Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ZolkoW

    őstag

    válasz Zsohi #138045 üzenetére

    Közben leesett, hogy NS ez is :DDD
    Nem látom a gumiméretet, de ránézésre nem 2,25-ös :)

    Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786

  • Zsohi

    őstag

    válasz Zsohi #138045 üzenetére

    Sikerült felülnöm a szopórollerre ezzel a bringával rendesen. :((( Erről a vázról tudni kell, hogy a boost specifikációk köré épül, hajtás és hátulsó sarutávolság. A vas amiből komponenseket emeltem át, pedig egy normál Dartmoor Hornet kerékpár volt és többszöri után kérdezgetés és kutakodás után végül arra jutottam a vázcsere szimpla és relatíve olcsó mulatság lesz. Hát k*rv*ra az volt és még vége sincsen... A problémák már a Dartmoor szétszerelésekor elkezdődtek, nevezetesen az alsó kormánycsapágy úgy beragadt, hogy kalapáccsal kellett kiütnöm a helyéről és egy óvatlan pillanatnak köszönhetően sikerült a csapágy belső gyűrűjére ütnöm aminek köszönhetően szétesett és a golyók elgurultak. Mivel már égtem a vágytól, hogy végre megtekerhessem, így az internetes rendelés ki volt zárva. Szóval be az autóba a villával együtt, mivel az új csapágy mellé új"crown race" is kell ugye és én csak egy csavarhúzóval tudtam volna leverni otthon ami rajta volt, így inkább elvittem a szakihoz aki anélkül leoperálja, hogy szétcseszné a festést a nyakon. Megint csak kurva nagyot sikerült tévednem, az a jó ember egy rohadt csavarhúzóval esett neki, amivel persze ott is hagyta munkájának lenyomatát az örökkévalóságnak és még pénzt is volt pofája kérni érte az új csapágyszett mellett, hogy szarna sünt... A bringa összeállt az előző kommentben említett problémával együtt, bringa egész jó volt azon az aprócska tesztkörön. Minden más zsír volt, így ki is vittem a terepre ahol sikerült belefutni két újabb problémába... Az első, hogy az acél váz sokkalta rugalmasabb, komfortosabb, olyan karbon szerűnek tudnám leírni az érzést és ez a 2.8"as pluszos külsőkkel egy kontrollálatlan pogózásba csapott át a pályán. A külsőket a mai nap le is cseréltem egy 2.6-os Continental X King V2 köpőnyögőkre, amik annak ellenére, hogy papíron nem sokkal kisebbek, a valóságban még is jelentősen másabbak. Az arany középút, minden jóval és rossz tulajdonság nélkül amit a traktor gumik kínáltak. A másik gond a láncvonallal volt. Mint, ahogy említettem utánajártam a témának és a legtöbb emebrtől azt a választ kaptam, hogy néhány kivételtől eltekintve a boost hajtás nem több, mint marketing bullshit, meg hogy a Sant Cruz normál hajtókarokat használ a boost-os kerékpárjain és a többi... Lehet tippelni ez az NS Eccentric váz melyik kategóriába esik. Úgy bizony, a jó édes anyád kategóriába... Szóval a mai nap meg is rendeltem hozzá a boost-os XT hajtókarokat egy új boost-os hátsó kerékagy társaságában amivel a fékproblémákat tudom abszolválni. Ne lapozz még nincsen vége... Mivel ez az első acélvázam, így a témát alaposan körbejártam és több helyen is belefutottam egy bizonyos tanácsba, ajánlásban. Fújjak a szellőző lyukakon keresztül "fogging" olajat(Olyan belsőégésű motorokban használják amiket hosszabb időre nem terveznek használni) a váz belsejébe megakadályozva a rozs kialakulását, mivel jó ötletnek tűnt meg is tettem, csak éppen ez a szellőző lent közvetlenül a fék mellett van. Az olaj kis mennyiségben szépen kijutott és rájutott a féktárcsára... :C

    Még szerencse, hogy még nem egy háztartásban élünk a barátnőmmel, mert nem tudom hogyan bírná a sima vizet és a száraz kenyeret. :DDD

    szerk: Esetleg, ha valakit éppen érdekel néhány Hope kerékagy jó áron kapható most a Bike24-en. Innen rendeltem most én is.

    [ Szerkesztve ]

    https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/

Új hozzászólás Aktív témák