- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- iPhone topik
- Mobil flották
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
Hirdetés
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
SpaceJam
aktív tag
válasz Hasaggymeg #205033 üzenetére
Illetve nagy előnye még – főleg az aluhoz képest –, hogy sokkal nagyobb fokú hajlást kibír maradandó károsodás nélkül. Amellett, hogy rugalmas, gyakorlatilag immunis az elhasználódásra, ami a fémeket idővel már kicsinálja. A témában egészen érdekes videó a 787-es új, karbon alapú repülő felépítése.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #205033 üzenetére
a karbon sok szempontból jobb (pl. könnyebben formálható - "aero" vázak), viszont rideg, ami nem éppen kedvező tulajdonság egy közlekedési eszköznél.
és igen, az acél és az alu izotróp anyag, a kompozit meg nem, a szénszálak csak saját szálirányukban erősek.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen