- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Mobil flották
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy S10 és S10+ duplateszt
Hirdetés
-
Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
ph A gyártó Super sorozatú, 12, valamint 16 GB VRAM-mal ellátott megoldásai a szabadba nyomják a meleg levegőt.
-
Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
ma A megszokott konstrukciót, vagyis pedálszenzort és hátsó agymotort kínál a Touroll, nincs benne semmi rendkívüli, de kedvező az árfekvése.
-
Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
gp Számos remek játék szerezhető be PC-re az elkövetkező több mint húsz napban.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
maximilian4
addikt
válasz Runner_fxr #147030 üzenetére
És a jelenlegi modernebb dh/enduro bicajokba lehet értelme előre 29-ces kereket rakrni, vagy ami eleve a gyárból így érkezik valami speckó geóval rendelkezik? Igazából a 27 plusos kerék simán bement így is előre, még maradt sárférőhely, lehet egy 29-ces is belemenne.
Maxi
-
sebgutkopf
őstag
válasz Runner_fxr #147030 üzenetére
Igen, a trend egyértelműen a 29 felé mutat, hiába egyben nem tudták letolni a gyártók a torkunkon. Emlékeim szerint a 26 után egyből a 29-et tolták (Specivel az élen) és mintha a nagy kerékkel szembeni ellenállás miatt dobták volna be köztesre a 27,5-öt és a Speci mindig csak kényszerből csinált 27,5 kerékkel bringát.
A múltkor olvastam pont ezekről a sram féle nyílt boost szabványokról (15x110, meg 12x148) és ezeknek a kerék stabilitásra (küllő szög) való hatásáról, hogy milyen sokat kompenzál a 29"-on. Elvileg a boos-os 29"-os kerék olyan erős mint a nem boost 27,5. Ez így elsőre jól is hangzik, de ma már a 27,5" kerekek is boost-osak, tehát attól megint gyengébb a 29"-es. Lefelé tovább nézve a 27,5 kerekén annyit javít, hogy egál a régi 26"-os kerék (15x100, 12x142) küllő stabilitásával, vagy jobb?
Játékosság: fizikai oldalról nézve és feltételezve, hogy a váz geókat mindkét kerékmérettel fejlesztik, akkor a súlyra könnyebb bringa mindig "játékosabb" és fordulékonyabb lesz a kisebb tehetetlenségi értékek miatt. A geometria oldalról pedig egy rövidebb tengelytávú bringa is fordulékonyabb a hosszabbtól, míg a hosszabb stabilabb.
Ahol a stopper számít ott ma a stabilitás további fokozása felé megy még mindig a fejlesztés a lejtőzős versenyeken is, és az időket nézve még mindig nem billentek át a geometriák arra az oldalra, hogy a stabilitás ára a fordulékonyság már nem lenne elégséges a versenyzőknek.
Ellenben én nem vagyok versenyző, nem is leszek, tudásom fényévekre van mögöttük, így ahogy az ő felfüggesztés beállításaik se valók nekem, mert nem tudom úgy terhelni a bringát, pont ezért a bringával szembeni elvárások se azonosak az élvezhetőség és használhatóság szempontjából.
Ettől még igaz a 29" felé haladás, valamit ezután is kapni fognak a hobbisták, akik hajlandók fizetni a jó gépekért.
Új hozzászólás Aktív témák
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- Újra kiadták a Redmi Pad Prót
- Samsung LCD és LED TV-k
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Elhozná az olcsó önvezető autók korát az Xpeng
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Parfüm topik
- Házimozi belépő szinten
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen