Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • flash-

    veterán

    válasz Nescafé #248049 üzenetére

    nekem még az segitett a pontosításban a nagy sebsségü(40-50kmh) kanyarodás, ha magasabb volt a nyomás akkor sodródtam ki a kanyar széle felé,nem volt tapadás, mig ha lejjebb engedtem a nyomásból akkor a kanyarban is éreztem a tapadást, illetve a szar úton szerintem jó ha nem ráz, nem hullámzik a bringa(ugye magas nyomásnál van az hogy jobban ráz-pattog a gép a szarabb az út), ha pedig alacsnyoabb a nyomás akkor meg elindulásnál lehet nagyon érezni hogy lomhábban indul meg főleg a hátulján érzed hogy mintha valami húzna vissza, mig optimális nyomásnál érzed hogy elindulsz álló helyzetből akkor úgy "ugrik" persze nem szószerint, de a laposabbhoz képest jobban érzed elindulásnál a különbséget mint mondjuk tekerés közben

    [ Szerkesztve ]

    "Embrace our fellow man, no longer vilified"

Új hozzászólás Aktív témák