- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Mobil flották
- Ilyen lesz a Honor 200 és 200 Pro
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Samsung Galaxy A52 5G - nem csak egy G-vel több
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
ph A Steel Nomad egy Light verziót is kap az igazi platformfüggetlenség jegyében.
-
Ilyen lesz a Honor 200 és 200 Pro
ma A Lite verzió már itthon is megvásárolható, az alap- és Pro modell pedig június 12-én érkezik Párizsba.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
D.Orion
veterán
Forintot nem éri Y vázas konstrukció + ezzel egy 5%-os emelkedőn egy átlag bringás meghal. Aprón ilyen fully gépeket 5.000-15.000Ft között árulnak, ezek tényleg annyira rosszak.
Ha használható is lenne, akkor is városba felesleges a fully, plusz ezen még van két bitang 1.95-ös gumi is.40K-ért egy jó használt kerékpárt lehetne venni, amit ajánlani merünk. Itt senki se ajánlja ezeket a fully gépeket.
[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
Ez tényleg egy ipari hulladék, a csepel szégyene.
2-3 napon belül el szokott törni a középtengely.. így indít a bicikli az első hétben, aztán jön minden..
A csapágyak minősége kritikán aluli, a csészék golyók kónuszok egymással szinte nem is kompatibilisek, minőségük kb nincs.. váltók fékek beállíthatatlanok ha valamennyire be is tudod állítani, heteken belül eltörik, elhajlik, szétreped (gagyi műanyag és hitvány lemez alapanyagok), minden egyéb nem mozgó alkatrésze is értéktelen bili acélból van.
40 ezer ft körüli összegért egy becsapás, maximum 5 ezret megérne, de hulladékot inkább nem kéne gyártani![ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
endomondo (talán ezt használják a legtöbben, az oldala egészen 'közösségi', sok PH!-s bringással) sportypal, mytracks, asszem sportstrackers is van már droidra.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Sirandrish
legenda
Én lassan ott tartok hogy ölnék egy ilyenért szóval GZ...nagyon szép kis bicó
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
albert8
addikt
Én csak a négyest tartom be mégse volt még semmilyen balesetem se kocsival se gyalogossal se másik bringással. Szerintem mtb-re felesleges, ha nem jársz este bicajozni.
Flickr----https://www.flickr.com/photos/113522384@N02/? -----------------------------------Krumplistészta----https://krumplisteszta.wordpress.com/
-
Zoli133
őstag
Én pont nem rég cseréltem le a terep gumikat, vékonyabb (1.5") városi papucsokra. Az emelkedő engem is megesz, legtöbbször síkon közlekedem.
6 éve hagytam kb abba mindenféle sportot (részben orvosi tiltásra), most nyáron kezdtem el újra tekerni.
"It's a fez. I wear a fez now. Fezzes are cool."
-
Vasinger!
nagyúr
Hát, az oké, de mellé simán kivághatja egy kocsi vagy kerékpár kerék külsőjét is, egy élesebb darab. És itt nem is volt sose nagy a homok, inkább a felsőbb részeken, de ott meg maradt minden ugyanúgy.
Ez egyébként már a legöngyölt állapot, pár hete itt sokkal mélyebb volt és élesebb nagyobb darabokkal volt tele.
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen