- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
Hirdetés
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
D.Orion
veterán
válasz Teasüti #7030 üzenetére
Bár én nem emlékezhetek rá, de hallottam olyanról szülőktől, nagyszülőktől, hogy bizony régen egy másik rendszerben az általános iskolai oktatás része volt a KRESZ és külön kiemelték a gyalogos és kerékpáros részt. Ez most ismét nagyon időszerű lenne, egyáltalán miért kellett kivenni.
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Teasüti #7030 üzenetére
+1.
Illetve én ezt kiterjeszteném a gyalogosokra is. A legveszélyeztetettebb réteg, mégis ők tudják a legkevesebbet mindenről.
D.Orion: Ugyanazért, amiért a szakmai oktatásból a gyakorlatot, vagy amiért rendeletbe foglalták, hogy 1 tanfolyam alatt csak 1 végzettség szerezhető...
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
zack
nagyúr
válasz Teasüti #7030 üzenetére
Teljes mértékben egyetértek.
Annyival kiegészíteném, a gyalogosok védelmében, hogy ez az egész anarchikus állapot, ami kialakult szinte felfoghatatlan hirtelenséggel, az állam hibája is. Pár év alatt annyi biciklis út lett, hogy aki gyalogosan közlekedik, sajnos nem kapott sem a médiából, sem máshonnan felvilágosítást a változásokról. Szinte egy másik bolygón érezheti magát, tehát a probléma igen összetett. Se a gyalogosok, se a bringások nincsenek felkészítve. Arról nem is beszélve, mennyi a hiányosság a balesetmentes közlekedés elérésre. Margit hídtól a budai rakpart felső szakaszán a bringás úton teljesen el van kopva a betonon melyik oldalt ki használhatja. Végeredmény? Anarchia. A bringás menne a neki kijelölt oldalon, de nem tud, mert a gyalogos nem tudja hogy az hiába járda, az a bicajosoké. Szóval a fővárosnak is nagy szerepe van ebben, és az önkormányzatoknak is. Meg ezek a bringás lámpák amiket zebrákhoz tettek egy vicc. Konkrétan semmi sem látszik belőlük nappal. Szóval tényleg csak az tud biztonsággal közlekedni, aki rutinból meg tudja oldani, és nem a jelzésekre figyel, hanem arra, hogy ne üssön el senkit.Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! Szépségápolás, Haj - és Szakállápolási márkás gépek - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Vadonat új, csomagolt O'neal kerékpáros termékek
- Garmin Edge Explore 2 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Házhozszállítás
- GoPro Karma drón távirányító és töltő eladó
- Beszámítás!!! - Új Bontatlan Ducati Elektromos Roller PRO-II PLUS Irányjelzők - Számla & Garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen