- Tovább csiszolja a Nothing a Phone (2a) kameráját
- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Broken Roads teszt
gp Azt, hogy mi történt az atomháborút követően Amerikában, jól ismerjük a Falloutokból. A Broken Roads e történetet ausztrál szempontból meséli el – igencsak hasonló eszközökkel.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
raggg
senior tag
Sziasztok,
Egy kicsi segítséget kérnék.
Eddig kocabicajosként egy eléggé elnyúzott MTB-t használtam munkábajáráshoz, meg elszaladni a boltba tojásért, és egyéb hasonló elfoglaltságokra, de mivel eléggé elkapott a biciklizhetnék, plusz a futás mellé frankó lenne, úgy gondoltam vásárlok egy országútit.
Na ebben kéne segítség; ugyanis nem tudom mennyit kellene, ill. mennyit érdemes rászánni egy országúti bicajra kezdőként. Ami fontos lenne, hogy megbízható, jó gép legyen, ha esetleg akarnék egy komolyabbat tekerni, akkor is kiszolgáljon, de nem ártana, ha városon belül is működne frankón (mondjuk melóba elvinne, bár a régi mtb-t megtartanám "játszósnak").
Eddig amiket nzétem az a gepida bandon 810, illetve a merida race lite 900. Használt bicó is szóbajöhet persze, pénzben a határ kb. 160 rongy.
Előre is köszi!
ragklaatPS
-
raggg
senior tag
válasz lsebestyen #20074 üzenetére
~183 centi vagyok, ~83 kg. Egy ismerős azt mondta 55-ös körül nézzek, nem tudom elég nagy lenne-e. Előre is köszi a segítséget. :-)
Melóban le tudnám tenni biztos helyre, ill. van lehetőség zuhanyozni/átöltözni, így néha ha reggel lenne kedvem tekerni egy kicsit akkor azzal jönnék, amúgy maradna az MTB, városban a kifogásolhatú minőségű utakon jobb is az. :-)
ragklaatPS
-
raggg
senior tag
válasz ígyvanferi #20576 üzenetére
Nem azt írta, hogy nem nézhet ki jól, csak nem az az elsődleges, ha úgy tekintesz rá, mint egy használati tárgy. A dizájn leginkább a marketing része szvsz. De persze ettől nézhet ki jól egy jó bringa.
ragklaatPS
-
raggg
senior tag
Sziasztok! Új - "visszatérő" - bringásként lenne egy kérdésem hozzátok. :-)
Sok évig nem bicajoztam, a fővárosba költözés után otthon hagytam a montim (előtte sokat jártam vele). Elég ramaty állapotban van és szerettem volna országútira váltani, végül most történt meg. Használtam vettem egy elég frankó kis bicajt, egy nagygenerál után már a fővárosi utakat rovom.
Viszont akad egy apró problémám: a váltokarokon nincs gumi. Keresgéltem a neten, ránézésre Sora ST 3300-nak tűnik, de nem találok hozzá gumit. Szerintetek lehetne még ilyet szerezni valahonnan? Egyébként a váltó át van szerelve a vázra, sajnos nem is működnek a váltókarok (csak fékezek vele), de gumi híján elég sz*r rajta fogást találni. Lehet az lenne megoldás ha rendelnék két rosszat ebayről és leműteném róluk a gumit?
Valszeg ha már mentem eleget és elégedett maradok majd cserélnék rajta fékváltókart, de ahogy néztem elég húzós áruk van ...
ragklaatPS
-
raggg
senior tag
válasz IMIIKE1998 #133159 üzenetére
Egy kryptonite new yorkkal szoktam lezárni a bicóm, de még így is rohadtul féltem. Ezek szerint Szerinted jogosan?
ragklaatPS
-
raggg
senior tag
válasz bulikavagyok #133308 üzenetére
Szerintem is nagyon gáz a közlekedési morál, de néhány más országhoz képest még szerintem egész okés. Otthon - Debrecen - egyébként rengeteg necces szitu volt és azt kell mondjam a fővárosban sokszor kellemesen csalódok, itt sokkal normálisabb az autósok nagyobb része. Én leginkább a taxisoktól rettegek... mindenesetre az útvonalon ahol járok azt tapasztaltam, hogy az autósok nagyon odafigyelnek a bicósokra. Egy-két kivétel persze van, pl. amikor mászok fel egy szakaszon és ledudál egy kedves hölgy, úgy hogy amúgy 10 méter múlva már lenne helye kikerülni...
Viszont! A bringások általában rettenet módon közlekednek. A gyalogosoknál is van pár cifra eset, de nekem óriási szívfájdalmam, hogy - szerintem - a bringások közlekednek a leginkább "lesz@rom" üzemben. Piros lámpán át, keresztbe kasul az utakon, egyirányú nem számít, ha futok, a bringások 30+-szal előznek... És ezeknek a bringásoknak a nagy része panaszkodik a többi forgalomban résztvevőre
[ Szerkesztve ]
ragklaatPS
-
raggg
senior tag
válasz Vanir #133453 üzenetére
Nem járok arrafelé amerre laksz, de a Budai oldalon a rakparton végig ott a bicajút, egykét sínpárral keresztbe. Szentendréig minden további nélkül ki tudsz menni, de Margit hídra is bevisz a bringaút.
Van pár notóriusan kellemetlen szakasz sajnos, főleg a Szabadság és Erzsébet hidak közt (szűk és szar aszfalt, sok gyalogossal). Szerintem egyszer tekerj erre és próbáld meg, mondjuk a Petőfi hídtól.
ragklaatPS
-
raggg
senior tag
Hello hello
Egy ezeréves ST3300 (2x8) váltókar párral "küzdök" - igazából csak simán rosszak -, írtam is korábban, hogy valószínűleg cserélném és campa chorus/miraget ajánlottatok, illetve hogy a 8 sebi shimanohoz a 10 sebi campa oké.
Az lenne a kérdésem hogy mi alapján tudom eldönteni, hogy mi az ami a mostani rendszerbe még illeszkedik és mi az amihez komolyabb átalakítás kéne? Ahogy nézem hátul nálam max 8-as sor fér be (aztán kitudja), ill. a fenti cucchoz "járó" váltó van fenn. Ilyenkor ezt is illene cserélni?
Bocsi ha tudatlan vagyok, de valahol el kell indulnom Illetve az árát is be tudnám lőni egy ilyen fejlesztésnek...
ragklaatPS
-
raggg
senior tag
válasz ivana #134662 üzenetére
Köszi szépen, már tiszta! :-)
Az normális, hogy nehezen találok ilyen karokat? :-) Mirage-t egyáltalán nem, chorusból 11 sebi-t, rosebike-n
A veloce az milyen - már azon túl hogy olcsóbb és így gondolom bénább anyaghasználattal, de azért még ajánlott? Kb. a régi sora magasságában maradnékragklaatPS
-
raggg
senior tag
Nyeregcsövet mivel érdemes kenni? (Alu váz, alu cső). A sok horrorsztori után nem szeretnék én lenni a következő, aki nem tudja kihúzni, jó lenne megelőzni
ragklaatPS
-
raggg
senior tag
uvex boss race sisakom van, valaki akinek hasonló van, el tudná mondani, hogy kéne visszaraknom az államnál lévő szivacsot? nem érzem annyira profinak, fityeg az egyik vége
ragklaatPS
-
raggg
senior tag
Nagykovácsi úton szoktatok menni Hűvösvölgy felől? Mennyire gáz ott a forgalom hétvégén?
ragklaatPS
-
raggg
senior tag
No, sikerült szereznem fékváltókarokat a bringára, köszönöm az eddigi segítséget! :-)
Alsó váltósra van most szerelve a bicaj, mennyire lesz problémás átszerelni szerintetek?
ragklaatPS
-
raggg
senior tag
válasz FeniX- #185368 üzenetére
Ha nagyon nyújtozkodnod kell a kormányhoz, akkor az csinálhat ilyet. Túl hosszú stucni vagy túl alacsony kormánypozíció miatt pl.
Alapvetően törzsből kéne tartani magad, nem a kormányon támaszkodni. Tekerés előtt melegíts be és utána is érdemes nyújtani (vagy hengerezni).
Nagyrészt a felsőfogás kellene, hogy domináljon, amikor a fékváltókar púpját fogod felül.
Hosszabb távon szerintem érdemes lehet befizetni bikefittingre, bár még én sem voltam.
ragklaatPS
Új hozzászólás Aktív témák
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Tovább csiszolja a Nothing a Phone (2a) kameráját
- Azonnali informatikai kérdések órája
- bambano: Bambanő háza tája
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- E-roller topik
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen