- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Új HMD modell bukant fel
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Devolver Direct - Jövő hónapban jön a következő show
gp A nagy nyári összeröffenés alkalmából számos új bejelentésre számíthatunk a kiadótól.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #213038 üzenetére
Aránytalanul sok(k) az egy kerékszettért. ...azt amúgy is lecseréltem már Mavicra mert azokkal olyan jó tapasztalatom volt korábban úgy csapágyazás mint küllőzés és kazettatest viszonylatában, hogy harmadlagos volt a súly, nagyon drága kerékszettet amúgy is túlzás lett volna egy ~1800 eurós bringába vásárolni. Mivel (nálam és gondolom sok másnál is) ehhez a hobbihoz erősen hozzátartozik ápolni, szerelgetni, javítgatni és fejlesztgetni szenvedélyünk legfőbb eszközét is, időnként rájön az emberre egy-egy ésszerűen nehezen indokolható fejlesztés, könnyítés stb.amiknek ha mindig engedsz, végül aztán az isten pénze sem lenne elég. Pl. kinézek és könyvjelzőzök pár faxa gumit mert több mint fél kilót lehet nyerni rajtuk aránylag kis ráfordítással (mondjuk 30-35% drágábban mint az alap gumik) aztán alszok egyet rá és hideg fejjel már aligha tűnik jó iránynak a mérlegnek és fotózkodásnak vásárolni drága cuccokat csakis az erőltetett könnyítés végett (nem versenyzek) mikor az egyes napokon történő tekerések között is olyan erő, kedv és egyebek miatti teljesítménykülönbségek vannak, hogy azok mellett pont eltörpül 500 gr ide, vagy oda. Az én (és gondolom sok más) felhasználási szokásaim mellett 1-2 kg mínuszban aligha észrevehető, és ha titokban vennék le valahonnan meglehet észre sem venném, hisz tyúkbelesítéssel is pl. elhagytam a majd 700 gr nyeregtáskámat, vagy van olyan nap, hogy elfelejtek vizet vinni (~600gr) a 2 órás téli tekerésemre és bár tény nem a kerekekről megy le ez a súly, aligha leszek gyorsabb, vagy virgoncabb a súlycsökkenéstől. Egy szó mint 100 ez a grammbuzulás inkább szubjektív énünkről (falánk placebonk táplálása) szól mintsem a tiszán mért teljesítmény növeléséről. Én pl. meg mernék esküdni érzem jobban és szebben megy a kerékpárom ha meg van mosva (!) és kenve a váltás/hajtás úgy, hogy ezt nem évente csinálom mikor már tényleg érezhetném, hanem tulajdonképp tekerésenként törlöm a becsúszót és láncot, 2 tekerésenként pedig (3-5 óránként/50-100km) meg is kenem a láncot.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest