- Apple Watch
- Telekom mobilszolgáltatások
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Ott kétlem fogod érezni, főleg ha előtte egy vékonyabb (27,5) jól kihúzott alu nyerged volt...ha mégis, annyira szerintem pedig biztos nem amennyivel drágább egy (kurv@) minőségi karbon cső.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
fulton
addikt
megvan.
az appban ha megnyitunk egy tevékenységet, akkor jobb felül a 3 kis pontra kattintva, ott van hogy felszerelés hozzá adása eltávolítása. na itt lehet hozzá adni utólag az adott tevékenység alatt megtett km-t., hátrány hogy minden egyes eedzésnél el kell ezt játszani. csoportos kijelölésre nem találtam módot. -
ZolkoW
őstag
Szerintem nekünk mindegy, hogy a több dugattyú miatt növelik a fékbetét méretét, vagy a nagyobb betét miatt, ha a 4 dugattyús fékek erősebbek (általánosítok).
Az elmélet meg jól hangzik, de vagy nem veszi figyelembe a gyakorlatot, ahol nem kizárólag súrlódó erő hat, mert ott vannak a tárcsa kivágásainak szélei is, vagy a teli tárcsák nem működnek olyan jól másban, múltkor beszéltük, csak nem emlékszem, milyen szempontok vannak még. Öntisztulás, betét egyenletesebb kopása, mittudomén.
Ez olyan, mint hogy aszfalton is elvileg a teljesen slick gumi tapad legjobban, de a valóságban az aszfalt sem sík, és számítanak azok a minták a gumin. Főleg szar aszfalton.
Valami magyarázat biztos van arra, akár megtaláljuk, akár nem, hogy a kevés felületű, kevés anyagot tartalmazó tárcsáim nem fognak olyan jól, és hogy fémes betéten kívül mást már nem vagyok hajlandó venni utcára seBasszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
sebgutkopf
őstag
a dugattyúk össz felülete nagyobb, ezzel pedig arányosan nő a nyomóerő azonos fékfolyadék nyomás mellett.
A képletből egyenesen következik, hogy a nagyobb fékhatáshoz nagyobb súrlódás kell, amit vagy nagyobb féknyomás (nyomóerő) kell, vagy azonos féknyomáshoz nagyobb felület. pedig arányosan nő a nyomóerő azonos fékfolyadék nyomás mellett
Minden súrlódó betét anyagnak van egy maximális felületi nyomás értéke, amit kibír. Ha olyan nagy a betétre ható nyomóerő, hogy ezt meghaladja a nyomás, akkor értelemszerűen a felületet kell növelni.
Ez is igaz, fontos paraméter.Ha a maximális súrlódó felület lenne a cél, akkor nem lyuggatnák agyonra a versenysportokban a féktárcsákat
Itt van némi pontatlanság. A lyuggatásnak/bevágásoknak más szerepe van, amit meg kell oldani és annak előnye egyes esetekben nagyobb mint az elvesztegetett fékhatás, azt mással kompenzálják/visszaadják (nagyobb átmérő, szélesebb tárcsa, még több dugattyú).
Ha már versenysport példa: egy F1-es autó féktárcsájának felületén pontosan 0 lyuk van, ez különösen a régi 13"-os felniknél volt szűk keresztmetszet, hogy nem pocsékolhattak el fékfelületet, mert a tárcsa átmérőjét nem volt hova növelni.
A hűtés belül van megoldva, azt viszont nem tudom, miért nem téma nekik a betét felületének a folyamatos frissítése. -
-=RelakS=-
veterán
Karbon? Nem kerámiát használnak F1-ben? Annak van olyan hülye tulajdonsága, hogy melegen jobban fog, mi meg ha felfűtjük a féktárcsát, akkor beszáguldottunk a f@szerdőbe
Jóvan, a Brembo szerint carbon-ceramic , sportkocsikon legalábbis. Hazamegyek, elég volt a mából
[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
szimpláncsak
tag
Köszi. Végül a Poprádi Decathlonban vettem egy szép kukás láthatósági színűt belőle. Még nem próbáltam ki
Pont kapóra jött mert mentünk a Tátràba és Szlovákiában akciós volt, 30 euró. Mondjuk ezt a piros feketét felpróbàltam és úgy emlékeztem az L-es volt jó. Pénteken reggel megnéztem és volt a Poprádi Decathlonban L-es. Aztán este megnèztem és már nem volt. Egész Szlovákiában 3 Decathlonban nem volt belőle L-es. A Kassai, az Eperjesi és a Poprádiban, természetesen ez az a 3 bolt ami mellett Miskolcról indulva elmegyünk . Általában ilyen szerencsés vagyok . Aztán csak bementünk körbenézni és felvettem az M-est és jó lett rám . Most hogy én néztem be valamint vagy ez a szín kicsit más mèretű azt nem tudom -
szimpláncsak
tag
Volt Miskolcon is igen, de Szlovákiában meg Romániában meg akciós a láthatósági színű. Így nekem 30 euró/12300ft-ba került 16990 helyett. Annyiért elnézem neki, hogy úgy nézek ki benne,mint egy kukás . Amúgy pont st500 kabátom van, de L-est vettem tavaly csak azóta fogytam 6 kilót így már picit nagynak érzem. (180cm/80 kiló.)
Én pont mostanában vettem az xlc-t. 45-ös kellett a 43-as lábamra. Még nem próbáltam ki mert szerencsére nem volt még olyan hideg. Azért magán a cipőn látszódik, hogy nem ez a csúcs kategória, de ha arra jó lesz, hogy ne kelljen kamàslival bohóckodni és 2-3 órát lehet tekerni mínuszokban is már boldog leszek. Eddig egy BBB 3mm vastag neoprén kamaslim volt, de 1 óra után már fázott a lábam téli zoknival is. Decathlonban van 5mm vastag, vízálló réteggel bevont kamàsli, de az is már 17ezer forint. Akkor inkább kétszer annyiért vettem egy téli cipőt, és legalább télen a másik cipőm pihen.
-
szimpláncsak
tag
Nekem is hasonló méretű a lábam. Shimano xc100-ból is 44-es van (27.8cm a talphossza). Mivel téli cipő, inkább szűk, de haveromnak is 45-ös kellett akinek kicsit hosszabb a lába.
Más: Kipróbáltam a kukás kabátot. 8 fok volt, jöttem lefelé 35-40-el, valahol meg 50 körül,de ott pár fokkal már melegebb volt és védte a mellkasom. Hátamon azért éreztem a hideget, de nem volt vészes. Alatta a 6ezres vanrysel alàöltöző volt .
Rajtam ilyen az M-es. 180cm/80kg
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Nekem viszont írhatsz cross / trekking tubeless külsőket Schwalbe Landcrusierhez hasonló mintával (42-50 / 622), mert nem láttam volna, hogy létezik Talán a G-One, de abból sem tudom, melyik.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Fall-N
veterán
Én elvetném az ötletet. Agyváltó commuter és bikepacking túra gépekre való. Terepen csak hátránya lenne. Eleve terhelés alatt nem lehet váltani. A nehéz hátsó kerék sem előny terepen. Pinion lenne jó szíjhajtással, de a láncváltó azt is veri hatékonyságában. Enyhe terepre olcsóbb egy Deore váltás + integrált hajtómű.
[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
cyclingabout.com-ot nézd meg, az touring bike-okra szakosodott.
The Incredible $199 Internal Gear Bicycle Hub: Shimano Alfine Explained
-
Runner_fxr
Ármester
A kiállva tekerést szerintem bírnia kéne, inkább a terhelés alatt váltással lennél gondba, mint ahogy említették már előttem. Normál minőségű, erdei turista utakra szerintem simán be lehet vele menni. Elég masszív szerkezet, a tengely is erős. Viszont nyilván XC monti szintű lefelé menetek már kárt okozhatnak benne. Ezt neked kell tudni, hogy milyen helyekre szeretnél menni vele. Könnyű terepre, túrista utakra úgy gondolom, hogy alkalmas, nem fog attól tönkre menni, hogy néha elhagyod az aszfaltot, de a gödrösebb, köves, gyökeres terepen már ne akarj lemenni vele. Mert tényleg nem oda való. Az erdővel az a "baj", hogy nagyon változatos, és a barátságos utak bármikor durvára tudnak váltani. Ha jól ismert útvonalakon mennél, ahol tudod, hogy jó a minőség, akkor nincs gond, de kalandozni az erdőben biztos nem tudnál, mert sokszor kéne tolni a bringát, vagy kockáztatsz.
Terep szempontjából biztos, hogy a pinion lenne a tuti egy szíjjal, de az más árkategória.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Én a helyedben kipróbálnám, mit veszíthetsz? Legalább végre valaki leteszteli.
Viszont Alivio vagy bármilyen más láncváltóval nem érdemes összehasonlítani. A régi montimon Alivio volt (van), elpusztíthatatlan, igénytelen.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
itouchfan
senior tag
Amúgy ez a Revolt is egy nagyon jól összerakott bringa, graveles korszakomban nagyon oda voltam érte, nézegettem is a boltokban.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
fulton
addikt
És tényleg, praktikus, am el nem tudom képzelni hogy ennyit számitana a tengelytávban az az 1 cm hogy ezért így gyártják. Ezt csak a gaint alkalmazza máshol nem láttam ilyen short long témát.
MPowerPH: Nyilván, a láb a nagyobb pont. Aztán a bojj a bicó szél külső stb stb is hozzárakja a magáét.
[ Szerkesztve ]
-
Maximum1
őstag
A többihez is az kell, nyugi.
Tölcsér
Block
A többit meg ahogy írta Runner_fxr, obi/gyógyszertár.
Itt egy szett, de az ára... -
Runner_fxr
Ármester
Shimano viszonylag igénytelen, a legegyszerűbb fecskendővel, csővel megoldható.
Komplett szettből a shimano sajátja van: [link]
De simán jó bármilyen utángyártott. [link]
Sram esetében ajánlott a gyári pro bleed kit, azzal sokkal precízebben lehet dolgozni.
Nincs semmi baj az MT200-al, amire kitalálták, átlagos felhasználásra, arra tökéletes. Megbízható, könnyen beállítható rendszer. -
andrisbandi
őstag
Úttörő voltam anno
Régen nem árultak bicóba, autósboltba hozattam kocsigumiba valót.
Később amikor lett, volt sokfajta. Nálam okésak voltak akác ellen.Gyárilag töltöttek közül a
Joe's No-Flats Self Sealing Tube-ot használtam a legtöbbet.
De mind jó, csak a kb 2 év töltelék használhatóságát kell figyelembe venni. Rengeteg defeknél sokkal hamarabb is kifogyhat.A legjobb, legolcsóbb a tejezés sk.
Bámelyik jó szerintem.Vittoria's Universal Tubeless Tire Sealant
Ez lehet most az egyik legjobb.
Belsőbe, a szelepmag helyén át kell beerőszakolni.
Pl beöntővel.
Montinál 80 ml a minimum.
Széles gumiba több kellhet, vagy gyakrabban kell rátölteni. Pár havonta érdemes a kereket megrázogatva ellenőrizni, h lötyög e még. Évente mindenképp rátöltést igényel.Outinál, a sokszoros nyomás miatt nem annyira válik be a tej.
Láttam helyette habot, az elvileg direkt erre való.
Vittoria Pit Stop Super Magnum
Megelőzésképpen is használható, pl új belsőbe.
3 hónapig hatásos defektvédelem.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
3 bart simán bírják a tejek.
Most találtam egyet, ami elvileg sokkal többet is...
Barkeeper Tubeless sealant
It is engineered for use on- and off-road, with pressures between 1 and 8 bar. Barkeeper works between -20°C to +50°C and is compatible with CO₂ cartridges.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
jjeahh
nagyúr
-
andrisbandi
őstag
https://bike.shimano.com/en-EU/product/component/acera-m3000/FH-M3050.html
Gyerek koromban volt hasonló montiban.
Ha nem futott szépen; szétkapás, tisztítás, új golyók, zsírral kitömés.
Filléres dolog.
Aszfalton, ha igényesebb a pilóta; lehet minden szezonnál nyom egy karbantartást. Így gondolom tovább is jó, mintha megvárná a hibajelenséget.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
nagyúr
szerintem kereket még vehetnél is. sokszor emlegetik itt is vásárlási tanácsoknál, hogy tipikusan ezen spórolnak a gyártók új bicajnál, mert hogy mindenki hozza a sajatot. feltéve persze, hogy a majdani vételi szándék komoly, és nem egy olyan agyba kellene így beruháznod, ami mára már kihalt a kívánt kategóriában.
de majd a profik kijavítanak, ha valamit rosszul értettem.Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
jjeahh
nagyúr
Jól, több havrom egyáltalán nem teker télen, tavasszal csak ráönt egy keveset és indulhat a szezon.
#241400 jilian: amit leírtál, nekem már agysebészet. "Hogy mossátok le a gépet?" - Vízzel . Loccs, sika-sika, loccs, kész
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
andrisbandi
őstag
Nem az órási nyomatékkulcsról volt szó, hanem a picikéről, aminek értelme is van bicón. kb 2-24.
Úgy szakértették a "nehogy túlhúzd" célra jobb nyomatékkulcsozni.Amire az óriási való, azt véletlenül nem fogja túlhúzni a 15 centis bringáskulccsal. Ha másra, pl autó szereléshez is van használva, akkor ok, megvehető. Csak bringához a nagy nem logikus.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
andrisbandi
őstag
Ja-ja (Nálam alu helyett; különleges acél menet)
A méretre gondoltam, nem kellett másik.Azt hiszem két tizeddel nagyobb lyukat kell fúrni a rugónak (a csavartól). Simán ment minden, pedig először csináltam. Sőt, kis tuning is volt; egy helyett két rugót tettem egymásra, h hosszabb legyen a menet. De még erre is gondolhattak, mert zokszó nélkül illeszkedtek, szépen átment a csavar rajtuk. F4sza lett.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Fall-N
veterán
Igen, nagy autóhoz valót láttam már többször is náluk, csak nekünk biciklihez nem jó. A Tescóba is amit láttam olcsón 40-140-ig van, az végképp semmire sem jó autón kívül.
Ahogy írtátok láttam már többször FB szerelős csoportba, hogy a balfék szervizes úgy megtépte a CenterLock csavart vagy a lockringet a kazettánál, hogy háztartási szerszámmal nem tudta leszedni a user. Az a 40 Nm legyen 40 vagy 38 vagy 39.8 tök mindegy, ne 60 vagy több. Ha hozzávetőlegesen a nagy nyomatékkulcs pontos már jó, kis nyomaték + karbon vagy alu már nem mindegy. Például a régi Syntace/Cube kormányszáram 8 Nm-es nyomatékot ad meg maximumnak, az bírja is. A Merida csak 5-öt, azt könnyű túlhúzni.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Ha neked érzésre elég az MT200 akkor ne foglalkozz azzal amit itt írogatunk, mert ha írások alapján fejlesztesz lassan városi felhasználásra is 4 dugattyús Magura MT8-at fogsz felszerelni. ...és semmit nem kockáztatsz azzal, hogy 60 km/h fölé engeded 5mm-es gyorszárral szerelt kerekeiddel, vagyis sokat kockáztatsz mert az már potenciálisan halálos sebesség, de nem a kerékrögzítés miatt, olyannal már mentek 120km/h-val is éppen eleget.
Ha mégis nagyobb tárcsát tennél, ami meglehet szintén fölösleges (ha kezd túlmelegedni, elégni, nem állít meg, stb. akkor indokolt lehet, amúgy nem) akkor én ezt ajánlom ezzel...persze ha tudsz fékezni is és nem fényesíted üvegesre mindjárt az első lejtőn. Ha mégis, akkor ezt és így egyik fejlesztés sem fog a földhöz verni ára miatt.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
addikt
Mivel vázat én sem akartam cserélni a gyorszár miatt, én ún. átütő csavaros megoldást választottam. Csak, hogy tudd, hogy van ilyen, és te is költsél feleslegesen rájuk
Persze ehhez DT Swiss kerékszett kell megfelelő kupakokkal. De azokkal nem kell tárcsát cserélni, mert CL-osak is vannak.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
jjeahh
nagyúr
#242671 m72: ha mt200, akkor gondolom trekking vagy xc géped van. Szerintem semmiképpen ne válts nagyobb máretre, hanem inkább jobb minőségre! Shimano fronton az SLX SM-RT66 a belépő a normális 6 csavaros tárcsák világába. QR miatt meg ne aggódj, bírja a 80km/h-t is és a 180-as tárcsát szintén.
#242674 Hasaggymeg: 6 csavaros tárcsa kell neki...
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Szerintem menő gép, városba nem tudok elképzelni jobbat. Ha városban cirkálásra külön bringát vennék, az első, ami eszembe jutna, hogy keressek használtan valami vintage mtb-t merev villával. Na ez is kb. olyasmi, csak sokkal modernebb, nagyobb kerekekkel.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Ha így indulsz helyből akkor kemény vagy mint a teszkós kifli. ...volt idő mikor így használtam én is XC-met. [kép] ...aztán megjött az eszem. [kép]
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
zsamiatt
őstag
Gondolom a klort. Nem epen tudo barat mikor tul ontik. De azert kerdezoskodni kell, meg nezelodni mert nem mindenhol kloroznak, illetve van ahol mertekletesen csinaljak.
Eladó HP Proliant DL380 G6 használt szerver -- KTM Peak air 29" használt MTB -- Adidas 48.5 kék sneaker új Érdeklődés privátban!
-
jjeahh
nagyúr
Könnyebb fokozattal, mint ami a bringán van, menne levegővétel nélkül is a 12%, sziklakerten ezzel a gumival, geoval, villával én sem mernék lemenni, de egy jó mtb-vel szerintem te is lejönnél. Nálam besz*ribb lejtőző szerintem nincs senki, 2.25" gumikkal alacsony nyomáson, levegős telóval mégis lejövök 30%-oson is, csak lassan . Gerincsérv miatt se add fel, már harmadik haverom kezdett el gerincsérvvel újra montizni úgy, hogy van, amelyiknek az orvos megtiltotta . Nem tudom neked mennyire problémás, most egy haveromnak valahol a derekánál van baj, de akkora, hogy a doki valami opioid gyógyszert írt fel neki, mert borzalmasan fájt. Gyógytornákkal végül annyira helyrerázódott, hogy nekiállt tekerni, de vannak korlátai azért. Pl. hideg időben túl kell öltözzön, mert a hűvös levegő hamar kikezdi a hátát és mily meglepő, országútin sokkal jobban fáj neki, szal azóta szinte csak montizik. Azzal nincs baja, mert a változékony terep miatt állandóan poziciót vált, többet mozog a nyeregben és nem kell annyira ráfeküdni sem a kormányra.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Ringman
nagyúr
engem nem győzött meg, sárban korcsonya, aszfalton sem ez volt a leggyorsabb gumi.
ráraktam húgom biciklijére (amivel kb boltba jár meg gyerekeket visz az óvodába).de ez drótperemes volt, elsősorban azért cserélem - valami cube special edition, mert a schwalbe honlapján nincs fent csak hajtogatós verzió
-
Zanik
addikt
Szerintem nem érdemes túlgondolni. A lényeg, hogy ne nagyon jusson be víz a vázba (megfelelő helyeken mindig legyen elég zsír), ha mégis, akkor ki tudjon száradni, meg száraz helyen legyen tárolva. Én mondjuk ritkán tekerek esőben, ha mégis megáznék egy kicsit, akkor főleg a nyeregcsövet szoktam ellenőrizni, hogy minden oké-e ott. Másik hely a középcsapágy, azt lehet pár évente érdemes jobban megnézni.
Origin/Steam: PaJKoS PSN: PaJKoS82
-
ZolkoW
őstag
van spray is hosszú csövön lógó szórófejjel, itthon én Dinitrol márkájút vettem, ez kábé a Frame Saver itteni megfelelője. Viaszos cucc, odatapad a cső belsejére. (ja, hosszított szórófej asszem, nem járt hozzá, de valahol láttam olyat is)
#246079 : nekem kimondottan jó tapasztalataim vannak a Shimi tárcsákkal, legalábbis középszinttől, aluszendvicsest meg nem veszek (alubakost igen, de a sima lemez is bevált, csak hajlamosabb görbülni). Többi gyártó nekem inkább drágábbnak tűnt, vagy csak rosszakat néztem.. Sram volt jópár, meg noname-ek, de attól is tartok néha, hogy más gyártó nem feltétlenül ahhoz a betét magassághoz/pozícióhoz tervez, szóval már csak azért sem mindig lesz optimális más tárcsával. Úgy már jártam, hogy elmaradt egy csík a tárcsából, ami nem kopott...
#246082 : akartam írni, hogy szerintem az OEM drótosra írta, és ez általában anyagban is gagyibb afelsőbb polcos ugyanolyan mintájú gumiknál. Ettől függetlenül most úgy érzem, a Vittoria Terreno Dry a legesélyesebb nálam itthonról, és/vagy a jelenlegi gumi továbbkoptatása
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen