- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Tovább csiszolja a Nothing a Phone (2a) kameráját
- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
Hirdetés
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsocy
őstag
válasz Toobee #213020 üzenetére
Ugyan ilyen ZTTO láncvezetőt várok még kínából, utána késznek minősítem én is ezt az 1x projektet.
Ha már 1x, mennyire lehet hangos ez az 1x rendszer? Az enyémnek egészen csörgő hangja van most álványon. Egy gyári, nem épített is ilyen zörgős? Nem a váltó vált mellé kicsivel, annak más hangja van, azt felismerem. Próbáltam belőni a láncvonalat is a kazi közepe felé, amennyire lehetett az sikerült is. Vagy majd elcsöndesednek az alkatrészek ahogy összekopnak? Végigvált mindent, nem ugrik sehol, de a 3x9 hozzá képest teljes csendben futott (ha nem váltottam keresztbe véletlen).
Egyébként most ott tartok ennél a "fél kínai Alis-fél kínai, de márkás" konverziónál hogy elöl 34t tányér fut Prowheel hajtással, hozzáadott integrált középpel , hátul 11-50 Sunshine 9 sebis kazetta, és felkerült a távtartózott Altus helyett egy kuplungos SunRace RDM900 hátsó váltó egy SunRace DLM903 váltókarral és egy KMC X9 lánccal.
Kipróbálni élesben még nem tudtam, amikor jó idő volt akkor nem értem rá, ma meg egész nap esik és hideg van, de ami késik nem múlik -
sebgutkopf
őstag
válasz Toobee #213020 üzenetére
Akikkel ilyen balesetek történnek azok nagyon durva és elrontott eséseken vannak túl, amik minden következménye bőven túlmutat a gari témakörén.
Vajon mit kapott az a váz és az egész bringa, amikor sérült a becsapódásnál. Milyen magasról, milyen felületre és hány kg-os rider alatt történt? Ha nincs rajta a védő és a hajtás kapja akkor meg a középcsapágy háza repedt volna el a sendernek?Ha a valószínűséget nézzük akkor az egy elrettentő extrém eset elég szórványos kockázat az általad is megélt és ténylegesen elszenvedett kimondottan gyakori kárral szemben. Meg persze az se gond, ha a feltett védő gyengébb a váznál
Összességében mindenkinek maga dönti el, hogy számára és a bringázási tudása, stílusa szempontjából mi a nagyobb kockázat.A bashguard-tól eltérő téma: amikor vannak a váztörések és megy a mutogatás, hogy szar az xy gyártó ezen vagy azon váza, mert törik mint a ropi. Aztán az ügyintézés folyamán gyakran megvonják a garanciát, mert a bevizsgálás során kiderül milyen terhelést kapott. Eltörő karbon hátsó háromszög, vagy épp a tag befogatási pontok, azok csavarjainál. Ilyenkor gyakran kiderül, hogy a delikvens rendszeresen nagyon durván koppantotta fel a felfüggesztést, mert nagyon magasról landolt és ehhez képest puhára fújt hátsó taggal ment, vagy a művelethez túl puha (hétkönapra pont jó) spirárugóval és a beállított high speed compression se tudta már megfogni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Politika
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Mesterséges intelligencia topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest