- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Honor Magic V2 - origami
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- Samsung Galaxy A52 5G - nem csak egy G-vel több
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Warhammer 40k: Space Marine 2 - Középpontban az egyjátékos és a multi mód
gp A készítők a minap két új előzetessel jelentkeztek a sokak által várt programhoz.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ludsimon
veterán
válasz Tomi_Sci #14505 üzenetére
Mert, hogy nézne ki ha 71 cm es lába lenne és nem lenne semmi felsőteste?
Meg kell lennie a balansznak.
Pályakerékpárosnak a max teljesítmény a lényeg amit izomtömeggel lehet leginkább növelni profi szinten. Pályakerékpárnak ez a lényege.
2010-ben 215kg-al szériázott és 2011-ben 260 kg volt neki a rekord.Pályakerékpár = testépítés
[ Szerkesztve ]
undefined
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Tomi_Sci #14727 üzenetére
Én még normális tartót nem láttam, az abusé is egy zsák szar, ezeket hátizsákban kell hordani. Vagy tépőzárral több helyen még meg kell fogatni.
Az a lényeg igazából hogy minél vastagabb legyen, hogy nehéz legyen befogni erővágóba, meg több időbe teljen átfűrészelni. A keeper a legolcsóbb kriptonit. Eleve a kriptonál a nevet is megfizeted, szóval egy 5 ezres legolcsóbb darabtól nem kell várni semmit, egy jó erővágóval el lehet vágni ha a földön meg tudod támasztani. -
ludsimon
veterán
válasz Tomi_Sci #14700 üzenetére
BBB HEAVYDUTY
Pozitívum: - ebben még nem fázott igazán a lábam még tavaly a szeles -6 C fokos hidegben sem.
Negatívum: - Hamar kilukad az orrésznél, de attól még lehet használni.(#14715) stracker06:
"viszont városban is simán mennek 50-60-70-el, ami ugyanúgy súlyos sérüléseket okozhat, stb."Akkor jobb ha nem is bringázik az ember sehol, meg ki se megy az utcára, mert fejéreesik egy tetőcserép.
Imádom az ilyen embereket, mikor azt próbálja elmagyarázni, hogy a kerékpárút a jó meg azt kell használni, közben aki tapasztalt tudja, hogy életveszélyes 30-as tempóval a kerékpárút, mivel nem számít autós ilyen sebességre és lazán kihajt kereszteződésben, leginkább télen.
De végül is inkább zárd be magad egy páncélszekrénybe, mert otthon a szomszéd is felrobbanthatja a házat.[ Szerkesztve ]
undefined
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz Tomi_Sci #14888 üzenetére
A pedálnak az a nehezebb része, amelyiken az a kilógó rész van, így mindig az a fele lesz lefelé. De lehet hogy kitámasztásnál is azon fekszik fel. Nekem 800 km-t bírt az ilyen típusú pedál, de már amikor vettem is egy rakás hulladék volt. Ráadásul nem is volt olcsó.
Szerk: Most nézem, ennek alumínium a pedálteste, az enyém műanyag volt.[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
imyourfriend
őstag
-
anorche1
őstag
válasz Tomi_Sci #14888 üzenetére
Beszereztem azt az átalakítót (nem innen, egy miskolci boltból, ott 250 volt ugyan ez), de a szelep nem olyan mint pl. ezen a videón, nem végig menetes. A szelepen azt a kis tekerőt kitekerem, teljesen rátekerem az átalakítót, rárakom a pumpa fejét, de nem történik semmi, gondolom az a tű nem nyomódik be. Gondoltam a nyomástól befog nyomódni, de nem. Mit csináljak? Vágjak le az átalakítóból?
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
rabtibus
tag
válasz Tomi_Sci #15457 üzenetére
nagyon köszönöm a felajánlást,
nem tudom Ti szeretnétek megvenni azt az egzotikus dolgot én mostanában el szeretném intézni a vásárlást szépen nyugiban összerakni, belsőt is cserélni, mert az előző külső nem vált be.
Rubena-t rendeltem a netről, gondoltam jóó gumi, de én netről veszem és azért ilyen olcsó. 1800Ft volt talán darabja. Sajnos nem ezt vettem észre, most lyukadt ki harmadjára pedig nem járok vele olyan helyeken.
Tesómnak bevált a Scwalbe ezért inkább olyat veszek.Ilyen a keró egyébként, régi biciklit alakítottam át :
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Tomi_Sci #15545 üzenetére
?
TripleB: Ott dolgozom igen, de ezt a típust azért linkeltem be, mert ár értékben igencsak jó darab, figyelembe véve a konkurenciát, olyan márkát nem "futtatnék" ami egy fos. Bergamontnál se mindegyik típus jó, de a vitox 7.3-as konkrétan egy nagyon jó vétel 130-ért.
[ Szerkesztve ]
-
Tomi_Sci
őstag
válasz Tomi_Sci #16526 üzenetére
Mosószóda nem nyerő. Jó tömény, forro oldattal próbálkoztam, de kétszeri átmosás után sem ment át a fehér rongy teszten. Kívülről szép lett, de a csapok közt nem oldotta fel a szennyeződést. Legközelebb kipróbálom gázolajjal/benzinnel.
Hirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/tomi_sci/index.html
-
ST05
őstag
válasz Tomi_Sci #16547 üzenetére
kevertem egy másik tipussal, jó tényleg drága cucc a Sid...igaz...
Runner_fxr: szerintem ne komplikáld tul, el akarja adni és kész, mint irtam is 135 ért már fox-os jószág is van aprón, mégis mi simlisség lenne, el kell menni megnézni ennyi..
de szerintem ért is hozzá, eladó oldalára ránéztem ,és féligmeddig versenyzős képei is voltak,,, -
Solad
őstag
válasz Tomi_Sci #16708 üzenetére
Mind a futócipőm, mind pedig a (karbon, tehát eléggé merev és kemény, ráadásul szinte párnázatlan) korcsolyáim paszentosak, de a körmeim köszönik szépen jól vannak El sem bírnám viselni magamon ha egy ujjnyi hely lenne bennük.
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
Tomi_Sci
őstag
válasz Tomi_Sci #16916 üzenetére
Na atomjaira szedtem, letisztítottam, megkentem. Most olyan gondom van, hogy egyáltalán nem kotyog Annyira letekertem, hogy alig fért be a vázba, de betonstabil. Honnan tudjam így, hogy mennyire kell betekerni?
Hirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/tomi_sci/index.html
-
Zola007
veterán
válasz Tomi_Sci #16927 üzenetére
Lazítsd kicsit 1-2 fordulatot, hogy szépen fusson
Utána forgasd meg két kézben tartva és utána 1/4 fordulatonként addig húzd, míg nagyon finom súrlódást nem érzel. Akkor 1/2-et lazítasz és kész is.
Gyorszár - attól függően mennyire tépi meg valaki - tud még rajta húzni, ez sajnos ilyen tökölős játék.Egy vázba rakott, rendesen befogatott hátsó keréknek hajtóművel meghajtva illik minimum 40-50 másodpercig szabadon futni.
Ha ennél rövidebb idő alatt megáll akkor van túl van húzva vagy a csapágyazás már nem az igazi[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Zola007
veterán
válasz Tomi_Sci #16929 üzenetére
Az nem túl nagy különbség, ennyit hozhat a gyorszár
Ha nem érzed lötyögősnek, akkor szerintem hagyd így, esetleg egy picit még húzhatsz rajta
Jó minőségű iparis agyak, főleg ilyen könnyű felnikkel könnyen gurulnak, főleg üresen.
Felgumizva, optimális nyomásra fújva nézd meg azért, az a mérvadóMʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Tomi_Sci #16992 üzenetére
Ez a speci az "olcsóbbik" alu változat, az igazán értékes a specialized carbon enduró gépe. De ha jól láttam, az nem volt a kiállításon.
Egyébként ezt a 29-es enduro koncepciót nem igazán tudom értelmezni, de ők tudják, kíváncsi vagyok mikor látja be a Speci, hogy jó az a 27.5. Mindig később kapcsolnak, szerintem ezzel is így lesznek.
Meg van a 29-nek is a létjogosultsága, de az nem az Am/Enduro.Én egyébként az összes outit, időfutam gépet utálom, nekem aztán biztos nem kéne egyik se, maximum az ára, viszont technológiailag érdekes számomra, hogy a carbonból milyen extrém formájú vázakat is tudnak készíteni.
[ Szerkesztve ]
-
stracker06
aktív tag
válasz Tomi_Sci #17108 üzenetére
Azért 100e Ft alatt is lehet nagyon jó, minden átlagos igényt kielégítő telefonokat venni, különösebb akciók nélkül. (nézz körül a mobilaréna tesztjei között ) - (vagy ezt a bicajokra írtad, csak félreérthető volt a mondat?)
+1: drága és jó cuccot ajánlani a hülye is tud, ahhoz nem kell hozzáértőnek lenni
[ Szerkesztve ]
SFm™
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Tomi_Sci #17795 üzenetére
Amennyi pénzért ilyeneket legyártanának, annyi pénzből veszel egy garnitúra felnit, sőt nem is egyet, többet.
Egyébként ha már precíz rajzot akarsz csinálni, akkor már a felni rádiuszát is bele kellett volna számolni, hogy teljes felületen találkozzon a felnivel ez a betét darab.
Szerintem ilyeneken ne is gondolkozz, rakd össze az alátétekkel aztán kész, ha elreped, kuka.
Némelyik duplán szegecselt felni szegecselése egyébként nem is adja át a belső falnak a húzó erőt, csak dísz, könnyebb befűzni a kereket.
Meg egyébként a belső falat a legtöbb felninél annyira lekönnyítik, hogy egy idő után szépen összerepednek az anyáknak fúrt furatok. Szóval nem biztos hogy jó ötlet a belső falat még tovább terhelni.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Tomi_Sci #17797 üzenetére
Ezt csak cnc-zni lehetne szépre, de míg lesz program, míg megcsinálja a gép, szerintem lesz 60 ezer a vége, ha még a program meg is van, meg fusiba dolgozik az illető a géppel, akkor is lesz legalább tippelek 20 ezerre.
3 keresztre jobb fűzni, rugalmasabb a kerék, de hajtás irányba mégis hatékony.
Viszont sima alátétből lehetne olyat gyártani, ami kicsit nagyobb, és felveszi a furat az anya fejének rádiuszát, és akkor nem fog az anyából durva szögbe kifordulni a küllő, hanem befordul az anya irányba. Ha már nagyon tuningolni akarsz, csak egy ötlet..
Meg a alátétet a felni rádiuszával megegyező sablonba megnyomni préssel. Szerintem egy ilyen módszerrel meggyártott alátét még jobb is lehet, mint a gyári dupla szegecs.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Windows 11
- OLED TV topic
- Politika
- Autós kamerák
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs