- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Bemutatta első fejhallgatóját a Sonos
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Mobil flották
Hirdetés
-
Fellebbezett az EU-ban az Apple, amelyet kongói botrány fenyeget
it Miközben az EU-ban 1,84 milliárd eurós, trösztellenes bírság ellen fellebbezett az Apple, addig a Kongói Demokratikus Köztársaság ügyvédei új bizonyítékokkal szolgáltak arra vonatkozóan, hogy az almás cég konfliktuszónákból szerzi az ellátási láncnak a nyersanyagokat.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Újra kiadták a Redmi Pad Prót
ma Néhol Poco Pad a neve, a jókora kijelző és a versenyképes árazás maradt.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
krono.
tag
Sziasztok!
Szeretnék a közeljövőben egy gravelbike-ra szert tenni, mert van a környéken pár jobb mezőgazdasági út, illetve olyan aszfaltfelület, ahol szívesen megyek is egy kis offroad után elérhető.
Ahogy a témában kutakodtam, rengeteg ilyen országúti és egyéb bringákból készült gravel biciklit láttam, nem tudom, hogy ezek mennyire lehetnek jók, vagy inkább csak a nézettség miatt jó, mert használtban (fb marketplace, jofogas) nem nagyon találok semmit.
Nem vagyok hardcore bicós, nem is szeretnék rekordokat döntögetni, szóval én leginkább elég budget megoldásokban gondolkodnék, de ismereteim szuper szűkösek a témában. Ha például saját magam alakítanék át valamit, azt sem tudom, hogy miket kellene rá néznem. Van valami/valaki, ami/aki útba tud igazítani a témában? -
krono.
tag
válasz nmate91 #198657 üzenetére
Én ilyen 150 körül maximalizálnám a ráköltött összeget, tudom, hogy ez nem sok, de első körben fáj a szívem többet költeni rá.
#198660 ZolkoW
Köszi, meglesem ott is. Igen, koskormányosat szeretnék. Ez a vízszintes hosszúságban értendő ugye? Odáig jutottam, hogy valami kalkulátorral kiszámoltam, hogy a 185 centimhez, lemérve a lábam hosszát (ezzel a könyv a láb közé dologgal) nekem 57es váz kéne (ez magasság) -
krono.
tag
Sziasztok!
Adott egy gravel bicikli, amin mikor vettem, iszonyatosan régi gumik voltak, elől valami Continental, hátul Schwalbe Racing Ralph. Ezek jóformán olyan öregek voltak, hogy a bütykök egészben törtek le róla, repedezett volt mindenhol. Ennek ellenére azért lenyomtam vele kb 6-800km-t, probléma nélkül.
Majd lecseréltem egy Bontrager GR2 Team Issue-ra, gondolván, hogy friss gumival nem lesz problémám, de eléggé rosszul gondoltam. 60km-en 3 defektet is kaptam, kis tüskék úgy mennek át a külsőn, mint forró kés a vajon. Az útvonalam ugyanaz, mint ahol a régi szettel mentem állandóan. Mit tudok ezzel kezdeni? A felni egy Easton XC, sok infót nem találok róla, gondolom nem mai darab. Lehet esetleg valahogy tubelessé alakítani? Pereme mondjuk nincs, és ahogy néztem belül csak 17mm, ami a mai gravel felnikhez képest kicsit vékonyka.
Láttam valami lötyivel töltött belsőt, illetve ilyen szivacsot, de nem tudom ezek mennyire hatásosak.
-
-
krono.
tag
válasz ZolkoW #226009 üzenetére
Hát nem tudom, amikor hozzáértő látta, mindig azt mondta, hogy ez nagyon jó felni, újkorában 100ezer körül biztosan volt. Matricázása pont ilyen, mint ennek.
Igazából egyáltalán nem teszem le (vagyis rossz időben biztosan le fogom tenni), de annyira elkapott a biciklizés dolog, hogy most a nyáron naponta minimum 20km-t tekerek. Gondolom télre van valami más praktika (átforgatás, vagy legumizni, ilyesmi).
-
krono.
tag
válasz Hasaggymeg #226019 üzenetére
Igazából tipik gravel terep, keményre taposott de poros földút, erdei ösvény, némi aszfalt, ilyesmik. Napokkal előtte még mentem a régivel ott, semmi baj nem volt. Csere után 2/2 alkalommal defekt. Persze lehet csak korábban szerencsém volt.
Rózsa szerű tüskék voltak a hibásak minden alkalommal.#226022Fall-N Igen, amit láttam kifejezetten belsőhöz való. De azt írták a gördülési ellenállást nagyon megnöveli, nem tudom ebből mennyi igaz. 8000/db nekem totál megéri, ahhoz képest, hogy kukázom a 18ezer/dbos gumikat.
-
krono.
tag
válasz Mezga Aladár #226154 üzenetére
Arról nem beszélve, hogy a probléma nem is a navigáció résszel van, hanem az útvonaltervezéssel. Egyébként a komoot-tal ugyanígy jártam, de legalább a Strava hasonló funkciója (automata route tervezés) sem volt jobb. Olyan helyen mutatott földutat a komoot, ahol szerintem 10 éve legalább nem ment semmi, mert még csak út nyomát sem láttam.
-
krono.
tag
válasz parandroid #226445 üzenetére
Tiszta sor, hogy neked nem tetszik, de ez nem jelenti azt, hogy senkinek nem tetszik. Szerintem teljesen használható a youtube felülete. Az, hogy te mire vagy kíváncsi, és a youtubeon ezzel szemben milyen videók vannak, az teljesen irreleváns. Azért van a kereső, azért lehet feliratkozni csatornákra, és azért vannak ajánlott videók, hogy olyanokat kapj, amik érdekelhetnek. Mellesleg ha rákeresek bármire, népszerűbb, nézettebb videók kerülnek a lista elejére, amik jó minőségűek, érthetőek, ellenben azzal amit állítasz.
Kifejezetten szerencsésnek tartom, hogy nincsen egy olyan központi felügyeleti szerv mint amit korábban említettél, ami majd eldönti, hogy mi az ami mehet és nem. Ezt szépen a felhasználók és a visszajelzések eldöntik.Ahogyan a kolléga is említette, többek között pl a youtube music is egy előnye a prémiumnak, az hogy neked van másra már előfizetésed, irreleváns abban a tekintetben, hogy mennyire jó vagy nem jó termék a YT Premium, max abban, hogy neked mennyire éri meg.
Az, hogy egy adblockert sem vagy hajlandó telepíteni az ügy érdekében pedig nekem inkább tűnik hisztinek, mint bármi másnak. Mint ahogyan az, hogy a témaindító, egyébként (szerintem) igényes videónál megnézted a két reklámot, majd pedig kinyomtad, hogy a youtube egy szar. (Mellesleg 3 reklámról beszélsz a videó előtt, ami legjobb tudomásom szerint nem létezik, 2, és ha hosszabb mint tizenpár sec, akkor skippelni is lehet) -
krono.
tag
válasz Ringman #226842 üzenetére
Uhh, ahogy látom a Mr. Tuffyn kívül a többi nem túl acélos teljesítményt nyújtott, az meg ahogy látom nem kapható itthon, USA termék.
Más: Van még 2 GVH-s alzás kuponom, lámpára pedig szükségem lenne. Nem annyira tudom, hogy mire érdemes odafigyelni (bár egy egyszerű lámpával sok magic gondolom nem lesz). Alapvetően nem akarok éjjel tekerne, de sötétedéskor látszani szeretnék.
Valami ilyesmit néztem első körben, nem tudom ez mennyire lehet jó.[ Szerkesztve ]
-
krono.
tag
válasz Hasaggymeg #226857 üzenetére
Amit linkeltem pont ilyen szerintem, mármint limitáltan de alkalmas a látásra. Persze a marketing fotókkal annyit és úgy játszanak, ahogy akarnak. Nem tudom mennyi egy normálisabb lámpa, de többtízezret erre költeni nem nagyon szeretnék.
-
krono.
tag
válasz bardi #226933 üzenetére
Ha 17es a Civic a Goodyear Asymetric 6-ot tudom ajánlani. Bár a PS5-höz képest nem tudom milyen lehet. Én Megane RS-re vettem, a tapadása nagyon tetszik, meg jól kommunikálja szerintem a határait. Érdekes módon a Conti kategóriatársához képest nem olyan kemény, és kicsit nyugodtabban is mozog vele az autó. Az meg főleg jó volt, hogy 1 év korlátlan garit adtak hozzá, meg visszakaptam 15ezret, így szettben asszem 30-35ezerrel olcsóbban jöttem ki mint a PS4 (PS4s sajnos nincs 17ben).
A vti-re reagálva, nagyon vártam hogy üljek egy ilyesfajta Hondában, nekem a kicsi egy Clio RS, volt lehetőségem egy CRX-be beülni, ledöbbentett a független hátsó futómű. Annyira máshogy mozog a kanyarban, rendesen meglepett, nem számítottam ekkora különbségre. Nagyon kulturáltan viselkedik, tényleg iszonyatos tapadás érződik. Ellenben a Clio meg szépen rakja a seggét gázelvételre, ami megdobja az adrenalinszintet (bár most eléggé track setupra van lőve a futómű, szóval utcai gumin az extrán rátesz)
-
krono.
tag
válasz Dark Archon #226936 üzenetére
Azért a gravelt szerintem nem szó szerint kell érteni, még a kinti (usa) versenyeken is a keményre taposott "földút" állag jellemzőbb szerintem. Én mezőgazdasági utakon, erdei singletracken, aszfalton vegyesben tekerek, nagyon jó, szeretem. Nem érzem kényelmetlennek a dolgot, sőt. Egy régi nehéz montiról cseréltem, felhasználás ugyan az, cserébe száguldok ahhoz képest mindenhol, mert az a terep nem indokolta a montit. Én most 40essel megyek, de igazából teljesen jónak érzem. Mielőtt megvettem mindenki próbált lebeszélni, hogy ez hülyeség, merev az egész, meg fogok halni, de jobban nem is dönthettem volna.
-
krono.
tag
Bar tape/bandázs témában van valami ajánlott termék, vagy nagyjából mindegy melyiket veszi az ember? Sajnos taknyoltam egyet és jól feltépte a meglévő bandázst (és bőrt a testemről).
Valami vastagabb szivacsos cucc van most rajta, ez nekem kifejezetten tetszett, lehet maradnék ezen a vonalon (bár másmilyet nem próbáltam). Nézegettem is a kínálatot, de érdemi különbséget 1-1 kép alapján nem látni.
[ Szerkesztve ]
-
krono.
tag
válasz balintbaba #228082 üzenetére
Nem tudom mikori, használtan vettem a biciklit. Alul azért a murva megszaggatta rendesen, a lenti fogás most nem annyira adja ki. Köszi, megnézem ezeket.
-
krono.
tag
válasz Csokicsibesz #228096 üzenetére
Lehet összefügg, de azért simán taposóval is ugyanott tekersz (nyilván valamennyi eltéréssel), nem cserélgeted, hogy egyik nap a lábujjhegyeddel, másnap sarokkal.
Plusz az is tiszta sor, hogy nem ugyanazt a szintű beállítást lehet elérni.
[ Szerkesztve ]
-
krono.
tag
Sziasztok!
Lánc kenésére milyen löttyöt ajánlanátok? Gravel bringára kellene, legfőbb ellenség a por, homok, meg néha egy-egy tócsán átrepülök, de esőben alapvetően nem szoktam tekerni.Most ilyen PTFE spray-t használok, de nem igazán szeretem, rossz a kupakja, elég koszos vele dolgozni, illetve fújás után elég hamar megy át a teljesen néma láncból a" már hangja van" kategóriába (~50km). Normális ez, vagy esetleg a technikám nem jó? 80-100km-enként szoktam áttörölni, és befújni alapból, de útközben nincs nálam spray.
-
krono.
tag
válasz andrisbandi #254943 üzenetére
Ez a lánc egyértelműen nyúlt már, egy korábbi alkalommal mikor szerelőnél jártam vele, mérte, és beszéltük, hogy a vége felé jár, nem is feltétlen véletlen a kérdésem időzítése, mostanában gondoltam a láncot lecserélni, és mivel sokat mondják, hogy bizonyos kenőanyagot csak tiszta láncra lehet, gondoltam a régivel kibírom idáig, aztán az újra valami jobb cuccot teszek, akár waxot.
#254942 flash- - na igen, pont TF2-t használok én is.#254944Hasaggymeg - na ezt a visszatörlés dolgot sosem csináltam még, de akkor ezt is beveszem.
Ilyen kefés, helyéntisztítós eszközöket érdemes venni?
-
krono.
tag
Sziasztok!
Jelenlegi bicós ruházatom ilyen Essentiel nadrágból, illetve Essentiel mezből áll, ezeken szeretnék upgradelni, bár örülnék ha budget maradna a dolog.
A nadrággal az a problémám, hogy kb 40-50km után baromi kényelmetlennek érzem, össze vissza elcsúszik, dörzsölődik mindenem, nyomja a seggem, hiába igazgatom. Gondolom érdemes volna egy kantáros nadrágra váltani, nézegettem ezt a Kemaloce nadrágot, ahogy láttam régebben nagy sztár volt a topikban, ez most is így van? Elsősorban gravelezni szoktam, olyan 50-50% aszfalt-földút/erdő arányban. Méretezésben van tapasztalat, 185cm 85-90kg vagyok, 2XL megfelelő lenne?
A mezzel alapvetően nincs nagy problémám, de beszereznék még 1-2t, talán kicsit jobb zsebbel. Ami fontos, hogy a feszülős cuccokat kerülném, nem szeretem. Ugyancsak a Kemaloce mezt néztem ki először, a hirdetés alapján ez "loose" szabás, mennyire lehet igaz ez? Sajnos review nincs.
Illetve cipő tekintetében is eljutottam oda, hogy vettem egy szett Shimano M520 spd-t, így cipőre is szükségem lenne. Gondolom itt kína annyira nem játszik, mert érdemes lenne felpróbálni is. Budapesten és környékén hova érdemes bemenni cipőket próbálgatni, illetve viszonylag szűk büdzsével miket lenne érdemes nézegetni? Fontos lenne, hogy gyalogláskompatibilis is legyen.
-
krono.
tag
válasz jjeahh #291681 üzenetére
Erről én is tudok pár szót mondani, kb 200 kilométert mentem vele. Én a mellé járó cadence és speed sensort is megvettem, úgy használom.
Korábban nem volt semmilyen computerem, úgyhogy hasonlítani máshoz sajnos nem tudom. Nagyon jól testreszabható a layout, meglepően jó alkalmazást adnak hozzá, szépen syncelget is, menet közben üzeneteket, értesítéseket megkapom. Navigációt még nem próbáltam, csak feltöltöttem rá egy gpx-et, nem volt a világ vége mobilról átküldeni rá.
Ami kicsit negatív, hogy 1-1 másodpercre sajnos ledobálja nekem a gpst (nem túl gyakran, de elég alkalommal, hogy szemet szúrjon), és furcsamód ilyenkor a sebességet is beejti 0-ra, így őszintén annyira nem értem minek a speed sensor. Utóbbival pedig annyi negatívum van, hogy mondjuk ha rázós gravelen megyek, akkor néha bedobja, hogy új kerékátmérőt érzékel, akarom-e frissíteni, aztán ha frissítem akkor sokszor utána az aszfalton megint újat érzékel. Az auto-detect kikapcsolható, és akkor nincs belőle baj.
A cadence szenzor szépen teszi a dolgát.Az auto-pause legtöbbször viszonylag gyorsan reagál, azt vettem észre talán elindulásnál használja a speed sensort, mert ha elemelem az első kereket és úgy megyek pár lépést, akkor nem indul el, viszont ha forog a kerék akkor szinte azonnal.
Strava sync az igpsport appon keresztül megy, kell egy account az alkalmazáshoz, és azt hozzákötni a stravahoz. Ami negatívum, hogy így van egy ilyen igpsport publikus fiók is, ha meg privátra vannak állítva azon a rideok, akkor pedig stravara nem synceli, szívtam is vele, hogy utólag újrasynceljem.
Akksi ideje is korrektnek tűnik, én 30 és 50-60km-es karikákat szoktam menni vele, legutóbb asszem olyan 120km után 90%-ról 20%-ra esett, ebbe beleértve, hogy a bringázáson kívül pihenők, stb alatt sem pauseoltam kézzel, és nem is kapcsoltam ki, a fényerő pedig olyan 60% lehet, amivel szerintem simán olvasható, és a battery saver módot sem használtam.
Összességében kellemes kis kütyünek gondolom, mivel árában nem nagyon van bármi hasonló funkcionalitással, így szerintem az apróságai ellenére is megérős.
-
krono.
tag
válasz jjeahh #291519 üzenetére
Megérkezett a nadrág, az Ykywbike-ra esett a választásom. A szivacs sokkal keményebb volt mint a decas, emiatt azt hittem majd kényelmetlenebb lett, de sokkal jobb. Valós tompítása van bukkanókon, sokkal nagyobb komfortban tudtam menni mint átlagban. Illetve a kantár is baromi hasznos, nem kellett igazgatni. 40km-t mentem ugyan, de ég és föld az előzőhöz képest. Reviewk alapján szerencsére a méretet tökéletesen sikerült belőnöm, köszi az ajánlást.
A Donentől meg hiába rendeltem, nem postázták sajnos, jött is a refund. -
krono.
tag
válasz Wombath #293019 üzenetére
Ez volt az, bár mikor én néztem pont akciósan csak 28 usd-be fájt.
Méretezésnél a számok nekem kicsit furák voltak, én a reviewkból indultam ki. Volt egy 182cm-es fickó 90kg-mal, aki az XXL-t ajánlotta. Én 185cm vagyok és 85-88kg között általában, így én is a 2XL-re mentem. De többen is posztoltak magasságot, súlyt, abból az irányból közelíteném meg a méretezést.#293010 jjeahh - hol akadt el? Nekem volt egy 82 napos kiszállításom legutóbb, alig tudtam megreklamálni... Mutogattak a postára, hogy ők a hibásak ott keressem (a tracking mentes csomagot), bizonyítékot kértek, hogy nem érkezett meg.
Így végül el is utasították a refund kérelmemet, de aztán a chatboton keresztül sikerült elutasítás után visszaszerezni a pénzem (ami után ironikusan 2 nappal megérkezett a csomag is). De amúgy bármikor próbálkozhatsz a reklamációval, de ha nemrég volt bármi tracking update, akkor nem fogja engedni. Így, hogy neked egy hónapja lassan, szerintem nyomhatod nyugodtan. -
krono.
tag
válasz jjeahh #293056 üzenetére
Milyen csomagként adták fel? Ha ECSC-s tracking number (limited trackingként feltüntetve aliexpressen asszem) akkor tényleg nagyon lassú lesz. Én mondjuk erre már nyugodt szívvel nyomnám a panaszt, akár megjön később akár nem. Lehet egyből a chatboton keresztül (itt lent a chat now gomb) próbálnám meg megreklamálni, hátha csont nélkül dobják a refundot, és rendelheted is a BSC300at.
-
krono.
tag
válasz jjeahh #293958 üzenetére
Én megnéztem az említett módon a BSC300-at, nekem 3-8 secnek tűnik a mintavételezés.
Ugyanakkor vettem a bátorságot lsebestyen kolléga linkelt strava rideján is megnézni, és nálam úgy tűnik a Garmin (és a Karoo 2) is ezt csinálja (sőt, ilyen 17 seces ugrásokat is láttam).
Új hozzászólás Aktív témák
- iPad topik
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Milyen notebookot vegyek?
- Parfüm topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Macska topik
- Arena Breakout: Infinite
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- További aktív témák...
- Csepel női kerékpár
- Garmin Edge Explore 2 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Házhozszállítás
- Zero 9 (Techlife X6) elektromos roller (35km táv, 45km/h sebesség)
- Beszámítás!!! - Új Bontatlan Ducati Elektromos Roller PRO-II PLUS Irányjelzők - Számla & Garancia
- Eladó Nitro Venture TLS Snowboard Bakancs 46-os
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest