- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Elnéztük a mai dátumot
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- MIUI / HyperOS topik
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Yettel topik
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
Hirdetés
-
Az üzleti szférának szól a SmartThings Pro
ma A kütyüket összefogó megoldásból irodák, üzletek és hotelek is profitálhatnak.
-
Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
it Négy újabb amerikai állam csatlakozott az USA Apple ellen indított, monopolellenes peréhez.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #298746 üzenetére
Majd az eBay és a Gugli segít, sok new old stock alkatrészt vettem már, legutóbb a bazi ritka Ypsilonhoz.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Micsurin #298895 üzenetére
Ha nincs nagyon tele akkor simán kipucolják és kész. A magasnyomású vegyszeres tisztítás némiképpen ront aztán a szűrési képességén de azt itthon ki nézi... Még mindig jobb mint aki herélt DPF-el jár.
Nekünk a Passat-ot pucolták és teljesen jó lett.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #299048 üzenetére
Ja, én is preventíve cseréltem tavaly ősszel a 2018-as Rocketet a Jazz-ben, mert akkor még anyum használta az autót, és nem akartam véletlenül se, hogy hajnalban azzal zavarjon, hogy gebasz van. Magamnak még bőven hagytam volna.
Ugyanazt a 42B19L-t vettem újra.A WagonR-ben meg azóta is az a franc tudja, mikori, ~70%-os Bären van, amit az előző Ypsilonból mentettünk át. Ami az 1.3 dízelt már nyögvenyelősen indította, az 1.3 szopóbenzint rendületlenül tekeri még.
-
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #299162 üzenetére
Szóval azt mondta, hogy
- ha már mozog a váltókar, akkor nem nagyon kéne az autóval közlekedni, különben előbb-utóbb kilyukasztja a csapágyfészket (még jó, hogy nem tudom, mióta ilyen, már így vettük, és én is 1 éve így járok vele )
- lehetséges a 2. generációsra átépítés, de feleslegesnek tartja, tartós lesz anélkül is, de ha mégis szeretném, ~50k-ért tud új harangot, így a többi cuccal együtt is olcsóbb lehet, mint az eBayes szett;
- TImken és FAG csapágakat használ;
- ő is említette a túltöltést, legalább 2,8 liter kell bele.A kuplungról nem esett szó, sőt szinte nem is hagyott szóhoz jutni.
Annyiban maradtunk, hogy keresem még, amikor élesbe fordul a dolog (terveim szerint 2-3 hónap múlva).De meg akarom még kérdezni a helyi olasz autós szervizt is.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #299193 üzenetére
Amúgy nem izgulok, legalább amíg apum döntésképtelen, addig van pótautó, ha idő előtt szétesne a MiTo váltója.
Kifelejtettem, hogy még egy kisebb csapágyról is magyarázott (nemtom, pontosan melyikről vagy hogy hol helyezkedik el), amit kezdetben nem szoktak meghallani az emberek, és amikor már igen, akkor késő.
-
Hachiko95
aktív tag
válasz Micsurin #299193 üzenetére
Nekem a 1.8 benzin H GTC-ben 5. sebességes "sport" váltó van és most jöttem rá, hogy ezekben rendes váltó rudazat van. Azt hittem, hogy ez is bowdenes, de érzetre mindig olyan furcsa volt, hogy több volt benne az élet. Csak a rezgések, zajok továbbítása és persze az egyszerűbb elhelyezés miatt váltottak bowdenre.
Szóval van rendes rudazatos és bowdenes kéziváltós H Astra. -
tboldi
nagyúr
-
rbalint88
addikt
válasz Micsurin #299349 üzenetére
Koni str.t es tuv spray, mert narancssarga
Audiban Sachs van (sport, a normal es az s-line kozott, csak ezt lehet kapni hozza), az egyik hatso 2 ev/kb 8000km utan elfosta magat, nem voltam boldog. Viszont mas nincs hozza ha lenne ehhez is koni, megvettem volna bele azt, de a kabrioval nem igazan foglalkoznak, igy hatso gatlo nincs hozza -
Petyyyyy
addikt
válasz Micsurin #299162 üzenetére
Ha már itt tartunk - megnéztem végre, amit kérdeztél korábban: hatodikban gázelvételre majd újabb (bármekkora) gázadásra ránt-e. Nem ránt.
Pénteki hazaúton Ø 4.5 liter lett a Corsa fogyi. Mivel a hétvége rövid, a programok listája hosszú volt, így a jobb szélső pedállal próbáltam balanszírozni. 4.7 lett a végére.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #299499 üzenetére
Szeretném, igen. De csak majd nyáron, addig nem tudom nélkülözni az autót.
Vele beszéltél már? Gipsztigrisék hozzá hordják az M32-ket.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #299505 üzenetére
Ha őt választanám (bár jobb lenne közelebb), akkor gipsztigris szervizébe vinném az autót, ott leszerelik, elküldik a linkelt váltóshoz, addig akár megcsinálhatják a kuplungozást, stb.
-
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #300135 üzenetére
Nekem elfogadható a gyári setup is, én nem akarnék ennyit kínlódni vele. Menet közben úgy is vannak egyéb zavaró hanghatások (forgalom, szél, a saját kipufogóm, utas ), abban a környezetben nem hallanám ki jól a minőségbeli különbséget.
Bár a MiTo ajtajaiban lévőket cseréltem már egy-egy Gladen Alphára, mert a gyárik elgyengültek az évek során, a Jazz-ben meg csak cincogókat párosítottam az eredeti zajkeltőkhöz, ezeket leszámítva teljesen stock mindkét autó.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- E-roller topik
- Gaming notebook topik
- Elnéztük a mai dátumot
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Diablo IV
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...