- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Telekom T Phone és T Phone Pro - híg a leve
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
INTELligent
senior tag
válasz stefi81 #178001 üzenetére
Edzéssel kapcsolatban tudtok ajánlani olvasnivalót/videókat?
Most ezt a kettőt néztem meg: Mitohacker podcast #51,
Edzéstervezés előadás - BME cyclingNem szeretnék versenyezni, "csak" tudatosabban szeretném az erőnlétemet és az állóképességemet javítani (a távlati cél az lenne, hogy mondjuk XC-vel 80-90 km és ~1500m szint ne okozzon gondot; a 85 km már megvolt 500m szinttel, de a végén éreztem, hogy elfogyok, átlagban 50 km felett elkezdem érezni a lábaimat). Arra rájöttem, hogy XC-vel ellentétben sokkal jobban bírom outin a kardió zóna alatti (ami nálam 147 bpm >) tekeréseket - de csak azért, mert az nem gyökkettő km/h.
trialboj: jobbulást!
[ Szerkesztve ]
Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
Alg
veterán
válasz stefi81 #178038 üzenetére
Bármelyik 10 sebességes Shimano lánc jó rá, akár 3rd party is: KMC, Connex...
Nemrég láttam egy cikket, ott az Ultegra láncot elég jónak hozták ki élettartam/teljesítmény arányban, a dura ace kisebb ellenállású de cserébe gyorsabban kopik."I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
parkr
őstag
válasz stefi81 #178124 üzenetére
1. olyan mintha más méretű középrész menne gyárilag a vázba és így sikerült megoldani a shimano félét, vagy így akarták szélesíteni a q faktort (pedálok távolsága)
normál esetben a hajtókar belső széle majdnem hozzáér a vázhoz (vagy középrész csészéjéhez), annyira közel van.
Le kell mérned, milyen méret kell bele, ha cserélni szeretnéd.2. nem jó, a hajtókart jelzi a 3szög (főnöktől tanultam! ) az alatt kellene lennie (és kifelé nézzen).
3. én azt már bőven cserélném, de talán nem kell az egészet, ha a többi jó. próbálj egy uyganolyan olyan részt keresni.
4. képek alapján mind a kettőn van furat, de mietőtt kínai rendelsz, nézz szét EU-n belül is, vagy az aprókon
ps. képeket legközelebb ide a fórumra töltsd, vagy [link] -ra
[ Szerkesztve ]
-
FireKeeper
nagyúr
válasz stefi81 #178124 üzenetére
az ilyen csájnakarbon kormányoknál én kerülném a nagyon "aero" formákat, pláne ahol közvetlenül a befogónál vált hirtelen profilt, ott kapja talán a legnagyobb terhelést a kormány, de a formaváltás miatt pont ott lesz a leggyengébb. én ahelyett az 1-2W helyett amit egy aero kormányon nyersz, inkább vennék valami klasszikus formájút, ami valószínűleg kicsit strapabíróbb.
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz stefi81 #178908 üzenetére
Ez biztos CS-6700? Ha igen akkor átvariálhatták ez a 12-25 sor lehetett ahonnan kivették a 16-ost a 15 és 17 közül, hogy tehessenek a vége 25 után egy 28-ast is. Így a sor 12-13-14-15-
16-19-C1-C2-C3(összefogva) majd a 28-as rábuherálva a kiszedett 16 helyett de felül...ugyanakkor ennek ettől még menni kellene a kicsiken, ami ott fent változhatott az esetleg a más vastagságú hézagoló, ami szerintem nem befolyásolhatja a legkisebbről 12, a következőre 13-ra váltást. Próbálj az un. B csavarral játszani, hátha azért vacakol a kicsiken mert azt elállítva, hogy menjen a 28-ason is, így már kissé távol van a kicsiktől a felső váltókanálgörgő.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
rétisün
veterán
válasz stefi81 #178908 üzenetére
azt írod, a 28-as lánckerék mellett 3.25-ös távtartó van, a többi között meg 2.4-e. mérd meg, hogy a 'csoportos' lánckerekek között mekkora a távtartó (alighanem mind 2.4) akkor a 28-as mellé is ugyanakkora kell, gondolom, miért lenne pont az szélesebb?
mod: megmértem egy 10-es sor utolsó 3, gyárilag egyben lévő lánckereki közötti távatrót, egyfomán 2.4 mm.
nem láttam még olyan sort, aminél különböző távartók lettek volna
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Acef
addikt
válasz stefi81 #178920 üzenetére
nem biztos, hogy kell a belső (ábrán mutatott) gyűrű
a lánckerekek közé persze kell a 2,4mm, ez minden lánckereked között azonos méretű legyen
próbáld ki a belső nélkül,
- hogy így is meg tudod-e húzni a sort a külső záróanyával,
- hogy nem ér-e bele a küllőkbe a váltó, ha a legnagyobb lánckerékre váltasz.teszteld a váltást úgy, hogy nem a bowdennel/váltókarral működteted a váltót, hanem kézzel nyomod akkor vált?
Amennyiben így sem tudod "feljebb tolni" a váltót/láncot akkor szorul a váltó???[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz stefi81 #178915 üzenetére
Ahogy írják, a hézagolók egyformák, ugyanakkor továbbra sem hiszem ezért van gond a kicsiknél. ...ha vastag, vagy sok a távtartó, akkor talán nem vált már le a tízedikig, ha kevés akkor beleérhet a küllőkbe a váltó az egyesen, de, hogy levált majd vissza nem a 10-9 között az inkább váltóbeállítás hiánya, vagy váltófülgörbülés miatt lehet.
(#178919) -secret-...1. Obiból kerékpárra semmit 2. Olyant prizmát nem hord (majdnem) senki.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
xy.zsolt
őstag
válasz stefi81 #179110 üzenetére
haha....carbon cuccok, ugyaaan mááár.....így lehet ingyen könnyíteni a bringán ha nem kell az a sok felesleges fogaskerék rajta.....combosoknak és alföldieknek
Bár így belegondolva pont a síkon nem számít annyira ez a plusz súly (kivéve keréken), szóval akkor inkább csak a combosoknak akár hegyre is[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
ZolkoW
őstag
válasz stefi81 #179121 üzenetére
itt mi a baj? BB30-as? a méretei kellenek a csapágynak (pl. 37x30x7mm), ez alapján csapágybolt, vagy ha tudod, pontosan milyen szabvány,akkor bicóboltban az alapján. van hozzá kiütőszerszám.
szerk.: a műanyag tömítésű jobban szokott viselkedni biciklin, fura,hogy fém porvédőset is látni.[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz stefi81 #179208 üzenetére
Ez aztán tényleg long lasting, már csak a kiszerelése miatt is! engem még nem vitt rá a lélek, hogy megvegyem a fél literest, pedig elkötelezetten waxolok, és talán már a harmadik közepes flakont használom (pontosabban az még bontatlan).
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
xy.zsolt
őstag
válasz stefi81 #179212 üzenetére
ez ugye vicc?
Más: Ha az Aldiban mától kapható futónadrágra pályáztok akkor azt tudni kell róla. hogy köszönő viszonyban sincs a szabása ahhoz képest mint ami a reklámjában van. Egy bő fazon, leginkább combban.....szóval én csalódottan ott is hagytam.
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz stefi81 #179259 üzenetére
Hát ez határ eset, kicsit lapul a gumitömítés az átalakítóban, vagy nincs eléggé felcsavarva a rögzítő anya, ne adj isten lágy a gumi és bentebb került a szelep, máris gondban leszel...tudom nekem is van egy ilyen, sőt, túl hosszú is volt már amit egy beforduló szikla azonnal letört. .
FerNandor...fiatal vagy még ehhez a borúlátáshoz!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
xy.zsolt
őstag
válasz stefi81 #179355 üzenetére
Én ugyan csak 178-9cm vagyok, de az előző bringán 175ös hajtókar volt és 52es nagytányér....most 172.5ös van és 50es tányér, 13-23as sorral. Amióta ezt használom azóta pörgetek...előtte az a kombó sok volt nekem erőben. A köv lépésem ismét az 52re váltás lesz, de a hajtókar marad. Szerintem alkat és tekerési stílus függő hogy melyik jön be neked....talán próbálkozhatnál te is a köztes 172.5ös méretűvel. De ezt tényleg csak te érzed.
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz stefi81 #179474 üzenetére
Linked nem működik, túl drágát elsőre meg szerintem értelmetlen venni...amúgy sem értem az ötvenezres sisakokat, megrepeszted, elöregszik, tönkremennek betétjeik, rögzítőpántjaik, nem egy életre vásárolunk sisakokat.
Ami wattsporlásodat illeti gurulási ellenállás (gumik, kerekek),szélellenállás (üléspozíció), vázgeometria, kerékpárbeállítások...végül aztán a szőr a lábaidon.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz stefi81 #179716 üzenetére
Tégy egy 2mm-es távtartót legbelül és ne agyalj, ha egyszer nem szorítja meg az új sort, akkor azzal nem tudsz mást mit csinálni.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
rétisün
veterán
válasz stefi81 #179735 üzenetére
ez a Tiagra a saját fékváltókarjával és az újabb, 11 sebességes rendszerekkel kompatibilis, a régebbi 10-es 105-ös, Ultegra cuccokkal nem.
amúgy használtam ilyent (fogok is, ha megjön még pár alktrész) és ugyanazon a bicajon használok 4700-es fékváltókarral R7000-es Ultegra hátsó váltót. tehát tuti, hogy ezek így kompatibilisek. viszont rég(ebb)i 10-es fékváltókarokkal nem.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
xy.zsolt
őstag
válasz stefi81 #180407 üzenetére
ennek sérült a fékfelülete és át is lett csapágyazva.....és valószínű, hogy nem a gyárival azonossal. Szóval erre le nem cserélném a mostani kitűnő mavic aksium elite kerekeimet. Inkább újonnan vennék Hunt-ot. A könnyű az relatív.....de olcsón, jó állapotban 1500-1600gr-ost nem kapsz. Az enyém pl 1795gr és 190-210Eur körül adják használta gumikkal....szóval ennek megfelelően kalkulálhatsz. Persze néha lehetnek csodák is....
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
anorche1
őstag
válasz stefi81 #180851 üzenetére
Grat a forditoknak, ezert is hasznalom minden eszkozomet, rendszeremet angolul.
Angol nyelven igy nez ki az uzenet:
Ride at a steady, high intensity for 20:00 with HR and power to get VO2 max.(#180852) ZolkoW
Ennel biztos, hogy bonyolultabb keplettel szamol, de az biztos, hogy nem pontos.
De a runanalyze.com -on a garminos edzesek alapjan pontosabb eredemnyt dob szvsz.[ Szerkesztve ]
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz stefi81 #180855 üzenetére
Az a 20-at percre érti nem a délutáni nyolcra, nem? Mert ha igen akkor csak before, at nélkül a helyes.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
INTELligent
senior tag
válasz stefi81 #180851 üzenetére
stefi: Köszi a tapasztalatokat!
ZolkoW: hát igen, amit te írsz, az egy becslési módszer (angol wikin egész jól leírták). engem a FIck-egyenlet féle egzakt mérés jobban érdekelne. Mivel azt írják a jobb eszközök, hogy van bennük pulzoximéter, így elvileg az "arteriovenous oxygen difference" (~arteriális és vénás oxigénkoncentráció-különbség) mérhető, a másik tényező ("cardiac output" = BPM x szívverésenkénti átpumpált vértérfogat) már neccesebb, de mivel a pulzust lehet mérni, így ha mást nem is, de azt megkapod, ha fejlődsz. Meg valószínű vannak statisztikai modellek arra, hogy ha ilyen teljesítményt tudsz leadni ilyen pulzuson, akkor kb. ez lehet a szíved "lökettérfogata". (ez az utolsó csak elmélkedés, erre nem kerestem sem megerősítést, sem cáfolatot).
Az alvásra azért lennék csak kíváncsi (lehetőleg minőségi mutatókkal), hogy könnyebben tudjam menedzselni a pihenésemet.Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
bardi
aktív tag
válasz stefi81 #181159 üzenetére
Nekem ilyenem van, ha alacsony nyomásokat akarsz beállítani, azt nehézkes leolvasni róla.
Ha már rajta van a szelepen, akkor nagyon jól lehet a gombbal engedni a levegőt belőle, hogy beállítsd jóra a nyomást.
Presta szeleppel használva viszont nekem picit nehézkes, néha nem akar rendesen ráülni, ez viszont valószínű a szelep kialakítása és az én bénaságom miatt van, nem az óra hibája.
Edit: bár a mechanikus dolgokat szeretem inkább, de ebből ha most kéne vennem, valami digitálist keresnék.[ Szerkesztve ]
'92 Honda VFR 750
-
ivana
Ármester
válasz stefi81 #181996 üzenetére
Tuti? Nincs hozzá valami spéci gyorszár inkább? Baromi régi találmány már a gyorszár. Főleg outin ahol amivel szoktak is görgőzni.
Ez a kialakítás szerintem nem lenne szerencsés csavaros tengelyhez sem. Nem arra van kitalálva, hogy nagy terhelést viseljen a vége, szétszedné a menetet.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Fogyjunk le!
- Microsoft Excel topic
- Ukrajnai háború
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Politika
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen