- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Apple iPhone SE (3. generáció) - szélsebes múltidézés
- MIUI / HyperOS topik
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Mobil flották
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Broken Roads teszt
gp Azt, hogy mi történt az atomháborút követően Amerikában, jól ismerjük a Falloutokból. A Broken Roads e történetet ausztrál szempontból meséli el – igencsak hasonló eszközökkel.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
andrisbandi
őstag
válasz Hasaggymeg #261026 üzenetére
Ha fékezgeve ereszkedik a pilóta, keskeny gumival, nagyobb nyomáson, meg persze van esze, nem akar esni, akkor azért van idő a nyereg mögé helyezkedni, meg játszani a súlyponttal. Kissebbeket még bunny-zni is lehet.
Leegyszerűbb dropper helyett ideiglenesen gyorszáras nyeregcső bilincset fölrakni, vagy vinni egy kulcsot a leengedéshez, és csapatni egyet leengedett nyereggel. A guminyomás alacsonyabban a jobb határon száguldozáskor.
Pár ilyen után kiderül jó ötlet e a dropper.
Nekem sem volt mindíg beszerelve HT-n. Időszakonként hosszú ideig nem jártam olyan helyekre. A keréknyomás nálam szintén eltántorító lehet a dropperes helyszínektől. Ha aszfaltosabban megyek nagyobbon, a kemény terepet elkerülöm. Vagy ha mégis kicsit bemegyek, akkor sokkal lassabban, úgy meg nem létszükséglet a dropperezés.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen