Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • fulton

    addikt

    válasz 6030D #253029 üzenetére

    igen egyet értek. Egyre szűkül a tér.. Én is erre gondolok hogy kb gyorsulok egy jó! outival nem aero géppel! olyan max 2 km/h átlagot nagy átlagban. Attól nem hiszem hogy több lenne a gyorsulásom hasonló pulzus értékek mellett. (gondolom én most)
    Azért nézegettem itt srácokat akik aktiván tolják outival szintén pár ezer kila idén (erre nem sok szint van, 100m ha van egy pályán).., néztem (akinél lehetett) pulzust is átlag és max értéket, az alapján a sebesség átlagukat, tempójukat, tehát egy összképet (ezek kör pályára értendőek csökkentve a szél tozítását):

    - Outisok itt a környéken ilyen 28 - 34 km/h átlagokat tolnak. Ez a szórás kb egyedül tekerve! én magam hozzájuk képest középre tudom lőni. 30-31 km/h átlag rendben van. z2 alján a 30km/h is egy 30-50km-es kör pályán 1 éve még 25-26km/h jutott rá, vagy pl egy full kényelmes 120-125 álagpulzsra 23km/h átlag jutott, míg most 28-29km/h átlag.
    - Van olyan is aki Giant TCR el tolja, és nem jobb vele tőlem ha egyedül megy átlag seb/pulzus arányban. Neki is a max puzus ott van mint nálam..szokott ha megpörgetem,,szóval..azért úgy igyekszem képet kapni a dolgokról.
    - Aztán maradt az a pár ember akiknek agresszívabb geós race gépük van, meg aerobar, ők tolnak ilyen 32-34 átlagokat 80-100 km-re. (+ minél nagyobb a szél annál jobban kijön az előnyük az outisoknak)

    Nekem 100km-re a 30átlag a legjobb időm 140 átl.p. (aerob) kellett hozzá.
    Egy 50 km-en a legjobb időm 31.8 amire képes vagyok 154 átl.p. De itt tényleg tolom azért neki. Számok dögivel lesznek ha végre elérem ezt a válást, lesz mihez hasonlítani, de ebben látjátok óvatos vagyok, nem várok olyan nagy dolgot sebesség tekintetében.

    Ezek ilyen általános számok, nyilván változhatnak egyéb tényezőktől, de úgy nagy átlagban ezeket tapasztalom.

    természetesen izgatja a fantáziám ez az oldal, hogy a tekerési élmény változás mellett, mennyi lesz az az annyi esetemben. Ha rám jön én nagyon tudom élni és élvezni a tempós haladást jól esik. De aerobar emiatt nem lesz. (tudom segítene, de ennyire nem foglalkoztat - tehát nem a sebesség az elsődleges motivációm, csak ez is szempont) Egy szép esztétikus bike, ami rám van hangolva többet jelent mint hogy tönkre vágjam ilyen aero barral. Arról nem beszélve hogy nálam erősjen jelen van a consumer használat - kirándulás, csak gurulgatás - stb stb...nem csak megyek gyors köröket...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák