- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Mobil flották
Hirdetés
-
Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
ma A megszokott konstrukciót, vagyis pedálszenzort és hátsó agymotort kínál a Touroll, nincs benne semmi rendkívüli, de kedvező az árfekvése.
-
Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
gp A PlayStation 4 és Xbox One változatok automatikusan frissülnek az új kiadásra.
-
Leszavazta az ötleteket az Amazon, de jöhet az AI-alapú, havi díjas Alexa
it A befektetők a cég kérésére minden fontos és jelentősnek tűnő javaslatot elutasítottak. Jöhet azonban a havi díjas, AI-alapú Alexa.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
dqdb
nagyúr
válasz hoffman_ #357 üzenetére
Ha úgyis új rendszert építesz, akkor miért nem a 10 sebességessel új SLX-szel indulsz, ahol van már gyárilag 2 tányéros hajtómű? A 9 sebességes rendszerből is van, csak ott a legnagyobb tányér helyére került bashguard,
így az áttételtartomány egy részét buknádígy nem lesz könnyebb a hajtóműved hiába csak két tányéros (elnéztem a nagyobbik tányér fogszámát elsőre ).Én a helyedben addig nem állnék neki 2 tányérral és egyedi fogszámú lánctányérokkal kísérletezni, amíg nincsen terepes tapasztalatom. Hajtsál meg párszor terepen egy kölcsöngépet, és csak azután álljál neki ilyenen agyalni. Ha már lesz, akkor előkotrom neked azt a linket, ahol egyedi megrendelésre titánötvözetből CNC-znek neked "olcsóért" tányért
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
D.Orion
veterán
válasz hoffman_ #357 üzenetére
Laikusként belegondolva:
A két és a három tányéros rendszer tuti, hogy gyárilag máshogy van pozicionálva a hátsó váltórészhez. Lánc keresztbefutás, váltók beállítása. Biztos, hogy egy háromból két tányérosra lecsupaszított rendszert nem tudsz úgy beállítani a hátsó váltósorhoz, mint egy gyárilag két tányérost. Az eltérés tuti csak mm-ben mérhető, de nem lesz olyan, mint a gyári. Persze, ha csak te is olyan lelkes amatőr vagy, mint én, akkor nem jelenthet gondot. Max a versenyzőknek számíthat.Ez így hirtelen csak két "apróság" ami nekem amatőrnek eszembe jutott.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest