- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Telekom T Phone és T Phone Pro - híg a leve
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Ati3120 #3173 üzenetére
A linkelt Scott jóval korábbi. 1998-ban már nagyon korrekt gépek voltak kaphatók. Egyébként itt megtalálod, az 1990-es Scott katalógusban is.
1998-ban már jött a GT Lobo DH-ja kisboxxival pl.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
sanzi89
addikt
válasz Ati3120 #3514 üzenetére
A most megelőző városi bringámban egy Logan teleszkópnak látszó tárgy volt, patkáról leérkezve csillapított, pár év alatt teljesen kikotyogósodott, ekkor csere egy olcsó Suntour-ra. Annyit biztos tud ez is, városban másra úgy se kell.
A Tourney váltással nem volt gondom, itthon több bringán is ilyen van, használható kompromisszumokkal. A gondom csupán annyi, hogy 75k-ért ennyi jár. De ezzel nincs mit csinálni, nagyon megdrágultak a bringa cuccok, 3 éve 94k-ért vettem majdnem full Deore montit újonnan."Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz Ati3120 #3519 üzenetére
Esetleg olcsóbb alternatívák a Capriolo Roadster Tour-ra. Első Montana Cross Revo, a második Neuzer X1 2010. Váltás, hajtás lényegében ugyanaz, illetve a váltókar marokváltó. Fék hasonló kaliber, szerintem egyéb kiegészítők is. Ha rádobok csomagtartót és sárhányót bő 5k, szűk 10k-val vagyok előrébb. A váz festése nem olyan szép, de ez talán előny is egy városi bringánál. A részletek lennének fontosak, amiket csak személyesen lát az ember illetve ki tud próbálni, de ez nem megoldható. Lényeg, hogy megint nem lettem okosabb, de egyre égetőbb egy használható városi bringa beszerzése.
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs