- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Telekom T Phone és T Phone Pro - híg a leve
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz gubisadam #63140 üzenetére
"Komolyabb" terepre ne vidd, de arra teljesen jó, hogy ismerkedj kicsit a kerékpározással. Jobb minőségű túraösvényekre, túrázásokra teljesen jó lesz. Felszereltségét tekintve ez inkább egy cross trekking szint mint valódi hegyikerékpár. Ha rendeltetésszerűen fogod használni, karbantartod és nem mtb kerékpárként akarod használni, akkor sokáig ki fog szolgálni.
-
veterán
válasz gubisadam #64046 üzenetére
Hidros, de a v-fek is eleg, ha rendes betetjeid es fekkarod van. A tarcsa elonye, hogy kevesbe koszolodik, erosebb, de a v-fek is megfog boven, ha kell. V-feket nem fogsz elfozni, en legkemenyebb hasznalatnal is csak meg foghatoan melegre fekeztem a felnit.
Everybody lies.
-
szjoci
őstag
válasz gubisadam #64046 üzenetére
Úgy kalkulálj, hogy a kerékagyakat is ki kell cseréltetni tárcsásra, valamint ha jól látom a teleszkópon nincs tárcsafék felfogatási lehetőség, így azt is cserélni kell. Nem biztos hogy megéri.
Ha mégis cseréled akkor hidraulikust érdemes venni, a Shimano fékek belépő szintjei is pazarul működnek és városba bőségesen elegendő.[ Szerkesztve ]
-
-
ivana
Ármester
válasz gubisadam #64051 üzenetére
Igen, ugye kazettáson vagy 12 vagy 11 a legkisebb cog, menetesen 14. Illetve a menetes + 90-100kgnél nagy a tengelytörés esélye. De szvsz a legtöbbet egy rendesebb hajtás dobna a gépen.
havri1: Nem olcsó... Még akkor se ha a golyókat cserélték, meg beolajozták a kazetta test belső részét.
-
Eagle16
addikt
válasz gubisadam #64786 üzenetére
Az ami 7 ezer forint? Nekem biztos nem kéne Nem is tudtam hogy van hozzá, amíg nem mondtad.
Amúgy az mit tud? Adatokat lehet kiértékelni meg ilyesmi? Nekem megfelel az, ha látom az aktuális időt, a sebességet, meg a távot, ezért vettem ezt az egyszerű vezetékest, nem zavarja meg semmi, viszonylag olcsó.
Amúgy a szolnoki Decathlonban most sok minden akciós volt, érdemes szétnézni, én csak ezért mentem be, meg nem mertem sokáig kint hagyni a bringát. A kerékpártároló kritikán aluli, ez a kis alacsony egykerekes vacak van a bolt előtt, útjelző táblához kellett lakatolnom.
Láttam Triban 500-as országútit is, jó picike volt az M-es méretben, de jól nézett ki.
₿ ... ₿ ₿... ₿ ₿ ₿
-
Runner_fxr
Ármester
válasz gubisadam #75713 üzenetére
Kilazult a konuszod, azert lotyog a csapagy. Ha szerencsed van akkor tengelycsere konusszal, uj golyok bele es megint jo. Ha sokat hasznaltad igy akkor lehet mar az agy belso felulete is kopott, ez esetben egy uj hatso agyra lesz szukseged. De az elmondottak alapjan az agy mar kuka lesz szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz gubisadam #75716 üzenetére
Jól látod, az bizony egyáltalán nem komoly cucc. Maga az agy filléres tétel, ha ugyan olyat szeretnél: [link]
Csak ugye ezt át is kell fűzni, amit 4000ft körül csinálnak meg. A másik lehetőség a komplett hátsó kerék, mert 6000ft körül az is van, ez ugyan annyi mintha agyat cseréltetnél a régi kerékben. Az én tanácsom az lenne, hogy vegyél egy ilyen alap kazettás aggyal szerelt kereket: [link]
Tapasztalat azt mutatja, hogy a menetes agyakkal sokkal több a probléma mint a kazettással. A csapágyak szélesebben helyezkednek el a kazettásba, sokkal tovább bírja ha rendesen be van állítva a kónusz. Viszont ehhez kell venned egy új fogaskeréksort, ami kazettás aggyal kompatibilis: [link]
És egy új láncot is tennék akkor már rá: [link]
Szóval összegezve, ha elég a kónuszcsere, csináltasd meg, az kb munkadíjjal együtt 3000ft-ból megvan, de ha agy csere kell, akkor én fejleszteném kazettásra a fent említett módon.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest