- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- iPhone topik
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- LG G4 - nehéz rajta fogást találni
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Warhammer 40k: Space Marine 2 - Középpontban az egyjátékos és a multi mód
gp A készítők a minap két új előzetessel jelentkeztek a sokak által várt programhoz.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ivana
Ármester
válasz Colos1 #133045 üzenetére
Ahhoz képest, hogy mennyibe kerülnek ezek a felszereltségek röhejesek. A két merida között egy váltó a különbség, meg a gumik. Egyik se ér 30k-t. 10 sebi XT váltót nem tudom honnan kotortak.
Mindegyiknek idióta hajtása van, ami nem integrált és nem is négyszög ez baj. Filléres suntour telók. Tourney agyak, azoknál lejjebb már csak a Joytech van.
A cubeon az AXA lámpák jó cuccok, plusz az agydinamó is hasznos.
Én nem értem ezeket, hogy tudják eladni, montin és outin ennyiért ezerszer jobb feszereltségek vannak, plusz a monti is könnyebb.
-
Colos1
őstag
válasz Colos1 #133045 üzenetére
Még mindig kínlódok, de azt már sikerült eldöntenem, hogy Cube Nature, de még mindig van egy kis gond.
Az egyik a Nature Exc Allroad. Azonban van a Nature SL is, ugyanebben az árban. Ez utóbbi integrált hajtóműves, újabb váltó van rajta, és légrugós a villája. De nincs rajta pilács meg sárvédő. A világítás viszont nem is hiányozna, ugyanis sötétben nem bicajozom.
Az egyik kérdésem, hogy az 50-50% kerékpárút - földútra a heti pár 10 km tekeréshez kell-e a levegős villa, Deore XT váltó és az integrált hajtómű? Egyáltalán ebben az alacsonyabb árkategóriában érdemes-e levegős villát venni, mert kínlódni nem akarok vele. A rugóst meg simán szétkapom ha kell, és jobban összerakom, mint a gyárban. (Mérnök vagyok, ha kell áttervezem a gyenge alkatrészeket és legyártatom magasabb minőségű anyagokból.)
A másik kérdésem, hogy ha sárvédőt meg csomagtartót külön akarok venni, akkor a felfogató elemek szabványosak és bármelyik jó, vagy oda kell figyelnem, hogy kompatibilis legyen?
A harmadik... Nézegettem a geometriájukat a Cube-knak. Az átlépési magasságom 91 cm. (Magasságom meg 190 cm) Jól sejtem-e, hogy akkor nekem nem a 62-es, hanem az 58-as kell? Számolgattam a vázmagasságot, a 62-esnél 575 mm a felsőcső bekötés, az a földtől 843 mm (42-622 -es kerékkel), de olyan 12,2 fokos szögben emelkedik,és a felsőcső közepénél már 91 centi...
Mindenkinek a környezetében van egy seggfej. Ha a tiédben nincs, akkor valószínűleg te vagy az...
Új hozzászólás Aktív témák
- Óra topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Autós topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- Milyen légkondit a lakásba?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Politika
- Gmail
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest