- iPhone topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Apple iPhone SE (3. generáció) - szélsebes múltidézés
- MIUI / HyperOS topik
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
Hirdetés
-
Broken Roads teszt
gp Azt, hogy mi történt az atomháborút követően Amerikában, jól ismerjük a Falloutokból. A Broken Roads e történetet ausztrál szempontból meséli el – igencsak hasonló eszközökkel.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Csokicsibesz
tag
válasz DonDennis #160050 üzenetére
A bringákhoz nem tudok hozzászólni, de nekem ez a kereskedés nem túl szimpatikus.
Csomó bringa totál mocskosan van lefényképezve.
Az eredeti árak, amik fel vannak tüntve teljesen mértékben a kitaláció szüleményei.
A megtett km-ek száma szintén hasreütés alapján lettek meghatározva. Konkrétan meg lehet mondani, hogy mennyit mentek az e-bikeokkal. Akkor, hogy jön ki a 2-3 ezer km közötti megtett km szám?
Látszik a felszereltségeken, hogy össze vissza cserélgetik az alkatrészeket. Ezek elég hülye kombókat eredményeznek, mint a Specialized Levo 8 sebességű Acera váltóval.... (specialized felső ketegóriás gyártó, az Acera, pedig a Shimano belépőkategóriás váltója)
A 600 ezres bringára meg 1 hónap jótálás kimondottan jogszabály ellenes (leglább 6 hónapot kell adni a fogyasztónak).
Én személy szerint kerülném az ilyen helyeket, inkább nézegetnék magánszemélyek által feladatott hírdetéseket Testbike-on vagy Bikemag Aprón.[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz DonDennis #160050 üzenetére
Szia! Nyugodtan felteheted a kérdésed az e-bike topikban is! Kapsz rá választ! Nyilván nem úgy pörög mint ez a topik, de haldoklónak nem nevezném.
Sajnos így képek alapján nincs az a szaki aki megállapítja neked, hogy ezeket érdemes e megvenni ennyiért. Akku állapota sokat nyom a latba. Ehhez diagnosztika kell, amit nem minden kereskedő tud neked megcsinálni. És ott van a hajtás és a csapágyak állapota is. Nekem az a tapasztalatom az ilyen használt kereskedőkkel, hogy szarnak bele. Nem szervizelnek le semmit, behozzák a levedlett bringákat, és csak ha nagyon szükséges, akkor cserélnek rajta alkatrészt. Várják a madarat. Persze ha szerencséd van, akkor bele lehet futni jó vételekbe is. A méretet jól belőtted, M-es lesz jó neked. Ez MTB esetében 17-19" coll méretet jelöl. Ahhoz, hogy érdemben ajánlani lehessen neked elektromos kerékpárt, előbb azt kéne tisztázni, hogy pontosan mi az elképzelésed? Hol, milyen terepen használnád? Mennyit szeretnél menni vele egy szuszra(egy töltéssel)? Táv, szint emelkedés nagyjából. Ha MTB-ot szeretnél, akkor feltételezem, hogy erdőben, terepen is használnád. Annyit tudnod kell, hogy ezen az árszinten amit megjelöltél, nagyon alacsony felszereltséget kapsz, persze az elektromos rendszer már jó, de a teló, a fékek, kerekek stb, alap szintű, ami nem igazán terep felhasználásra lett kitalálva. Főleg, hogy nem vagy pehely súlyú. Azt is jó ha tudod, hogy a merev vázas E-MTB nem egy komfort gép, iszonyú merevek ezek a vázak, mert jóval több anyag van benne, mint egy hagyományos analóg kerékpárban. Terepen kirázza a veseköved. Merev vázas E-MTB-ot én csak akkor vennék meg, ha fogadja a 27,5" x 2,6-2,8 vagy a 29" x 2,5-2,6 körüli gumi méretet. A normál MTB gumi méret 27,5"/29" x 2,2-2,3 ezekhez a bringákhoz kevés, nem lesz komfortos. Használtat úgy érdemes venni ha megvan az eredeti papírja, tehát jótállási jegy, esetleg eredeti számla. Egy sima adásvételi kevés, attól még akár lopott is lehet. Érdemes olyat keresni ami magyar beszerzés, esetleg még garanciával. Vagy kicsit feljebb mész árban és veszel egy újat. 400-450 ezer környékén senki nem fog eladni egy prémium ebike-ot, nagy szerviz után! 3-4, pláne 6-7 ezer km után van mit csinálni egy kerékpárral.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz DonDennis #160050 üzenetére
Ja és még valami, bár annyi előnye van az E-bike-nak egy analóg bicajjal szemben, hogy látod a megtett km-t, amit a motor tárol, tehát hiába cserélnek rajta kijelzőt, akkor is a tényleges megtett futást látod. Viszont ha tuningolva volt, kiütötték belőle a 25-ös korlátozást, akkor amit mutat azt szorozd meg 2-3-al, mert tuning esetén nem pontosan mér, jellemzően jóval kevesebbet.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Futás, futópályák
- Formula-1
- Call of Duty: Black Ops 6 címmel jön a sorozat idei része
- Dacia topic
- iPhone topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Politika
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs