- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor Magic V2 - origami
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Telekom mobilszolgáltatások
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Ilyen lesz a Honor 200 és 200 Pro
Hirdetés
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tomi_Sci
őstag
válasz Teasüti #3812 üzenetére
Italian threading is a curious mixture of metric and British. Diameters are specified in millimeters, but threads are in threads-per-inch! In addition, the thread angle is 55 degrees, as with the obsolete British Whitworth system, rather than 60 degrees as with U.S. and metric threads.
Italian freewheel and headset threads are the same as British/ISO, except for the thread angle difference. They may be interchanged, but you should not go back-and-forth between Italian and British/ISO headsets. -- Sheldon Brown
Italian headsets are virtually the same as ISO. The crown race ID is 26.5mm rather than 26.4mm and the threads are a tiny bit different, but ISO headsets are so close that they work absolutely perfectly on Italian frames.
- Velo OrangeÚgy tűnik pedig, hogy mások sikerrel alkalmazzák az ISO-t olaszon. Gyakorlatilag olasz=whitworth menet?
Hirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/tomi_sci/index.html
-
Tomi_Sci
őstag
válasz Teasüti #3822 üzenetére
A 0,1 mm-rel nem tudom mire gondolsz, azt az alsó kónusz méretére írtam, hogy az különbség még, de a menet szempontjából lényegtelen. Eddigi kutatásom szerint csak és kizárólag a menet szögében van különbség, 55 vs 60.
Bringaboltokban jártam, metriukus menetekhez rendelkeznek szerszámokkal, olasz csapágy beszerzése pedig kb. esélytelen.A nagy outi tudorok esetleg nem találkoztak már a problémával? salieri.?
[ Szerkesztve ]
Hirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/tomi_sci/index.html
-
fpeter07
veterán
válasz Teasüti #4072 üzenetére
Ez az spd-hez hozzátartozik. Tegnap is volt néhány kellemetlen pillanatom miatta. Kesztyűt kötelező viselni, mert általában a kezed ér le először eséskor.
(#4077) hoffman_: Én pl. ezért nem nézegetek interneten gumikat. (ha esetleg venni akarnék) Úgy is csak olyat fogok tudni venni, ami lesz a boltban.
[ Szerkesztve ]
-
hoffman_
nagyúr
válasz Teasüti #4123 üzenetére
ne is mondd... ma voltam, holnap délután hívom fel, addigra kiderül, hogy van-e a nagykerben. ha igen, akkor a héten meglesz szerencsére. ugyanez igaz a felnire is, pontosabban az úton már a csomagolóba, tehát a héten elvileg jön. szóval valamelyest happy van.
viszont 4 körmös leszedőt 1sebi racsnihoz nem nagyon lehet kapni, tehát kezdem elölről a puffogást. csak ma voltam 3 komoly bringaboltban, egyikben sem volt, ebike se tud róla semmit. gugli dobott még pár találatot, meglátjuk...
vicc, hogy az összes 1sebi racsni, amit láttam, ilyen 4körmös, de elvileg elavult a cucc, ezért sem lehet kapni a szerszámot. ja ok. akkor milyen racsnit vegyek? majmok.
mod@ segítségkérés:
amatőr hibát vétettem asszem. szétkaptam a hátsókereket, agy és küllők maradnak a régiek(fasza novatec és dt, hibátlan még mind), anyák és felni jön új. a helyzet az, hogy a racsnit viszont rajtahagytam az agyon. így ugye esélytelen leszedni... igazából kifűzni ki tudtam, szóval visszafűzni is vissza fogom tudni - kérdés az, hogy ebből származik hátrányom, vagy csak a munkám nehezítettem meg?
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
Sirandrish
legenda
-
lsebestyen
addikt
válasz Teasüti #4383 üzenetére
Teljesen más, hogyha látod magad előtt a kátyút és úgy mész bele, vagy egyszer csak beleesel...Olyan hirtelen történik minden, h nem tudsz rá felkészülni, ahogy mondtad esetleg nem fogta elég erősen a kormányt, stb, simán maga alá tudja rántani a kerót és megtörtént a baj...
szerk.: igen nem estem el, de pár eset csak a szerencsémnek tudhatok be, ill. viszonylag jó egyensúly érzékem van, tehát az átlagnál ügyesebben tudok kivédeni mindenféle ilyen helyzetet. Meg azért én többet bringázok, mint aki két falu közt tekereg néha napján...
[ Szerkesztve ]
-
cekkk
veterán
válasz Teasüti #4383 üzenetére
Azért egy hobbi kerékpárost aki két falu vagy városban biciklizik ne hasonlíts magadhoz.
Amin egy kocsi kereke simán átgördül azon egy bicikli nem biztos. Szerintem igen is veszélyesek tudnak lenni, és egymás mögött biciklizni ilyen szar utakon tényleg rossz. Tapasztalom amikor barátnőm mögött megyek amit ő lát kátyút én azt sok esetben későn veszem észre és nehezebben kerülöm ki.
-
lsebestyen
addikt
válasz Teasüti #4388 üzenetére
Azért ebbe nem lennék olyan biztos, egy bringa kerék sokkal keskenyebb mint egy autónak a kereke, és ha nagyon mély a kátyú baromi könnyen felüti a kereket, átesel a cangán, a többit tudjuk. Tök hülyeség egy autóhoz hasonlítani a bringát ilyen esetben, ha autóban ülsz ilyen bajod nem lesz, hacsak nem 250km/h-val száguldozol egy olyan úton ahol 40cm mélységű kátyúk vannak.
Csomószor volt már olyan h nem fogtam eléggé a kormányt belementem egy nem is mély kátyúba de szabályosan előre csúsztam a bringán, utolsó pillanatban sikerült elkapnom a kormányt...
[ Szerkesztve ]
-
cekkk
veterán
válasz Teasüti #4388 üzenetére
Én erre megint az mondom, hogy amin kocsival átsuhan az ember azt biciklivel sokkal jobban érzi, és itt most nem az elakadás hanem belemész huppansz (főleg egy teleszkóp nélküli géppel) simán eleshet. Azért szerintem itt sem mindig a fizika szerint teljesül minden, mert nem tudhatod, hogy rántja el a kormány / dől el a biciklis stb. Szóval szerintem igen is veszélyes biciklisekre a kátyú.
-
venember83
nagyúr
válasz Teasüti #4383 üzenetére
Félelem, idegesség, merev villa, bármi lehet az ok. Estem már én is úgy, hogy esőben nem láttam, mekkora a kátyú és bizony kifordította a kezemből a kormányt. Lehet a közútkezelőben keresni a hibát, de amíg az autósok folyamatosan a sávon belül előznek, nem tartanak legalább másfél méteres oldaltávolságot, ilyesmik elő fognak fordulni.
-
mickemoto
őstag
válasz Teasüti #4398 üzenetére
Nem ismerem pontosan a kresz-t, de úgy rémlik hogy a motorkerékpárt az autónak csak sávváltással lehet megelőzni.Miért nem lehet ezt kerékpárosokra is kiterjeszteni.
Ez mindenesetre már több a soknál, de itt legalább viszonylag szerencsésen megúszta a bringás. -
planbmokus
senior tag
válasz Teasüti #4403 üzenetére
Engem is tavaly ősszel feljelentettek, amikor egy kamiontól nem láttam egy vasúti átjárót, ami 45'-ban szelte át az utat, s elsodorta az országúti kerekét.
Ezt a szegélytől 1m-t honnan vetted?
Akár az egész sávot stoppolhatod, ha úgy látod biztonságosnak!Nem vagy köteles kerékpárutat sem használni, ha nem megfelelő az állapota, vagy túlzsúfolt, ezért haladásra alkalmatlan.
"Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél." (George Orwell - Állatfarm)
-
mickemoto
őstag
válasz Teasüti #4403 üzenetére
Ezt nem is tudtam, mármint hogy az útszegélytől 1 méterrel beljebb lehet kerékpározni.Viszont azt sem igazán tudom hogy mi a különbség az útpadka és az útszegély között.Nekem csak útszéle van ahol véget ér az aszfalt és kezdődik az akármi más(sóder,föld, bozót,susnyás).
planbmokus:
Azt ki dönti el hogy a kerékpárút közlekedésre alkalmatlan vagy alkalmas?Lehet hogy szerintem virsligumival alkalmatlan de mountenbike-al alkalmas, de a rendőrt ez nem érdekli mert mondjuk nem ült outin.
[ Szerkesztve ]
-
planbmokus
senior tag
válasz Teasüti #4406 üzenetére
Bocsi, az oldalon nincs frissítve az új Kresz.
Itt az új Kisokos, letölthető, de több rendezvényen megtalálható nyomtatott formában is!
Sajnos a Kisokos sem naprakész, hiszen sok szabály 2013 május 31-től lépett érvénybe, többek közt az "Egyirányú utcába is be lehet hajtani kerékpárral, viszont ekkor vonatkozik Rád a szigorúan jobbra tarts!", illetve a "Nem vagy köteles a kerékpárutat választani... a fentebbb felsorolt... esetekben".Az előzőhöz:
-Valószínűleg ha láttam volna a vasúti sínt, akkor nem 35-el durrantok rá, hanem szépen lassítok.
10 év profi versenyzői tapasztalat van a hátam mögött, szerintem tudok kerékpározni.Ha a kerékpáros elesik és képes kihívni a mentőt mert esetlegesen valami baja lehet (ahogy én is tettem, mert elég nagyot csattant a fejem), akkor helyzettől, időjárástól, szemtanúktól, mindentől függetlenül TE vagy a hibás (ezt nekem a rendőr így vezette le: "Bármire rá tudjuk verni, hogy nem az úttest állapotának, a látási viszonyoknak, a forgalomnak vagy az időjárásnak megfelelően kerékpároztál, nincs mit tenni, Te vagy a hibás...")
[ Szerkesztve ]
"Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél." (George Orwell - Állatfarm)
-
mickemoto
őstag
válasz Teasüti #4406 üzenetére
Végül is tökmindegy hogy milyen szabályokat hozunk, a kerékpáros mindig veszélyben lesz amikor ugyanazon az úton közlekedik mint az autók.Mindenhova meg nyilvánvaló hogy nem lehet kerékpárutat csinálni amikor még az autóutak is katasztrófálisak, bár alapjaiban csak ez oldaná meg a problémát.
-
planbmokus
senior tag
válasz Teasüti #4411 üzenetére
"Az elmondottak alapján még mindig úgy gondolom a saját hibádból mentél rá a sínekre, nem így van?"
- Ha onnan közelítem meg, hogy épp azon az úton jártam, akkor az én hibám.
- Ha onnan, ahogy rámentem, akkor vétlen vagyok, mert f@sz kamionos beláthatatlanná tette előttem az utat..
- Az a vasúti átjáró 35 éve nincs használatban és tábla sem jelzi, tehát nem tudtam akadályra felkészülni - tehát nem én vagyok a hibás...-Ezek közül semmit nem rögzített a rendőr, sőt a helyszínre sem ért ki, (a kórházban vették fel a jelentést, ott szondáztak...) nem is tudja hol történt az eset, mert amikor behívtak kihallgatásra, akkor kb 3km-el el volt tájolva, egy másik, működő vasúti átjáróhoz...
Talán nem kell ecsetelnem ezt a te esetedre vonatkozóan.
Véletlenül sem kell ecsetelned, de ha látok előre legalább 10 méternyit, akkor meglepetés nem érhet."Találtál vmit a legfrissebb szabályokról? Az egyirányúba való behajtás épp érdekelne, mert ellentétes értesüléseim vannak róla."
-Úgy van, ahogy leírtam, az MKK-nak köszönhetően lépett érvényre, tudom, én is náluk tevékenykedek...#4413: Jorus
"Egyirányú utcába is be lehet hajtani kerékpárral"
Igen, amennyiben ezt tábla jelzi, egyébként természetesen nem. Ez mondjuk nem új szabály, a KRESZ 2010-es módosításakor lépett érvénybe.
- Ez változott meg 2013 május 31-től. Nem kell kiegészítő tábla, behajthatsz az egyirányúba, de a forgalommal szemben vonatkozik Rád a "szigorúan jobbra tarts".[ Szerkesztve ]
"Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél." (George Orwell - Állatfarm)
-
-HajTömeg-
őstag
válasz Teasüti #4383 üzenetére
Hát,hogy a 10cm-es járdának menve nem esett el a kocabringás barátnőd, azt nehezen hiszem
Szerintem az esés oka egyszerű, a váratlanság.
Senki sem fogja egész úton izomból a kormányt, de még ha fogná is,akkor is bazinagyot lehet perecelni már egy 5cm mély kátyúban is.
Nekem legalábbis ez a tapasztalatom.
Egyszer zebrán mentem át, mikor teljesen váratlanul keresztezte az utamat egy jó mély nyomvályú.
Konkrétan majdnem megfejeltem a kormányt, pedig mentem vagy 5-el...
Egyszerűen nem számítottam rá,hogy belemegyek egy gödörbe és a teljes felsőtestemet meg kell majd tartanom, így nagyon váratlanul ért.
Ennyi bőven elég.Más: Múltkor átmentem a Margithídon, majd vissza Pestre.
Na, a pestre vezető oldalon a bicikliutat próbáltátok már?
Mert én nem
Nem tartom magam fosósnak,de ezt nem mertem bevállani.
Konkrétan kb 50cm-es a bicikliút, jobb oldalon egy 20cm magas járdával határolva.
Full életveszély.[ Szerkesztve ]
Alias: Júzer error
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Teasüti #4388 üzenetére
Miért indulsz ki abból, hogy 26"-os kerék? Nagyon sok kemping vagy kemping-szerű bicikli van használatban, és ott messze kisebb átmérő van. És ugye ott merev villa is adott.
Autó vs. bicikli: nyilván nem azért esett el, mert megállt a bicikli mert elakadt a kátyúban. Viszont ha nem megyünk el elakadásig, akkor a bicikli kormányzására és a biciklis egyensúlyára sokkal nagyobb hatással van a kátyú, mint az autóéra. Ugyebár itt már nem a kerék méret számít, hanem a kerék szélesség, illetve a kormányzás stabilitása. Na ennél a kettőnél viszont mérföldeket ver az autó a biciklire. -
planbmokus
senior tag
válasz Teasüti #4439 üzenetére
Erre hivatkozva kezdtünk el dolgozni a témán...
/A rosszindulatú gúnyolódást kérném mellőzni.
Okoskodás meg nyavalygás az mindig megy, mi azon dolgozunk, hogy minden egyes kerékpárosnak jobb legyen, azt hiszem egy "köszi" illendőbb lenne...[ Szerkesztve ]
"Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél." (George Orwell - Állatfarm)
-
planbmokus
senior tag
válasz Teasüti #4483 üzenetére
Biciklivel és felszereléssel mi történik a sztenderd eljárás szerint miután téged elvitt a mentő?
Sztenderd eljárásuk az lenne, hogy ott a legközelebb kösd ki valahol.
Hál' istennek isten jófejek voltak a mentősök és titokban hazafelé "bedobták a bringát a kapun".
Amúgy nem lehet kerékpárt szállítani a mentőben, és a sürgősségire sem lehet bevinni."Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél." (George Orwell - Állatfarm)
-
-
nagyúr
válasz Teasüti #4506 üzenetére
Az arányokat szemléltettem mindössze, vagyis, hogy miért nem fér bele 900k-ba egy karbon fully Fox-szal és full XTR-rel. Egyébként természetesen olcsóbb, ha egyben veszed, mivel a Giant nyilván nem kiskeráron szerzi be az alkatrészeket a Shimanotól.
HollyBoni #4510: az integrált stucni általánosságban jóval merevebb.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Sirandrish
legenda
válasz Teasüti #4804 üzenetére
Kezd lelkiismeret furdalásom lenni hogy ennyien félreértettetek, pedig bármi közelebb áll hozzá mint hogy azt mondjam hogy "idióta aki drága bringát vesz"..
Én tényleg nem ezt mondtam/akartam mondani
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
Sirandrish
legenda
válasz Teasüti #4806 üzenetére
Hát...
Mi számít mai köntösnek?
Ha hallottál valamit akkor szerintem az ez lehet.
Ez WII-U-ra fog megjelenni és a 2002es Gamecube-s Wind Waker grafikailag felturbózott változata lesz..egyszóval remake.
Egyébként a legfrissebb már megjelent(nagygépre) játék az a Skyward Sword ami WII-s játék.
De emulátorral kipróbálhatod nagy kedvencemet az Ocarina of Time-ot. Ugyan ez nem egy mai darab de a játékélmény mindenért kárpótol.Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
deicide
veterán
válasz Teasüti #4881 üzenetére
Csak szokás kérdése, MTB-vel 100km felett mindig hátizsákkal megyek, a nyereg pedig magasabban van, mint a kormány, de nincs baja a hátamnak, sőt, így, hogy jobban rá kell dőlni, jobb is, mert a hátam tartja a táska súlyát, nem a vállam. Az más kérdés, hogy jobban esik hátizsák nélkül menni, de az csak 100km-ig megy kb, esetleg Fittness-el 120-130-ig, ha a mez zsebeibe tömködök sok banánt és zselét
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
-
Atke
senior tag
válasz Teasüti #4929 üzenetére
Köszi. Lehet azt is kipróbálom ha a többi nem jön be.
Gumi: Én a hét elején vettem Air kinget 3700/db áron terepen még nem próbáltam de betonon nekem nagyon tetszik, megáll mint a szög, még így is hogy a hátsó fékem nem túl jó.. Kíváncsi vagyok erre a nagy defekt félelemre.
-
zoli03
őstag
válasz Teasüti #4952 üzenetére
Miért nem próbálod meg megszokni? Amikor elkezdtem országútival tekerni, akkor a felkarom, meg főleg a nyakam nagyon nem bírta az elején. Annyira, hogy sokkal inkább amiatt fáradtam el, mint a tekeréstől. Aztán egy idő után megszoktam, már teljesen természetes, nem fáj rajta semmim.
[ Szerkesztve ]
-
-
hoffman_
nagyúr
válasz Teasüti #5059 üzenetére
nekem van valami alap rubena gumim, az van most fent elöl, 1700 forint volt, több, mint egy éve van meg. konkrétan túlélte a schwalbe lugano-im. nem olyan szép, meg nem is tapad annyira - de egyáltalán nem tapad rosszul, semmi panaszom nincs rá. a hátsó mondjuk elfosta magát, hamar kikopott, de én hátul eszem a gumikat valamiért.
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
hoffman_
nagyúr
válasz Teasüti #5072 üzenetére
jap, a kenda az egy fostartály. van itt egy kölcsöngumi, kenda, nem is a legolcsóbb, valami 3-4 ezer egy ilyen, és olyan fostos, nyúlós, csúszós, hogy fel se raktam, inkább használtam a full szálszakadásos lugano-t tovább, aztán felraktam a régi rubena-t.
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
addikt
-
addikt
válasz Teasüti #5103 üzenetére
Én sem értem. Pont azért vettem meg ezt, mert az előző műanyag házas pedálomban már nagyon recsegett-ropogott valami. Gondoltam az alumínium pedál időtállóbb lesz, de sajnos nem jött össze. 78 kiló vagyok egyébként.
Még arra gyanakszom, hogy attól görbülhetett meg, hogy hajtás során néha eléggé a pedál szélén volt a lában, mert hozzáért a nadrágom az első fogaskerékhez. Egyébként az elődjénél is néha így hajtottam, de az bírta. Nagyon gagyi pedált vehettem.A tengely anyagára van egyébként javaslatod? Olyanokat láttam, hogy alu-acél, Cro-Mo, Boron. Melyik ezek közül a legerősebb?
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Teasüti #5110 üzenetére
Nem ilyen az XT meg az Ultegra, pont azért mutatom, mert ha égő ha nem még én sem láttam ilyen csapágyazású felső görgőt. Enyém egyébként. Most sikerült szétszedni a rohadék XTR váltót, úgy be volt menet rögzítőzve az összes csavar rajta, hogy újonnan nem tudtam szétszedni, megszakadt volna a csavar feje.. kellett neki majdnem 1000 km hogy ki tudjam őket tekerni.. Azt is egy új bit készletből kivett szerszámmal, amivel tengely irányba tudtam neki nyomni.. De akkor is csak az alsót tudtam megmozdítani, a felsőt csak úgy, hogy a kanál belső részét előre hátra mozgattam a fix csavar alatt.. ekkor lazult meg annyira hogy azt is ki tudjam venni. Kanál forgáspontja is hasonló sztori volt, azt sem tudtam újonnan megmozdítani, pedig szerintem úgy saccra 10-12 Nm el nekimentem.. most ahhoz képest lazán kioldott a rögzítő.. viszont az kicsit elszomorított hogy a forgáspontnak semmiféle tömítése nincs, és bringa mosás után szétszedve vizet találtam a csúszó csapágyban, jah és zsírnak kb nyoma nem volt, max egy borsónyi lehetett benne! Így szerelik össze a shimanoék, pedig XTR ről van szó!
A kerámia csúszó van felül, az egy golyó soros ipari meg alul. Az ultegrába ugyan az a csapágyazás van mint az XT -ben.
Azért lényeges hogy a kerámia legyen felül, mert úgy van megcsinálva, hogy a persely belső része, amin forog a görgő, az szélesebb mint a görgőben levő, tehát oldal irányba el tud mozdulni, váltáskor ez lényeges a shimano szerint. Amit mutattam XTR csapágy, az meg úgy működik, hogy dupla golyósoros a csapágy hogy két alátámasztás legyen, és a belső gyűrű szintén szélesebb, tehát befele és kifele is tud csúszkálni mert nem mély hornyú csapágy, egyáltalán nincs is hornyolása. Nagyon precíz megoldás, de hosszú távon nem tudom mennyire lesz tartós, és mennyire fog lötyögni a görgő, érdemes volt-e ilyet kitalálni és belerakni a kerámiás megoldás helyett, mert a kerámiás az elég "hülyebiztos" és tartós megoldásnak bizonyult.
Alul pedig szintén ugyan az az egy golyós soros "ipari" megoldás van mint az XT-ben.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Teasüti #5114 üzenetére
Persze, de azért egy 5 ft os O gyűrűt igazán betehettek volna, ha már a bolti ára 60 ezer ft, és ez a csúcs alkatrész. A karbon kanalat egyébként is könnyű eltörni, márpedig ezt főleg versenyzésre veszik, ahol nincs rá vigyázva, tehát annak az esélye hogy újat kell venni mert rommá törik, elég nagy.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- World of Warships
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Revolut
- Formula-1
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs