- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mobil flották
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- iPhone topik
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
Sziasztok!
Van valakinek tapasztalata vagy ajánlaná esetleg a CYCO márkát kerékpárból?
Konkrétan erről lenne szó, ami az ALDI prospektusában található.Kinéztem már mondjuk magamnak egy hete kb egy Csepel Traction kerékpárt, csak arra is várni kell ott ahonnan venném, mert fekete színben majd csak húsvét környékén lesz.
Szóval pá hetem van még nézelődni 28"-as túra bicajokat.
-
addikt
Tehát a csak városban és országúton használt túra bicajokon az első teló mindenképpen csak hátrány?
Azért kérdem csak, mert alig látok túra bicajokat, amiknél mindkét villa fix lenne, de végülis én is valahol értem ezt az energiaelnyelős dolgot.
Így viszont elkedvtelenít a kinézett Csepel Traction bicó is, mert az is első telós. :/ -
addikt
Értem, bár csapatom majd nyáron néha földúton is, szóval annyiban lehet előnyös lehet mégis minimum az első teló, hogy ne rázza szét a bicajt a hepehupa (egyébként végig
Esetleg ha tud valaki ajánlani fix villás 28"-as felnőtt, megbízható túrabicajt, az érdekelhet.
Ezt a Csepel Traction-t is itt a topikból olvasva néztem ki és megtetszett. -
addikt
válasz Napfénysüti #39352 üzenetére
Na ez valóban szép!
Szerintem ilyesmi bicaj passzolna hozzám. Városban, országúton és elvétve földúton használnám és lehet így sem lenne szükségem első teleszkópokra (Ingress nevezetű telefonos játék lenne a fő hajtó erő, ha ismeri egyáltalán valaki ).
Dombos területekre egyáltalán nem mennék.Megkérdezhetem, hogy ez pontosan milyen kategória? Outinak nézem, de kicsit túra bicajnak is kinézem.
Szeretnék továbbkeresgélni optimális bicajt és hátha eddig kimaradtak a megfelelő kulcsszavak.
-
addikt
válasz Napfénysüti #39369 üzenetére
Köszi szépen a részletes választ (neked is Runner_fxr)!
Mindketten ajánlottátok a cyclocross-t, de sajnos azt nem engedhetem meg magamnak.Tehát maradhatok az eredeti kinézettemnél (Csepel Traction).
Ha jól veszem ki, akkor a cross trekking (általában csak trekking kifejezésekkel találkozom), az lényegében magyarra fordítva túra bicajnak felel meg.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz Runner_fxr #39484 üzenetére
Köszönöm ismételten az infókat!
Viszont így sikerült megint bezavarodnom egy picit.
Azt látom igen, hogy ez ilyen "urasabb" bicaj, de nekem is első dolgom lenne leszedni pl a hátsó csomagtartót.
Sárvédőket mondjuk különösen hasznosnak tartanám, mostani bicajomon sem szeretem a cross típusú sárvédőket, amik esős időben úgy felcsapnak péppel hátulról, mintha rajta sem lenne.Viszont én feláldoznám a kényelmet a sportosabb, pörgősebb tekerés érdekében.
Tehát ez a kinézettem ebből a szempontból nem annyira ajánlott szerinted.Ha esetleg ráérsz és van kedved, szét tudnál nekem nézni azon a webshop-on, ami szerinted ajánlott Cross trekking lehet és árkategóriában is hasonló (90-100k Ft)?
Kritérium lenne mindenképp a 28"-os kerékméret és a minél nagyobb váz méret (összefoglaló szerint a magasságomhoz kb 23-as méret passzol).
Meg akkor vélemények alapján sík útviszonyokra első teleszkóp felesleges, de ez már csak mellékes.Köszönöm, ha segítesz még ebben!
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz fery02 #39488 üzenetére
Közben visszaolvastam a topikban és lehet a végén egy Gepida Alboin 500 CRS lesz.
Igaz, ez jóval drágább sajnos és feltűnőbb bicó is (nem feltétlen lenne baj számomra a szerényebb kinézet).Most már csak az érdekelne, hogy pl egy olcsóbb Gepida Alboin 300, az mennyivel lenne valyon rosszabb választás?
Vagy inkább az 500-as alá ne adjam? Végülis beleférhet a keretbe és nyáron lenne használva majd komolyabban előreláthatólag.ivana:
Hátitáskával szoktam kiruccanni, szóval nekem semmi szükségem sincs csomagtartóra.
Sportos tekerésre érdekelne, város, országút és nagy ritkán földtutakon használva.Az már megvan, hogy trekking helyett cross trekking legyen inkább.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz Runner_fxr #39503 üzenetére
Természetesen nem az idei modellt néztem 500crs-ből, hanem csak a tavalyit (pont 160k a hivatalos magyar oldalról, ahogy írod ), de persze sokallom az árát, csak olyan jó véleményeket írtak róla, hogy elcsábultam és ha időközben nem lopnák el, akkor hosszú évekig használnám.
Akkor 300crs-t sem ajánlod, így kb akkor a Csepel mellett kiesett ez a Gepida is. :/
Sajnos amit linkeltél, az már még drágább, mint az általam már szintén sokallott 500crs, szóval most kerek perec megkédezem:
Érdemes 100k (vagy picivel fölötte) forintért újonnan cross trekking-et venni vagy mindenkébb többet kell rászánni szerinted? -
addikt
válasz Runner_fxr #39542 üzenetére
Na, jövőhéten megírom, hogy össze tud-e jönni 160k-ért a 2014-es 500crs.
Sajnos tapasztalom, hogy attól még, hogy egy webshop-ban fel van tüntetve, mint rendelhető, rendelés után tájékoztatnak, hogy sajnos jelenleg nincs készleten a kiszemelt.
Remélem itt nem ez lesz.Köszi szépen mindent!
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Pár napja meg is jött a Gepida bicóm, állati jól néz ki és az előző cangámmal össze sem lehet hasonlítani a tekerési élményt (pedig még csak az udvarban tettem néhány kört azóta ).
Már be is rendeltem hozzá egy izmosabb Kryptonite lakatot.Köszönöm a segítőimnek a segítséget a választásban!
Most az érdekelne, hogy léteznek-e ilyen gyors csatlakoztatású sárvédők?
Csak mert így sárvédők nélkül nagyon állat és jó lenne, ha csak akkor kéne belőle fél-túra kinézetet csinálnom, mikor esős, saras idő van.
Nem tudom léteznek-e ilyesmi sárvédők. -
addikt
válasz D.Orion #40219 üzenetére
Igen tudom miről beszélsz, köszi!
De a legtöbb ilyen azért azt gondolnám mégsem ilyen felhasználásra van tervezve, hanem hogy egyszer rögzítjük, majd úgyhagyjuk (gyors kopásra gondolok itt leginkább).
Annak örülnék, ha valakinek lenne valami direkt ilyenje (ha egyáltalán tényleg léteznek ilyenek) és esetleg megosztaná a véleményét, esetleg linkeket is mellékelve.
-
addikt
Sziasztok!
Lenne néhány kérdésem.Lánckenés témában azt kitudakoltam már magamnak, hogy ha jót akarok magamnak, akkor Berner Nagyteljesítményű kenőanyag-ot (zsírspray) használjak.
1. Milyen időközönként érdemes ezzel a láncot újrakenni?
Nem elég csak akkor, ha már hallhatóan szükséges? Tesztbike-on olvasgatva ez a Berner cucc elég tud lenni így ~500km-re is, miközben a bicajom kézikönyve meg azt írja, hogy 100-150 (vagy 2-3 hetente) km-enként érdemes újrakenni. Azt mondjuk nem írja az a kézikönyv persze, hogy az az adat milyen minőségű kenőanyag esetében érvényes.
Meg esős idők után ez a Berner mennyire tartós? Mindenképp újra érdemes kenni vele minden ilyen alkalom után a láncot?2. Kenés előtti lánctisztítás gyanánt nem elég csak sima tiszta ronggyal végigmenni a láncon (imbuszkulccsal átvezetve a rongyot a láncszemek között)? Hallottam, hogy WD40-et nem tanácsos mellék anyagként használni tisztításkor.
Persze lehet rosszul emlékszem és csak tisztításhoz lehet használni és csak simán kenésként nem.3. Abból hosszú távon nem lesz bajom, ha a sebességi fokozatok közül inkább csak a nagyobb sebességeket használom?
Úgy értve, hogy elöl mindig a legnagyobb keréken van a lánc, hátul pedig a fogaskoszorún csak a 2 legkisebbik (néha a harmadikat is) kerekeket használom.
Azért merült ez fel, mert így ugye nagyobb megterhelés érheti a bicajt elinduláskor.
Valamennyit ezen szoktam segíteni és induláskor igyekszem lábbal elrugaszkodva indulni és nem egyből a pedálokra taposok.4. Ja és megköszönném, ha valaki találna nekem youtube videót zsírspray-es lánckenésről, mert én nem találok.
Elnézést, ha fárasztóakat kérdezek!
Nem várok feltétlen minden pontra válaszokat, leginkább a lánc kenés rész érdekelne.
Köszönöm![ Szerkesztve ]
-
addikt
Az a lidl-ös lánctisztító felkeltette az érdeklődésemet.
Aki használ ilyet, meg van vele elégedve? Használati útmutató van hozzá, hogy hogyan érdemes használni?Továbbá mikor szoktatok tisztítani?
Ha már tisztítotok, akkor egyúttal már kentek is?
Ha a kettő együtt, akkor érdemes azt a taktikát alkalmazni, hogy amikor már hallhatóan zörgő hangok jönnek alulról, csak akkor végezzük el a tisztítást és kenést?[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz -=RelakS=- #41354 üzenetére
Ez már jóval drágább, de akkor a komolyabbak ilyen árakon mozognak?
Nem is igényel (pl ez a linkelt eBay-es) plusz tisztítófolyadékot, csak így natúran használandó?
Használatát úgy kell elképzelni, hogy felszerelt állapotban megyek vele ~2 km-t, közben váltogatva az általam használt sebességfokozatokban, majd leszerelni, megkenni saját kezűleg a láncot és kész? -
addikt
válasz -=RelakS=- #41359 üzenetére
Köszi a fáradozásaid, de valszeg maradok inkább a hagyományosabb lánctisztításnál és kenésnél.
Sok féle van ezekből és utánuk olvasva nincs is igazán jó darab, sok baj tud lenni velük. -
addikt
Valaki használ a bicaja kerekein ilyen spoke reflection nevű fényvisszaverő csövecskéket?
Érdekesen néz ki számomra, teszkóban láttam 36 db-os kiszerelést kettőezer valahány forintért (eBay-ről mondjuk filléresek az ilyenek, csak nem tudom itt lehetnek-e vajon minőségbeli eltérések).De leginkább az érdekelne, hogy ez helyettesítheti-e a kerekekről a macskaszemeket, szóval hogy ugyanúgy szabályos lehet-e a Kresz szerint.
Ez valszeg egy nagyon jó kérdés lehet (szerintem).Más: Vettem lidl-ből 1600-é crivit sebességmérőt.
Az nem gáz, hogy nekem az érzékelőket kb a küllőhossz feléig le kellett tolnom, mert csak úgy lesz meg a leírás szerinti max 2mm távolság a szenzor és a mágnes között?
Leírás rajz alapján jóval kintebb van elhelyezve a páros, kb a küllő hossz felső 2/3-ánál.Mondjuk első utamon majd lemérem úgyis, hogy így is jól méri-e a sebességet telefon GPS programjával összevetve a sebesség értékeket.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Sziasztok!
Van aki esetleg használ innen lánc kenésre Würth HHS 2000 kenőolajat?
Azt látom, hogy nagyon nincsen emlegetve kerékpározás témában ez a féle (a linkelt tesztbike oldalon is csak 1 vélemény van, az is felemás), viszont ez van is itthon jelenleg és akkor legalább lenne használva is.
Apum szerint van olyan nagy márka, mint a Berner. -
addikt
Sziasztok!
Valahogy mindig pörgök ezen a lánctisztítás-kenés témán. Szóval előre is elnézést miatta! Kérdezném, hogy ez a munkamenet így jó-e (200 km-enként végzem):
- Legkisebbre váltás (a lazább láncért)
- Nagyjából áttörlöm száraz ronggyal az egészet
- Féktisztítóval együtt való alapos rongyos tisztítás (egyenes lánc szakaszra hosszan féktisztító, majd a lefújt részen ugyanabban az irányban haladva szemenként végzett rongyos törlés, vigyázva, hogy éppen féktisztítós láncrész ne menjen fogaskerékre)
- Majd végül kenésEz így jó?
Kérlek pontosítsátok, ha valakinek van ésszerűbb praktikája!
Köszönöm! -
addikt
Természetesen felülről lefelé fújnám az alul haladó láncrészt (kenést is ugyanígy végzem).
Pont azért féktisztítóznék, mert fent szeretném hagyni a láncot.
Ha láncot bontanék, úgy már eszembe sem jutna féktisztítózni, egyből nyomnám be a láncot ázni egy tál brigeciolba vagy benzinbe. -
addikt
Sziasztok!
Korábban lámaságból a lánctisztítási műveleteim annyiból álltak, hogy csak száraz ronggyal áttöröltem alaposan (láncszemek közé is bevezettem kicsi imbusz kulccsal a rongyot) és ennyi.
Rádöbbentem, hogy ennek a féle tisztításnak nem sok értelme van, mert a legfontosabb zugokhoz nem férünk hozzá, avagy esztétikailag ugyan szép lesz a lánc, de kb csak ennyi.Legutóbbi lánctisztítást féktisztítóval végeztem. Úgy vettem észre, hogy eléggé viszi ki a mocskot és lehet így nincs is szükség ronggyal láncszemenkénti törölgetést végezni, hanem elég lehet a féktisztítózott szakaszt felülről-alulról és két oldalról áttörölni.
Mit gondoltok?
Van közületek, aki féktisztítós lánctisztítás ellenére is foglalkozik láncszemenkénti rongyos törléssel? -
addikt
válasz inifini #45857 üzenetére
Azért én tisztességesnek tartom azt a teljesítményt is.
Lehet nekem egyszer elég lett volna megkerülni és aztán már csak másnap hazamenni (a visszaút már túl kifárasztó lenne lehet).
Mondjuk én nagyon hobbi bicajosnak számíthatok, mert azért ezelőtt 7 évig dohányoztam rendszeresen és igazából csak februárban határoztam el magam, hogy én már nem akarok többet cigit venni és áprilisben az új cross trekking-emnek ezt ténylegesen meg is ígértem. Korábban is bicajoztam, de az a bicaj vicc kategória volt, vele együtt persze a teljesítményem is.Eddig a legnagyobb távom, amit egyszerre egy nap megtettem az új bicajjal, az össz 58 km volt (tudom, hogy ez itt legtöbbeknek vicc távolság ).
Az viszont olyan volt, hogy letekertem a Tiszához, amit korábban úgy tudtam, hogy kocsival is tisztes táv, aztán egyszer csak a Google térképpel néztem, hogy "hej, ez nincs is messze".Aznap meg délután mentem még mentem éjszakázni 12 órát. Jobban bírtam az éjszakázást viszont, mint amire számítottam, azt gondoltam jobban lefáraszt majd a bicajozás.
Más: Vajon beleszámíthat a haladási sebességbe, hogy nekem az a gomba-fej féle Crivit sisakom van?
Arra gondolok itt ugye, hogy mivel nagyobb darab, jobban foghatja a szelet.
Bár persze cross trekkingre lehet jólvan az, országúti bicajjal nevetségesebb lenne.
Általában átlagsebességem km/h, abba lehet sokat nem ront bele (ha bele tud rontani bármennyit is).---------------------------------------------------
@raczger: Tényleg jó kép!
Ez meg az én drágám: KÉP (5mb-os kép)[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz inifini #45902 üzenetére
Igazad van teljesen! Neked is parkr!
Eddig is csak halvány szándékom volt, hogy esetleg meghirdetem a Crivit sisakom, de végleg meggyőződtem, hogy elég az nekem. Kinézete meg olyan az ember fejének tőle amilyen.Nagyon jó sisak amúgy, olvastam itt korábbi hsz-ban, hogy a 3500 Ft-os árához képest kifejezetten jó darab.
Pl még a drágábbakban sem nagyon jellemző rovarháló, ami ebben viszont van (plusz hátsó villogó is hasznos tud lenni, ha épp beszarik a bicajon a hátsólámpa és nincs nálunk pót valami. -
addikt
Az gondolom nem teljesen normális, hogy egy Deore hátsó váltó olyat csinál, hogy kisebb fogaskerékről nyöglődősen teszi fel a láncot nagyobbra.
A legkisebb előttiről pl van, hogy váltanék a következő nagyobb fogaskerékre, de akár percekig is csak kattogtatja a láncot, de nem vált sehova.Fordított irányban semmi gondom sincs egyik fogaskerékre való váltásnál sem.
Kb 650 km van a bicajban és igazából ez a hátsó váltó már eleinte sem volt teljesen normális. Ha házilag esetleg tudnék valamit kezdeni vele, ahhoz örömmel vennék ötletet, de lehet letekerek majd inkább a legközelebbi márkakereskedőhöz, ha már egyszer van garanciám a bicajra.
-
addikt
válasz D.Orion #47050 üzenetére
Köszönöm szépen mindenkinek a válaszokat!
Nem is gondoltam volna, hogy ez a jellegű probléma így szerszám mentesen, elvileg felhasználóbarátin kezelhető tud lenni.
Igazából meg sem vizsgáltam még nagyon szemmel magát a váltót, de akkor keresek rajta ilyen tekerhető műanyag izét. -
addikt
Sziasztok!
Ma sikeresen vettem egy 28-as teszkós belső gumit.
Mivel az üzletben vizsgálgatva a dobozt, nem láttam rajta egyéb méret meghatározást (pl szélesség), gondoltam ez jó lesz.Hazaérve, lefejtve a defektes kerékről a külsőt szembesülök azzal, hogy bizony a teszkós belső szélesebb.
Kérdezném tőletek, hogy jó lehet ez mégis (pl 4 bar nyomáshoz nemtom mit szólna) vagy inkább tiszteljem meg a bicajt (meg persze magam) egy méretre szabottabb, márkásabb belsővel?
Utóbbi fennállás esetén esetleg ötleteket is szívesen várnék, pl hogy milyen márkákból érdemes nézelődnöm (ha számít, Schwalbe CX Comp 700X35C köpenyhez).
Köszönöm! -
addikt
válasz Mewryck #48369 üzenetére
Közben csináltam képet is.
Természetesen a felső az eredetileg a keréken lévő és az alsó a teszkós (felirat felül picit levágva: 28X1-1/2).
Azért ez nem kis szélességbeli különbség, ezt már lehet nem éri meg feltenni.Ha valaki a felsőből meg tudja állapítani, hogy az olyan méretűeket "bicajnyelven" hogyan nevezik, azt megköszönném.
Azt külösen, ha pontos márkákat is tudnátok javasolni, hogy mit érdemes venni, mert lehet be is rendelnék helyből kb 4 db-ot is.Sarki bicajboltba nem akarok menni, mert eladókban alapból nem tudok nagyon bízni és rámtukmálnak valami standard, semmi extra belsőt, ami könnyen lehet gagyibb, mint ami eddig a bicajon volt.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz fery02 #48441 üzenetére
Közben kipróbáltam ezt a jóval szélesebb belsőt, mert olvastam gyakorikérdéseken, hogy igazából a gumi anyag jellege miatt nem igazán számít a szélesség.
Még javasolják is, hogy 1 mérettel érdemesebb általában szélesebb belsőket venni adott kerékhez, a ballonosság miatt.Szóval beszereltem ezt a Teszkós belsőt az első kerékbe és ~4,3 bar környékre fújt kerekekkel letekertem a délután folyamán 77,7 km-t mindenféle gond és probléma nélkül.
Leközelebbi Teszkós kiruccanáskor tudni fogom, hogy hol kezdjem a beváráslókocsiba pakolást.Ja és hogy ne maradjak kérdés nélkül.
A lassan fél éve meglévő cross trekking bicajom mostanra nagyon átszoktatott, hogy inkább jobb minőségű aszfalt utakon menjek, ezért pár hete már csak is lock-olt rugózással tekerek.
Lehet ezzel bármiféle roncsolódása az első villának (akár teleszkópos rész, akár más) vagy azért néha menjek vele rugózós módban is?[ Szerkesztve ]
-
addikt
Sziasztok!
Van itt valakinek tapasztalata BM Works kerékpáros telefon tartókról?
Nézegetem az olcsóbb féléket eBay-en, de szinte mind gagyi kategória. BM Works félék is vannak ott fent, de azok már viszont kegyetlen drágák, majdnem 10ezer Ft-os kategóriában mozognak.Viszont ha meg tudtok róluk győzni, akkor végülis lehet bevállalom, egyszer kell megvenni és állítólag állati minőségiek.
Esetleg ajánlhattok mást is, ami olcsóbb és szintén jó. A fenti oldalon található SLIM3 féle lenne a leg ideálisabb, szóval nem zipzáros, hanem belecsúsztatható lenne a legjobb és legyen rajta eleve lyuk alul és/vagy fölül töltőkábelnek. -
addikt
Ti kerékpáros gagyát hol cserélnétek sima utcai gatyára városon belül?
Hobbimból kifolyólag gyakran tekerek vidéki településekre és olykor lakatolom a bicajt és több km-t gyalog teszek meg és azt mindenképpen kényelmesebb utcai nadrágban tenni ugye.Szóval hol? Eldugott, sötét sikátort érdemes keresni vagy pedig érdemesebb próbálni találni valamilyen WC-t (pl buszmegállókban)?
Ötleteket várnék ezzel kapcsolatban. -
addikt
Köszi a válaszokat "városban gatyacsere" témában!
@andrisbandi: Az az említett Decathlon-os nadrág erősen felkeltette az érdeklődésemet, ahogy írod róla a dolgokat.
Főleg a belső zseb miatt, mert igazából a mostani Lidl-össel azért is vagyok még bajban, mert ezen abszolút nincs semmi zseb sem (valami érme zseb van csak benne, de az nekem felesleges kategória). -
addikt
Sziasztok!
A napokban gondolkoztam, hogy jó lenne valami laposabb kialakítású palack a mostani hagyományos henger alakú ásványvizes palackok helyett, amiket szoktam vinni bicajozáshoz hátitáskában, ugyanis ezeket megérzem a hátamon egy hosszabb út folyamám, konkrétan kényelmetlenül tudják nyomni a hátam.
Keresgetni kezdtem neten és meglepődve tapasztalom, hogy szinte semmi ilyesmi sincs (persze kicsi, szeszesitalos lapos tárolókból dugig van a net), pedig durván praktikus dolognak tartom.
Egyedül a Memobottle márkát találtam, mondjuk nem a hivatalos helyről, hanem eBay-es linken szemezgetve, ugyanis lényegesen olcsóbb (bár még így sem túl olcsó).
Szerintem berendelek egyet, ha pár napon belül nem adtok esetleg egyéb, olcsóbb ötletet, akár magyar helyről is.
-
addikt
válasz Client #52749 üzenetére
Kulacstartó kiesik sajnos, a bazi Kryptonite lakat elvesz minden helyet vázra rögzített módban, mindenképpen a táskában kell valami.
Az a félig összenyomott hagyományos palack már megfordult a fejemben, de olyan félmegoldás az, már csak az alja miatt is, ahogy azt te is említetted.Köszi persze a segítséget!
Többiektől is köszi, akik az ivótasakos táskát javasolták! Az nekem nem jön be, mindenképp sima táskába szeretnék valamit.Szerintem berendelek egy memobottle-t, hétköznapokban is használhatom majd, mert minden helyzetben praktikus és elegáns is nem mellesleg szerintem.
-
addikt
Köszi szépen mindenkinek a további ötleteket kényelmesebb ivó alkalmatosság témában (ivótasak, nyeregcsőre, kormánycsőre rögzíthető kulacstartó), most már lesz ötlet a számomra megfelelő megoldás kiszemelésében!
@Hasaggymeg: Nem a rókák miatt kell a lakat, hanem városban, mert városokat szoktam járni, nem terepet.
-
addikt
Sziasztok!
Találkozott valaki 43-as méretnél nagyobb Lidl-ös kerékpáros cipővel?
Kettő Lidl-ben kerestem eddig, sikertelenül.
Lenne még 2 üzlet a közelben, de kicsit kiesnek az utazási körzetemből és feleslegesen nem szeretnék nézelődni.Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Fogyjunk le!
- E-roller topik
- Windows 11
- Diablo IV
- Dragon Age: Origins
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- 3D nyomtatás
- További aktív témák...
- Garmin Edge Explore 2 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Házhozszállítás
- Vadonat új, csomagolt O'neal kerékpáros termékek
- DJI Mavic 3 Pro Fly More Combo (RC PRO)
- Giant Stance 29 kerékpár (L-es méret)
- AKCIÓ! Szépségápolás, Haj - és Szakállápolási márkás gépek - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen