- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- iPhone topik
- Mobil flották
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
Hirdetés
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dilikutya
félisten
válasz nagylaci32 #139467 üzenetére
Én ugyan nem Btwin-t veszek, de ettől függetlenül volt néhány érv, ami hülyeség. Pl. a használtpiaci ára. Nem amiatt veszek bringát, hogy eladjam pár éven belül, ugyanakkor pár éves bringát én se vennék, mert néhány éven belül az én új bringámon is cserélni kell majd úgy is pl. a kopó alkatrészeket, mert én megyek vele szépen.
Az, hogy rosszabb felszereltséggel jobb kerékpár, értelmezhetetlen. Más kérdés, hogy nekem pont a felszereltsége a szóba jöhető cross trekkingnek nem tetszett, Btwin alkatrészeket írnak, amiről a fene se tudja, micsoda, a Mali meg teljesen Shimano, valahogy abban jobban megbízok.
Amikor olvasgattam véleményeket, amúgy pont nem tesztkörökön jöttek elő egyik bringa hibái sem. Btwin-től az is visszatartott, hogy a Decathlonban mint szervizben nem bízok, inkább a jól bejáratott helyemen intézem a beszerzést meg a további szervizt is, ha szükséges.Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
IMIIKE1998
őstag
válasz nagylaci32 #139467 üzenetére
Szerintem a váz a legfontosabb része a bringának, a btwin meg nem minőségről híres ezen a téren. "100k alatt, ha újat akarsz, akkor megérheti, de afelett már tényleg vannak jobb vételek nevesebb gyártóktól."-Runner_fxr
Én is pont így vagyok vele. A használt ára pedig azért számít, mert ha megtetszik a sport, akkor később cserélni akarod majd a bringát. Ilyenkor viszont a btwin bringáit nehezebb eladni, mint az ismertebb gyártók bringáit. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz nagylaci32 #139467 üzenetére
+ (#139476) IMIIKE1998...Tegnap éppen néztem...Sram integrált hajtómű,ránézésre/érzésre nem rossz tárcsafék,alap RS teló,teljes X5 váltás,szegecselt felnik és nem is nehéz a kerékpár így emelésre... ...így az a 100e már lassan 200e lesz,vagyis 200e körül sem nagyon kapsz már újat ami jobb mint a Decas.Elszálltak az árak...
(#139472) bringasisti...gyerek már megvan,mindegy.
(#139475) Napfénysüti...a Canyon felső csövét eltörted volna edzett alfeleddel.
(#139487) Toobee...ha elég jó lesz,a szert csak a kiemeltek kapják.
(#139488) 6030D ...te mit szecc?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
samujózsi
tag
válasz nagylaci32 #139926 üzenetére
Az elsőben, a házunk kapujától húsz méterre, miközben toltam. És miután tisztában voltam vele, hogy bár a hivatalos max. tömeg alatt vagyok, azért ez sok egy országútinak, úgy bántam vele, mint egy hímestojással.
Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
ivana
Ármester
válasz nagylaci32 #139928 üzenetére
Szezont a fazonnal, 1500g-os 29"-er kerékszettett nem fűzöl fillérekért.
-
ivana
Ármester
válasz nagylaci32 #139992 üzenetére
1500g már outi kerékszettben sem rossz, az már bőven verseny szint. Nyilván lehet kapni olcsóbb szettett is, de ennyi erővel mindenki használjon 10k-s menetes acélfelnis kereket.
(#139997) Gerr'y Ha szóba jön a kos akkor nehogy egyenes kormányost vegyél. Ugyan annyiba fáj újonnan, de később sokkal eladhatóbb ilyen kategóriában kossal.
-
samujózsi
tag
válasz nagylaci32 #139992 üzenetére
Na B+ :D
Poénból azt akartam írni, hogy a küllő szakadt ketté a közepén, de mondom nem hülyülök... egyébként nem emlékszem, hogy mely része tört el valójában. Annyi emlékem maradt róla, hogy egy teljes váci túrán túl, már nem is ültem rajta, amikor elpattantPrimadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
bringasisti
őstag
válasz nagylaci32 #140442 üzenetére
Ez így nem teljesen igaz. Azért a lényeg a nyomaték és nem az energia.
BENEFON DELTA--------N8
-
bringasisti
őstag
válasz nagylaci32 #140455 üzenetére
Nem egészen van így. A felni amit árulnak az mikró barázda felületű és ezért mikor fékezel már más a történet mintha tükör sima lenne. Egy adott energia esetén ha kicsi a tárcsa és tükör sima akkor minden ég. Ha nagy a fékezés pontján a nyomaték akkor a V fék simán megáll. Pörgesd meg a kereket az agyra gyakorolt nyomással fékezd le, és mikor az egész sérülés meggyógyult akkor ismételd meg csak most a gumit hirtelen fogd meg.
BENEFON DELTA--------N8
-
őstag
válasz nagylaci32 #140442 üzenetére
a legtöbb fékben használt olaj forráspontja jóval afölött van, amire képes vagy az olajat felmelegíteni bármilyen fékezéssel
van youtube-on egy figura, aki a féktárcsát egy esztergagép tokmányára rögzítette, és a teljes fordulaton forgó esztergapadot fékezte a fékkel, a tárcsa meglilult, de az olaj nem forrott fel - aztán amikor a fékbetét anyaga léngra kapott (!!) akkor durrant el a fékcső, mert a nyomást nem bírta tovább a tömítés: [link]
ezt a valós életben egyszerűen lehetetlen reprodukálni, bármilyen súllyal, bármilyen lejtőn, bármennyi ideig fékezve.“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
bringasisti
őstag
válasz nagylaci32 #140714 üzenetére
Nem találta oldalt a rugó feszítő csavart
BENEFON DELTA--------N8
-
draco31
veterán
válasz nagylaci32 #140714 üzenetére
Valami shimano volt. Feszítő csavar teljesen betekerve, plusz a vázon is a rugó vége átrakva, hogy minél nagyobb legyen a feszítése. Új bovden, bovdenház, fékkar, sehol semmi nem feszül, fék behúz, és úgy maradt, vagy csak az egyik húzódott vissza, a másik ott maradt, vettem valami 1000Ft-os vacakot, azzal beállítottam működött, el is adtam az bicajt úgy ahogy volt.
Az én bicajomon most BR-IM50-F szett van elől-hátul, azzal nincs semmi szívás, egy éve beállítottam, nem kellett hozzányúlni, csak néha egy kis zsír neki, aztán ennyi.ASUS S14 S410U /\/\ Xiaomi Redmi Note 12 pro 5G /\/\ Switch Lite /\/\ Amazfit T-Rex Pro /\/\ Blitzwolf BW-FYE15 /\/\
-
nagyúr
válasz nagylaci32 #140978 üzenetére
Igen, a magassága miatt. Bár abban igazad van, h 26-osból jobb vételek vannak a használt piacon. De ennek ellenére jobb választás lenne neki egy 27.5/29-es bringa szerintem. Majdnem 190cm a magassága ha jól emlékszem.
-
xy.zsolt
őstag
válasz nagylaci32 #141033 üzenetére
Nem felejtem mikor 4 éve (kezdő outisként) kb 28km/h-val tekertem mikor megelőzött 30+ km/h-val egy fatbike és még csak tartani sem tudtam vele a tempót..(elég illúzió romboló volt ez nekem akkor ) Nehezebben lódul meg az a monstrum, de ha már megy rendesen kevesebb erőfeszítést igényel tartani a tempót azokkal a traktor kerekekkel mint azt gondolnánk. Most, hogy montival megyek outon is érzem, hogy igazán csak a felgyorsítás vesz ki belőlem lényegesen többet az outihoz képest....és az emelkedők természetesen
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
PartyNewl
tag
válasz nagylaci32 #141033 üzenetére
Ez igen köszönöm válaszod!
-
jjeahh
nagyúr
válasz nagylaci32 #141111 üzenetére
Azt nem tudtam, hogy gyereknek lesz, lemaradtam . Ha tudsz neki olyant ajánlani, amivel látni is lehet, nem vakít és olcsó is... arra én is kíváncsi lennék, valszeg én is lecsapnék rá és dobnám ki a Convoyokat. De sajnos a 3 kritériumból max kettőt, ha teljesítenek a lámpák.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
samujózsi
tag
válasz nagylaci32 #141398 üzenetére
Én (országútin) érzem... a syncros kerekek után a dt annyira rugalmasnak tűnik, hogy eleinte azt hittem, nincs eléggé felpumpálva. (Persze nem kizárt a placebo effect)
Ui: bocs, most jutott el a tudatomig, hogy csak küllőcserét kérdezel... vedd úgy, hogy nem szóltam.[ Szerkesztve ]
Primadonnát felveszünk! https://youtu.be/9lETrcMJZJM
-
Zsohi
őstag
válasz nagylaci32 #141398 üzenetére
A kereket érintő apróbb változások is jelentősen kihathatnak a kerékpár viselkedésére, az alu felni carbonra való cserélése, pedig az egyik legkomolyabb váltás amit megléphetsz. A réz küllőanyák cseréje alumíniumra is érezhető bárki számára, aki már egyszer is ült már kerékpáron. A küllő rugalmasságából adódó eltérések szintén érezhetőek, de itt inkább a kerékfűzés mikéntje a meghatározóbb tényező.
A valóság és az elmélet sokszor nem fér meg egymás mellett. Az alu és a carbon közötti különbség nagyon is markánsan érezhető, főleg a kanyarokban.
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
Fall-N
veterán
válasz nagylaci32 #142166 üzenetére
+1 Én is ATom blogját meg pár szakoldalt olvasok Pl. BikeMag. Meg feliratkoztam a BikePro DIY szereld magad cikksorozatára.
-
itouchfan
senior tag
válasz nagylaci32 #142166 üzenetére
Köszi szépen, hasznos linkek!
Olvasgatni fogom!„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
wasdffafaaff
junior tag
válasz nagylaci32 #144114 üzenetére
akkor a kazettás a megoldás
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest