- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Telekom T Phone és T Phone Pro - híg a leve
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
-
-
Runner_fxr
Ármester
válasz cozmo #102010 üzenetére
Azért azt ne felejtsük el, hogy egy világkupa XC pálya a legtöbb átlag montisnak már kb DH, legalább is a lejtőzős részei. Ilyen körülmények között indokolt lehet a dropper, mert olyan letörések, meredekségek vannak. Átlag XC-s ilyen helyeken nem mer lemenni, tehát nincs szüksége dropperre.
.mf: Egy fotót dobhatnál azért róla, úgy könnyebb lenne véleményezni, de a tag becsúszón az olaj sáros karika normális jelenség. Az inkább gond ha már teljesen száraz. Ez a benne lévő kenőolaj és zsír. Ez keni a becsúszót, hogy ne kopjon és ne száradjon ki a szimmering. Amikor ez az olajozódás teljesen eltűnik és porszáraz a becsúszó, az azt jelenti, hogy bőven túl vagy egy vagy akár több szerviz intervallumon. Tehát ettől nem feltétlen kell megijedni, bringázás után le kell törölni a becsúszót. Persze olyan is van, hogy engedi túlzottan az olajat a szimmering, de akkor rendesen folyik belőle, azt észre fogod venni, hogy nem normális.
A teleszkópos villán is van hasonló jelenség, de ott általában kevésbé hordja ki az olajat a becsúszóra, inkább csak egy vékony karika vagy filmréteg jelenik meg.jjeahh: Nem gondolnám, hogy a szervizben fújták be az új teló becsúszóját, ott is a benne lévő kenőolajat hordta ki a becsúszóra. Normális jelenség.
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz cozmo #102010 üzenetére
Számára elnézem, de amit Runner leírt, azt tudnám ehet én is hozzáfűzni. Bár ha épp Dropper Post nélküli bringát tolna alá a gyártó, akkor azzal kellene mennie, ahogy a Stöckli-nél sem használt ilyen feature-t.
#102032 cozmo: Remélhetőleg egy kicsit jobb vázra cserélik ki, esetleg tavalyi Carbon modellre. Nekem a Boost kissé csalódás volt, egy komolyabb kerékszett inkább lényegesebb, de ki kell próbálni. Amúgy a váz 148-as, elől 110-es, hajtómű szélesebb, így optimalizálták a 12-es rendszerekhez.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
Új hozzászólás Aktív témák
- Fogyjunk le!
- Microsoft Excel topic
- Ukrajnai háború
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Politika
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs