- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Google Pixel 6/7/8 topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- iPhone topik
- Magisk
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Destiny 2: The Final Shape - Befutott a fejlesztői videó második része
gp A minap kiadott videóban többek között a képességek kerülnek a középpontba.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
Strezi
őstag
válasz bogarfx #88668 üzenetére
Munkába járáshoz mindenképpen legyen rajta sárhányó, csengő. Ne akkor legyen kellemetlen, ha esik oda vagy visszafelé
Inkább az olcsóbb opció, hogy a kiegészítők is beleférjenek. MTB előnye, hogy a gumiméret miatt picit kényelmesebb, jobban csillapít városi használatban. Cserében picit lassabb.
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
Strezi
őstag
válasz bogarfx #88672 üzenetére
Lámpát elfelejtettem, az is legyen a bringán!
Jó lesz az a bringa 90-ért, hogy maradjon a felszerelésre is pénz.
Kezdő bringánál a felszereltségnél fontosabb a jó összerakás és beállítás. Ha nagy üzletbe veszed, ott ne fizess ezért pluszban, inkább a helyi bringaboltba, ahova amúgyis vinnéd majd, vidd el egy nullkilométeres átnézésre.Szerintem
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
K_Gabor
tag
válasz bogarfx #88672 üzenetére
Nekem 2015-ös crossway 15-V-m van tavaly nyár vége óta 1500km van már benne.
Hasonlóan városban melóba tekerek vele + a környéken többnyire aszfalton "száguldozom" ha egyedül megyek.
Ha nem vár tőle csodát az ember szerintem erre a célra teljesen jó.Viszont a gyári kenda gumit lecserélve egy conti speedride-ra már kultúráltabb terepen is elgurulgattam vele szépen. Azzal a gumival közel 500km-t mentem már, amivel aszfalton
még mindig simán jól gurul de sokkal konfortosabb illetve nyugodtabban vittem ki terepre császkálni.Hirdetéseim: http://hardverapro.hu/tag/k_gabor_3#aprohirdetesei
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bogarfx #88829 üzenetére
Szerintem így már nem rossz vásár,120 körül elgondolkodtató ez vagy a Rockrider 540. A CTM amúgy egy szlovák márka,mely egész komoly kerékpárokat is készít.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bogarfx #88833 üzenetére
8mm láncos-kulcsostól fölfelé.Én láncpárti vagyok,de kerékpárom nem hagyom őrizetlenül sehol.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz bogarfx #88829 üzenetére
Nem tűnik rosznak ennyiért az a Rambler 1.0.
Más: amúgy mostanában sokszor olvasom itt ezt a kérdést, hogy "XX márka milyen minőséget képvisel?", a márka egy belépő montinál szerintetek tényleg számít? Mert lehet, hogy vannak igénytelen márkák, de amikor én monti után kutattam nekem inkább úgy tűnt, hogy a kisebb nevek sokszor sokkal többet nyújtanak azonos áron vagy olcsóbban, mint a nagy márkák. Pl. nézegettem a Devron mtb-ket, belépő fronton is olyan gyönyörűen formázott vázakat kínálnak csiszolt heggesztéssel, hogy leesett az állam. A Drag bicókat nézegettem még anno, ők meg felszereltségben gyúrnak rá, 90k-ért már olyan felszereltségű montit adnak, amit pl a Scott 40-50k-val drágábban mér és a vázak között sem éreztem minőségi különbséget, gondolom távol-keletről rendeli majdnem az összes gyártó. Végül nem a Drag-Devront vettem meg, hanem egy Ideal-t, ami szintén nem nagy név, de ez sem tűnik absz gagyinak vagy igénytelennek, sőt. De lehet tévedek, akkor sorry
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
krisz4b70
aktív tag
-
6030D
Ármester
válasz bogarfx #100848 üzenetére
A Balatont mindennel körbe lehet tekerni, csak kényelmes legyen. Ha a hajlított kormány jön be neki (városi bringa), akkor azt kell venni. Ha az egyenes is (cross) akkor azzal azért gyorsabb lesz. A hét eleji beszélgetések alapján érdemes egy cross bringát venni és azt felszerelni a tényleg szükséges dolgokkal (levehető kosár, lámpák stb.). Könnyebb is lesz, mint egy városi. Kross Evado 1.0-2.0 kb ez az ár, pl.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bogarfx #100848 üzenetére
Ha a súly számít,akkor szórd ki az acél,HI-Ten vázakkal szerelteket.Az a Cross jónak tűnik,a Kelly's meg még talán a legkönnyebb merev villájával és alu vázával.
Más... ...ez az Ali express olyan mint egy másik univerzum,ahol fura,számuknak,földieknek eddig ismeretlen élőlények tanyáznak. Továbbá kisebb "hiányosságok" is vannak a szállítás terén,hisz Canary Islands, Alaska,Hawaii, Puerto Rico és Guam-ba nem szállítanak(!),ugyanakkor a legelső és legfontosabb tulajdonsága a terméknek,hogy "zsír új" és az esetleges vásárlók monitorjainak köszönhetően,meglehet,hogy végül a kiszállított kerékpár teljesítménye eltér a képen látottaktól.Tiszta Luc Besson Valerian-ja ez az Ali.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ivana
Ármester
válasz bogarfx #100848 üzenetére
Öcsém múltkor az 1975-ös fekete női csepel túrámmal tekerte körbe a Balatont szóval ahhoz nem kell többsebi, általában a 20-as csoportból az elején ment szóval még lassúnak se nevezhető. (Az outimat nem akarta elvinni...)
Ha a roadsterek tetszenek neki akkor biztos nem vennék helyette gagyi német stílusú trekkinget menetes aggyal meg ótvar 3 sebi acél hajtással. Szerintem irány a használt piac! 50-ért jók vannak ha kell is vele foglalkozni egy 20-asból tuti kijön.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz bogarfx #161129 üzenetére
Sorból én sunrace-t vennék, tapasztalataim szerint jobb vele a váltás. Amúgy nem feltétlen kell 11-34 simán felrakható helyette 11-28-tól 11-36-ig bármi attól függően milyen kiosztást szeretnél. (Pl. én a 3 tányéros gépekre 11-28-ot szoktam, mert azzal is elmegyek bárhol ahol nem kapar el a gumi és finomabb a kiosztás.)
Láncos kulcs nem feltétlen kell, nekem például sose volt. Egy darab láncot befogok a sikattyúba helyette.
Kazetta leszedőből ne ilyen nyeleset vegyél. Gyakran rá van gyógyulva és nagyon nehéz leszedni. [link] Ez az icetoolz hajtható 21-es kulccsal vagy 1/2"-es krovával. Sokkal nagyobb erőkarod lesz.
A tányérok rendben vannak?
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bogarfx #161129 üzenetére
A dobozos és doboz nélküli között 1 különbség van,a doboz.Bár a kazettaleszedő linkje nem műxik,a felsorolt szerszámok elégségesek az említett cserékhez.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hínár929
tag
válasz bogarfx #161129 üzenetére
Szia,
nekem nagyon nem vált be a sunrace 9 sebis fogaskoszorú, elvileg kompatibilisnek kellene lenni a shimano váltórendszerrel de nálam pontatlan a váltás. Láncból bármikor vennék sunracet-t mert ár-érték arányban szerintem elég jó de sorból, pont most kell majd cserélnem, a drágább shimano-t fogom venni.
-
Ļantos
aktív tag
válasz bogarfx #161964 üzenetére
A Hollowtech szerszámmal le birod szedni a monoblokkot is csak be kell akasztani a két végén a körmöket. Ha jól sejtem ebbe nem isis blokk van hanem sima négyszögtengelyes és ahhoz az isises leszedő pont nem lenne jó. Én az Alivio hajtást venném. Pedálból meg vegyél valami normálisabb fémet, DH pedált néznék, legalábbis nekem az jobban adja mint a hagyományos.
-
jjeahh
nagyúr
válasz bogarfx #177496 üzenetére
Amúgy most elgondolkoztam én is ezen, hogy a hajtókaromra tányért, de ez nekem új dolog. Azokat a csavarokat mivel lehet kiszedni, hogy kell szétszedni? Mire kell figyelni még tányér vásárlásnál? Legyen narrow wide és? Ha olcsón meg lehet úszni és működik normálisan, akkor lehet én sem vennék hajtókart és lehet szétnéznék Sram fronton is, eddig csak azért kerültem, mert drága volt a teljes szett.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
őstag
válasz bogarfx #208647 üzenetére
Köszönöm az infókat... az 1x9 az nekem is eszembe van, ha lesz gép mindenképpen...
Ezeket a telókat nem vágom, azt tudom, hogy ezek ilyen alap rugósak nem levegősek, de ezt később ha szükséges lehet cserélni, és 29 -s kerék miatt, meg hogy helyben van nekem is ez fekszik legjobban, még ha a színe nem is jön be annyira................IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
-
őstag
válasz bogarfx #208652 üzenetére
Na már alkudtál nekem 10 ezret...
Itt helybe át tudnám nézetni, tudom hogy nem csúcs gép, de kipróbálni a montizást jó lenne, meg tényleg árban is jó... aztán max ha bejön mehet bele egy levegős/lockolható teló...
Köszi a többi linket, megnézem a jófogást is akkor az kimaradt................IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
jjeahh
nagyúr
válasz bogarfx #209878 üzenetére
Menő bringa. A Crossride nekem teljesen bevált eddig, egyszer cseréltem egy csapágyat benne, centírozva sem volt. Egyszer szétszedtem a kazettatestet, de kb. fölöslegesen, tiszta volt belül és volt kenése a kalapácsoknak. De ha most vennék kerékszettet, talán én is a Crossmaxot fontolgatnám. Amúgy mérted le már a gyári kerékszettet? Ha nincs gond vele, ipari csapágyas és Mavic súlyban van, akkor lehet fölösleges cserélni.
Ringman: ha jól látom friss havacska
MPowerPH: néha megyek offroad is. Ha 5km-en 650-es szintet mész, az szerintem előny
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz bogarfx #209909 üzenetére
Ha súlyt is akarsz spórolni, én lehet apróságokkal kezdeném, egy Judy Gold drága és ahhoz képest nem igazán előrelépés súlyban sem, csak más tengely szabvány. Egy könnyebb nyereg, szilikon marcsa (ESI Grips?), kormány, stucni, nyeregcső, tubeless (van már?) olcsóbb és ezekkel is sok súlyt lehet faragni. Na meg a féked milyen? Mert a gyártó nem írja, de ránézésre belépő. Mondjuk ha nem hiányzik a nagyobb fékerő, akkor mindegy. Szerintem a Rebát is csak akkor érdemes fontolgatni, ha nagyon kell az a -400g, de szerintem nem ér annyit. Gondolom így is könnyebb a bringád, mint az enyém (12.4kg)
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bogarfx #209909 üzenetére
Ajánlom a Crossmaxot, annak is amolyan naptárcsás az ID360 szabadonfutója mint a DT-nek persze, olcsóbban mint amaz. 2félét nem vennék, és hagy a boost-ot a francba, nincs akkora előnye, hogy arra költs, a mi szintünkön tapinthatatlan. A Mavic ad átalakítót hozzá, így elől lesz egy átütősöd, hátra meg veszel egy faxa Mavic gyorszárat és meg is vagy a kerékcserével...feltéve, ahogy jjeahh mondja, hogy xarok a mostani kerekeid, ami amúgy nagyon valószínű, hisz picit is jó kereket már csak nagyon drága bringákba tesznek.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz bogarfx #209938 üzenetére
160g nem hangzik soknak, de az 1930 grammos kerékszett egy tök átlagos súlyú, míg a 17-essel kezdődő súlyadat jelentősen imponálóbb olvasva
Csak nehogy az legyen, hogy ideér, és kiderül, hogy a gyártó nagyvonalú, és igazából az is 1850, amire minden esély megvan, de ugyanúgy a nehezebbiknél is.A boost-non-boost adapterezés van, aki szerint tök alap, van aki szerint felejtős, mindenesetre technikailag a keskenyebbet át lehet adapterezni, de én sem biztos, hogy építenék erre, mint jövőbeni bővíthetőség.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bogarfx #209938 üzenetére
Nekem volt olyan régebbi nem boost-os Crossmax, sőt az új is olyan matricájú csak boost és microspline-os, szeret(t)em mind2-t. [link]
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz bogarfx #209938 üzenetére
Akkor irány egy új kerékszett, marcsa, tyúkbél és már csak tekerni kell . Egy nem boost bringára ennél többet én nem költenék, akkor már eladnám és vennék valamit, ami időtálóbb, aztán azzal lehet elölről kezdeni a fejlesztgetést . Mondjuk a vázad formája elég egyedi, nekem tetszik, szal én hajtanám még pár évet.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
bardi
aktív tag
válasz bogarfx #209938 üzenetére
Ha már külön veszed az első és hátsó kereket, lehet érdemes elgondolkodni előre egy szélesebb felnin akár, ha amúgy elöl szélesebb gumit használsz, picit ideálisabb lesz a gumi profilja. Lehet nem érezni belőle semmit a mi szintünkön, de ha már pénzt költünk...
'92 Honda VFR 750
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bogarfx #210734 üzenetére
Attól, hogy a szabadonfutó a helyén van nem kellene nehezebben helyre menjen az adapter, ugyanakkor nekem sem úgy ment rá, majd új Crossmaxomnál jött le mert azzal jött (itt majd kivertem a fogam mikor lehúztam 🙄) mint a videón. Nem ajánlom ütögesd, de kend meg és próbálkozz mert be kell mennie... esetleg óvatosan megütögetheted valami nem túl keménnyel, pl. fa, műanyaggal. 🤔 Amúgy jó kerekek, második szettem használom... made in romania. 🤭
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz bogarfx #213654 üzenetére
Szerintem a Race King sokkal gyorsabb nem lesz, de legalább kevésbé agresszív és ezért valószínűleg jobban csúszik. Ha mindenképp kipróbálnád, legalább az első kerékre a helyedben megfontolnék egy Cross Kinget . Száraz, poros terepre részemről a felsőbb kategóriás (majdnem mindegyik az) Maxxis gumik ajánlottak, pl. Rekon + Rekon Race kombó, előre én mindenképp egy fokkal agresszívebbet raknék, mint hátul.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Zoliwrc
aktív tag
válasz bogarfx #213654 üzenetére
Én mentem ilyen Race King Protection verzióval, ez már az újabbik, mert 2018-tól változtattak rajta, mintán egy picit, meg a gumi összetételén, kb 500km után kiszakítottam, kuka lett, az előző verziója jobb volt. De van ismerősöm aki évek óta megy az új verzióval gond nélkül.
Előre Cross King-et tegyél.
Meg sokat dobna a bringán ha lecserélnéd a pedálokat spd-re. Ekkorát talán még nem is láttam, mint egy Kamaz kuplungpedál -
andrisbandi
őstag
válasz bogarfx #213658 üzenetére
A legjobb pedál; amivel te szívesen tekersz
Anno volt frankó spd-m, nagyon szerettem. Főleg aszfaltozós bringákon.
Terepre nekem nem jött be.---------------------------
Stamp 7 Pedals Large link
A lehető legnagyobb pedált kerestem az új gépemre. [kép]
Csak párszor mentem még vele; erdei bringa park, ugratók kezdő szinten, egykerekezés, manual, hülyülés az ösvényeken... brutál jó bakancsban.Az előző pedál is hasonló volt a régi bicókon.
Sixpack Vegas Flat Pedal
( link Már újabb modellek vannak)
Több bringán is szolgált, jófajta. Átrakhattam volna az új vasra is, de ezt a Stamp-et ki akartam próbálni... megérte, jobb azért. Nagyobb kicsit, ügyesebben lehet rajta helyezkedni.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz bogarfx #213654 üzenetére
Nem kell oda semmi szalag és a Conti könnyen tyúblesszezhető...és gyors is, csak fújd 3 bar köré...a pedálért meg jól megkaptad te is. 🤭
Más... én ma feltettem a PD-M520-at, holnap (ma) megy az első becsatolás. ... vagyis volt még korábban a kilencvenes években kosár, ha az számít. ... vagy klipsz, ahogy itt hívták.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
válasz bogarfx #213658 üzenetére
Ha csak aszfalton mész, vagy max jó minőségű földúton, akkor oda valami trekking gumi való. Utóbbin még ok a race king, murván, földúton, erdei ösvényeken szeretem használni, de aszfalton ugyanolyan fos, mint bármelyik mtb gumi. Valódi terepre, sárba-hóba meg biztos kevés, azt nem tudom, oda nem járok.
Tegnap mi is kimerészkedtünk a szebbik felemmel, 7 fok volt, szépen sütött a nap, aztán elmúlt (úgy negyed óra után), és mire hazaértünk, 4 fok lett. Ráadásul a szél is feltámadt kicsit, mi meg folyóparton tekertünk, ahol amúgy is mindig erősebb, úgyhogy fejletépő 16 kmph-s tempóval toltuk le az utolsó 10km-t. Szanaszéjjel fagytam. Csak meg kell vennem az asszonynak azt az e-trekkinget, mert ez a közös biciklizés így nem fun. Konkrétan jobban elfáradok ezen a tempón, mintha 25 körüli átlagot mennék (a cross trekkingről van szó, az országútit ki se merem vinni ilyenkor).
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
jjeahh
nagyúr
válasz bogarfx #213658 üzenetére
Akkor az ilyen elborult gumikat neked találták ki : Thunder Burt, Speed King.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ZolkoW
őstag
válasz bogarfx #231373 üzenetére
a boostos villára nincs eu-s raktáras opció? akár más eladótól? amúgy nem rossz ár, vívódom (az utóbbi pár évben), hogy bevállaljak-e egy kínai-kínai karbont, vagy mondjuk angol-kínai legyen dupla áron. de ez ráadásul kisebb offsetes, jobban passzolna a vázamba. (bocs, gépen megnézem rendesen is, és gondolom találok én is, csak hátha van séróból egy bevált bolt)
válasznak pedig:
ha csak nem szeretnéd koptatni, amit nem muszáj, én maradnék a fokozatszámnál, de vennék olcsóbb kazettát napi használatra. meg láncot. a teleszkópot is megértem, valahol, de a Recon nem az a szint, amit annyira félteni kéne szvsz.. persze síkon eleve overkill picit. Fogsornál kicsit érdekes amúgy, mert én a közlekedős bringámon veszem észre jobban, ha már átugrik a lánc, az forgalomban elég életveszélyes lehet, az erdőben meg majdnem senkit nem érdekel, szóval a közlekedősről kerül át a hétvégire, ha már túl kopott, aztán kukázom csak.
Ja, épp ezért érdemes lehet mondjuk mindkét bringán azonos váltórendszert használni. Fogalmam sincs, milyenek ezek a konkrét cuccok, de szimpik, leszámítva azt a púpot a vázon a fejcső mögött :)
Közlekedni luxusnak is érzem, szerintem vihető ez terepre..[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
Új hozzászólás Aktív témák
- Szilícium-karbid 1 kg. 16x14x11 cm. Ásvány, dísz
- 2 darab nagy méretű porcelán dísz
- DJI Air 3 és 2s propellerek, DJI mellheveder, DJI kábelek, Apple kábelek OTG, táv (drón, iPhone)
- Nike Air Jordan Low, Mid, High, Új, eredeti, dobozos, számlás. 40K- Ps5 stuff csere is
- Giant Contend 2 Országúti Kerékpár
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest