- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- iPhone topik
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Mobil flották
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
Hirdetés
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jackbacsi87
senior tag
válasz Stauffenberg #2835 üzenetére
Ok, köszi!
Kipróbálok majd pár méretet. A szokásos mérettáblából indultam ki, meg abból, hogy a montimon is fekszem. -
Vasinger!
nagyúr
válasz Stauffenberg #8806 üzenetére
Nem tudom biztosan, hogy milyenek, de azt tudom, hogy Újpest Városkapunál van egy a 2 metró feljáró között, a jegypénztárral szemben egy, múltkor voltam bent és rendkívül szimpatikus volt a kiszolgálás és elég komoly üzletnek is nézett ki. Egy próbát megér.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Stauffenberg #8806 üzenetére
Pedaloman-t tudom ajánlani,mint Vasinger!, de előtte azért csörögj rájuk, hogy be tudják-e vállalni ilyen rövid határidőre (1300-kor nyitnak), pláne, ha vmi nem hétköznapi alkatrészre is szükséged lesz, mert rendszerint tele vannak melóval. Keresd Kicsi Sanyit vagy Balookát, és mondd, hogy én küldtelek.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Gyufaaa
veterán
válasz Stauffenberg #19496 üzenetére
Bár nem sok adatot közöl, de nem rossz szerintem.
http://apro.bikemag.hu/browse/tura-trekking/kerekpar-vaz/ktm-life-one-l213648.html
Bocs, de mobilról vagyok.
-
Gyufaaa
veterán
válasz Stauffenberg #19524 üzenetére
Ez sajna már elkelt. Acera cuccal szerelt ketyere volt. Abban az árkategóriában a Gepida Alboin-oknál szerintem nem találsz jobbat. Használtban pedig értelmes nincs is 80k alatt most a piacon. Amúgy sem szokott nagyon előfordulni.
-
razzorr
őstag
válasz Stauffenberg #19533 üzenetére
Meg használtnál fennáll a rejtett hiba lehetősége is, ami okozhat később meglepit. Meg hát ahogy írtad, nincs gari se. Persze ki lehet fogni nagy ritkán jót, de az tényleg fehér holló kategória.
-
razzorr
őstag
válasz Stauffenberg #19639 üzenetére
Csak akkor az álombringa ott parkol a garázsban, te meg hajtod a vackot. Nekem így nem lenne értelme. Ha már van egy álombringám (nekem még nincs egyébként), akkor azt használjam is rendesen, ne csak nézegessem.
Ezek az U-lakatok azért sem tetszenek,mert nem tudod a biciklin normálisan magaddal vinni, olyan esetlen.(#19633) BecauseNekem már nem kell lakat, köszi megoldottam.
[ Szerkesztve ]
-
Solad
őstag
válasz Stauffenberg #19657 üzenetére
És mi a biztosíték, hogy pont nem ezen kütyü által okozott egyensúlyvesztés viszi az IFA elé?
Fura mód nekem gyerekkoromban meg lett mondva hogy a hídig tekerhetek, akkor a hídig tekertem, nem kellett ilyen sz@rokat tenni a bringámra...
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Stauffenberg #19693 üzenetére
Én azt a zebrát azért használom, mert biztonságosabbnak tartom, mint áttekerni keresztben a 4 sávos úton, mint a forgalom résztvevője. Ha megállnak a kocsik, intek, hogy megköszönöm, ha nem állnak meg, akkor megvárom míg elfogynak, vagy leszállok, és gyalogosként "kikövetelem", hogy átengedjenek. (értsd: gyalogos vagyok most már, szóval a zebra az enyém Persze, nem lépek ki direkt az autó elé)
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
rétisün
veterán
válasz Stauffenberg #19734 üzenetére
az ilyenek miatt se lenne rossz a halálbüntetés visszaállítása (az első balesete után fejbelövik, biztos nem okoz többet), de egyrészt tudom, hogy az eu-ban sincs, így nálunk se lehet, másrészt ez már tényleg nagyon off...
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
razzorr
őstag
válasz Stauffenberg #19750 üzenetére
Nekem is inkább nagatívak a tapasztalataim az emberek nemtörődömségét illetően. Nem kell ahhoz pesti nagyváros, itt Debrecenben sem jobbak az emberek. Faluhelyen viszont nagyon segítőkészek.
Én mondjuk mindig segítek,ahol tudok, de nem vagyok egy szuperhős, hogy mindenhol ott lehessek.[ Szerkesztve ]
-
pomk
őstag
válasz Stauffenberg #19750 üzenetére
Egyre jobban megkönnyítitek a döntést.
-
csababarca
őstag
válasz Stauffenberg #19842 üzenetére
Értem,akkor ez jó nekem nem száguldozni akarok,csak tekerni szépen, kardio gyanánt minél többet
iPhone 8 64GB, MacBook Air, Skoda Superb 2012, CRTDI 2.0
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Stauffenberg #19864 üzenetére
Ezen az áron újonnan többnyire acélvázas bringákat árulnak, szóval végül is megérheti, de a vázanyagot kivéve, a létező legolcsóbb alkatrészekből van összeállítva, 60 ezerbe nyilván nem fér bele több.
Cross trekking szerintem jobb választás lenne, de azt ennyiért nem kapna, legalább is olyat ami megüti az elvárható minimum minőségi szintet.Egyébként a decathlonos bringáknak nagyon sz@r vázaik vannak, örök garanciás szóval ha elreped kicserélik, de merevséget ne nagyon keress rajta, a drágább bicajaik váza is csapnivaló. Főként az "össztelósok".
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Stauffenberg #19869 üzenetére
Kamatmentes hitel más bringa boltokban is van. Csak emiatt nem érdemes a decathlont választani. Illetve ha hitel, akkor már szerintem belefér egy drágább modell is.
Egyébként ez a 60 ezres rockrider még épp az a kategória amit talán meg lehet venni, ezen az árszinten hasonló az összes bicaj, csak más van ráírva a vázára. Csuda jó egyik se lesz. Sűrűn kell beállítani, meg tényleg csak laza túrázásra, aszfaltra jó, semmi többre.
Ha drágábban akarna bringát venni, akkor már egyértelműen nem ajánlanám a decathlont.80 körül talán egy akciós gepida cross trekkinget kifoghatsz, az lehet jó vétel, amúgy 120 környékén indulnak a valamire való cross trekkingek.
Használtat meg tényleg csak annak érdemes nézegetnie aki valóban ért hozz, a legtöbb hirdetés túlárazott, agyonhasznált bringák, nagy szerviz előtt, nem hozzáértő ebbe simán belefut. Használtat nem hozzáértőnek abban az esetben van értelme nézegetnie, ha egy felsőbb kategóriás gépet akar venni, legalább 150-200 körül, vagy akár még drágábban. Mivel ez esetben megéri elvinni egy megbízható szervizbe, ahol egy kis szerviz áráért átnézik és megmondják megéri e, vagy nem, illetve mik a hibái, ha vannak. 200 ezres bringánál 4-5 ezer egy átnézésre nem oszt vagy szoroz, de 60 ezres bringát 5 ezerért átnézetni egyértelműen nem éri meg, pláne ha azt mondják sz@r és buktál 5 ezret.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Stauffenberg #19879 üzenetére
Gondolkozom azon, hogy építek egy melóba járós bringát, aszfaltra, bár rühellek városban biciklizni, azért a tömegközlekedést még sokkal jobban rühellem. Az autót meg felesleges luxusnak tartom, legalább is magamnak.
Rendeltem egy elég komoly össztelós all mountain bringát, (sajnos 2 hónapja várok rá, mivel nem akarták elérhetővé tenni a készletet, mert az üzletünk csak az olcsóbb modellekből rendelt, ezért egy ideig csak azokból rendelhetünk, most nyitják meg nemsokára a drágább modellek raktárát és remélhetőleg 1-2 héten belül ideér)
Kéne e mellé egy városi gép is mert nyilván nem akarom a drága montiba belerakni a városi km-t, meg aztán egy kb 700 ezer ft értékű bringával melóba járni mégiscsak túlzás lenne. Meg ez különben is erdőbe való, nem aszfaltra.
Gondoltam cross trekkingre, sima trekkingre, még 29"-es montira is, de lehet
megpróbálok ismét megbarátkozni a virsli gumival, valami retro, de minőségi országútit akarok, egyenes kormánnyal. A lényeg, hogy könnyű legyen.Because: Az aluvillák vastagabbak, de azok merevebbek, az acél az vékonyabb, de rugalmasabb, tehát kényelmesebb. Hát valami olyan boltban nézegetnék ahol vannak használt bringák, alkatrészek, ott sokféle villát lehet találni. Talán a maxi bike.
A legideálisabb egy carbon villa lenne, de az árban egy minőségi teló szintjén van, annyit meg nem ér, max ha olcsón szerzel használtan.
A teleszkópból ha számít a súly, márpedig miért ne számítana, akkor kizárólag a levegős rugózású villákban érdemes gondolkodni. Ezek pedig nem olcsók, pláne újonnan, 100k környékén indulnak a minőségibb darabok. Használtan nyilván jóval olcsóbban is lehet találni, de az megint csak lutri, nagyon át kell nézni.[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Stauffenberg #19884 üzenetére
Ha csak aszfalton használnád a bringát, akkor akár fel is újíthatnád azt az országútit, persze ha van értelme rá költeni.
Because: Nyilván egy olcsó montiba nincs is értelme drága levegős telónak, vagy drága merev villának, ha használtan látsz valami jó vételt, azt esetleg érdemes megnézni, persze jó át kell nézni. Vagy megbízható üzletből venni használtan.
[ Szerkesztve ]
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz Stauffenberg #20001 üzenetére
Szerintem az alapokat már az óvodában is el lehetne kezdeni, de az iskolában mindenképp kellene vele foglalkozni. Úgyis délután 4-ig kötelezően bent kell maradni a gyerekeknek, lenne idejük elsajátítani.
Sokszor nekem is rá kell szólni az előttem bicikliző gyerekekre, mert még azt sem tudják, hogy a jobb oldalon kell közlekedni.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
ígyvanferi
addikt
válasz Stauffenberg #20001 üzenetére
Ja, lehetne ilyen, az erkölcs-, meg hittan úgysem ér egy fillért sem, csak időpocsékolás.
Ahova jártam általánosba, ott volt kresz, igaz az csak szakkör volt, tehát csak aki akart, az járt rá. Kerékpáros ügyességi része is volt minden alkalommal, bójázás, 8-as kerülés, keresztbe tett rúd alatt átbújás, fűrészfogas deszkán végigmenés, fékezés, hogy csak az első pálcát verjük le, meg még amikre nem emlékszem. Jártunk versenyekre is, megyei szintig jutottam, ott már alap bicikliszerelési feladatok is voltak. De mindenképp nagyon hasznos volt, főleg a kresz-oktatás része, sosem volt gondom forgalomban, pedig már akkor kisiskolás koromtól kezdve jártam a várost bringával (ugyan nem Pest, de egy közepes méretű város). Mikor a jogosítványt csináltam se kellett sok plusz infót megtanulnom.
-
hegyimorc
senior tag
válasz Stauffenberg #20132 üzenetére
Ez vízhatlan és a hóna alatt szellőzik is.
Árulom - 6eFt, xxl -, mert véletlenül két külön úton kettő is lett belőle
De azt tudni kell, bár gondolom ránézésre is kiderül, hogy ez tényleg akkor jó, ha szakad mintha dézsából öntenék. Mindennapos viseletre én is olyat használok, ami kevésbé vízálló (és inkább szél- mint esődzseki)
[ Szerkesztve ]
Eladó 100km-t futott CUBE SL Cross Race fitness bringa 460eFt helyett 300eFt-ért (kb 175-195cm közötti magassághoz) : https://goo.gl/acsjPA
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Stauffenberg #20132 üzenetére
Azon túl, hogy nekem is ilyen problémám lenne, én még azzal egészíteném ki, hogy milyen megoldás van arra, hogy az ember lába se ázzon el? Mert ezek a sima esőkabátok csak a felsőtestet védik, és attól a nadrágom még ugyanúgy csurom víz lesz, amiben ugyancsak nem vicces fél napot ülni amíg megszárad.
-
sssent
senior tag
válasz Stauffenberg #20135 üzenetére
Léteznek esőnadrágok, de ilyenben bringázni nem egy nagy élmény.
Lassú vagyok.
[ Szerkesztve ]
-
pengemetal
aktív tag
válasz Stauffenberg #20135 üzenetére
Én már ültem az irodában 1-2 órát alsógatyában, amíg megszáradt a nadrágom. Azóta van bent egy váltás ruhám!
"Nem a berúgás a cél, de útba esik"
-
pengemetal
aktív tag
válasz Stauffenberg #20141 üzenetére
Én 6,5 km-re dolgozom, szóval néha nem árt a váltás ruha (illetve én egész évben bicajjal járok be, váltó cipő mindenképpen kell). Én is taktikázom az időképpel Ez a táv nálam kb. az izzadás határ, ha jól eltalálom az öltözködést és kb. 20 km/h-s átlaggal megyek.
[ Szerkesztve ]
"Nem a berúgás a cél, de útba esik"
-
válasz Stauffenberg #20146 üzenetére
Tolvajkergetőkben pont egy biztonsági őr volt az orgazda
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
pomk
őstag
válasz Stauffenberg #20146 üzenetére
Kryptonról ezt a kirepülést már máshol is olvastam, ill. azt is, hogy csörög-zörög.
Akkor szerintem inkább Onguard lesz. -
pomk
őstag
válasz Stauffenberg #20158 üzenetére
53-ért vettem a bicajom használtan. A felét azért nem szeretném lakatra költeni.
-
válasz Stauffenberg #20158 üzenetére
Ezért nem rakom le a bicajom sehova.
Ezért nem megyek el 5 méternél messzebb tőle.
Ezért tartok itthon azt, amit.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
rushty
senior tag
-
imyourfriend
őstag
válasz Stauffenberg #20178 üzenetére
[link] Nem tudom milyen hosszú kell, de google nagy úr. És ennyiért bőven megéri rendelni. Igaz öntvénynek tűnik, viszont használható szerintem.
-
ígyvanferi
addikt
válasz Stauffenberg #20592 üzenetére
Igazság szerint nem a sportcélú felhasználás lebegett a szemem előtt, csak egy egyszerű mindennapi biciklizés A-ból B-be, időnként túrázás a családdal, haverokkal. Részben igazatok van, bár azért ezek a 100-150 ezres gépek még mindig csak hobbi bringák. Szerintem a sportolási céllal tartott járgányok nem itt kezdődnek. És egész nyugodtan vehet ilyesmire az ember egy esztétikus, jól kinéző valamit is. Hál'isten van bőven választék, így - megfordítva az eredeti felvetést - nem kell alárendelni a teljesítményt és megbízhatóságot a formának.
(#20584) Cathfaern: valóban naponta tucatjával látok bicikliket kettétörni az emberek alatt.
(#20585) zoli03: most lehet meglepődsz, de ez pontosan így van, se sárvédő, se kitámasztó, se csomagtartó.
[ Szerkesztve ]
-
Mansi
csendes tag
válasz Stauffenberg #20606 üzenetére
Nem mondtam, h fő funkciója legyen, de meg lehet azt oldani, hogy azzá tudjon válni. Csak ehhez ész kellene. Azt szerintem senki nem vitatja, hogy a magyarországi kerékpározás eléggé fejlődésben van, de ezzel párhuzamosan, a közlekedési infrastruktúra mind színvonalban, mennyiségben, tervezésben a béka segge alatt. A tervezőknek körbe kellene nézni külföldön, hogy mondjuk Szlovéniában, Olaszország északi részén Németországot nem is említve hogyan csinálják. Szki biztosan tudna róla oldalakat regélni.
[ Szerkesztve ]
-
Tomi_Sci
őstag
válasz Stauffenberg #20612 üzenetére
Aki követi mostanában az egynaposokat, az láthatja, hogy milyen egy bicikliút. Pl. Amstelen néztem a holland bringautakat, egy sávjuk nagyjából másfélszer széles mint nálunk az egész (a régebbiek). Persze ilyen nagyon kevés helyen van, mert általában mindig az út két különböző oldalán viszik a sávokat. Én egy ilyennel simán kiegyeznék, ha ilyen bringaútjaink lennének, nem mennék többet főútra outizni az biztos.
Hirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/tomi_sci/index.html
-
Mansi
csendes tag
válasz Stauffenberg #20612 üzenetére
"de jelentkezhet az a vérbeli országúti bringás aki megelégszik azzal ha csak itt tud rendesen tempózni."
Sajnos ez csak egy fikció, mert még ott sem tudsz, sem a közúton, mert azzal meg szabálytalankodsz. Ez a probléma.[ Szerkesztve ]
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz Stauffenberg #20612 üzenetére
Szerintem már az is nagy segítség lenne, ha sávonként 40-50 centivel szélesebbek lennének az utak (ahol elfér) esetleg lenne kerékpársáv is, mint pl Komáromban.
Az már maga lenne a Kánaán ha mindenhol ilyen széles utak lennének, mint Szlovákiában a 63-as főút.[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
sghc_toma
senior tag
válasz Stauffenberg #20735 üzenetére
"Járdahasználat nélkül meg elég érdekes lenne szabályosan használni a zebrát."
Az Andrassyval parhuzamosan futo gyalog- es kerekparutat tobb helyen keresztezi zebra, azokon attekerni szerintem szabalyos.in asm we trust
-
gergo5991
őstag
válasz Stauffenberg #20877 üzenetére
Az a baj, én sok olyan ételre allergiás vagyok, amiben olyan vitaminok vannak, amik kellenek a szervezetnek, minden halféle, mogyoróféle-magok, trópusi gyümölcsök, bár nekem a lábujjam szokott magától görcsölgetni, ha ittho ülök a gép előtt. A folyadékbevitelről meg annyit, hogy képes vagyok naponta 1 bögre vizzel is meglenni, még nyáron is, valahogy taszít az ivás engem.
Nekem álmomban egyszer a sípcsonton lévő izom görcsölt be, na az kegyetlen durva volt, álmomban keltem fel a fájdalomra, azthittem meghalok, vagy 2 litert izzadtam ki 10 perc alatt, durva volt.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Stauffenberg #21354 üzenetére
Köszi! Várom, hogy jöjjön egy kicsit jobb idő, aztán komoly tesztnek vetem alá.
A Helix 2.4 kék színe nem pont ilyen, van egy kis különbség, szerintem a Threesome szebb kék, de a különbség csak élőben látszik. Egyébként meg ez abszolút ízlés dolga, a kék-fekete helix 2.3 is jó volt, de van aki meg a feketét nem szereti.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Stauffenberg #21365 üzenetére
Ízléssel nehéz vitatkozni. Kinek mi.
Milyen magas is vagy? És hány kiló? A helix 2.3-ból van még egy 56-os méret, ez az utolsó. 180-188cm között akár jó lehet.[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Stauffenberg #21373 üzenetére
Bocs, de már nem emlékeztem rá, szóval a 178cm-hez valóban az 52-es méret lenne az ideális, de talán egy próbát megérne az 56-os is. 1,2cm-el hosszabb a felső csöve az 56-os nak. Hátha. A súlynak egyébként van jelentősége a méretválasztásnál, de ez itt akkor lenne lényeges ha nagyobb súlyod lenne, 90-100kg körül akkor simán mehetne az 56-os. De azért ha gondolod nézz be és ülj rá.
-
hoffman_
nagyúr
válasz Stauffenberg #21544 üzenetére
ismerem a dolgot, mozis diákmelóban nem kevés víz meg pepsi termék maradt meg. illetve fogyott el általunk
ON:
most végeztem a takarítással! végre rászántam magam, hogy kipucoljam a drágám, lementem a ház elé, most nézem, ráment majdnem 3 órám. a váz mindenhol, hajtókar, felnik, küllők, fékek, kormány, ülés, gyönyörű lett. persze feltűnt a kosz alatt, hogy jóval több sérülés van már szegényen, mint tavaly. a láncot még hagyom száradni, ki kell centírozzam a kerekeket, mert nagyon-nagyon ramaty állapotban vannak, és kész. csoda, hogy szegény nem adta meg magát alattam és ilyen igénytelen bánásmód ellenére szó nélkül ment. de most kárpótolom holnap centír + lánc vissza, kap egy új bandázst és valószínűleg kész van erre a szezonra - szezon végére pedig a másik is remélem, hogy megépül
ui.:
a besárgult fehér selle smp-t is fehérré tudtam varázsolni. véletlenül odakavarodtam az etanolos ronggyal és meglepődve konstatáltam, hogy hófehérre tudom vele sikálni
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
rétisün
veterán
válasz Stauffenberg #21544 üzenetére
anno katonakoromban ettünk '68-as konzervet, aztán senkinek nem lett semmi baja
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Stauffenberg #21565 üzenetére
láttál már felpúposodott kukorica konzervet?
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Stauffenberg #21624 üzenetére
Olvasom kb. 4-5 éve a topicot lassan, és kb. minden évben van valaki aki nekiáll, hogy 70-80k-ból saját városi suhanót építsen. Eddig egy olyan esetre se emlékszek, ahol ez ennyiből ki is jött volna, ellenben volt nem egy "inkább nem is számolom már mennyibe kerül" eset
-
venember83
nagyúr
válasz Stauffenberg #21681 üzenetére
Jelen esetben a reklám a lényeg, aminek Merényi Daniék minden bizonnyal örülnek, mert nem árt nekik.
-
venember83
nagyúr
válasz Stauffenberg #21683 üzenetére
De bizony, jelenleg divat az acél, ezt lovagolják meg Daniék. Nem mintha ezzel bármi baj lenne, de kár tagadni, hogy reneszánszukat érik a kézműves és acél alapanyagú biciklivázak.
evo87: próbáld ki, aztán oszd meg velünk is a tapasztalatod. Én értelmét nem látom, de ez privát vélemény.
[ Szerkesztve ]
-
razzorr
őstag
válasz Stauffenberg #21709 üzenetére
Erről eszembe jut egy story gyerekkoromból.
Nagymami új járgányt kapott a családtól és unokatestvéreimmel kipróbáltuk, hogy milyen az új gépsárkány. Farolgattunk, kipörgettük a kereket, centiztük a kocsikat, ezután pedig jött a feketeleves. Unokatesóm úgy döntött, hogy vagánykodásból a döngölt földúton jól felgyorsít és majd megáll a többi kis rokon gyerek előtt cenkikre, persze első féket használva, de hát nem jött össze neki a mutatvány és olyan szinten zakózott brutál nagyot , hogy az előre szaltó, az hozzá képest kutyafüle. A kereke csúszott vagy 1 métert miután 2 méter magasra felrepült és mint egy darab kavics zuhant alá.
De uncsim rögtön felállt, mint aki profi Exgames harcos és mutatványos, leporolta a kis ünneplő cuccát, mi meg örültünk, hogy még egyáltalán él.
Viszont az új bicaj olyan szinten ment tönkre, hogy nem csak az első kerékben, de a hátsóban is akkora nyolcas lett, hogy olyat az emberiség még nem látott. Letört a kosár, az első villa is meghajlott, a lámpa is tropa lett.
Szóval ezért kell finoman adagolni az első féket, és gyerekkorban megtanulni az ilyesmit, mert könnyen megtörténhet a baj. -
lsebestyen
addikt
válasz Stauffenberg #21723 üzenetére
Valóban nehéz húzogatni a féket...az ilyet sose fogom megérteni, de mindegy nem az én keróm, csak ne találkozzak vele az utakon
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Stauffenberg #21727 üzenetére
Én azt tapasztalom, hogy nem csak a nők, az átlagemberek jó része nincs tisztában a váltóval. Vagy csak azt gondolják, hogy az csak a profiknak való (vagy túl bonyolult) és az ő biciklijén csak díszből van. Legalábbis rendszeresen látok hídnak fel és aluljáróból felfele -5-ös pedálfordulattal tekerő embereket, miközben jobbra-balra csúszkál a nyeregben hogy testsúllyal minél jobban rá tudjon segíteni a tekerésre. Ilyenkor direkt megnézem mindig, hogy csak régi bicikli és nincs rajta váltó (előfordul ez is), de nagyon sokszor ott van a váltó, csak használni felejti el.
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Stauffenberg #21795 üzenetére
Azért a kanyarodó autós nem feltétlen kibszásdiból csinálja, hanem mert pl sávot szeretne váltani. Abból lehetnek ilyen szép videók
Persze, út szélén a sávváltás az út széle felé viszonylag valószínűtlen
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
Új hozzászólás Aktív témák
- Linux kezdőknek
- xDefiant
- CASIO órák kedvelők topicja!
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Router gondok
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Gyúrósok ide!
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest