- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Telekom T Phone és T Phone Pro - híg a leve
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
TheBigM
csendes tag
válasz Hasaggymeg #209229 üzenetére
-
TheBigM
csendes tag
válasz Hasaggymeg #209272 üzenetére
Pécsen, a Mecsek hegységben
-
TheBigM
csendes tag
válasz Ringman #221151 üzenetére
Én ilyet vettem [link] , 8 sebességes fogaszkoszorúval, 9-es lánccal kicsit akadt, úgyhogy tettem egy alátéteket a két tányér közé, elég jól működik . Ha elől nincs több tányér, akkor csak láncvonalbeli eltérések lehetnek, de sztem el fog menni szépen. Bike-components-nél arra vigyázz, hogy a 27% áfát sokszor nem számolja bele, csak a fizetésnél, általában bike24 olcsóbb a megfelelő áfa mennyiséggel.
Pontosságról sokat nem tudok mondani, mert nincs referenciám, de elég konzisztensen működik, sztem jobb, mint amikor csak pl a bal hajtókaron vagy egy kis kitüremkedés, az elem is jól bírja, AAA-s kell bele, a szoftver is jó.
Te használsz Cyclemeter-t ugye? Én iPhone-on használom, és az is szépen látja bluetooth-on, meg közben a Garmin is ANT+-on. Annyi szívás van benne, hogy nincs auto zero, minden indulás előtt ki kell nullázni, és azt nem lehet Cyclemeter-ből, vagy még nem találtam meg, csak pl Garminnal, vagy a saját app-jával.Én is azért vettem meg, mert a többi power meter-hez képest olcsóbb, meg megbízhatónak tűnt és eddig be is vált, már beletettem 1800km-t.
Ja, még a hack része, hogy ilyen [link] első váltóval használom és Sensah Reflex fvk-val [link] .
[ Szerkesztve ]
-
TheBigM
csendes tag
válasz ivana #221160 üzenetére
Sztem korrekt, közel 7000kmt tettem bele, egy igen régi 8as Shimano claris t váltott, ahhoz képest sztem jobb, belső bivden elvezetéses, meg olyan mint a Sram, hogy csak 1 kar van, ha kicsit tolsz rajta felfelé vált egyet, ha sokat, akkor 1,2 vagy 3at le (nagyobb fogasra). Estem is vele, azt is jól bírta. Gumija se kopott még ki.
-
TheBigM
csendes tag
Nem bírtam ki és berendeltem azt a kínai karbon gravel csodát alzáról: [link] . Határozottan nem rossz, viszont mindent szétszedve a zsírt kispórolták belőre, a nyeregcső kicsit ijesztő, hogy ennyire nem szabványos, de sztem ezért az árért eléggé rendben van.
A fékek hidrós hibrid fékek, azaz belül a nyeregben van folyadék, de bovdennel lehet húzni, a kerekek egyértelműen a gyenge pontjai a bicajnak, felszerelve minden cuccal 10 kg körül van az M-es méret.
A karbon is elég szépen van kidolgozva, menetes középcsapágy (mondjuk érdekes, nincs a karbonban fém rész, olyan, mintha karbonból lenne valahogy megcsinálva a menet, ilyet se láttam még), átütőtengely. A hajtőművet már ki is cseréltem a watt mérősömre. Bizakodásra ad okot, hogy az euban forgalmazzák, talán jobban tesztelik, mint egy alis karbon vázat.
Remélem be fog válni.
Képek:
[kép]
[kép] -
TheBigM
csendes tag
válasz Ringman #223626 üzenetére
Hát ja, nem is gondoltam, hogy meglesz a 9.3, Canyon Grizl-re van ennyi írva igényesebb kerekekkel, meg alkatrészekkel, valszeg jobb vázzal kétszer ennyiért .
Igen, csak 140-es tárcsák, de meglepően jól fog a fék, egyelőre maradhat kopásig, a bringával és mindennel együtt nem érem el a 75 kg-t, így sztem nincs agyon terhelve. -
TheBigM
csendes tag
válasz Ringman #223628 üzenetére
Itt pl 105-tel mondanak rá 9.9-et: [link] .
Ja, sztem is jó alapnak, én szeretek nagyon szerelni, meg aggódtam, hogy ha vettem volna egy Canyon Grizl-t, azt sokkal jobban féltettem volna.
Beregisztráltam a 15 év váz garanciát, de az sajnos csak Csehországban érvényes, azért 3 év van rá, ha annyit kibír nálam, akkor nem már nagyon elégedett leszek vele. -
TheBigM
csendes tag
A kínai karbon ellenesek most ne nézzenek ide. Helyzetjelentés a kínai Sava Gravel bicajról, továbbra is jól működik, több, mint 3000 km-t toltam bele, a gyári kerekeket lecseréltem Deore M8000-es 27.5 felesre [link] [link] , egész könnyűek, sajnálom, hogy ezek is kónuszosak, de elég jó áron sikerült őket használtan szerezni. Ezekre a kerekekre került egy Panaracer Driver Pro 2.22-es gumi [link] (darabja 13k volt) , hátul pont határeset a sárférőhely miatt, így az ajánlott gumiméret 2.1-es erre a bringára 27.5-es méretben. Persze tubeless, terepen elég jó gumi.
Nem bírtam magammal és újítottam egy Deore M6000-es hátsóváltót [link] , amihez be kellett szereznem egy WolfTooth Tanpan-t [link] , ezzel lehet a 10-es országúti fékváltókart mtb hátsó váltóval használni, én 9-essel használom, mert a 9-es és a 10-es országúti váltás húzási aránya megegyezik. A váltás is kb 90%-kos, majdnem tökéletes, és terepen sem csapkodja a láncvillát a lánc. De jöjjön pár kép:
[kép]
[kép]
[kép]
Nemrég újítottam egy kínai karbon kormányt [link] és stucnit [link] is.
A belső bovdenvezetéssel azért szívtam kicsit, ráadásul ilyet használok [link] ,
itt egy kis műanyag csőben megy a váltóbovden, kellett a mágneses kis behúzó, meg egy fél óra szívás, de végül sikerült megcsinálni.
-
TheBigM
csendes tag
válasz Maximum1 #239154 üzenetére
420k volt alapból, kicsit több, mint fél éve vettem [link] , azóta elég sok mindent kicseréltem rajta
#239156: Nem az átfogás miatt, hátul 11-36, elöl 46/33, a kuplung miatt akartam, az eredeti Sora hátsó váltó nagyon csapkodott, aztán volt Deore M592 [link] , de mikor megláttam, hogy fultonnak is ilyen van, le kellett cserélnem .
A grx-es hátsó váltóknak sajnos a road 11-es húzási aránya van (ami megint más mint az eddigi 7-8-9-10), és azt sehogy sem lehetett volna összehackelni a 9-es fékváltókarral, ahhoz ilyen bar-end shifter kéne: [link]#239157 : Elég kicsi vagyok: 175 cm, és e mellé abnormálisan rövid lábak , így ez az m-es méret pont jó.
-
TheBigM
csendes tag
Van valakinek tapasztalata ShockStop Suspension Stem-mel?
Találtam alin egy store-t, ahol valszeg a selejteket árulják féláron [link] , de nem merek onnan rendelni@MPowerPH nem nekünk tört el a felnink szerencsére a Mecsekbe, ha ránk gondoltál, tesómmal szoktam menni.
[ Szerkesztve ]
-
TheBigM
csendes tag
válasz Fall-N #241216 üzenetére
Ezt direkt úgy reklámozzák, hogy nem lesz ezzel gond, és van aki már több 10 ezer km-t beletett és nem lett szar. Van karbon villám, de van hogy jól jönne még egy kis csillapítás terepen gravellel, ebből úgyis xc lesz a végén .
@Dark Archon nekem van Tiebao télim: [link] , egy szezont mentem vele, nem ment szét, és a nyári cipőknél melegebb volt.
-
TheBigM
csendes tag
válasz andrisbandi #241223 üzenetére
Adnám, csak kicsit drága egy ilyen, meg kicsit nagy a szervízigénye egy ilyennek.
-
TheBigM
csendes tag
Berendeltem egy Elitewheels karbon gravel kerékszettet, amikor akciós volt [link] 432 dollár volt, most jött meg, 1549 gramm a pár, saját megoldású rachet-es aggyal:
Ennyiért sztem nem rossz, ez elég neves kerékszett, remélem nem lesz vele baj.
Ilyen Vittoria gravel insert-et tuti fogok venni hozzá: [link] Terepen azért kicsit félek, hogy bírni fogja e. -
TheBigM
csendes tag
Elkezdtem kacsintgatni az Mtbk irányába. Tudtok ennél jobb ár érték arányút? link . Ilyesmi kéne hardtail, alu, minél modernebb geo, boost, ha lehet menetes kozepcsapagyas, ez a teló sztem jó belépőszintű Judy silver. Jó lenne használt is, de csak Pécs környékén, meg valszeg m-es kéne nekem, canyonbol s-es.
-
TheBigM
csendes tag
Pár hónapja lebeszéltetek az olcsó monti vásárlásról, úgyhogy Tracevelo videója megihletett: [link]
Vettem egy ugyan olyan villát, mint a videóban, egyszerű levegős villa, kuponokkal együtt 133 dollár volt.
A kínai alzás Sava bringámba már több, mint 9000 km-t tettem bele, eddig jól bírta. Könnyűnek nem könnyű, de legalább masszív, a villával meg a szintén kínai karbon kerékkel 12.41 kg menetkészen táskákkal, kulacs nélkül.
A villa hozta az elvártat, a köves lejtőkön nagyon lehet érezni, és amin meglepődtem, a köves felfeléken szintén rengeteget számít, hogy nem pattog el az első kerék, a fékezés is sokkal hatékonyobb így a lefeléken.
Szinte pontosan +1 kg-ot hozott súlyban, az én felhasználási igényeimhez mérve nekem megérte.
A karbantartás kérdéses, egyelőre fújkodom fork deo-val, 1 éve múlva megpróbálem elvinni a Boostworx-höz, kíváncsi leszek mit fognak szólni.
-
TheBigM
csendes tag
Ja, nekem is majdnem 2 éve megvan, korábban vettem, mint a nagy akció. Sztem nem rossz, ha ért hozzá az ember, én már konkrétan mindent kicseréltem rajta, csak a váz maradt meg a nyeregvázcső (egyetlen dolog, ami nem szabványos ) .
Szeretem benne, hogy a többi dolog tök szabványos rajta, kormánycsapágy, menetes középcsapágy. Nekem bevált, de én már lehet inkább csak egy vázat vennék kínából és azzal legózgatnék, mert az alap alkatrészek nem voltak túl jók rajta.
Viszonylag nehéz, ilyen súlyba simán vannak alu vázak, de eddig bírta az egész komoly terepet is.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Politika
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen program, ami...?
- TCL LCD és LED TV-k
- PlayStation 5
- EAFC 24
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs