett lesz ugyanannyi zsír), amikor nagyon nagy intenzitási futamok követnek alacsonyabb intenzitási futamokat. HIIT (High Intensity Interval Training), de ez csak megfelelő állóképesség mellett ajánlott, azért nem is említettem.
Tökéletes, maradandó eredményt pedig sokféle stílus ötvözéséből lehet elérni. HIIT mellett ugyanúgy nyomni kell aerob és kardió edzéseket, mint erőnövelőket is.Keress meg, ha Data Engineer, Scientist szeretnél lenni!
-
Teasüti
nagyúr
+1
Még csak nem is hallottam precedensről, ahol a kereskedő vagy bárki akihez került a lopott bringa, egyáltalán megvizsgálta volna UV fénnyel.
Ez nem bevett gyakorlat jelenleg, nincs hozzá támogatás, közismert adatbázis sem.
Magamból kiindulva alkatrész vagy kerékpár vásárlásakor nem viszek magammal UV lámpát és még ha bele is botlanék egy lopott gépbe, azt se tudnám hol keressek utána a lopás tényének.
És nem is akarnék ennyire kiszúrni magammal, hogy akár órákat vesződjek mindenféle weboldalon és fórumon az apróhirdetések és lopott bringák nyilvántartása között.
Persze ez tőlem, mint civiltől nem is elvárható szvsz.
De nem teszi ezt tudtommal a kereskedő sem.Már egy éve jómagam is fontolóra vettem a DataDotDNA jelölés használatát, nem is lenne túl drága beszerezni a készletet, de arra jutottam, hogy semmi értelme nem lenne.
-
SOAD19
addikt
Nekem túlzottan nem vált be ez a hálós hátrendszer. Mivel a háló a hátamhoz nyomja a pólót, így nem tud szellőzni a hátam, és leizzad. Lehet nedvességelvezetős pólóval jobb lenne, de sima pólóval kicsit csalódás. Félmeztelen használva jönne ki igazán a különbség.
Eladó új Barton tropical óra szíj fekete és fehér színben.
-
zack
nagyúr
"Ugyanezen okból bringás nadrág alá sem célszerű pamut alsóneműt húzni."
Akkor mi a bú bánatot vegyek alá? Latex tangát?
(#6694) attiati
Már előre félek, ha esetleg bármi történne az SLR Kevlar nyergemmel...40-50k+ ami tetszik, és amit fel is tennék. Nem baj. majd devizahitelre megveszem.
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
deicide
veterán
Csak az teljesen visszás, hogy amikor Te jól látsz (nappal, kicsit szürkületben), akkor a bringást is észreveszed, nem csak a villogóját, ergo felesleges egyáltalán világítani is. Ha pedig sötét van, akkor ugyanúgy észreveszed a folyamatosan világító fényt is, mint a villogót, csak az előbbi nem szekszuálja szét a szemed. Ráadásul sötétben a villogtató delikvens semmit sem lát az útból. Szóval továbbra sem világos a stroboszkóp mód előre.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
cekkk
veterán
Szerintem meg a villogtatás egy rettentő rossz dolog, a környezetemben szinte mindenkit zavar, és nem engedném meg.
Pesten én is egy kicsi ledes vacakkal járok mert itt jók a fényviszonyok, de Debrecenben kellett a foton ágyú Hidd el kipróbáltam pár lámpát, mire eljutottam oda, hogy látni is akarok valamit akkor kell egy ilyen.[ Szerkesztve ]
-
Muton
addikt
szerintem az lenne a megoldás, hogy valami felcsatolható szűrőt kellene a zseblámpákra rakni, ami a hotspoton kívüli felfelé irányuló fényt szűri/lefelé irányítja. de ez sokakat nem érdekel. mindenki magával van csak elfoglalva. de ez az élet legtöbb területén is így van. azért is
járunkkullogunk csak ittamúgy ideje lesz bevásárolni magunkat az akkumulátor bizniszbe
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
hegyimorc
senior tag
válasz sssent #18379 üzenetére
"Nem arról van szó, hogy:
- a szarvat mindenképpen rögzíti egy bilincs, ami viszont a markolatot kívülről nem fogja
"Nem! A szarv félig rámegy a markolatra is, a kettőt együtt szorítja a bilincs.
Eladó 100km-t futott CUBE SL Cross Race fitness bringa 460eFt helyett 300eFt-ért (kb 175-195cm közötti magassághoz) : https://goo.gl/acsjPA
-
deicide
veterán
válasz sssent #18437 üzenetére
Ez pontosan így van, annak idején az MTB --> Fitness között a legnagyobb különbség a 42/12 vs 52/11 volt, de ahogy írod, ehhez is az kellett, hogy az MTB 42 fogához már túl erős voltam, nagyon kellett pörgetnem, azt meg nem szeretem. Most meg a fitnessel 60-as pedálfordulat környékén lehet 33-al menni, ez az MTB-nél majd' 80-as CAD.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Cathfaern
nagyúr
válasz sssent #18531 üzenetére
Csengő vészhelyzetben nem ér semmit, de nem is az a célja. Vészhelyzetben kormányozni meg fékezni kell. A csengő arra jó, hogy ha normal körülmények között nem vesz észre a gyalogos (bicikli úton mész, lassítasz, de látod hogy nem megy el előled), akkor tudj neki jelezni. Persze tudom erre hanggal is fel lehet hívni a figyelmét, de az nehezebben hallható, és kevésbé egyértelmű, mint a biciklis csengő.
-
Zola007
veterán
válasz sssent #18628 üzenetére
ér használni, de nem mellé téve
Lévén nem az oldallemezek nyúlnak meg, hanem a görgők és a belső csapok kopnak idővel.
Ezt pedig csak megfeszítve lehet mérni
precízséget is igényel, szerintem nem érdemes vele szórakozni. Láncnyúlásmérőt fogod, belerakod, eredménytől függően vigyorgás vagy zsebbenyúlásMʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Tomi_Sci
őstag
válasz sssent #18628 üzenetére
Ahogy Zola007 is írta, tolómérővel nem biztos, hogy megéri szórakozni. Három sublert próbáltam, egyik sem ment bele tökéletesen a csapok közé, innentől fogva mindenképp fals eredményt fogok kapni. Egy láncnyúlásmérővel jelentősen megkönnyítenéd az életed
Hirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/tomi_sci/index.html
-
Zola007
veterán
válasz sssent #18643 üzenetére
a váltó láncfeszítője csak annyira tartja feszesen a láncot, hogy ne libegjen, de azt azért nem nevezném elégséges ellenállásnak. Gondolom nem DH láncfeszítőd van, bár még az sem
Ha kézzel vagy a mérővel megfeszíted a láncot, akkor nem húzod jobban szét mint kellene, éppen annyira hogy ki legyen rendesen nyújtvaEgyébként pedig tiszta láncot érdemes mérni, mert a kosszal teli láncban a csapok körüli trutyi eltarthatja annyira magától a görgőket, hogy mérés szerint még éppen jó a lánc, gyakorlatilag pedig már túl van a kopáshatáron.
Jó szándékkal mondom: ha direkt szívatni akarod magad, akkor, de csak akkor méregess tolómérővel.
tehát: tisztára mosott lánc + minőségi méretpontos láncnyúlásmérő -> csak ennek van értelme[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
razzorr
őstag
válasz sssent #18625 üzenetére
Ettől féltem,hogy csak nem egy csodaszer ez
Nem is a belsőcserével van gondom, mert azt már kb.8évesen is ki tudtam cserélni, hanem ha megyünk párommal egy hosszabb túrára, akkor ne legyen macera a csere. Neki city bikeja van, agyváltó, agydinamo,hátsó csomagtartó, hátsó kosár,mind szépen felcsavarozva,ahogy kell, ráadásul nem is gyorszáras a kereke, szóval ezért néznék valami alternatív megoldást neki. Láttam van ilyen kevlárszalag is, ami betehető. Vagy ami még hatásosabb lenne,egy új deketálló külső. A sok eső miatt már vannak hajszálrepedések a gumijain, így lehet az lenne a legjobb megoldás,hogy venni egy ilyen speci külsőt.
Márkában,típusban milyet érdemes venni? Vagy jó ez a kevlár szalag is? -
Szakbarbár
aktív tag
válasz sssent #18677 üzenetére
A 200-300 km utáni lánccserét kicsit túlzónak tartom én is. Tavaly mentem 3500 km-t a bringával, használtan vettem - ki tudja az előző tulaj mennyit ment vele. Idén cseréltem a láncot rajta de azt is csak azért, mert elgörbült. Különben is azért van a bicikli hogy használjam, nem pedig azért hogy állandóan láncot cseréljek rajta.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Zola007
veterán
válasz sssent #18686 üzenetére
Aki sokat megy annál 99%-ban mindig megy a km-óra valamilyen formában, így nem nehéz számon tartani.
Egy drágább hajtásnál, ami bír 15 ezret, mondjuk 500-km-enként látom létjogosultságát a cserélgetésnek.
persze nem állsz meg az út szélén, ha épp ott ér el az 500Ennek jelentősége főleg outinál van, egy vegyes használatú MTB esetén annyira változatos terhelés éri a rendszert, hogy hosszú távon nem nagyon lehet élettartamot jósolni.
Ezért is tartam fölöslegesnek, mikor érdeklődnek egyesek az 5-10e ft-os MTB hajtások élettartama felőle.
Alább is megy a téma, kinek mennyit bírt. Ez csak fingszeletelés.Itt is van a fórumon olyan aki egy adott rendszert szinte kizárólag terepen, hegyvidéken használ, lenyúzza 2000 km alatt, főleg ha még súlya is van hozzá, esetleg hanyagabb is kicsit.
A másiknak meg ugyanaz szinte örökké tart, mert csak aszfalton gurul a 60 kilójával, hiába akár ugyanaz a szériagépe van.
Aztán megy a hőbörgés, hogy hogy neked 8000-t bírt, nekem csak 2000-et.
Na pont azért, mert sose veszik figyelembe a felhasználási körülmény hatalmas különbségeit.Két 60 kilós, síkon tekerő, nagyjából egy erőben lévő hosszútávos outis között pedig már alig van difi, mert kiátlagolódik. Itt van értelme alkatrészeket összevetni.
Ez olyan mint mikor olvasom a nepitelet.hu-n az autokról írt véleményeket és nincs odaírva, de lerí róla, hogy az egyik pátyolgatta mintha a gyereke lenn és elégedett is vele, a másik meg hazahordott a kiskategóriás városi autóban 3 házra való építőanyagot, olajcserét is csak filmen látott és osztja az észt hogy milyen sz.r az adott modell.
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
#48525824
törölt tag
válasz sssent #18805 üzenetére
ugye a rendőröknek mondták a mentősök, hogy 8 napon belül gyógyuló sérüléseket szerezetem, ők meg mondták, hogy ez magáninditványos lesz akkor, úgyhogy menjek be feljelentést tenni, picit csodálkoztam, de nem vitáztam velük, úgyhogy holnap besétálok, azt mind a négy ügyemet elintézem. jó kis napi program lesz.
-
Solad
őstag
válasz sssent #18805 üzenetére
Nem pont igy ertettem az ilyen tulkoknak az autojuk nagyon tud fajni, a pedal med nagyon tud karcolni. Ha erted mire gondolok... (Alapesetben tavol all tolem a karokozas, de ha valaki szimpla bunkosagbol a testi epsegemet veszelyezteti, az megerdemel nemi nevelest)
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
#48525824
törölt tag
válasz sssent #18813 üzenetére
előző balesetemnél közvetlenül bent voltam a kereszteződésben a védett úton, mikor gyorsítva merőlegesen rám nekemhajtott az autós, ott bármilyen fékem lett volna semmit nem ér, mivel oldalról jött nekem. tegnap közvetlen elém dobta be az autót, épphogy ki tudtam húzni a bringát a kocsi mögé, ha ott pl. normál fékkel fékezek, tuti telibekapom, utána hajtottam tovább, tudtam, hogy megint be fogja vágni elém a kocsit és mivel nem akartam rákenődni, már hamarabb elkezdtem skidelni, minthogy berakta volna elém az autót, mert ahogy sejtettem felpadkazta a kocsit, ott már kikerülni se tudtam volna.
mindezek előtt ugye ami kiváltotta a bemutatást, illetve a fenti szituációt, amikor meglátott, hogy az úttesten jövök, akkor direkt kigyorsított a mellékúton és nem rajta múlt, hogy nem kap telibe hetvennel. amúgy folyamatosan azt kiabálta, hogy rühellem az összes bringás faszfej köcsögöt, úgyhogy szerintem elég megalapozott, hogy ott az elsőbbségadás kötelező táblát is direkt hagyta figyelmen kívül, mert elég jól látható voltam.
[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
válasz sssent #18813 üzenetére
Szerk.: Válasz maummamut-nak ment!
Jah, hogy fixis vagy..
Remélem te nem az a fajta fixis aki átmegy a Vezér-Egressy út kereszteződésen mikor FULL piros már 10 másodperce és a villamos cm-eken múlik, h nem bassza el.. helyettük is ég a pofámról a bőr.
Sok agyatlan barom van fixin.
Remélem Te nem az vagy.Természetesen a közveszélyokozás alól nem menti fel a személyt. Nyomd fel a dagadékot!
[ Szerkesztve ]
undefined
-
csababarca
őstag
válasz sssent #18843 üzenetére
Köszi!
Linket esetleg,ahol árulnak ilyen komplett szettet tudsz adni?Egyébként a 15k-t én írtam,hogy max ennyit áldoznék rá.
Hát a hajtás is lehetne kicsit jobbra cserélni,de az még ennyi lenne,most a váltót akarom elsőkörben,mert a marokváltó zavar...
[ Szerkesztve ]
iPhone 8 64GB, MacBook Air, Skoda Superb 2012, CRTDI 2.0
-
Gizmo94
veterán
válasz sssent #18843 üzenetére
Úgy fordult meg, hogy ennyi volt a max. erre szánt keret, amit a tulaj említett. Egyébként tudtommal a váltás elemei mobilizálhatóak, így bringacserénél vagy építésnél átrakhatóak, tehát nem kidobott pénz.. Nem mellékesen a 15k eléggé szerény váltást takar még, legalábbis szerintem, kvázi nem egy igazán jelentős összeg......
-
csababarca
őstag
válasz sssent #18850 üzenetére
Értem.Köszönöm.
Igazából ahogy írtam is,már megbántam. Viszont ha megvan, próbálom használni,amíg nem találok jó ajánlatot. Illetve lehet ezt a szezont már kihúznám vele, de a marokváltót nem bírom elviselni,azt mindenképp le szeretném cserélni. Bár ahogy nézem azért párban minimum 7ezres költség,ha a legolcsóbbat veszem akkor is.
Valami jó kis városi gyors gép kéne, ami könnyű...nem tudom ezeket milyen árban lehet találni használtan.
iPhone 8 64GB, MacBook Air, Skoda Superb 2012, CRTDI 2.0
-
Gizmo94
veterán
válasz sssent #18850 üzenetére
Én nem is neveztem ipari hulladéknak, már elvből sem szólom le sem az alap termékeket, sem más tulajdonát. Mindenkinek van amije van és kész. Minden felhasználás és igényfüggő. Egy egyszerű bringa is szerezhet örömet ha nincsenek túlzott elvárások, más kérdés, hogy van olyan kategória, amiért tényleg kár bármennyi pénzt is adni. Nekem sincs vagyonokat érő bringám, csak egy öreg Gepida Asgard Pro-m van, de szeretem, nem is szeretnék jobbat-szebbet, mindenben tökéletesen megfelel a hobbi bringázáshoz. Lehet, hogy igazad van, bár én is megvettem olcsón a gépet és apránként építgettem rá ezt-azt, ami az eredeti felszereltségben nem felelt meg számomra.
csababarca: Kimondtad a varázsszót, ami kizárja, hogy olcsó legyen, ez pedig a "könnyű".Ennek van a legnagyobb ára legtöbbször.
[ Szerkesztve ]
-
csababarca
őstag
válasz sssent #18856 üzenetére
Köszi a váltótippeket,de valami ilyesmit gondoltam:
http://ebike.hu/termekek/valtas/valtokar/normal-shimanohoz/13251_shimano-acera-09-sl-m360-valtokar/ mármint típusra.Hát,nekem majd használt kerékpár lesz megfelelő,újonnan nagyon elmebeteg árak vannak,mindenhol.
iPhone 8 64GB, MacBook Air, Skoda Superb 2012, CRTDI 2.0
-
wxppro
aktív tag
válasz sssent #18884 üzenetére
54. § (1) Kerékpárral a kerékpárúton, a kerékpársávon vagy erre utaló jelzés (117/c. ábra) esetében az
autóbusz forgalmi sávon, ahol ilyen nincs, a leállósávon vagy a kerékpározásra alkalmas útpadkán, illetőleg -
ha az út és forgalmi viszonyok ezt lehetővé teszik - szorosan az úttest jobb szélén kell közlekedni.Hol látsz Te itt gyalog és kerékpárutat? Sehol. Nem azért nem kötelező használni, mert zavarnak a rajta csalinkázó gyalogosok, hanem nincs előírva a Kreszben ilyesmi. Ennyi.
-
wxppro
aktív tag
válasz sssent #18903 üzenetére
Az a baj, hogy a Kresz tele van olyan rendelkezésekkel, amikre csak egy-két valós példa van, vagy csak azért került bele a szabályozásba, mert maga a gyakorlati megvalósítás már régebben megvolt. A kerékpáros szabályok majdnem mind ilyenek. Amúgy szar az egész, 40 éve foltozgatják össze-vissza.
-
Zola007
veterán
válasz sssent #19025 üzenetére
Specifikáció és fotó alapján nincs 2 azonos alkatrész a Tour-on és az Epik-en
Ennek kapcsán nem merném kijelenteni, hogy azonos alapokra épülÖsszeszerelésben pedig nem csak egy kormány vagy fékbeállításra gondolok, hanem mikor gyárilag 5mm-es ütés van a felniben.
Ezért sem szeretnek olcsó gépeket forgalmazni a boltok, mert annyi munka van velük, hogy nem éri meg.
Mikor tavaly nyáron ott voltam az egyik nagyobb boltban, akkor egy új női cruiser-t készített fel a srác és feszt káromkodott, mert gyakorlatilag alkatrészenként is küldhették volna, annyira sza.rul volt gyárilag összerakva.
Az rendben, hogy csavarokat meg kell nézni nyomatékra, esetleg agyat újrakenni, kormányt, ülés beállítani, kerekeket felfújni, de több mint 1 órát szórakozott vele, mire mindene rendbe lett rakva, át lett kenve.Ezt azért egy kicsit sokallom én is egy új bringa esetén, nem csodálom, hogy ki volt akadva.
Akkor kapott agyvérzést majdnem, mikor 10 perc múlva hozták vissza, mert a vadi új külső 10 centis hosszan végignyílt a a drótperem mellett, láttam én is, gyári hibás volt. Látszott belülről is hogy rosszul lett öntve az anyag, de ehhez ugye le kellett volna bontani a gumit előre. Viszont a gyárban biztos hogy látták és fel sem szabad lett volna rakni egy bringára, ha van normális minőségellenőrzésük.Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Zola007
veterán
válasz sssent #19028 üzenetére
Lehet itt kötözködni minden egyes szóban, de azt írtad, hogy ugyanazokra az alapokra épül, viszont ez nem igaz sem alkatrész, sem váz szintjén.
Nem én kezdtem drága XC géppel védeni egy olcsó trekking becsületét, szóval hagyj ki ebből(#19031) sssent : pont ezért veszik meg sokan a webshopban a bringát, vagy a másik boltban. Mert a júzer csak annyit lát, hogy itt 70, ott meg 65. Azt hiszi mindenhol azonos a szolgáltatás.
Külön számlázni nem igazán illik, mert ez beletartozik a kerékpár árába. Örömteli, hogy te hajlandó lennél ezt + 5.000 ft képében megfizetni, de hidd el, 10-ből 8 vevő nem ezt gondolja.Egy jó szervizes egy bejáratott boltban 1 munkaóra alatt elvégez akár ~ 10-15 ezer forintnyi munkát is, ez egyszerűen nem fér bele egy 70k-s bringa árába. De erről Lasali és Runner kollégát kellene megkérdezni
Ezt is meg lehet érteni, ha nem tetszik a vevőknek, akkor idővel csak olyan boltok maradnak fenn az árversenyben, ahol összehányják "oszt vigyed".Az ilyen kategóriában vásárlók nagy része évi 300 - 500 km-t teker, ezt szinte minden kibírja
[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
Új hozzászólás Aktív témák
- Okos Otthon / Smart Home
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Cyberpunk 2077
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vezetékes FEJhallgatók
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Linux kezdőknek
- Battlefield 2042
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs