- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- iPhone topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A41 - a matek nem stimmel, a méret igen
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
Hirdetés
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
flash-
veterán
válasz erhas01 #200558 üzenetére
ha 90 -95 el pörgetsz akkor a 36 atos középső tányérérral hátul pedig 17esen vagy 19esen szerintem egy jó átlagos túrás tempónak kellene lenn2.ie vagy e környkénén. de ha keresztben vagy mert hátul kisebb fogaskerekek felé kell menned és még ott is tartod a 90pf-et akkor elől a középsőt kéne cserélned 38-asra és akkor mindjárt nem leszel keresztben mert akkor hátul maradna a lánc középtájékon. ha meg tempózni akarsz akkor az már eleve nagytányér
28-38-48 / 11-28 (8s) al egy mindenhova jó áttételt lehet kihozni legalábbis ha magyar határon belül maradsz. persze extra csomagokkal egy hosszú emelkedő már kérdéses de alapvetően sehol se lennél keresztbe
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
-
erhas01
tag
válasz erhas01 #201213 üzenetére
3. Aluminium + vas érintkezési felületekhez:
1.
Rozsda:
RO-55 leviszi a fényezést is - ezt ok
,de
" A legjobb rozsdaoldó a víz, ami nem jön szét, azt ki lehet dobni. "
"Bele kell tenni vízbe, hogy ellepje. Ami nem jön szét, azt a csavart le, ki kell fúrni."2.
Nedvesség, só, NaCl megelőzéséhez:Csavar eloxált igen,
horganyzott nem.
( Kézbe adta, megmutatta. )
(filléres csere tétel)Csavar rögzítés: Loctite menetrögzítő
1L 20000Ft
( A fémek közötti kontaktus kizárásához is jó. )3
Zsír:
grafitos zsírt ajánl, ebben nem biztos.- személyesen a gyárban,a gyártó és készítő szakemberrel egyeztetve, protézis ... a kerékpárnál magasabb követelményszint - ,mert a kíváncsiság hajtott.
-
SpaceJam
aktív tag
válasz erhas01 #204621 üzenetére
A penész mindenhol jelen van, hiába ölöd meg az adott felületről 2 percre, a 3.-ban már ott vigyorog. Folyamatosan spórákat lélegzel be, nincs olyan, hogy nem. Semmivel nem vagy előrébb, mint egy sima, alapos elmosással – természetesen akkor, ha a felület nem túl porózus, mert akkor az tényleg kuka.
Viszont minden használt műanyag felülete porózus, így az egészet onnan közelíteném meg, hogy annál nagyobb faszság nincs, mint műanyagból egynél többször inni. De sokszor még azt is mondják, hogy a fasza dioxinokat a PET palackok a rossz tárolás miatt képesek a löttyökbe eregetni, így a megfelelő szám a műanyagok javasolt felhasználási mennyiségére valójában a nulla.
[ Szerkesztve ]
neszetools.hu ● pc360.hu
-
xy.zsolt
őstag
válasz erhas01 #204667 üzenetére
Ha már bírságok: Életem legdrágább lencsekonzerve volt mikor beugrottam Bécsben a boltba és úgy parkoltam, hogy 'állítólag' a villamos nem fért el miattam. Hosszú volt a sor a pénztárnál, mire kiértem 3 villamos torlódott fel csúcsidőben és 5 rendőr taszigálta a kocsimat. Szerintem elfért volna, de ezt a villamos sofőr dönti el. A bírság 960Eur volt és örülhettem, hogy nem sózták rám a tömegközlekedési csúszás miatti kárt....mert ott ilyen is van.
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
válasz erhas01 #204667 üzenetére
Két olyan pont van benne, ami tényleg érdekesek lehetnek ebben a topikban:
- Innerorts beim Rechtsabbiegen nicht Schrittgeschwindigkeit gefahren (LKW) 70 EUR (Teherautó csak lépésben (7 kmph) kanyarodhat jobbra lkaott területen belül.)
- Auf Geh- oder Radweg geparkt 55 € (Járdán, vagy kerékpárúton megállni (akár rövid időre is).p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz erhas01 #211281 üzenetére
Amennyire ennek hinni lehet, mind2 oldalt nézve ,csakis az emelkedőt számolva (két oldalról emelkedik és a Lukahegyi út a teteje) akkor is csak szűk 10% átlag emelkedő ami a legmeredekebb részén is csak 13%, ráadásul aszfalton...na hasonlítsd ehhez, mely 600m-en emelkedik 93 m-t (még ha ez éppen így nem is igazán reális, de összehasonlításnak megteszi), vagyis nemcsak hosszabb, de meredekebb is és ami a legfontosabb, ez nem aszfalt hanem egy ösvény egy erdei vízmosásban...valami ilyen.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz erhas01 #211281 üzenetére
Aszfalton találtam neked arrafelé hasonlóbbat...terepen is vannak ott mellette jók, fel kell fedezni őket.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fall-N
veterán
válasz erhas01 #224017 üzenetére
Vagy nem alig használt a gép, csak pofátlan az eladó. FB csoportban képes volt valaki úgy eladni az aluvázas biciklit, hogy mindkét támvilla kettérepedt. Pofátlanul azt állította az eladó, hogy tárolás során sérült. Véletlenül sem azért mert downhill gépnek nézte és eltört alatta.
Mondjuk az is hülye aki ilyen biciklit megvesz. Hiába hegesztenék össze az alumínium vázat hőkezeléssel feszültség mentesíteni kell, mert ugyanúgy szét fog nyílni. Meg meg sem éri foglalkozni vele. Hegesztés+ hőkezelés+ homokfúvás + szinterezés. Tisztára megéri, ja nem...[ Szerkesztve ]
-
ZavaBalazs
őstag
válasz erhas01 #224017 üzenetére
erre gondoltam én is, de aztán 2 okból elvetettem: én csak az irodaház belső udvarán szoktam beállítani parkolóhelyre (oda is leginkább első kerékkel, mert lakatolni nem kell), otthon a bal oldalára támasztva áll, valamint pont pár hete néztünk rá a sorra, és akkor csak a hatoson láttunk 2 törést, azóta volt 2 láncszakadás, és 1-1 új törés a hatoson/hetesen.
hogy az az "eredeti" 2 törés én voltam-e, vagy még az előző tulaj, az jó kérdés, szerintem a sort nem néztük meg tüzetesen vásárláskor.
na de ez már mindegy is. új sor lesz, meg új lánc, és remélhetőleg megszűnik minden gondom. nem gondoltam, hogy ez is ilyen pénznyelő hobbi, azt hittem, csak ráülök és tekerem...
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Motoros topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Milyen notebookot vegyek?
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen