- Milyen okostelefont vegyek?
- Magisk
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Motorola Razr 40 - ultrák árnyékában
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A34 - plus size modell
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
Hirdetés
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz truefx #195003 üzenetére
Ahogy utánaolvasgattam most, igazából a súlyon kívül mérhető előnye egy amatőr számára nemigen van az sl rendszernek (superlight, ugye). Felhozzák a teljesítményátadást, és a fixebb kapcsolatot is, de utóbbi egy hosszabb úton inkább hátrány, mint előny, a teljesítménnyel kapcsolatban meg arra jutnak, hogy sokkal többet számít, hogy a talp mennyire merev, mert te annak adod át az energiát, és a cleat-kapcsolat gyakorlatilag nemigen mérhető előnyt jelent..
Szóval tekintve, hogy most egy karbon-talpas NW országúti SPD cipőt használok, azért az nagyon nem ugyanaz, mintha taposóval tekernék, valami sportcipőben (még ha a húzó fázistól el is tekintek).
Szóval még mindig szívesen kipróbálnám az sl rendszert, de most ezért venni valami drága pedált, meg egy pár jó karbontalpas cipőt, az nem éri meg nekem. Másrészt ha az ember forgalomban teker, akkor gyakori a kereszteződés, lámpa, bedugult út, itt-ott lezárás, vagy egy útépítés, ahol garantáltan ki kell csatolnod, le kell tenned legalább egy lábat, néha haladni is kicsit kicsatolva, hogy a lépcsős gyalogos alul-felüljárókról ne is beszéljünk. Az ilyesmi pedig gyilkolja az sl cleatet. Továbbra is piszkálja a fantáziámat a dolog, de meggyőzve egyáltalán nem vagyok.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Friczy
senior tag
válasz truefx #195003 üzenetére
Sosem szerencsés végletekben gondolkodni. A sima edzőcipő és az SPD közt hatalmas különbségek vannak országútin is. Mindenki döntse el, hogy neki mi a jobb. Aki az országútit versenyzésre használja, nyilván jobban jár egy SPD-SL vagy Look pedállal, aki viszont hobbinak, túrázásra, az nem feltétlenül. Érdemes mérlegelni az előnyöket és hátrányokat.
Új hozzászólás Aktív témák
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Autós topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Politika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- Szilícium-karbid 1 kg. 16x14x11 cm. Ásvány, dísz
- 2 darab nagy méretű porcelán dísz
- DJI Air 3 és 2s propellerek, DJI mellheveder, DJI kábelek, Apple kábelek OTG, táv (drón, iPhone)
- Nike Air Jordan Low, Mid, High, Új, eredeti, dobozos, számlás. 40K- Ps5 stuff csere is
- Giant Contend 2 Országúti Kerékpár
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen