- Tovább csiszolja a Nothing a Phone (2a) kameráját
- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Fall-N
veterán
válasz fulton #280041 üzenetére
Sokszor azért nehéz beállítani,mert a fékcső elhúzza valamelyik irányba, ahogy meglazítod a csavarokat. Meg olyan is van, hogy nem elég laza a csavar és magát a tárcsát hajlítja el az egyik irányba, így garantáltan súrlódik utána. Ilyenkor én ráfeszítek és behúzom egyenesbe a tárcsát, közben a féknyereg fogja.
Szemre sokszor nem lehet beállítani, mert a legtöbbször nem egyforma sebességel nyomódnak ki a dugattyúk, így az egyik lassabb. Ott a távolság is nagyobb, nem lesz egyforma a két oldalon. Ilyenkor ha szemre húzod be középre, szintén súrolni fog.
Én így szoktam:
- Féktest csavarok lelazítása, de ne lötyögjön túlságosan, azért könnyen mozogjon oldalra.
- Lassan behúzni a féket, így nem görbíti el egyik irányba sem a tárcsát.
- Óvatosan felváltva meghúzni a csavart, de még nem a végleges nyomatékra.
- Megpörgetni a kereket, hogy súrol-e, a igen újra előről.
- Ha jó akkor végleges nyomatékra húzni. -
lsebestyen
addikt
válasz fulton #280041 üzenetére
Nekem van lemezem, de szerintem egyszer használtam, a másik három alkalommal lelazit-rafog-rahuz segített, egyszer pedig a hatso feknek volt valami kínja (szerintem felni tisztitas kozben megnyomtam…) csak simán kezzel hajlitottam rajta egy minimalisat (mikroszalas torlokendovel persze, hogy ne zsirozzam ossze), azota is jo. Ez 7k km alatt jött össze, de abból kettő alkalom fékbetét csere után. Nekem vagy akkor súrlódik ha szarrá fékezem (pilisben lett egy dh szegmensen 12. helyem a 2800-ból pl ), vagy ha maxon sprintelek. Ja es ez a gyengébbik tárcsa, gondolom azért deformálódik pár satufék után, majd ha nagyon zavar berendelem a jobbikat.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz fulton #280041 üzenetére
Fogsz egy akármilyen plasztikkártyát (lejárt bankkártya, pontgyűjtő, stb.), és kettévágod. Kerék ki, dugattyúkat visszanyom (két műanyag lap be, laposfejű csavarhúzóval szétfeszíted a két lap között), kerék be, féknyereg lazít. A kártyákat bedugod a tárcsa és a fékbetét közé mindkét oldalon, és így húzod meg a féknyerget. Nekem ez eddig bejött.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest