Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
woodworm
veterán
válasz jjeahh #107993 üzenetére
Szia!/Sziasztok!
Néha-néha szoktam benézni ide és jobbára csak olvasgatok. Vannak itt szakértők, de annyit amatőr létemre is észrevettem a vásárlás előtti próbálgatás közben, hogy az mtb és a crosstrekking azonos méret esetén is erősen eltér üléspozíció szempontjából. Tehát hosszabb aszfaltos, földutas túránál nem csak az áttételezés a döntő különbség.
-
woodworm
veterán
válasz Hasaggymeg #107999 üzenetére
De ez egy dioptriás sportszemüveg, ő meg korábban egy belső segédkeretes átlagos sportszemüveget linkelt. Annál nem kell különösebben ívelt lencsét használni, a külső lencse miatt mehet normál szemüveglencse.
-
woodworm
veterán
válasz Hasaggymeg #108013 üzenetére
Nekem sem. Ezért a hétköznapi szemüvegemnél mélyebben ülő dioptriás napszemüveget használok, de ez sem tökéletes megoldás.
(#108011) zolnagy
Tavaly ősszel egy Mali Crossover 350-est vettem (talán érdemes azt is megnézned), azon is hidro van. Nálunk rengetegen mozognak a kerékpárúton és érezhetően jobban tudok reagálni hirtelen eseményekre, mint a nyugdíjba vonuló monti fékjeivel.[ Szerkesztve ]
-
woodworm
veterán
válasz -=RelakS=- #108559 üzenetére
Sokszor pedig nem is a közvetlenül találkozó autós-kerékpáros a hunyó, hanem a harmadik fél. Látja a szemből közeledő autós, hogy közvetlenül a kerékpáros vonalában fogunk találkozni, de véletlenül sem húzódik le az úttest középvonalából, noha akár három autó is elférne ott. A másik hülye pedig a hátulról közeledő, ugyanúgy felmérhető, hogy utol fogom érni a kerékpárost, de a hülye még előtte előzésbe kezd, engem meg vészfékezésre kényszerít.
-
woodworm
veterán
válasz eladogeppc #109339 üzenetére
Kevés lesz!
-
woodworm
veterán
válasz eladogeppc #109808 üzenetére
Belépőszintű bringánál a súlyod miatt a menetes agy tengelyével lesz a legtöbb gondod.
-
woodworm
veterán
válasz eladogeppc #110099 üzenetére
Mint hasonló termetű ajánlanám, hogy higgyél a szakértőknek. A tavalyi évet egy menetes hátsó aggyal rendelkező montival húztam ki. Ezeknek jellegzetességük, hogy a jobb oldali "csapágyazás" közel van a kerék közepéhez és az extrém terhelés nagyon hamar kivégzi a tengelyt. Kettesével hordtam a boltból, hiába próbáltam a régi anyás vagy a papíron strapábbnak írtakat.
-
woodworm
veterán
Trekkinghez milyen belsőt vegyek? Jobbára aszfalt vagy poros földút lesz vele. Conti megfelelő? A külső Deli 700x38C.
A gyárilag szerelt noname-nak megadta magát a szelepgallérja, de előtte megvárta míg a legmesszebb érek hazulról. -
woodworm
veterán
válasz dugo_ #110381 üzenetére
Lehet laza a külső, mert egy kis erőlködéssel kézzel le tudtam szedni a tegnapi defekt után (először azt hittem a javítás adta meg magát). Össze ugyanúgy kézzel ment, 4 barra pumpáltam. Eddig nem volt vele gond, most sem szakadt, hanem egy tűhegynyi lyuk jelent meg a gallér határán.
-
woodworm
veterán
válasz Hasaggymeg #113343 üzenetére
Viszonylag friss kutyaharapás számít?
-
woodworm
veterán
válasz Hasaggymeg #113349 üzenetére
Nem, nyulat hajtottunk, csak megjelent egy agresszívebb fél is. Egy kicsit hatékonyabb volt az érdekérvényesítése.
-
woodworm
veterán
válasz 6030D #113351 üzenetére
Nem a nyúl fordult vissza és támadt ránk, hanem egy roti gondolta úgy, hogy ez az ő vadászterülete.
Én is nevetek magunkon utólag, de történhetett volna tragédia is, mivel családi túra volt és ha történetesen nem rám támad, hanem a gyerekre, akkor rögtön felborítja. Éreztem, hogy megcsípi a combom, de a nadrág nem lyukadt ki, ezért csak üvöltöttem a gazdával, de nem lett feljelentés a vége. Itthon azért csak pislogtam, hogy tenyérnyi lila folt és a foga alatt bevérzés maradt utána.
-
woodworm
veterán
válasz -=RelakS=- #113809 üzenetére
A foltkészlet mellé adott gumis csiszolóvászonnal valóban macerás, de egy jobb csiszolószivaccsal pillanatok alatt megvan. Túrára meg vigyél tartalékbelsőt!
-
woodworm
veterán
Ha már újra téma a végtagprobléma én is segítséget kérnék. Nem tudok megszabadulni a lábfejzsibbadástól. Az üléspozíció szerintem rendben van, a gyári gagyipedált cseréltem nagyobbra, ez egy kicsit segített. Terhelés nélkül kitekerek a világból, de amint magasabb tempóra váltanék jön a zsibbadás. Merre keressem a megoldást, cipő, ülés?
-
woodworm
veterán
válasz bringasisti #113953 üzenetére
Május óta letekertem cirka 1700 km-t, igaz sík terepen, ennek javulnia kellett volna, nem? Nem éreztem a fokozatos javulást, inkább a lecserélt pedállal javult ugrásszerűen.
(#113954) zoli03
Pedál.
A cipő egy sportos szabású bakancs, tűrhető talpmerevséggel, bokáig fűzve. Próbáltam többféle sportcipőt, nyilván az elérhető keretek között, de ez vált be a legjobban, ezzel jelentkezik legkésőbben a probléma.[ Szerkesztve ]
-
woodworm
veterán
válasz ivana #114666 üzenetére
A marwi az egyik beszállító a csepelnek, a pedál típusszáma is stimmel. Vagy nem erről a retro pedálról van szó? Régen úgy szerelték, ahogy mondod, nem is vitatom. Az is előfordulhat, hogy jelenleg is úgy szállítják, de a leírás szerint 10 db megy mindkét oldalra, tehát rosszat nem tesz vele, ha így rakja vissza.
-
woodworm
veterán
válasz ígyvanferi #115547 üzenetére
A 2000-es magasnyomású, meleg vizes mosáshoz ajánlják inkább, a D3-hoz elég lenne a normál hőmérsékletű hálózati víznyomás. Nem megvárva a vastag olajsár lerakódását szerintem elég lesz előbbi is.
-
woodworm
veterán
válasz Hasaggymeg #115628 üzenetére
Persze, azután két ujjal simán visszaigazítja. :
-
woodworm
veterán
válasz FIREBLADE78 #118096 üzenetére
Ne a konyhai mosószeres permetezőből indulj ki, mindkettő tetején ott a pumpa.
-
woodworm
veterán
válasz Hasaggymeg #118111 üzenetére
Nekem megjelenik.
-
woodworm
veterán
válasz jjeahh #120778 üzenetére
Szerintem nem ugyanarra gondolunk. Én nem arról beszélek, hogy egy másik térképen meglévő poi bekerül az osm adatbázisába és így tervezhetővé válik. Ennek van átfutási ideje és ezzel nem leszel előrébb, ha éppen indulni készülsz.
Arra gondolok, hogy egyszerűen a másik térképen megtalált helyet hozzáadod köztespontként a túraútvonaladhoz. Nem ismerem az online tervezők minden opcióját, de legtöbbször ennek a köztespontnak nevet is lehet adni, a gpx fájl tartalmazza. Ha megnyitod egy programmal, akkor ezek a pontok megjelennek az útvonalon. -
woodworm
veterán
Munkába járós tanyabájkról lekopott a gumi és valami jobb minőségűvel kínálnám meg. Milyen méretet keressek, 635-öst?
-
woodworm
veterán
válasz ivana #124332 üzenetére
Közben nézegettem, a logó lekopott, de a teljes név alapján CST. Érdekes módon a hátsó sokkal jobb állapotban van, pedig egyszerre cseréltem őket. Lehet sokat használom az első kosarat?
Az ebike-ról rendeltem most több alkatrészt is hozzá, lehet kipróbálom valamelyik gyorsan elérhető contit. -
woodworm
veterán
válasz HollyBoni #126613 üzenetére
Ha ragaszkodsz egy minimális szinthez a többi alkatrésznél, akkor elég nehéz találni olyan trekkinget, amin nincs teló. Tehát túl sok választásod nincs, hogy mire költöd azt a plusz összeget. A geo megváltoztatása nélkül egy ugyanakkor beépítési magasságú fix villa is hasonló árú, mint egy olcsóbb teló.
A ballonosabb gumin én is töprengek, de nem tudom elférne-e a hátsó villánál. -
woodworm
veterán
Szezon előtt a trekkingemen szeretném cserélni a gumikat, jelenleg 40x622-esek vannak rajta. A valóságban viszont kb. 33 mm-esek. Az első keréknél a teleszkóp elég jól kiveszi a rázkódásokat, de a gerincem azért érzi. Arra gondoltam, hogy ballonosabb gumikat tennék fel, első körben az 50-eseket nézegetem és a 2"-os 29er-eket. Utóbbinál nem tudom, hogy van-e jelentős átmérőbeli különbség.
Ajánlásokat kérnék 5-10e Ft tartományban. Jelentős részben aszfalt és néha tévedek poros földútra. A kerékpárutak, amin járok jelentős oldalnövényzettel bír, elég sok elhullott korhadékkal, a jelenlegi gumi nem valami stabil kanyarokban. A súlyom ~120kg, ha fontos, (néhol látom a gumi paramétereknél a max. terhelhetőséget). A hátsó keréknél kb. 65mm a férőhely, a gumi valós átmérője 710mm. -
woodworm
veterán
válasz bringasisti #126823 üzenetére
Komolytalan, azt cseréltem elsőként.
-
woodworm
veterán
válasz bringasisti #126829 üzenetére
+ #126826) -=RelakS=-
Olcsó Zoom, gyári tartozék. Bár a csövön lévő táblázat szerint van több változat, szerintem az enyémben a legkisebb van. Hiába próbáltam feszesebbre állítani, rugózás után mindig lennmaradt és súlypont változtatással jött csak vissza. Ezen nagyon nem változtatott néhány csepp olaj sem.
A régi montimat pl. sokkal komfortosabbnak érzem a 2.0-ás gumikkal.(#126828) HollyBoni
Mo-i linked nincs? Úgy látom, hogy ezeket csak nagyon akciózva lehet 10 alatt beszerezni.
Egyébként ezeket nézegetem:
Continental Double Fighter III
Schwalbe Hurricane HS352 Performance Line(#126830) ivana
Próbáltam, az összes itthon elérhető nyerget, a rugósakat is. Most egy lidl-ös levegős van rajta, nem hiszem, hogy jelentős előrelépés lenne ezek közül valamelyik is. Vakon meg nem szeretném rendelgetni őket.[ Szerkesztve ]
-
woodworm
veterán
válasz HollyBoni #126835 üzenetére
A metrikusok között néztem a Marathonokat is, árban beleférnének. Nem tudom a faleveles kanyarokat hogyan viselnék, ezért szerettem a monti oldalbütykeit.
(#126834) -=RelakS=-
Nem hasonlít az általános megjelenésen kívül. Matrica nélküli, csak a gumiharang alatti gumigyűrűben van egy süllyesztett felirat, gondolom egyedi megrendelés a gyártónak. Pl. a nyereg bilincse nem öntvény, hanem préselt lemez, bár elég vastag anyagból. -
woodworm
veterán
válasz 6030D #126842 üzenetére
Köszönöm!
A hátsó háromszögnél 65mm a távolság a szárak között. Gondolom ennek elégnek kell lennie a 2.0-ás méretnek még 622x40-eshez képesti átmérő különbség ellenére is. A 2.2-es pedig már nagy lenne bele.(#126833) ivana
Köszi neked is. A valós méretről van esetleg információd?@HollyBoni
És neked is a tippekért, de valószínűleg maradok a hazai beszerzés mellett. Itthon pedig jóval drágábbak.[ Szerkesztve ]
-
woodworm
veterán
A szabadnap és a jó idő együttes hatására én is kipróbáltam az új gumikat, végül a Continental Double Fighter III mellett döntöttem. Ég és föld az eredetileg rajta lévő Deli és a próbának felrakott Kendához képest. A bátrabb közlekedés valóban kihozza az olcsó trekking teló hátrányait, nem a kilóimra tervezték.
Méregetve egy kicsit, nem is 46, hanem 49,5 cm a beépítési magassága. Jól gondolom, hogy igazából nem is a trekking villákat kellene nézegetnem, ha esetleg cserére kerül a sor, mert ez inkább a 80-100-as mozgású mtb villákra jellemző?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen