- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Mobil flották
- Ilyen lesz a Honor 200 és 200 Pro
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- iPhone topik
Hirdetés
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Destiny 2: The Final Shape - Befutott a fejlesztői videó második része
gp A minap kiadott videóban többek között a képességek kerülnek a középpontba.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
padzso
tag
Sziasztok!
Sokszor járok erre, de most esett le, hogy van kerékpáros topik is. :-)
Egy 7 éves Defy 3-mal országútizom, aztán nemrég beruháztam egy Cube Attain SL 2020-ra. Használtan. A középagyat helyből cserélni kellett, press fit ugye, a csapágy jó volt, viszont az azt fedő műanyag darabokban jött le. (Állítólag keveset használt bicaj.) Ez orvosolva lett. A másik gondom, hogy leszedtem a fogaskeréksort és úgy tűnik, mintha a lánc túl lett váltva, pár küllő a hátsó agy felett kb. 3 cm-re meg van hajlítva. Majd teszek fel képet. A helyi szerelő az mondta, hogy a télre még jó lesz így, aztán jöhet a javítás.
A gyári kerekeket nehéznek találom, szóval lehet csere lesz. (A másik bicajon DT Swiss RR460 van.)
Amúgy a bringa nem rossz, 105 váltó, fékek, viszont még most nem vagyok meggyőzve: kell-e nekem a tárcsafék. A váz is mintha kisebbnek tűnne, pedig a Cube által ajánlott, azaz 58. A Defy L-es méretű. -
padzso
tag
válasz SpaceJam #205472 üzenetére
Hát pedig ez gyári beállítás, ahogy néztem, többet nem enged. A 105-ös nyergek mellé valahol spórolni kellett.
#205474rétisün
Nem vagy sokkal magasabb, 187 cm, szóval ezek szerint mégsem rossz, csak egy kicsit más.
Amúgy hegyről lefelé nagyobb önbizalmat ad, bár a nemtárcsával sem volt gondom. Bár aztán az almát a körtével hasonlítom, ez az első tárcsás szárnypróbálgatásom, szóval persze, hogy jócskán eltér. -
padzso
tag
Milyen tárcsát érdemes venni? Jelenleg sm-rt26s van, ami ugye hatcsavaros, viszont az újabb kerékszett központi gyűrűs lenne. Ha jó láttam, van adapter hozzá, de sosem árt valami középszintű cucc beszerzése, hisz érezhető változást hoz, oké, nem feszegetem a határokat állandóan, de a lelkes amatőr javára válik. ;-)
Jelenleg a 2. láncomat nyírom ugyanazon a fogaskoszorún, Pedro CC2 szerint .5% nyúlásnál járok, van értelme .75%-ig elmenni? Itt egy 9 spd Soraról van szó. Első lánckerék, koszorú épp 2 lánccal ezelőtt lett cserélve. A koszorú menni fog a következő lánc után. KMC X9 láncot szoktam használni, gyárilag ez volt rajta (missing link meg külön jó), ami Sram PG950-en fut. A következő SunRace lesz, csak az tudtam szerezni. Amúgy a hajtómű 100kg össztömeget mozgat, tehát van használva rendesen. -
padzso
tag
válasz Hasaggymeg #205708 üzenetére
Bocsánat!
Ez egy országúti (Cube Attain SL), ami megfordul mindenféle domborzati és sebességi viszonyok között. Jelenleg gyári 160mm-es Tourney tárcsák vannak rajta. Innen szeretnék kiindulni, észszerű keretek között, erőnlét megőrzése céljából drótszamarazom.
Köszönöm! -
padzso
tag
válasz Hasaggymeg #205711 üzenetére
-
padzso
tag
A komponenseknél látni,tudni lehet, mikor csereérett. De mi van a vázzal? 7 éves múlott a bicajom, 33e km-rel (ez a szám lesz még több is), alu váz szénszálas villával. Ahogy olvastam, az alu, ha elfáradt, akkor sokkal kevesebb előjel keretében törik az acélhoz képest. Röntgenre meg nem hordhatom minden x km után. Gondolom, szemrevételezésen kivűl más opció nagyon nincs.
-
padzso
tag
válasz Hasaggymeg #206555 üzenetére
Léteznek 17 éves alu montik
Nah, ettől a választól féltem, akkor tekerhetem még időtlen időkig. -
padzso
tag
válasz Hasaggymeg #206558 üzenetére
Már ki is dobtam! ;-)
Nem, nem akarok megválni tőle, sosem hagyott ott, ha valami még is van, egyszerűen javítható útközben. Néha azért felvetődik az emberben a mennyi az annyi. Tehát annyi és még sokkal több is. -
padzso
tag
Vakarózom a láncváltó kerekeinek cseréje ügyében. A jelenlegiek még gyáriak (Sora), tisztítva, zsírozva mindig voltak. Nem tudom miért, de a váltót sosem tudtam beállítani perfektre. Ahogy ugye kopnak, annál nagyobb a "lazaság" a rendszerben, többet kell mókolni. Már megvan az utód, BBB Rollerboys kerámia. Így már biztosan feszesebb lenne, csak az a kérdés, a szutykosabb időben mennyi koszt vesz fel. Mondjuk ha esik, vagy vizes az aszfalt, inkább maradok itthon.
Bár, ha rendszeresen ellenőrizve van, meglepetés kizárt. -
padzso
tag
Nálam az "1 koszorú 3 lánc" téma nem működik. Láncot cseréltem nemrég, a 9 sebességes közepén úgy csúszkált a lánc, mintha a fogak ott sem lettek volna. :-) Állhattam neki a cserének teljesen beöltözve, így 20 perccel később tudtam indulni csak.
A 11-32 helyett legutoljára csak 11-28-at kaptam, a 30,32 max. csak helymenetben fog hiányozni.
Mellé csendben megjegyzem, elképzelhető, hogy a 90 kg-om mellé nem érdemes .5%-nál tovább koptatni a láncot, mert duplán fizeti vissza a Ludas Matyi. Eddig Sram pg950 volt használva, most Sunrace került fel, az első 67 km hibátlanul sikerült. -
padzso
tag
válasz Hasaggymeg #207296 üzenetére
Nos, ez kimerítő válasz volt, köszi!
Még sosem végeztem kalkulációt, mikor jövök ki jobban. De a kilencesnél kb. 15-20 euró a lánc, a sor meg 25-30-ért megvehető. Ááá, .75-nél nagyobbat nem tudok mérni, a Sora meg ahogy kopik a lánc, annál bizonytalan lesz, többet kell állítgatni a váltókarokon, meg akkor zajosabb is. Szóval marad egy a kettőhöz arány.
Szoktam hegyre menni elég gyakran is, a "síkabb helyeken" viszont elöl nagytányér megy sokszor(50), mert a 34 túl gyorsan pörögne, én meg inkább a lassabb, nyomatékos tekerést bírom, így inkább a 11-24 között kapja inkább a terhelést.
Mint mondtam, kapott új lánc+koszorú kombót, egy ideig ok lesz.
Más.
Gyorsan átolvastam, amivel elmaradtam: valaki kérdezte, hogy túlszorította a pedált. Azt nem lehet csak az előfeszítővel korrigálni, a pedált is meg kell lazítani, aztán úgy beállítani, hisz a pedál 2 csavarral harap a tengelyre, az előfeszítő meg csak 1 darab műanyag.
Aztán volt Luganos kérdés: az nem, de Duranom volt. Defekttűrő, megbízható gumi, panaszom nem lehet rá. Pedig aztán kapott jócskán a rossz utakon. A Vittoria Rubino hasonló hozzá, talán még jobb is. Ezek mind hajtogatható gumik, erősített övvel. -
padzso
tag
válasz xy.zsolt #207477 üzenetére
Ok.
Én is ezt akarom kipróbálni legközelebb. Nekem a Kmc X9 fele annyit sem megy el outin. Apropó, miféle tisztántartási és zsírzási technikád van? Mert az a láncok Achilles-sarka inkább, nem a használat mibenléte. Tudom nagyon jól, ahány ház, annyi olaj.
Én bele szoktam őszülni a tisztításba, hisz nekem csak törölgetésből áll. Legszívesebben mindig kiáztatnám valami szerben (pl. benzin), aztán mehetne vissza. Csak ugye a gyorslink sem használható fel határtalanul. (kmc-nél ez missing link) -
padzso
tag
válasz xy.zsolt #207530 üzenetére
Köszi!
Nekem sima muci van, a vizes c3 kerámiás. A száraz ha vizet kap, el is tűnik hamar, cserébe nem szed össze annyi szutykot. Viszonylag spórolósan szoktam kikenegetni mindekettőt, mert ha túl sok kerül a láncra, az ördög sem szedi le róla szennyezetten. A hülye fejemmel sosem használok kesztyűt, ha takarítok, aztán ujjakról leszedéshez használhatom a drótkefét![ Szerkesztve ]
-
padzso
tag
válasz bardi #207643 üzenetére
Én így tettem legutóbb: lánc elkopott .5-ig, jött az új 2., használtam, aztán szerintem az jobban kopott volt, mikor elhasadt egy szem, visszakerült az előző, azaz no.1. . Az is nyírtam egy ideig, majd elegem lett a zörgésből, bizonytalan váltásból, jött a 3., ami már új volt. Na, az alá már új sor kellett, mert középen már elforgott az új lánc.
-
padzso
tag
Mikor kopipésztelünk ész nélkül [link], asszondja "elektromos tárcsafékes rendszerrel ". Ez valami új cucc?
-
padzso
tag
Csak olvasom itt a görgős nyűglődéseket. Én sem vagyok kivétel. Nagy dérrel-dúrral vettem egy nagyon alap Tacx-et, amin a lendkeréken kell állítani az erősséget. Pár tekerés után kiszálltam. Uncsi. Aztán jöt egy Elite okos, jelenleg a port gyűjti. Az egész nagyon élettelen a számomra, ülsz a bicajon, aztán csak a pedál nehézsége változik, semmi más.
Lehet, ha rolleres lenne, amin egyensúlyozni kell, nem aludnék bele. Egy szó mint száz: az igazit semmi sem helyettesíti! -
padzso
tag
Én M530-at használok az outin, spd cipővel. Legalább ha járni kell benne, akkor biztosan tudok haladni vele. Ráadásul kétoldalasan dokkolható. Viszont nem különbözik a többi pedáltól: sajna ezt is hajtani kell a haladás érdekében.
Fene tudja, a csajokkal lévő spinningen attól félnék, hogy nem a géptől halnék meg. A 65" képernyő meg pattogatott kuki mellett jó, a görgőt nem tudom megenni. Aztán lehet, ha nem kellene mindig alapokról összekaparnom a rendszert, jobban tetszene.
Az Attain SL-en a 0.8 aero nekem is nehéznek tűnik (a másik bicajon dt swiss r460 van), szóval elkapott a viszketés a cserére, a fentebbi szettet egy srác fűzte, legutóbb r411-et árult és mérése szerint a pár 1565 grammra jön ki, a jelenlegi 1700 körül van. Nem vagyok grammbuzi, de a 0.8, lemértem, 3.9 kg menetkészen, a dt meg nem lenne 3 kg-nál több. -
padzso
tag
válasz Khelben #208957 üzenetére
20'-ast vettem(ez még az 510-es) nemrég 800 euróért, igazán használtan, középagy porvédője eltörve, itt-ott karccal. De legalább maradt 500 pénz egy normális kerékszettre és van egy viszonylag új bicajom.
14'-ben a Defy 3 volt 850, de az állami támogatás miatt bruttó bérből ment, így csak fele annyiba került. Ok, ez használt újjal hasonlítás, sajna használtra támogatás nincs, pedig lejárt az 5 éves kivárás. (használtpiacon jobbat lehet kifogni jelenleg)
Már csak jó idő kell (+kerekek), aztán indulhat az igénybevétel. Sora-->105, felnifék-->tárcsafék, a tömeg maradt. Néha elkap a láz egy karboncsoda után, aztán rájövök: azt is hajtani kell. :-D[ Szerkesztve ]
-
padzso
tag
14'-es Sora-m van, jelenleg 50/34 elől, 11-28 sorral hátul. Innen merre tudnék indulni korszerűsítés, gyorsítás szempontjából? Lejtőn lefelé vagy hátszélben ez néha kevés. Meg vagy egy másik bicajom, azon 105-ös szett van, jelenleg kerékre vár, de amikor használtam, meglepően simán váltott. Tudom, nem az a kategória, de először meglepő volt.
Ha váltanék, jócskán elég lenne Tiagra is. Viszont a Sora igazi igásló, sokmindent elvisel.
Az öreg Defy annak idején amatőröknek készült, tehát inkább megengedőbb geometriája van. Nem tudom miért, talán mert öregszem, mostanában ha áramvonalas pozíciót veszek fel, tudnék még tovább nyújtózni is. A váz L-es méretű, 2-3 órákat szoktam tekerni minimum. Vagy túl sok versenyt nézek mostanában?
Nyerget is cserélnem kellene, a gyári Giantban már több mint 35e km-t ültem össze. Oké, az ülés eléggé egyedi dolog, de tudnátok ajánlani valami középutas nyerget egy 90 kilós embernek? 120-ról indultam, a tekerésnek köszönhetően most itt tartok, tehát ez már csak némi túlsúly, kb. 10 kg.
Kissé csapongok, elnézést!
Még valami: kb. mennyi egy Sora hajtókar élettartama? Azokban is 35e km van már, néha megfordul a fejemben, vajon hol az a határ, ahol elfáradnak? Báár, ha jobban belegondolok, ez a kérdés a váz esetében is jogos lehet.[ Szerkesztve ]
-
padzso
tag
Basszus, ez a topik úgy mozog, hogy nem bírom követni!!
A boas cipő még nekem is mindig ott figyel a szekrényben. Csak ugye ahhoz be kellene állítani rajta a kapcsokat. Shimano M064-et nyúzok évek óta, a bőr sok helyen már meg van repedezve. Mióta outizom azóta spd rendszer van rajta. Legaláb tudok járni.[ Szerkesztve ]
-
padzso
tag
Féktárcsában hatkaros vagy középgyűrűs ajánlott?
Még mindig vakarom a fejem, jó lesz-e nekem a hidrós buli, a bowdenes felnifék ellenében. -
padzso
tag
Ezt cserélnétek vagy csak felületi rozsda?
[kép]
Ezek még a gyári csavarok. Láttak már pár dolgot az évek során.[ Szerkesztve ]
-
padzso
tag
A kis lánckerék mikor cserélendő? Az 50 fogas nagyból már a másodikat koptatom, másik, 34T, még a gyári. Cápafogasodás egyáltalán nincs rajta, hegymenetet szépen tudja.
Úgy érzem, újra itt a lánccsere ideje, Pedro CCII csont nélkül beesik már a .5%-ra, elől meg el lehet emelni úgy, hogy min. 2 fogközön átlátok. Mivel lusta voltam, valószínűleg nem írtam fel, mikor lett feltéve. Eddig KMC X9 volt kizárólag, most Sram PC951 fogja váltani. Mondjuk 100 kg össztömeg mozgatása, min. 28 km/h átlaggal, nem éppen láncbarát.[ Szerkesztve ]
-
padzso
tag
Népek! Használ itt valaki DT Swiss 350 kerékagyat? Mennyi idő után esedékes a karbantartás? Outin van használva, elvétve látott csak esős időt. Ha nem kell, nem nyúlnék hozzá egyelőre. Bár min. 4-5e km biztos belekerült már.
Nem akarok úgy járni, mint előtte, hogy nagy nehezen letekertem az műanyag anyát az M530-as pedálomról, aztán kiderült, köszöni, jól van. -
padzso
tag
válasz jjeahh #217398 üzenetére
Óóh, köszi! Akkor figyelni fogom a kezemmel és a fülemmel mindenképp.
#217397 RexpecT
Most, hogy említed, eddig le sem esett. Ezek szerint be kellene állítanom már újra, mert sokszor játszanom kell vele váltásnál, mert hangja van. Vagy váltókart tologatom, vagy a bowdenen lévő gyorsállítót tekergetem.
#217401 6030D
A kerékszett nálam külön fűzetve lett, srác garanciát adott mellé, szóval nem hiszem, kiadta volna azt teljes átnézés nélkül a keze alól.[ Szerkesztve ]
-
padzso
tag
Hát berosálok!
Jó az idő, már régen mentem volna tekerni. De neeeem! Pár napja volt 1 esős, majdnem 4 órás etap. Utána csak slaggal le, aztán annyi. Gondoltam, ma könnyedén nekivágok.
SKS Chromoplastic sárfogó le, hátsó gumicsere, mivel csak kockásra kopott fér el, a húsosabb beleér, a gumim belül még mindig fél deci esővíz, felni és belső áttörlés, összeszerel, fogassor jócskán olajos, törlés. Új lánc, az előző kopott, meg kapott eleget az esőben, szóval mennie kell. Első kerék berak, fékpofa állítás, mivel másik kerék volt bent, megint csak elférés miatt. Ja, le kellett szednem a középagyat is, gyári, de még jó, mert sírt egy kis zsírért.
A bicaj kész, rendetlenség, egyedül vagyok, kaja nem sok. Ha most beeszek, nem lesz bicajozás, ha tekerést választom, utána nem lesz mit tömni. Kész vagyok!
Jah, és számtalanszor kezet kellett mosnom, az a kib@szott olajsár mindenhol odapiszkít, úgy, hogy mikor kenek, csínyjával mérek ám, de ennek ellenére jut belőle mindenhová.
Ja, és emellé még fél óra herce-hurca, míg összerakom magam.[ Szerkesztve ]
-
padzso
tag
Tárcsafékes DT Swiss RR411 vagy R460?
R460-as van a jelenleg használatban lévőn, ami felnifékes, szóval azt ismerem, zokszó nélkül teszi a dolgát. Cube/Axelrims gyári helyett lenne, csak nem tudom, megéri-e a felárat? (+60€) Gyorsabb úgysem leszek vele, viszont a masszívság fontos. -
padzso
tag
Meglett az új kerékszett: DT R460db 350-es agyon. (Axelrims 2,2kg, az új kb. 1,8) A gondom az , hogy nem tudom normálisan meghúzni a zárógyűrűt a 105 11-34t soron. Gyűrű 9- vagy 10-es sorhoz kell. Nem elég mély a kulcs vajon?
[Ez van most] -
padzso
tag
#227137andrisbandi, #227138Hasaggymeg
Köszi, ott a pont! Közben sikerült feltúrni a doksiját, ahol említi a outi agyhoz kell távtartó, mtb-s nem. Szóval megy majd fel a gyűrű.
Mondjuk 11-34-gyel nem tudom, mit fogok kezdeni. Az öreg Defy-on 32t volt a legnagyobb, 9seb. felvitt tv-toronyhoz, 2,57km, 345m, átlag 13,4%, most 11-28-cal tolom, az Attain meg 11seb.-re lesz elosztva. Hegyimenő leszek![ Szerkesztve ]
-
padzso
tag
válasz Hasaggymeg #227141 üzenetére
Az! Belőlem kijönne kettő is! :-D
Épp mai történettel jöttem panaszkodni, ami ide passzol: hosszú KMC X9 használat után legutóbb Sram PC951-et kaptam, belement már min. 2-3e km, épp azon filóztam, ez lassabban nyúlik, mint az előző. 160m méteres hosszú hágó, átlag 10%, max. 20% részekkel. No, akkor vigyük fel a 28 fogast. Háát, nem tudtam normálisan pörgetni, szakadt rólam a víz, a végére valami fura érzés jött a hátsó sor felől, valami ropogásféle, ráadásul ki is kellett szállnom a nyeregből egy pár másodpercre. Kis lejtő, majd enyhébb emelkedő, kb. 500m, váltás, erre a lánc köszönés nélkül elhagyja a biciklit.
Sikerült elszakítani a gyorsszemet, először életemben, a KMC akármilyen kopott volt, ilyet nem adott elő. Szerencsére volt nálam 1 pót, amúgy nem tudom, ki szedett volna össze a hegyen.
Tanulság: bizony kell a min. 30 fogas hátra a hegyekhez, ha nem akarom leamortizálni mind magam, mind a biciklit. 98 kg össztömeget nem a pillangó visz fel a meredeken![ Szerkesztve ]
-
padzso
tag
Nincs nyomatékkulcsom, átütőtengely nekem új. 10-16Nm van rajta, hátsó tengely, fogtam a racsnimat, 0,13m a hossza, van hozzá 10,25 kg-os súlyzó, óvatosan húzva, az pont 13 N-ra jön ki, ha jól számoltam. M=Fxk, azaz 0,13x100,52 .
Az ötezerforintos kérdés: ha defektet kapok, mindezt nem tudom eljátszani. A gyorsszárat már megszoktam, izommemória, ugyanezt kellene az újnál is? Valami technika esetleg? Érzésre szoktam minden húzni amúgy. -
padzso
tag
válasz Hasaggymeg #227823 üzenetére
Köszi!
Pedig már majdnem beadtam a derekam, hogy vegyek egyet. Igazából eddig is elvoltam nélküle. Eddigi bicóimon a villán kívül más nem szenes. Elég az alu, inkább én fogyjak, mint a drótszamár! ;-)
Jó lesz majd qr után, kaparhatom elő az 5-ös imbuszt is. A gyári gumi Conti Ultrasport, szerintem a kulcs árán inkább veszek normálisabb "virsliket".
Apropó. Használ itt valaki Michelin Pro4 SC-t, kezd szövetet mutatni, hosszában. Gondolom ez a könnyített mivolta miatt van, kapott már eleget szegény. Ennek ellenére még mindig okés.
Még a legelején, mikor "zöldfülű" voltam, Conti Grandprixen láttam így szövetet, na, az csúnyán cserbenhagyott, elkezdett rázni, így dobhattam ki az alig kopott gumikat. -
padzso
tag
válasz arcitec #227848 üzenetére
A Muc off-nál is ez van. Valahogy nem volt ingerenciám a gyári zsírral koszolni. Ahogy kérte, a gyári adag elfogyása után, újabb kenést kapott. Persze előtte folyamatosan törléssel tisztogatva lett a lánc. Idővel úgyis átveszi a helyet a második kenőanyag.
Próbálok vigyázni a láncra, nem váltok terhelés alatt, nincs keresztbejáratás, de egyelőre majdnem 100kg-ot mozgat a lánc, szóval eleve hátrányban vagyok. -
padzso
tag
Hidrós 105 hátsó kengyelben mi csilingel? Először azt hittem, a táska cipzárja csörög, de nem. Zavaró.
-
padzso
tag
Most esett le, hogy a L-es méretű Giant-en 110mm stucni van, az 58-as Cube-on pedig csak 100-as. Érdemes lenne cserélni nagyobbra? Néha picit furán érzem maga, tudnék még nyújtózni. Hajtókar is kisebb 172.5 vs 175mm, de ott nincs gond.
-
padzso
tag
Érdekes volt olvasni az ajánlott nyomásokat, az én 90 kg-omhoz 5,2/6,2 bar megy, Michelin Pro4 25mm, 19mm széles felnin, a másik szetten Conti US van, 28mm, az még annyit sem kér. Próbálok pont az "ez már nagyon ráz" határára beállni, inkább komfort felé. Errefelé az "aszfalt" sokszor apró kövekből van összeragasztva.
-
padzso
tag
Valaki használ sárvédőt outin?
A Defy-ra szépen felment az sks chromoplastic régebben, mondjuk nem sok tűréssel, de működött. Mindez rosebikes airline 4 felnivel. Mióta dt swiss r460 van, a felni szélesebb, ráadásul a michelin 4 gumi sem 25mm gyakorlatilag, így esélyem sincs felrakni.
Míg a Giant-en normális felfogatószemek vannak, a Cube-on egyedi, van hozzá gyárilag védő ugyan, de azt nagyon lehúzzák az értékelések.
Szóval kellene valami olyan teljesértékű mint a fentebbi példa és stabilan feltehető. Errefelé hetek óta esik az eső és jól jön a sárfogó, a kinézet másodlagos, a gyakorlati haszon a lényeg. -
-
padzso
tag
válasz fulton #232743 üzenetére
Contend aggresszív?
Talán azért, mert az xl váz nem a méreted. A bicikli leánykori nevén Defy, nekem az van, l, mindez 187 cm-hez, az xl 189 cm-től javasolt. Ezek tipikus endurance geometriák, 60-80 km az alap, nagyon meg sem érzed, hogy annyit mentél.
Mi a baj a kompakt sorral? Nagyon sok helyen elmegy, engem pl. felvitt egy tv toronyhoz, 2,57km, 346m szint, 13,4% átlag emelkedés, csak bírni kell. ;-)
Ja, a Defy Soraval jött, fékkarban fel-le váltás, 2013-ban, kezdésnek jó volt, sok mindent kibíró szerkezet és olcsó szervizelni.
Látom, itt már megvan a lényeg: #232760zsocy[ Szerkesztve ]
-
padzso
tag
A préselős középagyaknak meddig tart, míg nekiállnak klikkelni? Shimanot kapott, mert a gyári Cube pereme valamiért eltört(előző tulajnál), kb. 3e km vann benne. (Behúzóm nincs hozzá, szóval ki kell adnom vállalkozásba.)
Csak azért kérdem, mert az előző csavaros volt, az is klikkelt x idő után, anélkül hogy lógna. (Ezt tudom kezelni, mert van hollowtech 2 leszedőm.)
Köszi! -
padzso
tag
válasz Hasaggymeg #246994 üzenetére
Mert nem tolod elég keményen!
F@sza! Akkor mehet a keresés, mi, merre. Lehet a pedálok rosszalkodnak. Pedig már kezdtem hozzászokni, milyen szép fut a 105. Aztán tessék, klattyog mint a Sora előtte.
-
padzso
tag
Szerelős kérdés.
A bicaj most fejjel lefelé van. A bowdenjeim első villától középagyig, belül futnak. Alsó vázcső alul nyitott. Amit láttam, a 2 'váltódrót' 2x keresztezve van a fékcső alatt. Ez valami szerelési trükk, hogy csillapítsa a bowden csapkodását?
Kicsit hülyén írtam le, de nem rejtettnél szép egyenesen fut a bowden a vázzal párhuzamosan, itt meg keresztezve van. -
padzso
tag
Az élet nagy kérdései: a hátsó keréknél lehet akkora flex, hogy állva tekerésnél, mikor "mennek a wattok", a féktárcsa egy pillanatra beleér a betétbe? Néha hallok valamit, más nem laza, szóval csak arra tudok gondolni. Köszi!
-
padzso
tag
Ok, köszi! Megnyugodtam. Átütőm van (Cube), r460db felnikkel. A fékbetét még húsos, tárcsa alig kopott, menés van, a fék a gyávák menedéke. :-) 90 kg vagyok vasággyal, most hogy nézem, lehet elmértem az EPO-arányt. Vagy nem kellene annyira oldalra dobálni a paripát állva tekerve.
Viccet félretéve, még mindig tanulom a tárcsás rendszert, de ez nekem még új volt.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest