- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
Hirdetés
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #264014 üzenetére
Placebo. ....amúgy meg szép is lenne ha a 2 dugattyús BR-MT200-nak olyan fékereje lenne mint mondjuk az ugyancsak 2 dugattyús 7100, vagy 8100-nak. 🤭
#264017
ZolkoW...lemaradtam.#264002truefx...kicsit görbe a tárcsa, szűkült a rés (vastagabb az új tárcsa, kintebb jöttek a dugattyúk), máshova került a kerék a gyorszárasnál. Én úgy szoktam, hogy mellkasommal/hasammal rátehénkedve a nyeregre/kormányra húzom meg a gyorszárat, lehetőleg mindig hasonló erővel, majd utána állítom a féktestet a szokásos fékteströgzítés enyhén lazít-fék ráfog-féktest rögzít módszerrel amit ha kell megismétlek párszor. Azt tapasztaltam, hogy ez a fékráfogásos módszer még az átütő tengelyeseknél is a legjobb ahol ugye a kerék alapból mindig ugyanoda megy vissza, hiába nézem be szemre középre a tárcsát és rögzítem úgy a féktestet mert nagyobb terhelésnél annyit vetemedik a kerék, hogy besúrol a tárcsa.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fall-N
veterán
válasz jjeahh #264014 üzenetére
Az M6100 és az XT8100 ServoWave már, azok jobbak. Úgy értettem, hogy az összes, egyszerű felépítésű, nem ServoWave fékjeik hasonló erősségű. Sokat számít ez a technológia, főleg az adagolhatósága más. Cserébe nyűgösebb ha valami elromlik, elkopik. Na meg persze a drágább fékeken lehet nyomáspontot állítani
MT500-as is ServoWave, közben utána néztem. Igaz már nem nagyon kapni sehol.
Utána olvastam pár helyen, mielőtt megrendeltem, sokan írták, hogy egy jobb fékbetét kell és megtáltosodik az MT200 is, nekem elöl 180-as Ashima tárcsa van az is segít a dolgokon. Ha nem jön be a gyári B01s, amivel jött akkor cseréltem valami erősebbre.
Hasaggymeg: ServoWave sokat számít. A dugattyúk meg sokszor nem egyforma sebességgel jönnek ki, ezért nem lehet teljesen középre állítani. Ez a gyártási pontatlanság miatt is van.
[ Szerkesztve ]
-
flash-
veterán
válasz jjeahh #264014 üzenetére
én ugyan csak trekkingen haszntáltam az m395-öt, de pont azért lett cserélve m6000-re mert nem bírta a sok hosszú fékezést mert elgyengült, mászott a fogáspont.(ha meg trekkingen rázósabb terepen mész lefele és nem fékezel akkor az a baj szóval az igen csak róka fogta csuka dolog, ezért is megkötés a trekking) fékerő mondhatni csak az első pár fékezésnél hasonló aztán mondhatni m6000 elmegy mellette könnyedén.
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen