- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Mobil flották
Hirdetés
-
Még a nyár előtt megérkeznek a G.Skill új Ripjaws memóriái
ph A külsejüket tekintve Trident Z sorozatból merítő modulpárok 32, 64 és 96 GB-os csomagokban vásárolhatók majd meg.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
gp A PlayStation 4 és Xbox One változatok automatikusan frissülnek az új kiadásra.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
válasz vlevi #158266 üzenetére
& cdl: Meglássuk még, a remény hal meg utoljára.
"ha esetleg nyár végére megszűnne, akkor meg azért nem tudnál elmenni sehova, mert mindenki egyszerre akarna kimozdulni végre a házból"
Ettől nem tartok, mert a város, városok, turizmus, utazás, tengeren döglés, semmi ilyesmi nem érdekel, ahová a tömegek vágynak, nekem csak a természet, a közeli erdők számítanak igazán és felénk pont oda mennek a legkevesebben. Itthonról elindulok a montival, 1-2km-t tekerek és kész, kint vagyok a full vadas dzsungelben, ahol egy árva emberrel nem találkozok soha. Szal ha annyira lazítanak a karanténon, hogy kijussak az erdőbe, nekem az bőven elég, ott aztán ki lehet tekerni a beledet... ha mered . Mert ha a fenyvesben elesek vagy a medve megtámad és megsebesülök, ott aztán hetekig-hónapokig senki nem talál megFb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz vlevi #188079 üzenetére
Csak a szenzort tartsd csap alá, ami általában a pánton van. Ha elindulsz tekerni, egy idő után az izzadtság helyettesíti a vizet.
Magassaágméréshez nem tudok hozzászólni, de többször olvastam már Brytonokról, hogy a magasságmérőjük gyakran téved.Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
flash-
veterán
válasz vlevi #188075 üzenetére
ha ilyen van megnyálazod picit a bt szenzor két oldalán lévő érintkezőt ami a bőrődhöz ér majd pár másodpercig nyomd is rá,egyébként kissé feszes mindig legyen a pánt(nem kell nagyon) általában nekem ezt minden használatnál meg kell tenni,elképzelem ahogy a tour verseny közbe is nyalogatják a több órás tekeréseken (mert bizony tekerés közben is előfordulat hogy elszáll,bár ritkábban, ha elején megvan a kontakt akkor általában már meg is marad,esetleg szelesebb időben van hogy pár sec-ig kihagy)
ha pedig már nagyon izzadsz akkor meg is kell magad törölni,az érzékelőt,aztán újra nedvesíteni enyhén.... jó móka tekerés közben...
viszont tuti pontos, én HRV-t is mérek egy szuper appal[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
flash-
veterán
válasz vlevi #228306 üzenetére
ó errefelé (Ceglédi-Monori-Tápió járás) sincs sok bringás, páran mi amatőrök,+1-2 versenyző (tegnap egyik épp akesz kat. győztes lett bükk kupán,már sokadjára )
amikor pedig a kiskunsági nemzeti parkot kerültem meg, egy bringással nem találkoztam egész nap(na ott aztán tényleg nem lehet valami nagy divat a kerékpár), csak kecskméten azok is csak ácsorogtak a karbon csodáikkal nem tudom mire várva (még straván se voltak fent, lehet csak kiálltak díszelegni - ugyebár aki nincs fent straván az nem is létezik )[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
válasz vlevi #236805 üzenetére
Én még ilyen szenzorokban nem is gondolkodom. Megmondom őszintén, nem is érdekelnek ezek az adatok. Csak az új bringánál már legyen valami pontosabb mérésem ezért vettem a Bryton-t. Sebesség, pontos idő, táv, hőmérséklet, tekerés ideje. Ezek kellenek nekem. 1,5 évig tekertem mindenféle óra nélkül. Csak a Strava-t indítottam el telefonon, és betettem a váztáskába. Utólag meg megnéztem pár dolgot.
Szóval a pulzus mérő se az én terepem. Ezekben a mérésekben én abszolút az átlag ember szintjén maradok. Az, hogy most a computer-hez kaptam egy szenzort, az a véletlen műve. Felteszem majd, mérje a pedálfordulatot ha van, de ennyi. Nem vettem volna külön.[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
válasz vlevi #236954 üzenetére
Nem hangzik vészesen. Most ha egy 20percet tölt, azt túlélem. Én is. Egy óra ne legyen azért.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
válasz vlevi #236963 üzenetére
Beparáztatnak itt a többiek, hogy nagyon sok idő..
Voltam havernál, még jó, hogy szóba került. Mert én a kerékpár beállításainál, bírtam a kérekhez, hogy 622mm... Aztán mondja, hogy nem az átmérőt kell. Lettek volna szép adatok, ha így indulok el.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-
fulton
addikt
válasz vlevi #240235 üzenetére
Olyan volt már Nektek h tekerés közben egyszer csak kipattant és kicsúszott a lábatok? nem szoktam kiállva tekerni én esetek 98% ában ülve tekerek.
Láttam egy országútis videót akinek kicsatolódott tekerés közben a cipő, félre csúszott a lába elvesztette az egyensúlyát és csúnyát esett. -
andrisbandi
őstag
válasz vlevi #241880 üzenetére
Rockrider Race 900 GX AXS
Eddig is volt hasonlójuk.
Akit nem győzne meg a fehér alapon fehér gép.... majd az ára 1.65m Ft ~4.300 Eur.
Hozzáértőknek biztos jó... de még az olcsókat sem lehet eladni használtan. Egy ilyen masina eladásához a használtpiacon kb csoda kellene.Nem értem mi szüksége lehet a Dekának a drága vasakra.
Talán nem is akarják eladni, csak építgetik magukat.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
jjeahh
nagyúr
válasz vlevi #241880 üzenetére
Ez régi cikk, az xc fully régi modell, valszeg ennek lesz az utódja az új, amit én linkeltem.
#241886 Ringman: váááá . Ha jól értem filléres kategóriába is jönnek a fasza 1x rendszerek tartós kazettával és kuplungos váltóval . Itt egy másik cikk: [link]
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
bardi
aktív tag
-
RexpecT
addikt
válasz vlevi #256274 üzenetére
Lehet még bőven hova fejlődni, de köszi.
Telkibányán van amúgy egy nagyon jó kis mászós-meghalós montis szegmens. Ide tényleg kell a power.[ Szerkesztve ]
-
válasz vlevi #257065 üzenetére
Pedig célszerű lenne megszokni, olyan 70-80 közé minimum be kéne lőni. Van egyéni szórás, hogy mi az optimális, de annak az alja is 80 körül kezdődik, a nagy többségnek közelebb van a 90-hez. Csak megszokás kérdése, és az ízületek meghálálják.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Ixion77
őstag
válasz vlevi #257104 üzenetére
Én is kirándulni használom főleg, és a 90 körüli fordulat nekem kb. jó. Nyilván nem 30+ sebességgel megyek, inkább 20-25 közt. Túl alacsony fordulat (<60) viszont túlerőlteti a térdeimet. Emelkedőn is inkább visszaváltok és pörgetek. Már amíg van hová visszaváltani
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Friczy
senior tag
válasz vlevi #257075 üzenetére
A kérdés igazából az, hogy megelégszel-e ezzel, vagy szeretnél akár csak közelíteni ahhoz, hogy komolyabb erőlködés nélkül hosszabb távokat (itt és most maradjunk csak a napi 50 km-nél hosszabbaknál) tegyél meg. Amennyiben szeretnél, akkor érdemes időnként próbálgatni a könnyebb áttételt. Ha odafigyelsz, előbb-utóbb rá fogsz érezni (hosszabb távoknál), hogy kevésbé fáradsz el nagyobb fordulaton (itt ez alatt a 70-80 környékét értem nagyobb alatt). Persze ehhez kéne egy pedálfordulat-mérő óra is, hogy lásd.
-
válasz vlevi #257104 üzenetére
Mert rossz fokozatban vagy. A 38/11 sokkal nagyobb tempóhoz való kombináció. Hadd ne keressek kalkulátort, tippre neked olyan 38/16 kéne. Erőből tartani a 30-at ilyen alacsony pedálfordulaton persze, hogy nem megy. Lehet ilyet csinálni, csak fölöslegesen megterhelő. Ma egy graveles mögött jöttem egy darabon, ő tekert hasonlóan, billegett jobbra-balra a nyeregben minden tekerésnél, hogy nyomja, én meg másfélszer annyit tekertem ugyanannyi idő alatt, de teljesen könnyedén. Pedig a bal térdem még mindig nem hajlik rendesen, hogy normálisan tudjak pörgetni, ezért is kínzom magam ezzel a hülye mtb-kal aszfalton. Ja, meg ezen nincs pedálfordulat-szenzor, de érzésre már rutinból tudom, hogy milyen fordulatszám körül vagyok. Asszem a 32/13-on voltam, így mentünk 28 körül akkor éppen.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Friczy
senior tag
-
válasz vlevi #257182 üzenetére
Ne akarj hirtelen sokat növelni, főleg, ha hozzá vagy szokva a kevéshez. Elsőre megterhelő tud lenni, egyszerűen másfajta terhelés, de ha hozzászoksz, akkor jelentős könnyebség. Elsőre a 80 körült céloznám meg, nem baj, ha nincs mindig meg, aztán ha az megy, akkor lehet próbálkozni fölötte tartani. 90 már elég sportos, az azért folyamatos munka, nem való mindenkinek (illetve minden szituációhoz).
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz vlevi #259481 üzenetére
Egy rendesen foltozott gumi melyen pl. egy tűhegynyi szúrás volt legalább olyan biztonságos mint egy új...egyetlen hátránya talán az, hogy a foltozásoknál vastagabb, ami egy keményre fújt országúti guminál érezhető lehet, de montinál semmi hátránya, sőt, ha már ment valamennyit akkor talán gyári hibától mentesnek is bizonyult ami egy új, sosem használtnál nem mondható el. Igaz sosem a legdrágább belsőket vásároltam, de volt olyan mely a toldásnál eresztett és olyan is mely a szelep körül volt xarul vulkanizálva.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz vlevi #259656 üzenetére
Hát ilyet én még nem láttam, azok a kampók a küllőbe akasztás miatt vannak mikor több leszedővel dolgozól egyszerre.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
chubby2o6
senior tag
válasz vlevi #259656 üzenetére
Szerintem se a gumiba akaszd bele. A lapos végével aláfeszítesz, és ha nem tudod végigtolni a felni peremén, beakasztod a kampós végét a küllőbe. Egy másik leszedővel 10-15 centivel arrébb szintén aláfeszítesz a guminak, ha azt sem tudod tolni, azt is beakasztod. Megint 10-15 cm, harmadik leszedővel aláfeszítesz, azzal már valószínűleg meg tudod indítani lefelé a gumit. Van olyan egymáshoz makacsul ragaszkodó felni-gumi kombó, ahol szükség van az ilyenre.
-
-
dellfanboy
őstag
-
zsocy
őstag
válasz vlevi #270750 üzenetére
Én a hajtókart sem dörzsöltem soha le, lehet
keveset megyekez is segített hogy nem esett még le. Mondjuk minden bringámon becsatolok, úgy meg oldalra nem igazán mozog a lábam.
Amúgy nem beszólni akartam, a gyorskötöző tényleg jó ötlet, érdemes mindent rögzíteni.[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz vlevi #271533 üzenetére
Én inkább attól tartanék, hogy az AMOLED kijelző beég. De igaz a kamerának sem tesz jót, nem erre van tervezve. Nem mindegyik kamera érzékeny rá, de én nem tesztelném le.
Másik része, hogy sokkal jobb nem érintős felületet tapicskolni, a komputeren vannak dedikált gombok, amit kesztyűben is lehet akár vezérelni. Tudom van érintős komputer is, de talán azok is a fő funkciókat lehet gombbal vezérelni. Esős idő sem tesz jót a telefonnak és nem érzékel a vizes kijelző sem.
-
válasz vlevi #273957 üzenetére
A cross trekking egy olyan trekking, amivel haladni is lehet, de nem ver szét, ha lekerülsz a tükörsima aszfaltról. Sajnos a bicikliutak még felénk is gyakran váltanak át döngölt földútba, sotterbe, vagy foltokban sáros dagonyába, és ahol aszfalt van rajta, abban sincs mindig köszönet.
Én legalábbis így használom. 1x12-es hajtással, 4 bar körülre fújt, 32 mm-es, aszfaltos gumikkal, trekking teleszkóppal. Utóbbin kívül semmi más sallang nincs rajta, a fitnesstől ezen kívül a geoban tér még el, megengedőbb terepen, kicsit mtb-sebb. Nálam. akormany is ciki módon szűk egy mtb-hez képest. Igazából a 32-es első fogaskerék az egyetlen bajom az enyémmel, szaki szerint 34-esnél nagyobb nem fér el a hülye alakú láncvilla miatt. Egy 36, vagy pláne 40-es első tányérral kb tökéletes szabadidős, városi bringa lenne nekem.
Ha cserélem, valszeg gravel lesz helyette, én szeretem a koskormányt, meg a 2x10 (11/12) hajtás nekem az ideális, a teleszkóp viszont hiányozni fog.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
szimpláncsak
tag
válasz vlevi #275859 üzenetére
Szoktál a Bükkben bringázni?
Csak, mert Bánya-hegy tetejétől Jávorkútig elég szar az út. Sok helyen, főleg Nagymezőnél már csak nyomokban tartalmaz aszfaltot, én pont ezért országúti bringával csak felfelé megyek arra, úgy még elviselhető. Másrészt ezen a negyedrendű országúton elég elenyésző a forgalom más utakhoz képest, nagyobb kamion nem is tud erre jönni, mert Lillafüreden van egy alagút 3,4m-es magasságkorlátozással (Igen, ragadtak már be oda nem egyszer ) Max hétvégén Miskolc - Lillafüred között járnak sokan, de a kérdező itt pont lefelé gurulna, szóval az sem zavaró. Szóval nincs azzal az országúttal semmi baj -
szimpláncsak
tag
válasz vlevi #276110 üzenetére
Hát igen és sajnos csak egyre rosszabb lesz. Mivel nincs arra település így nem sok esély van, hogy felújítjàk a közeljövőben. Már a tour de Hongrie-ban sem lehet reménykedni. ( pl: Felsőtárkány - Miskolc bükki utat gyanúsan TDH előtt újították fel több helyen, meg Farkaslyuk környékét is Ózd mellett ) Múltkor hallgattam beszélgetést a főszervezővel és olyasmi versenyeket akarnak rendezni, mint a tavalyi. Szóval nem lesz hegyi durvulàs meg Kékestető sem, hanem a tour de france-ra menő sprintereket akarják idevonzani
-
Lacerta
aktív tag
válasz vlevi #277779 üzenetére
Ez rögtön az elején marhaságokkal indít.
"ha túl erősen húzunk meg egy csavart, akkor az visszafordíthatatlanul megnyúlhat, és nem fejt ki kellő összeszorító erőt"
Egy jól méretezett csavarkötésnél a tervezett szorítóerő nem éri el a csavar folyáshatárát. Ha eléri, akkor a szorítóerő már túl nagy. A csavar maradandóan alakváltozik, és egy ideig lineáris ez az alakváltozás, ami azzal jár, hogy a szorítóerő is nő, és a csavar is nyúlik. Aztán persze elszakad a csavar, vagy kiszakad a menet, de amíg ez meg nem történik, biztosan nagyobb lesz a szorítóerő, mint a tervezett."Ennél is rosszabb, ha a túlterhelés hatására a csavarkötés fellágyul, azaz feszesnek tűnik, de idővel meglazul, esetleg szét is esik"
Ilyen két esetben lehet, az egyik, ha nem az összeszorító erő számít, hanem maga a csavar is teherviselő elem, illetve ha melegen üzemel a csavar, és a nyúlás okozta felkeményedést követően vissza tud lágyulni. De egyiket sem a túlterhelés okozza.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs