Hirdetés
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Milán13 #96050 üzenetére
Nekem Merida tetszett a legjobban, bár ebben már az előzetes tesztek olvasása után biztos voltam, hogy ez lesz a legjobb.
Ami csodálatos benne, az a fantasztikusan jó váz. A rövid láncvilla megteszi a hatását, nagyon jól fordul.
A plusz-os maxxis gumik tapadása brutális. Az RS Lyrik villa kb mindent kimozgott, a gép segge úgy szintén, ott is RS-től volt a tag, túlfolyótartályos verzióban.
Fasza XT fékek. A Shimano E8000-es pedelec rendszer nagyon kellemesen működik. Kellően erős, de nagyon kifinomult működés mellett.
Gyakorlatilag amint ráültem, úgy éreztem, mintha már ezer éve ezt a bringát használnám, nagyon kevés ilyen bringa van. Az utoljára próbált Evil montin éreztem még ezt, de annak csak a váza 1 milla. Az eOne Sixty majdnem olyan könnyedén irányítható, mint egy prémium, hagyományos monti. Ez pedelec-ben egyedülálló, az biztos. 160mm-es útjával számomra a tökéletes bringa, soha nem fogy el az a rugóút.A Haibike Nduro is egy baromi jó bringa. Itt még 2cm-el nagyobb rugóút is volt, pontosan 180mm-t moccan, ami már elég brutális. Bár őszintén szólva nem éreztem többnek mint a Meridán a 160-at, persze nem is volt úgy megmozgatva igazán, mert a teszt kör azért annyira nem volt durva, legalább is ezeknek a bringáknak.
Itt Yamaha PW-X pedelec rendszer teljesít szolgálatot. Ez egy kicsit agresszívebb, parasztosabb működésű rendszer. Bár ez is kifinomult nyomatékszenzorral van ellátva, de valahogy még is harapósabbnak érződik. Hasonló a karaktere mint a Bosch CX-nek. Nekem ez is nagyon tetszett, talán még egy kicsit jobban is mint a Shimano E8000. Geometriára ez a váz is nagyon jó, de azért nem adta azt a tökéletességet mint a Merida eOne Sixty. Érződik rajta, hogy itt nem olyan rövid az a láncvilla a nagyobb méretű Yamaha motor miatt. kanyarokban kicsit lomhább volt. Hasonlóan működött mint a mostani Bergamont bicóm. És nekem a Maxxis 2,8-as külsők is jobban tetszettek mint a 2,6-os Schwalbe.Egyébként a Speci Turbo Levo is egy rohadt jó gép. Bár ott kicsit furcsa volt nekem az, hogy nagyon rövidnek éreztem az M-es vázat. Meg a rugóútja is kicsit kevésnek tűnt a Merida után. Speciből ez lehet egy érdekes masina. Turbo Kenevo, ez is 180mm-t rugózik, sajnos ilyen nem volt a tesztnapon.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Elhozná az olcsó önvezető autók korát az Xpeng
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- EA Sports WRC '23
- Futás, futópályák
- Az Apple szerint ejteni kell az USA trösztellenes perét
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest