- VoLTE/VoWiFi
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Yettel topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Telekom T Phone és T Phone Pro - híg a leve
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
deny330
aktív tag
Holnap leviszem a szerelőhöz, ő megmondja majd mi a baj. De sejtettem, hogy valami baj lesz ebből, hogy hidegben teljesen használhatatlan a fékem. (10-15 fok alatt ha huzamosabb ideig van kint, akkor beáll a fékkar egy bizonyos nyomás pontra, amin túl nem tudod túlhúzni. Ezzel egyenesen a fékerő is elmegy, és konkrétan satuzni sem tudom a kereket, nem, hogy megállni vele. Meg ha ez számít valamit, a nyomáspont tekerőt sem tudom megmozdítani. Jófélék ezek az avidok.. )
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
Szia!
Sajnos sok jót én sem tudok mondani, egyrészt ezek a talas-ok a Fox-nak nem a megbízható és könnyen szerelhető villái közé tartoznak, másrészt a Fox valóban nem túl bőkezű az információkkal, se az alkatrészekkel. Foxék úgy gondolkoznak, hogy ne babrálja átlag halandó a villákat, tagokat, ezt vigye olyan szervizbe aki hivatalos Fox szervizpont. Szervizeknek biztosítanak információkat, alkatrészeket.
Én azt javasolnám, hogy vidd el a Dr.Bike-nak , vagy küld el Boostworkx-nek.Hasaggymeg: Ez így nem teljesen igaz, hogy nem szervizelek telót, inkább tagokat nem, mert inkább elküldöm a Dr.Bike-nak. Villa kis szerviz, nagy szerviz működik. Úgy mondanám, hogy karbantartás szintjén csinálok villákat.
flash-: Van az a szint ami alatt már nem sokat számít a könnyebb súly, mert kondival úgy sem vagy ott. De azért általában a gyorsításokat, mászásokat nagyon meg lehet érezni ha nehezebb a bringa. Még egy 22 kilós pedelec gépet se számottevően nehezebb hajtani síkon, mint pl egy 14-15 kilóst. De amikor megindítani kell, vagy emelkedőre tekered, akkor már más a szitu.
[ Szerkesztve ]
-
pc360
addikt
Nekem a Shimanonál a Talas-om megcsinálták úgy, hogy bele lett esztergálva valami távtartó, hogy 130-ra be legyen fixálva. Máskülönben az a rohadt vékony alkatrész ha kicsit is kopott, akor az azt eredményezi, hogy ugrál a fokozatok közt. Sajna vagy teljes láb csere, vagy esztergálás a megoldás.
Ne a Dr. Bike-hoz vidd, hanem ugyanúgy az ipartelepen Csábi Gabi-hoz a Paul Lange Hungary-nál! Ők az említett Shimano és FOX hivatalos forgalmazók. Ha valaki, akkor ők meg tudják oldani.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
Giot
addikt
++az természetes hogy 160 as állapotában butább a megindulása mint 100 és 130 mm-en? Változik a légkamrák aránya az útállítással?
Meg a 160mm útból 20mm kimarad. Nincs hidraulikus lock ha kevés a nyomás benne kimozogja az utat. Csak ha rendes nyomáson üzemel akkor produkálja. Vagy ez nem bág hanem fícsőr?
Fogadjátok köszönetem![ Szerkesztve ]
-
pc360
addikt
Az az, amit nem fogsz tudni külön kapni, csak teljes lábat (vagy azt se már), ami meg horror. Ezért marad csak a 160-ra befixálás, mint megoldás, vagy a teljes teló csere valami másra. Semmi értelme 100 ezret költeni az új lábakra (csak tipp, lehet, hogy sokkal több azóta), hogy aztán ugyanúgy elkopjon, miközben ki se használod az útállítást.
Sajna a 160-as mozgására nem emlékszem. Rég volt már, mikor azzal szórakoztam, nekem is kb. 2009-es darabom van. Az RC2-esen lehet állítani a lassú és a gyors megindulást is a jobb láb alján.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
deny330
aktív tag
Csak hirtelen írtam Runnernek, de igazából bárkinek a szakmai véleménye / tapasztalata érdekelne.
Azt gondoltam, hogy ezzel a funkcióval együtt megnő a hibalehetőségek száma is, csak azt nem tudom, hogy évjárattól függően mennyire kellene félnem ettől. Bár ha nem tudnám leültetni 130mm-re egyik napról a másikra, igazából nem lenne nagy érvágás a használat szempontjából. Maximum az bökné a csőrömet, hogy nem működik hibátlanul a teleszkóp, és így veszít az értékéből (nah jó, azért eléggé kib*szná a biztosítékot ). Én szívesen adok neki törődést, csak akkor olyasmi helyre küldeném, ahol a Talas rendszerre is ránéznek, ezt meg hirtelen nem tudom hol tennék meg és mennyiért. Nagy szerviz alatt nem tudom, hogy konkrétan miként nyúlnak hozzá ezekhez a Talas villákhoz?! Kapnak-e külön törődést, vagy ugyan úgy állnak hozzá a szervizesek mint egy átlagos útállító nélküli verzióhoz? (Gondolom ez utóbbi inkább.) Évente 1-1 nagy szerviz nekem nem gond, csak akkor tényleg működjön és szolgáljon. Bár a fox oldalán lévő idő intervallumot nem igen követem, annyira intenzíven, brutális körülmények között nincsen használva. Amennyit az itteni terep megenged, meg amennyit én egyáltalán ki tudok sajtolni belőle a tudásomnak megfelelően.
Igen, azt valaki mondta nekem is, hogy a Fox villák érzékenyebbek a szervizre és igényesebbek. Az a baj csak emiatt nem cserélném le az első / hátsó teleszkópokat RockShoxra, de persze nyilván nem is kell. -
deny330
aktív tag
Van fent testbikeon egy 785-ös XT, pont a minap néztem, bár kicsit sérült a fékkar krómozott része, de annyi baj legyen. Még talán a fékcső hossz is jó lenne, bár tudtommal az nem nagy cucc cserélni hosszabbra.
Pofa csere után érzel különbséget az organikus után?
203-as vagy 180-as XT tárcsákat vennék szerintem, RT86-ot néztem, gondolom fékerőben nem lehet rosszabb azzal. Neked a Code után erősebbnek tűnt az XT, vagy inkább gyengébbnek?Egyébként meggyőztél.
-
deny330
aktív tag
Van egy srác aki elég megbízhatóan dolgozik, valószínű első körben én is hozzá vinném. Ha kell a fékcső csere, ha nem.
Valószínű így is úgy is elkoptatnám az organikus betétet eleinte, aztán később vennék bele az általad is említett J04C betétet.
Valószínű amit én néztem az az mtb verzió lesz, mert rövid a fékkar. Egy Avid Elixír 9 Trail-t váltana, szerintem nem kell félnem attól, hogy ne lennék hozzászokva.
Sarat csak mérsékelten kapna, havat szerintem egyáltalán nem, vagy csak nagyon minimálisan. Eső / víz szólhat esetleg közbe. Az Ice-Tech gondolom nem visít a víztől, ellenben a sima fémes betét igen.Köszi az infókat.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
1etértek,nehogy már egy lufi helyettesítene egy levegős villát,melyen keménységet és visszaút csillapítást is tudsz állítani. Az tény,hogy a jól megválasztott gumi,és főleg annak keménysége gyönyörűen kiegészíti a teleszkópot,de ettől addig,hogy a gumin kívül már nem is kell elől csillapítás,sok van mint Makótól Jeruzsálemig.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
trialboj
őstag
Azért nem mindenki lakik v bringázik igazi hegyek közelében Én is 1x jártam olyan helyen amire azt lehet mondani hogy tényleg sziklás volt, ha ott elesel, biztos törik valami.
Ettől még szerintem is hasznos a bringán az első teló, főleg ha olyan helyen is tekersz ahol nem tiszta az ösvény, bármi lehet az avar alatt, és jó az a 10cm ami elnyel egy kisebb faágat vagy vájatot, amit nem tudtál kerülni.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
ZolkoW
őstag
Telóval biztonságosabb, mert többet van a kerék a földön. És kényelmesebb... de igazából annak nem szokott lenni fogalma a merevvilláról, aki még csak teleszkóppal ment, és ebből olyan rémképek szoktak születni, hogy a lejtő alján garantáltan kiköpöd három fogad, és effélék... pedig nem ördögtől való az
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ShiTmano
aktív tag
A 4,8-as gumi meg karbonvilla meglepően sokat tud elnyelni, a többit kimozgom karból-lábból. De -mint írtam- nem vagyok versenyző, szóval ha nagyobb kövek vannak akkor lassabban/öregesen megyek. Nem kergetem a stopperórát. Volt levegős teleszkópom. 110E Ft. volt újonnan. Van összehasonlítási alapom. A kis ütéseket a gumi jobban kimozogja, a nagyobbakat értelemszerűen a teleszkóp, de nem olyan direkt érzés és leírtam a többi hátrányt is. Fékezéskor besüllyed mindegyik, ez fizika. Lejtőn lefelé is besüllyed vmennyit mert a rider súlypontja előre kerül. Ha lejtőn még fékezel is akkor a dinamikus átterhelődés következtében még jobban beül. Egyszerű fizika. Nekem nem tetszik ez az érzés, de elfogadom, hogy másnak nincs vele baja. Merevvilla közvetlenebb érzés. Nyilván ha DH-znék akkor kellene teló, de akkor meg fully.
Ja, meg nyilván 2zollos guminál más a helyzet, én Fatezem.Persze nyilván egy ezer eurós Fox villa biztosan jobb, mint az enyém volt, de a fizikát teljesen az sem tudja meghazudtolni. Teleszkóp -nekem- felesleges, kényes és drága.
[ Szerkesztve ]
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
ZolkoW
őstag
Engem sokkal kevésbé mozgatnak a lefelék, mint a felfelék ;-)
Egyébként ehhez képest nagyon nem maradtam el a srácok mögött a fullmerevvel sem, mikor ők merevfarúval eresztették neki, közben azon járt az agyam, hogy kiesik-e a kulacsom, a Vértesben is akad kellemetlenül köves lejtő.. nade mint mondtam, én a lejtőket általában a másik irányból élvezemBasszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Én is így gondolom,hacsak nem aszfalt,vagy teljesen sima a terep nem zárom ki,szükségem van a teleszkópra (merev farú) ahhoz,hogy végig a földön maradjon az eleje,irányítható legyen és át tudjak menni nagyobb gyökereken,köveken is.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
benfolds
őstag
hehe, nekem is bike+ volt a tektro előtt 15 évig. hát nem volt egy műszaki csoda, hamar elgyengült benne a rugó és nem lehetett pontosan beállítani, de azért valóban ellátta a funkcióját. igazából azért szedtem le, mert felújítottam a bicajt és csúnya volt rajta a régi, ütött-kopott bike+. a tektro sokkal pontosabb, szebb, nem jön le róla a festék, de ez a rúgótörés kiakaszt (amúgy az a szerencsém, hogy a forgalmazó bikefun nagyon jó fej főnöke rendelt hozzá nekem rugókat, amiket egyébként nem árulnak külön, máskülönben hajíthattam volna kukába a drága, 1 éves fékeket).
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Óra topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- VoLTE/VoWiFi
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Yettel topik
- Gyúrósok ide!
- Motoros topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen