Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sebgutkopf

    őstag

    válasz ZolkoW #129024 üzenetére

    A felni (valami brutál erős gumis szalag van benne és nagyon feszül) és gumi is mindkettő tubeless használatra alkalmasan jött a bringával csak azért belsővel szállították, hogy eldönthessem hogyan megyek, de kaptam a szelepeket és a Stans trutyit is.
    Ja ja elsőre rádurrantottam trutyi nélkül a külsőt, ami mindenképpen jó ötlet volt, mert trutyival biztosan nem tudtam volna a peremen belülre visszatenni a külsőt és a nagy nyomás volt, ami a felnire feltolta a gumi peremét, azt kézzel nem lehetett volna megcsinálni, hogy a széléig kitolom. Aztán szelepmag ki és beletoltam a folyadékot. Felfújva sehol semmi nem jött ki belőle, néma csend. Ezért is jött a kérdés, hogy vajon kell egyáltalán a tömítő?

  • ZolkoW

    őstag

    válasz ZolkoW #129024 üzenetére

    A világ talán első rövid kanalas SLX váltója? :)
    Egy LX kanala került át az SLX felső részére, már majdnem feladtam, aztán kipattintottam valami műanyag gyűrűt a felső rugó házából, és úgy már bement a helyére. Mindkettő 9 sebességes, az SLX-nek csúnyán elhajlott a kanál része, az LX-nek meg nagyon lógott a felső forgáspontja. Még kiderülhet, hogy hiába volt az egész, és nem is máködik,vagy nem jobban, mint a szétkopott LX tette, de majd ha újból felszereltem, kiderül. Az látszik, hogy apróságokban mindig változnak ezek a dolgok is, a régi váltótartó fülre pontosan passzolt az LX, de az SLX alá kell majd tennem egy alátétet, mint ahogy a GX alá is kellett, különben a csavar túllóg a fülön belülre, és beleér a lánc...

    Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786

Új hozzászólás Aktív témák