- Mobil flották
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- iPhone topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #31195 üzenetére
k2?
-
Teasüti
nagyúr
válasz vendingo #31205 üzenetére
+1
Ebay tökéletes opció, egy barátomnak egy éve rendeltem 40 Ah-s usb-s power bank-ot, ami 18650-es cellákból építkezik.
Több napos bringa túrázásokra használja, és még az épített usb tápos 5 wattos lámpáját is arról üzemelteti.
Alig volt 6000 huf, mire ideért.
Itthon negyede ekkora kapacitást sem nagyon kapsz kétszer ennyiért.Alig nagyobb, mint egy régi Nokia és tömegre is megáll fél kg alatt vhol. Ő csak bedobja vmelyik táskába oszt' napokra elegendő energia kipipálva.
(#31209) lorcsi
Hát nem vagyok elájulva azoktól a Cube áraktól.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz deicide #31210 üzenetére
36 perc alatt 21,5 km? Az szép, nekem eddig 20 perc alatt 9 km (szerk... megnéztem térképen.) a rekordom a 20 kilós ingázós fullyval.
A késés elég jó motiváció.
Legyél nagyvonalú és adj még egy percet, az XC-vel talán kitekerhetek egy hasonlót.
Azon most épp 2.1-es Rocket Ron és Smart Sam van.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz concret_hp #31211 üzenetére
Igen, a Dura Ace láncod sztrájkolni fog és leugrik az alacsonyabb rendű elemekről, túl sznob ahhoz, hogy összeálljon ilyen poralkatrészekkel.
-
Teasüti
nagyúr
válasz concret_hp #31215 üzenetére
Én arra tippelnék, hogy azért fogja jobban koptatni, mert hamarabb lenyúlik a végletekig kikönnyített lánc.
Versenyzésre használnám inkább, ahol nem tényező a futásteljesítmény.
Montira is csakazé veszek XT-t, mert minden más is XT és csakaziksztét szeretem.
De kétlem, hogy egy XTR vagy Saint lánc annyival tovább bírná, amennyivel drágább. A városira is vehetnék drága láncot, de oda meg minek alapon jó a HG-70 is. Ha kibír egy 3-4000 km-ert, akkor már összetehetem a kezem.
Ha a középkategóriát nézzük, akkor annál feljebb már nem a még jobb futásteljesítményre vannak kihegyezve, hanem a kisebb tömegre. Az meg tudtommal fordítottan arányos a futásteljesítménnyel.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz deicide #31224 üzenetére
Challenge accepted! Úgyse megyek dolgozni csütörtökig.
Majd próbálok olyan utat keresni, ahol nincs szint.A sört postázod is?
Amúgy újabban kiállva tekerve megyek fel mindenhol ülve pörgetés helyett minden nap munkába menet. Durva, h egy-két hét alatt mennyire szokható, azelőtt már egy-két száz méter után görcsöltek a combjaim, most meg már csak a talpam fárad el, de már akár egy kilométeren is megyek kiállva akár.
Na jó, talán köze van hozzá, hogy nem tudok leváltani kistányérra.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Locus-ra +1.
Ott lehet finomhangolni a motorháztető alatt, ami a tracker frontend-ekben gyárilag adott.
Ilyen pl. a ST kisebb rögzítési időköze, ami részletesebb vonalat húz a térképen, de nagyobb lesz a szórás a több mintavétel miatt, főleg kis sebességen, mint a futás mondjuk. A többi program ritkábban mintavételez, ott a sebességek szoktak pontosabbak lenni, ugyanakkor épp emiatt nem működik olyan jól az auto pause, vagy a vonalvezetés, mint ST alatt.
Na most Locust személyre lehet szabni e téren szinte teljes mértékben, hogy hogyan rögzítsen adott sebességeken, milyen inputot használjon, legyen-e iránytűs rásegítés, milyen magasságkorrekciót használjon, stb stb.
Locus egyetlen "hátránya", hogy nincs mögötte tracker közösség és web2 felület. Ellenben a GPX-el ugye azt csinál az ember, amit akar, valamint képes exportálni közvetlenül néhány tracker szolgáltatásra is, mint a Strava és Runkeeper. Támogatja az ANT és BT eszközöket, és nem utolsó sorban egy teljes online/offline térképész progi egy rakás másik funkcióval és sok-sok beépülővel.
Újabban ST-t csak röpke futásokhoz használom, a bringa túrákat kivétel nélkül Locus-szal rögzítem, ha kell. Főleg, hogy navigálni is lehet, kell vele terepen.Jah, eddig sosem fagyott, bug sincs, minden funkció működik, a követés is megbízható volt eddig vele, sosem okozott meglepetést.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz LonGleY #31285 üzenetére
Hogyne számítana a készülék, kizárólag az számít, bár manapság már végre elég jól megugorja mindegyik újabb telefon a mércét gps terén.
De még mindig az az elsődleges, hogy a gps mennyire használható benne, milyen gyorsan talál pozíciót, mennyire kozmetikázza a koordinátákat, hogyan számolja az irányt, sebességet, mennyire erős a telefon, van-e bőven erőforrás a mintavételezéshez, stb.
A szoftver meg csak azzal tud dolgozni, amit a telefon ad neki. Ha utóbbi elég gyengén becsüli meg az adatokat, akkor használhatsz bármilyen progit, az eredmény szar lesz. Legalább a komolyabb telefonokban már pár másodperc alatt van pozíció és elég jól találgatnak a koordinátákkal is. Ugye aki képben van kicsit, hogy működik a gps technológia, az nem lepődik meg azon, ha a szerencsétlen eszköze kb csak körbelőni tudja a helyét, mintha torpedóznánk.(#31287) szunya1
Ha elég erős a telefon, akár el lehet indítani mindegyiket egyszerre.
Láttam már ilyen tesztet, egyazon környezetben bukott ki igazán, hogy kb egy kaptafára rögzít a legtöbb program, kivéve a Sports Tracker-t.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz HollyBoni #31324 üzenetére
7/8-as váltó? Én a 15 éves 7-es SIS váltómmal elégedettebb vagyok, mint a 9-es fordított működésű XT-vel.
Jóval igénytelenebb, és pöccre vált. Az XT meg szeret olykor hezitálni. Persze ok, hogy a 9-es rendszerhez precíz technika kell és a 7-es faék egyszerű, de ha a 9-esért ekkora áldozatokat kell hozni, akkor az csak visszafejlődés. -
Teasüti
nagyúr
válasz Pttypang #31330 üzenetére
Nem láttam, hogy marokváltóról is szó lett volna.
A 7-es SIS váltóhoz Revoshift marokváltót használok ami természetesen pozicionált. Gyakori jelenség, hogy túlváltok, de az évek alatt már a csuklómban van a mozdulat. Ha meg is esik, korrigálok, mire célba ér a kanál.
Nyilván nem terepen próbálkozok ezzel a rendszerrel, de városba rohangálni tökéletes számomra. És olcsó, igénytelen, elnyűhetetlen.(#31336) deicide
90 méter szintre emlékszem csak, az 21 km-en nem nagy dolog. Sztem Pécs területén is van ennyi már a városban is a főutakon. Egy Mecseki pár órás kiruccanásnál ez a 90 méter már megvan, amíg csak elérek az erdőig. ~400 méter szint alatt még sose tekertem erre felfelé.
Viszont ma jó szeles idő volt, jellemzően északi szél. Gondoltam is magamban, h na akkor ma jó alkalom lenne keresni vmi déli utat 20 km-re!Gondolom szélcsendben mentél.
[ Szerkesztve ]
-
-
Teasüti
nagyúr
Hogy kell megosztani Strava.com-ról? Ez a vacak sehogy sem akar kiköpni egy linket, csak szirszar közösségi oldalakra találok gombot.
Amúgy csúnyán elvéreztem.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Teasüti #31498 üzenetére
Ennyi volna?
Csak kimásolom a böngésző címsorából, majd ennyit mutat belőle mindössze??
Ez a Strava egy kalap szar. Már a kliens se tetszik, valamint nem tudom mit esznek ezen ennyire, de a weboldaluk is gyenge. Az egyedüli pozitívum a szegmensek, kihívások és a házam elrejtése a tracklog-ból.
Minden másban szarabb, mint mondjuk egy Endo.deicide
A kihívásra visszatérve, hát nem jött össze.
Kifulladásig mentem, végig szélben, 2.1-es Smart Sam-el és Rocket Ron-nal. Egy outis-t beelőztem.
Annyira azért nem éreztem magam keménynek, amikor ő nyugodtan teker én meg kiköpöm a tüdőmet.
Azt vártam mikor előz vissza, de nem sikerült felébresztenem benne a versenyszellemet.
Biztos nem látott bennem kihívást, gondolta áh hülye montis, surrogj csak tovább...
De annyira kimerített ez a röpke 20-as bakker, hogy szédültem mikor megálltam.
A fenekemben meg nem volt vér már 10 km után, kell egy új nyereg.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
-
Teasüti
nagyúr
válasz deicide #31508 üzenetére
A futós tapasztalataimból kiindulva nekem elég magas lehetett a pulzusom, a tiednél jóval magasabb (a max futásnál nálam 190 felett picivel - 25 éves létemre).
Kár, h nem vittem a pántot, elindulás után jutott csak eszembe. Általában csak futáshoz használom.(#31509) rétisün
Nem a fenekemben jött, lemaradt egy 30-40 méterrel.
De simán vissza tudott volna jönni szvsz. Főleg, h a kicsi combom azonnal megérzi a legkisebb emelkedőt is. 1%-nál már kapcsolok vissza általában, főleg ha 100 feletti cad-dal megyek.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz troland26 #31518 üzenetére
Nem, ez full aszfalt, nulla szinttel.
Gondolhatod is mennyire sajnáltam szegény bütyköket.
Ha nincs benne a kihívásban, h bütykössel kell menni, akkor felraktam volna a félterep gumikat.Ha lett volna benne, azt onnan vennéd észre, hogy egyrészt nem műút közepére húzza a csíkot a térkép, valamint egy nagy zöld övezet lenne Gmaps-en nem jelölt utakkal, jelentős szintkülönbséggel ahol rendszerint a max sebességem ennél jóval nagyobb, az átlagom meg jóval szarabb.
Bár legutóbb nem bírták a gumik az ennél jóval nagyobb max sebességem, szóval vissza kell vennem.
Épp ma vettem észre, h nyolcast sikerült beleverni a hátsó kerékbe, szóval hivatalosan is kijelenthetem túl durván csapatom.
Vagy veszek egy új bringát...[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz sghc_toma #31538 üzenetére
Tetszik a gép.
Én ha aszfaltozni megyek, akkor felrakom a Wormdrive-okat - persze nem 10-20 km miatt cserélgetek gumikat, de egy Balaton körre már simán beújítanék. Ez középen teljesen slick, de a peremen agresszív bütykök vannak. Best buy félterep gumi, piszok jó tapadással.
Nagyobbakat durvultam már ezzel terepen, mint a bütykösökkel, amik most fent vannak. Sőt, jobban is bírja és nem kevésbé tapad is. Példának okáért soha nem tudtam felütni, a sválbikat meg elsőre azonnal, mind a kettőt egyszerre.
Kész tragédia, hogy már nem gyártja a Maxxis.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz TayRol #31547 üzenetére
Bizony bizony, aszfalton nem fog vissza egyáltalán, ugyanakkor terepen is meghazudtolja magát. Igaz spd-vel tekerek, de sok olyan helyen felmásztam már vele, ahol mások a bütykösökkel elforogtak.
És a lejtőzésben meghazudtoltam sokakat már, főleg amikor csak ránéztek a gumimra és legyintettek egyet.
Aztán ment a csodálkozás, amikor teljesítménytúrán ugyanolyan bevállalósan mentem, mint a többiek a bütykös fully-kkal.
Nem mondom eleinte félve döntögettem, amíg nem volt montis technikám, addig éreztem is, h sodródik rendesen.
De amint lefektettem a gépet, onnantól betapadt kanyarban is ahogy kell. Egyszer sem okozott meglepetést.
Sztem egy tévedés volt megszüntetni ezt a típust.
Ha létezik tökéletes félterep gumi, akkor ez volt az.Egyetlen egy hibája volt, hogy egy defektmágnes, de az is csak nagy nyomáson. Mindig aszfalton kaptam csak vele, amikor 4,5 barra fújtam.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz freelanced #31553 üzenetére
A Herki volt a tied ugye? Ha nem egy repedezett gyári gumi van rajta xx évvel ezelőttről, ami épp szétfoszlani készül, akkor talán nem olyan nagy kockázat felfújni rendesen. Egy valamirevaló outi kétszer ekkora nyomáson kezd csak el gurulni tudtommal, de nem ritka, hogy kis túlzással háromszor ennyit is beleraknak.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Cathfaern #31569 üzenetére
Nem értek egyet. A bütykök alapvetően kapaszkodásra valók, ami két felület közötti alakzárás tulajdonképpen.
A bütykök nem kevésbé hatékonyak, ha a kövek közé vagy azok felületi egyenetlenségeibe, esetleg repedésekre kapaszkodnak. Persze ha a kő makroérdes, akkor a legjobb. Simára kopott folyami köveken meg kb semmi nem kapaszkodik meg, főleg, ha el is gördül alattad.
Értem amit mondasz, miszerint bütykök nélkül is el lehet evickélni, de azért a Wormdrive nem nélkülöz minden bütyköt. Alacsonyabb nyomáson - lejtőzéshez vhol 3 bar alatt kicsivel - és főleg nagy sebességgel felütve az oldalát már aktív szerep jut a peremen lévő bütyköknek, éppen úgy, ahogy mászáskor is, amikor peremig nyomódik össze a gumi hátul. Ha a szélső bütykök nem lennének, akkor kb semmire nem jutnék vele.
Ezt jól alátámasztja, hogy ha terepre érve nem engedem le a gumikat, akkor alig tudok haladni és nem csak amiatt, mert folyamatosan pattog - ami főként tekeréskor idegesítő, mikor a hátsó kerék alól kifordul egy-egy kő -, hanem jobban sodródik is, kevésbé tud mászni, és lefordul a kövekről is lefelé menet. Mindez azért, mert a nagyobb nyomás miatt nem jutnak szerephez a gumi peremei.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz bigdady #31580 üzenetére
Milyen géppel is akarsz te olyan terepre menni, ahova nem elég egy trekking külső?
Oda már csak monti való, semmi más.Amúgy meg egy barátom ennél a Continál nem agresszívabb mintázattal is ugyanúgy jön utánam terepre.
Persze nem tud felmászni vele mindenhol, de nem szégyen leszállni és feltolni egy köves kaptatón, stb.
Meg nem feltétlen kell lefektetni a trekking/cross bringát egy kanyarban úgy, ahogy egy montit.
Ha meg csak azon agyalsz, hogy egyáltalán járható-e kevésbé agresszív mintával az erdő, akkor egyértelműen igen.
És legalább nem lesz túl nagy handicap aszfalton sem, mint egy Smart Sam esetén.Cross-ra, trekking-re én kizárólag negatív mintázatot raknék fel.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz TayRol #31551 üzenetére
Lesz egy új Maxxis semi slick, Tread Lite a neve.
Ránézésre nem szimpatikus, nincs kiélezve olyan szélsőségekre, mint a teljesen sima futófelület és nagyméretű bütykök a peremen. A Wormdrive pont e két ellentét miatt működött olyan jól. Ez már csak egy átlagos félterep gumi így ránézésre.
Ezzel nem merném bedönteni a gépet.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Vasinger! #31776 üzenetére
De jó ez a kép!
Elvagyok én a "maradi" 26"-al...
+1, legyen csak minél olcsóbb, ahogy teret nyer a 29!
Inkább megtanulok bringázni, mint +100k.Amúgy merevvázas rideg csapatások után azt kell mondjam nem érzem kicsinek a 26-os kereket. Eddig mindenen átment akarva, akaratlanul, legyen az öklömnyi kőhalom akár. Azért bíztam is benne, hogy akkora sebességen előbb repülök a magasba, minthogy beleálljon a kerék bármibe is.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Ha már téma volt a Slejm nem rég:
ma épp egy rajzszöget húztam ki itthon a kerékből, majd süvített kifelé a 4 bar.
Megforgattam párszor a kereket eközben, majd 5/7 óra állásban hagytam a kereket, had eresszen csak...
2 perc múlva a levegő hangja megszűnt, de még nem felnin állt a bringa.
1-0 a Slime javára.
Alig jött ki egy-két gombostűnyi trutyi, szóval még pazarlás sem volt. Fura az állaga, nem írom le mire emlékeztetett.
A defekt után nem telt el 5 perc és már ment is bele a 4,5 bar kompresszorral, úgy tűnik tart.
Kíváncsi leszek rá reggel, h jó lesz-e még, de azért előbb felkelek kicsit.
Slime belsőgumit vettem, vagyis állítólag ez gyenge minőség.
Mindenesetre nem tervezem megfoltozni, csak ha muszáj lesz.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Teasüti #31848 üzenetére
Jah igen, a lényeg, hogy olyan 1,2 bar-ig engedett le. Bár azt sejtettem, h nagy nyomáson nem képes megkötni.
Lassú szivárgásnál a leghatékonyabb.(#31851) Crytec210
+5 perc a kényelmesebb kollégákhoz képest, mire elpakolok. Nem is a 3 réteg ruha miatt, hanem a bringás bizbaszok miatt. Ilyen olyan melegítő, kesztyű, sál, kamásli, szemüveg, símaszk, lámpák, mellény, etc.
És a héten legalább egyszer vmi mindig otthon marad.
Az autó már csak emiatt is kényelmesebb, kb csak fogom a kulcsot, cipőt húzok és megyek. Ezzel szemben a bringázás 10 perc előkészület (már aki nem tartja ugrásra készen a holmiját reggel), 10 perc az öltözőben, majd hazafelé ugyanez.
Az idő az egyetlen, ami a bringa ellen szól, meg a szar időjárás. De nekem mondjuk megér havi 30k benzinpénz spórolást napi +1 óra a szabadidőmből.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Pttypang #31855 üzenetére
Én eddig elvoltam egy téli bringás nadrággal, meg rá egy polár béléses szabadidő nadrág, tudjátok az a made in china fajta. Nem kell nekem külön térd melegítő, a bringás hosszú téli nadrág ugyanazt tudja. Térdmelegítőt csak az átmeneti időben hordom (meg most nyáron a hideg reggeleken ha rövidnadrágban mentem ).
-
Teasüti
nagyúr
válasz Doki-HUN1978 #31846 üzenetére
+1
Két és fél szezont lenyomtam télen, megvettem a technikai ruhát is, meg minden.
Azelőtt a tél volt a kedvenc évszakom, most már nem szeretem és nyár párti lettem.
Sztem ez mindent elmond a tapasztalataimról.
A távolság nem volt elég nagy ahhoz, hogy kellően kimelegedjek, jellemzően csak mire beérek a célba, szóval egész úton fázok, de mire éppen odaérek azért még jól le is izzadok.
Kis távolságon a technikai öltözék nem megfelelő, mert sportolásra van kitalálva, kimelegedett állapot szinten tartására, nem pedig közlekedésre. A technikai öltözékben ahogy kimegyek azonnal elkezdek fázni, két perc múlva a végtagjaim kezdenek kihűlni, mivel még a nyugalmi vérkeringésem és a hőtermelés hiánya nem tart melegen; kesztyűből meg nincs olyan vastag, amiben ne hűlne ki a kezem. (Nem is értem magam, másoknak kesztyű nélkül is meleg marad a kezük, nekem kesztyűben is kihűl. Pedig semmi cigi soha.)
A téli utcai öltözék sem alkalmas, mert az nem szellőzik és belerohadok, bár nem fázok benne az tény.
Szóval ingázni nem jó télen rövid távon. Hosszú távon meg azért nem jó - bár kialakul egy kellemes egyensúlyi állapot a hőtermelés és a nedvesség elvezetés terén -, mert túl sok energiába kerül, minden nap egy igazi kihívás. Zord körülmények közt már 5-6 km is kihívás, főleg ha kétszer annyi időbe telik, mint nyáron, mert tengelyig érő hó van, vagy éppen soknapos érintetlen, amibe beleragadsz, vagy letaposott és nyomvályús, amiben elesel. És ilyen úttalan utakon nem sokat segít az agresszív sár dagasztós terepmintázat sem, bár legalább több esélyem van.
A kedvencem, amikor már teljes erőből tekerni kell, mert megfog a hó, de hiába, mert a kerék meg elpörög.
Minden tiszteletem azoké, akik napi 50 km-ert tekernek ilyen körülmények közt, de kicsit se irigylem őket.
Én nem tenném ki magam ennek, a szervezet nem köszöni meg.(#31860) Doki-HUN1978
Na jó, de a polár/thermo bélésen kívül minden másban fázok. Lehet, h a saját verejtékemben fürdök, de legalább melegen tart. Csodák nincsenek, vagy szigetel, vagy nem szigetel. Olyan nincs, hogy a nedvesség önszántából kimegy, a meleg meg önszántából bent marad.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz #48525824 #31866 üzenetére
A belvárosban ez többnyire igaz, én szélsőséges esett vagyok, mert a munkahelyemre a város széli elkerülőn járok, ahol autóval 90 van, és mire oda kiérek van összesen 4 lámpám. Én 10 perc alatt bent vagyok kocsival, ha jó a forgalom ritmusa. Biciklivel oda 20-35 perc tempótól függően, hazafelé kb 40 perc. Télen akár másfélszer ennyi idő.
Nálam volna létjogosultsága a gépjárműnek erre a célforgalomra. Télen lesz is valószínűleg.
De azért nem mindegy, hogy havi 30k-t elpöfögtetek, vagy veszek belőle egy új teleszkópot.
Nem mintha a bicikli ingyen lenne, mert abban is sok a befektetés főleg alkatrészekben, de erre kevésbé sajnálom, mint benzinre.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz ígyvanferi #31888 üzenetére
Nem hiába szoktam volt mondogatni, hogy MO 50 évvel le van maradva fejben a nyugattól. Kár volt nekünk a demokrácia, nem nőttünk fel hozzá.
-
Teasüti
nagyúr
válasz HollyBoni #32003 üzenetére
Csak én hiszem azt, h ez tök ártatlan kérdés volt?
(#32016) bigdady
Ez ilyen. A Shimano parallax tömítésű agyamnál (M765) sincs a hajtás oldalán igazi tömítés, csak vmi porvédő.
Le is hidaltam, mikor először szedtem szét.
Viszont az ott azért elég védett helyen van, milyen felhasználásnál megy tele trutyival?[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz fpeter07 #32032 üzenetére
+1
Mennék én is. Kipróbálnék egyensúlyi feladatokat is, mint a libikóka bringával, pallón átmenni, stb.
Bakker terepen szembe találtam magam egy deszkával, épp csak alig volt szélesebb, mint egy ballonosabb gumi és nem mertem végigmenni a patak fölött rajta.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz vendingo #32038 üzenetére
Nem is a tériszony, mert olyan nagyot nem lehet esni a 30 centis magasságból a puha iszapba, csak hát azért na, túlságosan finnyás vagyok hozzá, hogy kockáztassak egy patakba borulást.
Azért nem lenne rossz leküzdeni ezt a félelmet, mert amúgy nem nagy dolog végigmenni egy csíkon az út közepén, ha nincs alatta egy patak. Jöttem már le 3 centis szegélyen is a lépcső mellett, csak ott nem történik semmi, ha lemegyek a szegélyről.
Meg jó lenne megtanulni helyezkedni a bringa hátuljával, amikor csak pakolgatom a kereket jobbra balra álló helyzetben, vagy araszolva lefelé.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz imyourfriend #32049 üzenetére
A precizitás hamar kevésnek bizonyult, amint elvárnám ezt terhelés alatt és terepen rázkódva. És az XT szettet sem mondanám épp alja kategóriának.
Ne csak precíz legyen, de késlekedés nélkül csinálja ezt ha kell akkor úgy, hogy közben erőt fejtek ki a pedálra és/vagy ki kell állnom a nyeregből, mert úgy rázkódik a gép, hogy ülve nem bírná a valagam, vagyis nagyon.
Sokszor voltam már, hogy váltok egyet vissza domb alján, amikor elvesztem a lendületem és az addig megszokott fél másodpercből fogalmam sincs miért lesz mondjuk 2-3 másodperc, de mivel hozzá vagyok szokva, h csak egy pillanatra veszem el a nyomatékot a pörgetésből, ezért ráterhelve recseg, ropog, vagy ha nem is tud átváltani emiatt, akkor meg esés lesz belőle. Lejtőzésnél meg már esett le a láncom egyszer-kétszer, mert a láncfeszítése egyszerűen gyenge.
Mindig akkor hagy cserben, amikor a legnagyobb szükségem lenne a precizitásra, szóval hagyjuk is.
Amikor mindegy, akkor meg persze tökéletesen működik.
Persze precíz meg minden, egészen amíg aszfalton maradok.
Jah és tőlem még koszt se nagyon kap, csak port. De az sem lenne ördögtől való, hogy tegye a dolgát fél kg sár alatt is.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen