Hirdetés
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Destiny 2: The Final Shape - Befutott a fejlesztői videó második része
gp A minap kiadott videóban többek között a képességek kerülnek a középpontba.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Talala
senior tag
válasz Talala #113088 üzenetére
Köszi a segítséget...
Szerencsére volt egy fórumtárs akinek nem esett nehezére segíteni, veletek és az egész fórummal ellentétben. Oldalakat vitatkoztok hülyeségeken és teljesen egyértelmű dolgokon. Ellenben, ha egy hozzá nem értő kér véleményt vagy segítséget az már nem fér bele. Vetem egy Giant-et, remélem nem nyúltam nagyon mellé. -
jjeahh
nagyúr
válasz Talala #113287 üzenetére
Velem is előfordult már, hogy nem kaptam választ első blikkre, de megkérdeztem újra és kész, ennyiért szerintem kár megsértődni, szvsz ez a topik nagyon rendben van. Milyen Giant lett végül, ha szabad kérdezni?
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
trialboj
őstag
válasz Talala #113817 üzenetére
Az hogy drágák szerintem jobb mint a shimano, kényelmesebb vagy kellemesebb a váltó használata, nekem a fékek is jobbnak tűnnek, persze a levegőztetés egy katasztrófa, szóval csak erős idegzetűeknek ajánlott sram fék.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
válasz Talala #113819 üzenetére
Olajcsere / levegő kiszorítása a csövekből hogy újra kemény legyen a fogáspont. Nem ismerem a féket, olvass bele a linkelt értékelésekbe, guglizd meg hogy biztos szereti egymást ez a két márka.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
pc360
addikt
válasz Talala #113859 üzenetére
Sajna ez ilyen, de ezért is sarokpont az átvétel előtt ellenőrizni, hogy szépen, szimmetrikusan mozognak-e a a fékpofákat megtoló hengerek. Viszont ha nincs nagyobb baja, és nem kotyog pl. a fékkar forgáspontja, meg ilyenek, igencsak ki lehet húzni az élettartamukat. Én pl. majd' 8 évig használtam egy Juicy 7-est (évi 4-6 ezer km-rel), pedig jópárszor beállt már teljesen, ahogy nálad is. Olyankor az említett rendberakás újjá varázsolja.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
q1w21
csendes tag
válasz Talala #113859 üzenetére
Szia!
Ne haragudj, nem ismerem az előzményeket, de gondolom használt biciklit vettél és használat közben ráleltél egy hibára [(vagy nem tökéletes működésre ami talán hibának számít) (ami ebben a pakliban benne van)].
Ki kellene próbálni vásárlás előtt a biciklit, de ha a próba közben te okozhattad a hibát akkor szopásos a dolog. Használt bringa vásárlás nagy lutri, főleg ha drága alkatrészekről van szó. Igazából teljesen szét kellene szedetni a biciklit egy szakszervizben, de ezt ki fogja fizetni ha mégsem jön létre a vásárlás? Igazából a vásárlónak kellene. De ilyenkor kiderülnek a hibák és az eladó talán ennek tudatában felújítja a bringát saját költségére, hogy könnyebben eladhassa azt. Na ilyenkor a vizsgálati költséget talán el lehetne felezni vagy nem.A költségek elkerülése érdekében lép érvénybe az önfejlesztő hadművelet, amikor átfúrjuk magunkat a neten. És igazából itt ért véget a biciklis karrierem! A kutakodásom során más egyéb dologra is ráleltem és itt ragadtam!
Itt!!! Az internet előtt a fotelomban!
Pedig ha kinézek az ablakomon, látom, hogy fúj a szél. És az bizonyos irányból hátszelet jelent, felhős az ég, de nem fog esni. Mi tart vissza? A kényelem, hallgatom a zenét és nőtt nagy pocakom.
A bringás társadalom nevében kérlek titeket, ha rám találtok szavaitokkal, vigyetek magatokkal egy kis bringázásra. -
6030D
Ármester
válasz Talala #114757 üzenetére
Ha belerakta a láncmérőt és lötyög benne az 1.0, akkor simán lehet, hogy cserés minden. Ettől függetlenül Vácon is van olyan bolt, ahova ha bemész és kérsz egy láncot, akkor fogaskoszorút is akarnak adni, "mert azt mindig egyszerre kell cserélni".
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
ivana
Ármester
válasz Talala #113088 üzenetére
Sajnos doglottek a linkjeid. Kerdes, hogy mire, van amire a monti, van amire a trekking jobb. A trekking mindenkeppen papasabb geoju. A kerdes, hogy szeretnel-e telot? Illetve, hogy hany kilo vagy mert sajnos az alsobb kategoria nem igazan bir el egy nagyobb darab ferfit.(#113100) IMIIKE1998 Lehet sok minden, alacsony nyereg, rossz nyereg pozicio vizszintben. Az alacsony fordulat is lehet, de sima edzetlenseg is (erodhoz kepest ha tulsagosan kihajtod magad). A bemelegites hianya is okozhatja, kezd a bringazast nagyon porgetve, addig, hogy pattogj a nyeregben amig be nem melegszel. Illetve regebbi serules miatt is jelentkezhet, ez utobbi esetben probalj jobban porgetni.Sorry a laptopomon valami regi resze volt betoltve a topiknak
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Talala #168099 üzenetére
Így elsőre itt minden talál mindennel.Ami az első váltót illeti,én sosem szerettem az alsó bilincseseket,olyan bénán néz ki és takarítani is nehezebb...szerintem. Innen az Alivio,természetesen.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Talala #168106 üzenetére
A fogszám különbség számít,hisz a bilincset olyan fel teszed amennyire kell.A direkt rögzítésűek már tál tészta,azt nem lehet akármennyit mozgatni függőleges irányba...tehát ha tudja a legkisebb és legnagyobb első tányérod közötti fogszámkülönbséget akkor jó.A másik amire figyelj a bovdenhossz,és a húzás iránya,mert míg előbbinél cserére kényszerülhetsz (felső bilincsesné más lehet a hossz mint alsósnál,talán rövidebb kell,ami amúgy jó,de fordítva toldani nem tudod a bovdent) a másodiknál meglehet olyan kell legyen a húzás mint ami most van...bár amit én linkeltem az így is úgy is működtethető...Ugyanakkor...most nézem,hogy amit linkeltem csak max 18 fog különbséget tud,neked meg a 22-44-között 22 fog van.
(#168107) SOAD19...ott bizony mintha volna valami szennyeződés a tárcsán,rozsda vagy egyéb.Le kell fékezni,vagy smirglizni onnan,annak nem volna szabad visítani.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ivana
Ármester
-
-
andrisbandi
őstag
válasz Talala #220656 üzenetére
Slime öntapadós gumijavító folt
Szerintem amúgy bármilyen foltozó okés.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
ZolkoW
őstag
válasz Talala #221108 üzenetére
a zacsis kivitel inkább csak OEM csomagolás jelent, én a B-csavart nézném meg, elég közel van-e a felső váltógörgő a lánckerekekhez.
A legnagyobbra váltva a fogak csúcsai között olyan 3mm-nek kellene csak lennie.[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
chubby2o6
senior tag
válasz Talala #221613 üzenetére
Szia,
nekem ilyen [link] van, majdnem ugyanaz, mint a második linkeden a Compass. Nyilván nem használom naponta ( szerencsére ), de eddig semmi gond nem volt vele. "K" lábú, amit sokan nem szeretnek, de nekem pont azért jó, közelebb lehet tenni a falhoz, mint a négylábút. -
Gaben92
őstag
válasz Talala #221613 üzenetére
Nekem Fastr van ami olyasmi mint a Bauhaus-os.
Funkcióját ellátja, 2 napja is használtam a Granite Stash berakásához, de legközelebb más fajtát vennék de gyakorlatilag csak 1 dolog miatt. Nem gyorszáras a két felső tekerentyű, de még a csavar sincs bele süllyesztve a műanyagba hanem egy sima szárnyasanya van rajta. Bauhausos ugyanilyen ahogy látom.
Ezzel 2 probléma van:
- Mikor berakod a bringát és húznád meg, akkor két kéz kell mert a szarnyasanya forog a csavaron. Kicsit szenvedős.
- Azt a tekerentyűt amit a vízszintesen lévő felső csövet tartja rohadt nehéz meghúzni annyira, hogy a bringa ne akarjon előre bukni akkor se ha orrnehezen fogatod be (nyeregcső, nem felsőcső mint a promóképen). Számtalanszor volt olyan, hogy emelnék rajta, hátsó kerék emelkedik, első földön marad mert a vízszintes cső el tud forogni.Szóval én erre a 2 pontra figyelnék választáskor így tapasztalat alapján.
[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Talala #221613 üzenetére
Nekem olyan van mint az a Crivit (Lidl) csak Aldis (5lábú), mely tulajdonképp mind2 olyan mint a Bauhausos. ... utóbbi látva első kettőt megokosodott és most ő is bérgyártatja (gondolom) fillérekér valahol kínában. Hobbi szinten megfelelőek (lásd alább), 15-öt ne adj érte ha van tízért is.
Más
... Zasszony bájk ápgréjd prodzsekt... új cipők, új lánc, új váltó és a 46/36+11-32 hajtásból lett 46/34+11-36...irány a hegyek.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Talala #221852 üzenetére
Innen a Kross.
Más...valaki ismeri ezt a nyerget, vagy esetleg valami hasonlót? Milyen ez a teljesen párnázatlan "karbon", elviselhető? Nem csúszkál a bringás nadrág rajta? Nem élesek a szélei? A karbon pálcákat is be lehet nyikorgásmentesen rögzíteni?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Talala #221864 üzenetére
Sorrendem Merida, Kross level A4.
Nyereg...háát, most éppen lebeszéltetek. ...nincs az a -100gr, vagy megnyerő dizány amiért feláldoznám hátsómat egy Zasszonyos hosszú, nyögvenyelős, városnézős 100 km/6-7 óra nyeregben ülés alatt.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
itouchfan
senior tag
válasz Talala #221864 üzenetére
Tőlem egy szavazat a Meridára. Ár - érték arányban az a legkorrektebb talán, egyedül a teleszkóp ami gyengusz de a többi abszolút rendben van (ennyiért, mostanság).
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
ReFleXx
addikt
válasz Talala #221843 üzenetére
köszi a tippet a nyeregtáskára, pont ilyesmit kerestem a napokban, ma meg is jött, teljesen korrekt
hozzácsaptam az 590Ftos pumpat is, mert a masik pumpam feje tönkrement viszont ez a leirrassal ellentetben szerintem csak autoszelephez jo, prestahoz nem
mondjuk nekem pont jo az autos pumpa, de akkor is ...2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
ReFleXx
addikt
-
jjeahh
nagyúr
válasz Talala #223334 üzenetére
Cube, jobb a felszereltsége. A Boardman egyetlen előnye talán az 1x hajtás (nincs elöl váltó), de ez is csak terepen előny és talán ott sem igazán, mivel terepre legalább egy 5100-as szett nem ártana, a 10 sebességes Deore szett szerintem inkább 1x Alivio .
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Talala #223334 üzenetére
Egy szavazat innen is a kockára...az a Boardman amolyan Intersport, Hervis stb. szintű kerékpármárka.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen