Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • andrisbandi

    őstag

    válasz Hasaggymeg #261026 üzenetére

    Ha fékezgeve ereszkedik a pilóta, keskeny gumival, nagyobb nyomáson, meg persze van esze, nem akar esni, akkor azért van idő a nyereg mögé helyezkedni, meg játszani a súlyponttal. Kissebbeket még bunny-zni is lehet.

    Leegyszerűbb dropper helyett ideiglenesen gyorszáras nyeregcső bilincset fölrakni, vagy vinni egy kulcsot a leengedéshez, és csapatni egyet leengedett nyereggel. A guminyomás alacsonyabban a jobb határon száguldozáskor.

    Pár ilyen után kiderül jó ötlet e a dropper.
    Nekem sem volt mindíg beszerelve HT-n. Időszakonként hosszú ideig nem jártam olyan helyekre. A keréknyomás nálam szintén eltántorító lehet a dropperes helyszínektől. Ha aszfaltosabban megyek nagyobbon, a kemény terepet elkerülöm. Vagy ha mégis kicsit bemegyek, akkor sokkal lassabban, úgy meg nem létszükséglet a dropperezés.

    【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY

Új hozzászólás Aktív témák