- Azonnali mobilos kérdések órája
- Tovább csiszolja a Nothing a Phone (2a) kameráját
- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Warhammer 40k: Space Marine 2 - Középpontban az egyjátékos és a multi mód
gp A készítők a minap két új előzetessel jelentkeztek a sokak által várt programhoz.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
tag
válasz ShiTmano #87652 üzenetére
Direktben a gyártó oldalán rendeltem meg. Azt küldték, amit kértem, rákérdeztek emailben még egyszer a címemre. Vámot kellett rá fizetnem.
Nincs tapasztalatom komoly szénszálas cuccokkal, kinézetre, kivitelezésre nem látok rajta kirívót. Nagyon könnyű. Azt hiszem a villa vállán, ahol a csapágy alsó fele felfekszik volt pár dudor a műanyagon, amit teljes lelkinyugalommal lereszeltem.
Tulajdonképpen nem kímélem, fékezek olyanokat, hogy a hátós kerék elemelkedik, padkáról leugartok vele. Egy dög nehéz acél villa volt az elődje, annál talán jobb érzés. Nem akarja egy 2kg-s tömeg kiszakítani a vállam. Úgy voltam vele, hogy tetszett, geometriát nem rontottam el vele és aszfalton használva túl nagy kockázatot sem éreztem. A kormányszárat és a kormányt is tőlük rendeltem.
Csak saját felelőségre ajánlanám, azt el kell fogadni, hogy nincs garancia vagy nehéz érvényesíteni (ali vagy ebay azért talán biztonságosabb) és hogy egy alsó kategóriás termékről van szó.Ha ezt olvasod a topik meghalt...
-
tag
válasz ShiTmano #87664 üzenetére
Villa: 110 USD
Kormány: 28 USD
Kormányszár: 28 USDA 166 USD-on felül, kb 20k Ft volt a vám. Járulékos költség volt a spéci külső kormánycsapágy, amivel a normál fejcsőbe be lehetett tenni, de ezt tudtam előre.
A stucni és a kormány nem olyan szép, igazából észre sem venni, hogy karbon. A stucnin a rögzítő elemnél összehúzva nem párhuzamos a rés, annyira nem zavart, hogy pontosan megmérjem. A menetekkel nem volt semmi gond. Azt hiszem 600-700g volt a postai csomag amiben jött. A rajz, amit az oldalukon megadnak pontos, ki tudtam szerkeszteni, hogy el fog-e férni a villa a fejcsőben.Ha ezt olvasod a topik meghalt...
-
tag
válasz Gravity1234 #91274 üzenetére
Ha a sürgősségi ügyeletet érted ügyelet alatt, onnan tényleg elhajtanak mindennel, ami nem a normál rendelési idő után történt aznap. Háziorvos, aztán szakrendelés vagy sportorvos. Lehet kapsz egy időpontot 4 hónap múlva, ahol azt mondják pihentesd. Mindenesetre meg kéne próbálni orvosnak is megmutatni, mert a fórumon nem fogjuk tudni meggyógyítani.
Eszembe jutott 2 zsibbadásos történet:
Van egy ismerősöm, elesett és beütötte a könyökét, valami ideg sérült a karjában és neki is is kéz és ujj zsibbadása volt. Valahogy megszerelték neki.Az egyenesnek mondott kormányomban is van egy kis hajlítás, nekem akkor zsibbadt a tenyerem, amikor a hajlítás miatt úgy állt a kormány, hogy a tenyerem külső élét jobban nyomata. Lecseréltem ergonomikusra a markolatot és addig forgattam a kormányt, amíg ki nem egyelítettem a nyomást a tenyeremen.
Még a hajlított csuklóval tekerés lehet gond. KÉP
[ Szerkesztve ]
Ha ezt olvasod a topik meghalt...
-
-
tag
válasz trialboj #105193 üzenetére
A program saját beállításai között lehet változtatni a megjelenő térképet. Nem kell keresgélned hozzá térképfájlokat. Adott térképnézetet, útvonal környékét le tudja tölteni offline. Openstreetmap.org-on nézd meg, hogy milyen részletes a kerékpáros réteg. Ha ez elég, illetve megfelel, akkor ugyanezt fogod tudni használni Locusban is. Megjegyzem, a pro-t használom, lehet a free-ben nincs ennyi beállítás. A googlenél részletesebb térképet tudja. Ha az app-ban akarsz útvonalat tervezni, ahhoz kell net, de a navigációhoz nem.
Ha ezt olvasod a topik meghalt...
-
tag
válasz trialboj #112748 üzenetére
Nekem pont ilyen állványom van. Mostam már rajta bringát egy párszor (tényleg csak néhány alkalommal) és eddig nem viselte meg. Akkor szeretem, amikor láncot cserélek vagy kerekek nélkül akarom lerakni a vázat. Nem létszükséglet, de kényelmes használni.
Ha ezt olvasod a topik meghalt...
-
tag
válasz freelanced #125928 üzenetére
A Magyar Kerékpárosklubnak szoktak lenni, régebben voltak bebiciklizés néven futó rendezvényei, ahol egy túravezető megmutatja, elmagyarázza a bringás közlekedést egy kisebb túrán. Nem voltam ilyenen csak olvastam róla.
Az én tapasztalatom az, hogy kerékpárral érdemes lehet más útvonalakat választani, mint autóval. Minimális többlet menetidővel lehet, hogy egy sokkal komfortosabb útvonalat választasz és kevésbbé unja meg az ember.Ha ezt olvasod a topik meghalt...
-
tag
válasz kacsyx #125959 üzenetére
Én ezt nem venném a nyilvánvaló hazugságok közé, inkább jól jött egy fals statisztika hogy jobb fényben tűntessék fel a kerékpárosokat. 26 biciklis / helyszín nem hiszem, hogy annyira mérvadó lenne.
A kerékpárosok megítélésével kapcsolatban mindig a szabálytalankodást hozzák fel, gondolom ezen akarnának javítani.Csak ha itt a statisztika, hogy 10 % nem világít közben az úton már a 2-3 jött szembe, akkor egy ilyen statisztika inkább ront.
Annyi hiányosan világító vagy ködlámpás autót is látok minden nap a forgalomban. Kár rágódni rajta.
Amúgy a helyi kerékpárosklub embereit, rendezvényeit szeretem, szoktam velük túrázni nyáron, barátságos társaság szokott lenni.Ha ezt olvasod a topik meghalt...
-
tag
válasz jjeahh #135016 üzenetére
Olvasom a spd vs platform vívódásodat és hasonlón mentem keresztel, csak gyorsabban elengedtem. Én aszfalton használtam először spd-t, ott szoktam meg, jó is volt. Nem volt kérdés, hogy montira is tegyek. Talán 2-3-szor mentem el terepre. Az egyik tekerésen eldöltem egy köves emelkedőn, térdemen lett egy kis seb, semmi komoly, de nekem nagyon gyorsan kijött fejben az eredmény, hogy ha egyedül lenullázom a térdem valahol a semmi közepén, akkor semmilyen hatékonyság növekedés nem kárpótol.
Egyszer se csúszott le a lábam a szöges taposóról, viszont párszor már jól jött, hogy le tudtam tenni a lábam.Ha ezt olvasod a topik meghalt...
-
tag
válasz f4lcon #151787 üzenetére
Nemcsak neked, hanem trialbojnak is:
2015-ös Reba service manual, canyon oldaláról: [link]
A szivacs gyűrűre a leírás szerint nem zsír, hanem telóolaj kell, a sram butter pedig minden O-gyűrűre és kb minden mozgó felületre. A porlehúzókat is ki kell tisztítani és kitömni sram butterral
A porlehúzók, ha még nem voltak cserélve biztos, hogy cserések. Elkopik az ajkuk és rosszul zárnak, ha mellé teszel egy újat látszik is a különbség. Nálam legalább is így volt. Nekem egy XC30 levegős villám van, annál is hasonló a szervíz menete. A porlehúzók mellett a szivacs gyűrűket is cseréltem, mert nem tudtam kitisztatíni őket. Vettem O-gyűrű készletet is, de 1 kivételével semmi nem látszott rajtuk, úgyhogy csak azt az egyet cseréltem ki.Én a motorkerékpár teleszkópokhoz használatos olajokból választottam. Találtam egy táblázatot, ahol a különböző olajok mért viszkozitását megadták 40 és 100 fokon. [link] Ebben a táblázatban benne vannak a Rock Shox saját néven futó olajai is. Az 5wt besorolású Rock Shox olaj 40 fokon mért viszkozitásához hasonló teleszkóp olajat választottam, mert a wt besorolás nem teljesen egyértelmű. Azt hiszem 2000 Ft volt a literes flakon és 1-1,5 deci kell belőle évente.
A teleszkóp évjáratok között változhat a szükséges olajmennyiség. Nem jó leírást néztem először és túltölötttem az olajat, de feltűnt, mert bele sem fért az a mennyiség.
Ha ezt olvasod a topik meghalt...
-
tag
válasz #72806656 #153966 üzenetére
Lehet a testhelyzeted miatt. Jobban előre vagy dőlve, felegyenesedve kevesebb teher jut a karodra, kezedre.
A csuklód vissza lehet hajolva.
Nagy a kezed és túl vékony a kormány. Vastagabb vagy ergonomikus markolat kényelmesebb lehet, mert jobban alátámasztja a tenyeret.
A kormányoknak van egy gördülete, ami tud úgy állni, hogy pont rossz helyen nyomja a markodat. Nekem úgy kényelmes, ha a görbület kb a vízszintes síkban marad.
Lehet nem veszed észre és nagyon szorítod a kormányt.
Ennél kisebb kihagyás után is igényel megszokást a kerékpár.Ha ezt olvasod a topik meghalt...
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Mesterséges intelligencia topik
- Gaming notebook topik
- Vezetékes FÜLhallgatók
- World of Tanks - MMO
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Tovább csiszolja a Nothing a Phone (2a) kameráját
- További aktív témák...
- Merida összteleszkópos kerékpár
- Beszámítás!!! - Új Bontatlan Ducati Elektromos Roller PRO-II PLUS Irányjelzők - Számla & Garancia
- AKCIÓ! Szépségápolás, Haj - és Szakállápolási márkás gépek - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- FREEWELL 8/16/32/64 ND/PL szűrőkészlet - DJI Mavic 3 drónhoz
- Giant Stance 29 kerékpár (L-es méret)
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest