- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Yettel topik
- VoLTE/VoWiFi
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
Hirdetés
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
pc360
addikt
válasz jjeahh #98003 üzenetére
A nyeregvázcső konkrétan a váz "magasságát" határozza meg, ergó a méretét. Az, hogy a tetejébe milyen hosszú nyeregcsövet tűzöl, tökre nem releváns.
Teljesen jól látod, ha a felsőcső hossza nem jó, akkor lehet kényelmetlen a váz. Nyilván azért léteznek különböző vázak, hogy ki tudd választani a neked kényelmes geometriájút.
A különböző dőlésszögek miatt persze ezek sokszor nem összehasonlíthatók, de mivel nincs másik adat, ami megadható, maradt a legközelebbi, ami meghatározza a vázat, és ez a 2 jellemző cső hosszának egyike. A legtöbb márkánál úgyis az S, M, L, XL stb. mércével találkozol, és nem a centikkel.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
JackFeryll
őstag
válasz jjeahh #98003 üzenetére
A többiek már leírták a dolgokat. A nyeregvázcső alapú méretezés eredete hogy régen szinte minden váz úgy nézett ki hogy vízszintes volt a felsőcső és a nyeregvázcső véget is ért a felsőcsőnél.
Aki tudatos vásárló annak az első dolga a váz stack - reach adatának ellenőrzése, plusz fejben hozzáteszi hogy a cockpit hogy nézne ki számára ideális beállításban. (leginkább stucni és kormány reach, spacerek száma( 0 ) és stucni szög meghatározása) Ehhez nem árt ha van már tapasztalata és tudja az igényeit, nem első kerékpár.
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #98003 üzenetére
ez ilyen maradvány, régen vízszintes volt a felsőcső,és arányos volt a váz hossza a nyeregcső magasságával. innen maradhatott... egyébként egyetértek. túl kicsi váznál mondjuk azért előfordulhat,hogy egy 40 centis nyeregcsövet sem tudnál eléggé kihúzni,az meg azért egészségtelen.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 - Kína (válasza az) iPad(r)e
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Max
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Gaming notebook topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- DIGI kábel TV
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest