- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- iPhone topik
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- LG G4 - nehéz rajta fogást találni
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
Alin a videóban mutatja. Amit nem mutat, az az orrodnál levő rész, gondolom azért, mert onnan m*rha nehéz kiszedni. Ugyanúgy kell amúgy mint a felső részt, csak nehezen jön ki és vigyázni kell, nehogy eltörd.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
arcitec
addikt
-
jjeahh
nagyúr
Amiért átütőtengelyes, attól még a fék foghatja, valszeg be kell állítani. Ha nem ez a gond, akkor lehet túl szorosra húzták a kónuszos agyakat és lazítani kell rajtuk.
Más: témába vág, besz*rás
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
A kazettatest egy csőszerű üreges csavarral van rögzítve az agyhoz, az gondolom meg van húzva, így a test kotyoghat magában aminek a hézagolását nem lehet állítani, azt megbikázod aztán kalap, kabát. Amúgy van tízes kazettatestem amivel megajándékozhatlak ha minden kötél szakad... ja és a Shimano kazettatestek mágusával van itt dolgod, csaxólok .
[kép] [kép] [kép] [kép]
...aaz utolsó a célszerszám (ami nem is az enyém🤭)MPowerPH... na végre, szép kerékpár!... sok balesetmentes kilométert hozzá.
Szerk. jó szűkreszabottnak tűnik a lánc. 🤔[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hínár929
tag
Szia,
nem egyszerű a helyzet, de nem megoldhatatlan a probléma szerintem. A kazettatest csere reménytelen a mai piaci viszonyok között, hiánycikk nagy valószínűséggel. Lehet agyat cserélni, ha tudsz beszerezni, de ez elég drága megoldás. A kazettatest szétszedhető és a holtjátékot a hézagolók variálásával lehet beállítani, hézagolót ha jól tudom nem forgalmaz a Shimano de biztos van olyan szerviz ahol van bontott kazetta amiből van használható alátét és vállalnak ilyen javítást. -
gabro0
őstag
Falun könnyű dolgom volt, kimentem az utca végére egy vasas boltba és mondtam 2db éket szeretnék. Semmi kérdés, már adta is.
Jók ezek a régi bringák, engem is érdekel milyen lesz a végén.
Amiről fél éve kérdeztem milyen középcsapágy való bele, végül esztergályos készített bele adaptert. Még nincs kész, nem is én csinálom, de már gurul.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
Gaben92
őstag
Compression plug van starnut helyett (karbon villába azt tesznek) de nem az tartja össze. A top cap függetlenül attól, hogy star nut vagy compression plug van a villában csak előfeszít, de onnantól, hogy a stucni csavarjait meghúzod, nincs szerepe. Ki is vehetnéd a compression plug-ot ha akarnád. Viszont ha nincs assembly compound a karbon elemeknél akkor ott meg tud lazulni.
Teljesség kedvéért, mikor említetted az utánállítást azt ugye így csináltad?
1. Stucni csavarok kilazít
2. Top cap csavaron húzol addig míg nem kotyog
3. Stucni csavarok meghúz.Ha így csinálod akkor tényleg csak az jut eszembe, hogy kimaradt vagy nincs elég assembly compound a stucni és a villanyak között.
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Hát persze, hogy van, ezeket nem század milliméter pontosságúra készítik, lehet benne egy kicsi, főleg úgy, hogy pl. egyik oldalon túl közel van hozzá a betét. Állítsd hozzá a féktestet, vagyis rögzítőcsavarokat érintőre lazít, féket megtép, csavarokat meghúz, esetleg megismételni néhányszor, ettől általában középre szokott állni. Kissé vastagabb az új tárcsa mint a régi, kopott volt, picit kijöttek a dugattyúk, cseréltél betétet, nem ugyanoda került vissza a kerék stb., máris beleérhet.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fall-N
veterán
Igen van sajnos. Ez még nem olyan durva hiba, van amikor rendes 8-as van benne. Persze az már nem Shimano, hanem valami olcsó márka. Tektro tárcsánál már hallottam róla, van egyébként szervizeseknek egy egyengető célszerszáma. Nagyon szeretik a szerelők ilyenkor a dolgot. Egyébként kár, hogy a mai modern világban a pontos gyártás nem egyértelmű, de a spórolás a gyártó részéről felülírja ezeket. Persze senki nem várja el, hogy CNC marja ki a tárcsát, de meg lehetne oldani technikailag egyszerű mechanikus módon, hogy egyenes legyen (például valami nagy préssel).
-
andrisbandi
őstag
Ahogy javasolták, fékbetét/tárcsa cserekor;
https://youtu.be/Xqw0SaZl-jo?t=244
- Vissza kell tolni a dugattyúkat.Önbeállósak.
Ha mégsem akarnak egyformán mozogni, a középre vett tárcsával sem, akkor meg kell tisztítani a dugattyúk oldalát a saját olajukkal.
How To Clean Hydraulic Brake Pistons - Park Tool【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
flash-
veterán
én ebbe hiszek(hogy a legfontosabb mindennél a beletett munka) és ez a tapasztalatom.
mostanában voltam tekerni két olyan barátommal is akik átlagos-sportos testalkatúak,(nekem még mindig van azért hozzjáuk képest 15kg plusz )de mentünk fel paprétre,állandóan lassitanom kellett hogy ne hagyjam ott öket mert vitt volna a lábam 2-3 al nehezebb áttételen is ahhoz képest mint amivel velük haladtam kényelmesen, pedig télen még én lihegtem utánuk, na nem arról van szó hogy egyből akesz bajnoki szinten lennék(közel sem ) csak hozzájuk képest annyit javultam csak a rendszeres edzés miatt.
de a stravámon is látom hogy foylamatosan javulok a szegmenseken kb mindegyiken hétről hétre magamhoz képest.jönnek a PR-ek folyamatosan.aztán lehet hogy nem vago[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
andrisbandi
őstag
Lefelé a rugó húzza,
fölfelé a bowdennel lehet(ne) emelni.
- Ha a lekisebben már eleve feszes a kábel.[ Szerkesztve ]
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
a váltókaron, ahol bemegy a bowden, kitekerve felejtettem az állítót. Fityegett a kábel, nem működött rendesen a kis kerekeken a váltás. Attól függött mennyire volt éppen a helyén.
- Szerelés után ilyen hibát okoztam véletlenül. Ha nem a helyén, hanem oldalra kicsúszva volt a váltóbowden ház, rövidebb lett a kábel.#229230
B csavar
- A harmadik váltóállító csavart szokták még ajánlani ellenőrizni. A váltó/vezetőgörgő távolságát állítja a sortól.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Jester01
veterán
Elvileg cserélhető mivel a különbség csak csökken.
Csokicsibesz: Nekem előfordul, hogy lejtőn több a watt mint az emelkedőn
GP5000: mostanában többen panaszkodnak rá, lehet, hogy minőségbiztosítási probléma van. Defektelnek, nem tartósak. A Pirellim az első keréken már 26 ezer kilométernél jár és még olcsóbb is mint a conti.
[ Szerkesztve ]
Jester
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Az
esedékesség
változó, néhány hónaptól hosszú évekig elmehet egy csapágy, enyém pl. 2021 januárjától van bent (~20e km) és parányi kottyanáson kívül még mindig jó...amikor annyi neki akkor nagyon kotyog, rág, nehezen forog, hangos, vagy esetleg egyszerűen széthullik. Na akkor kell cserélni...#293859flash-...az őz talán 2 estben támad rád, ha veszett, de erről is csak tanultam az iskolában, vagy az őzbak ha sarokba szorítod, esetleg otthon volt nevelve ezért nem fél a embertől és szaporodási időszak van. Arra viszont, hogy véletlenül eléd ugrik miközben száguldasz ezerrel aligha jó a spray, az másodpercek műve és jó ha egyáltalán tudsz valamit reagálni, nemhogy fújjál.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen