- Google Pixel 6/7/8 topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Telekom mobilszolgáltatások
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Még a nyár előtt megérkeznek a G.Skill új Ripjaws memóriái
ph A külsejüket tekintve Trident Z sorozatból merítő modulpárok 32, 64 és 96 GB-os csomagokban vásárolhatók majd meg.
-
Hong Kong is bezáratja az ingyen kriptopénzes Worldcoint
it Minden működését le kell állítsa a Worldcoin Hong Kongban a hatóság utasítása alapján – a személyes adatok és a magánszféra kapcsán felmerült aggályok miatt.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
rétisün
veterán
válasz fulton #233008 üzenetére
ez azért nem ennyire egyszerű, hogy alu vs. karbon váz......
saját példa: van két Canyonom, egy karbon Ultimate (nagyjából versenygép, ahhoz való geóval) meg egy alu Endurace ('túrázós' geo) és a karbon sokkal merevebb, sokal jobban érzem az út minden centijét, mint az alu bringán, pedig (elvileg, meg ugye a mantra) pont fordítva kéne lennie. ja, és a karbon bringán 30-as külsők vannak, az alun 28-as, ugyanakkora nyomással, bár nem tudom, 2 mm számít-e...
egy alu és egy karbon Endurace összahasonlításakor már lehet hogy pont fordítva lenne ez a kényelem dolog, ott működne a karbon elnyeli, tompítja, blablabla 'mantra'
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Kiskopika
senior tag
válasz fulton #233008 üzenetére
Nagy tapasztalatom még nincs a carbonnal kb 150 km csak. Az alu egy cross/trekking telóval. A carbon canyon sokkal merevnek hat szerintem is, érzem az utat, Vékonyabb jobban fújt gumik. ugyanakkor sokkal fluidabb a haladás is. Nyilván minőségibb alkatrészek vannak rajta. Szóval szerintem se ilyen egyértelmű a dolog. A másik hogy a carbon nálam nyilván nem a csúcs carbon, más kategóriában lehet ez még jobb is.
-
válasz fulton #233008 üzenetére
Igen, jobb a karbon. Főleg nagyobb ütéseknél veszed észre. Meg talán emelkedőn, de ez lehet placebo, az edzettség ott sokkal többet számít, mint hogy mit hajtasz. Hogy jobb-e annyival, mint amennyivel többe kerül? Pfff, ez jó kérdés. Két alu országútim van, meg egy karbon, nem mondom, hogy nem a karbont a legjobb hajtani, de 3x annyiba került, mint a másikak, és annyival nem jobb. A mi szintünkön pláne. De ezt tényleg rohadt nehéz számszerűsíteni.
Hogy megvenném-e megint a karbont? Gondolkodás nélkül.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
Új hozzászólás Aktív témák
- Futás, futópályák
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Google Pixel 6/7/8 topik
- LEGO klub
- Milyen videókártyát?
- Xbox Series X|S
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Bőven 8 GHz felett ketyeg a G.Skill új Trident memóriája
- Kerékpárosok, bringások ide!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen