- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Bluetooth-headsetekről általában
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Xiaomi 12X – kicsi a bors és hűvös
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Honor 90 - modellalkat
Hirdetés
-
Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
it A jelenlegi technológiával teljesen megszüntethető lenne a gyorshajtás, mégis az ellenkező irányba megyünk. A jelentések szerint azonban a vezetők zöme részéről nagy igény van a gyorshajtás-ellenes technológiákra.
-
Fejlesztői videón a The Casting of Frank Stone
gp A PC-re és konzolokra érkező alkotás a tervek szerint még idén elérhető lesz PC-re és konzolokra.
-
Computex 2024: Kingston mindenhol
ph A mesterséges intelligencia futtatásához sok RAM kell – és ez nem kerüli el a Kingston figyelmét sem.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
#89309696
törölt tag
válasz máyköl #158455 üzenetére
Hidegnek nem hideg a kiindulási ponthoz képest, de a 90 fokos hűtővíz mellett kb. 60 fokos csak és az olaj is 90 fok környékére kúszik fel, terheléstől függően picit fölé. De ezt lehetetlen megmondani, mert sebességtől, fordulattól, kinti hőmérséklettől, motor pazarláshőjétől is függ.
Sok hülyeséget írogat az Olajdoki amúgy (illetve nem hülyeség, csak nem elég körülírt), de abból a szempontból igaza van, hogy ha a vízhő mutató elérte az üzemit akkor már totál felesleges simogatni az autót, a normál használatot és terhelést röhögve bírja.
Az első pár percben kényes a motor, ha már langyosak a nedvek benne akkor sima ügy a normál terhelés.Egyébként menet közben is eléggé ingadozik, főleg télen. A termosztát egy elég buta és lassú szerkezet, nem a precizitás a dolga, hanem a stabil működés. Maguk a mutatók sem mutatnak pontos hőmérsékletet legtöbbször, az mind a user megnyugtatása miatt van csak, nagyon sokszor a középállás az tól-ig értékkel van fixálva. A Kangoo is olyan, a Megane viszont nem (más a műszerfalgyártó), az folyamatosan mozog menet közben, van is olykor riadt felhasználó a topikban miatta, hogy mi a baja a kocsinak, de semmi baja csak a valóságot mutatja (persze ez sem hőfokpontos, csak a változás lekövetése, ha kinyit a termosztát bizony elönti a radiátor kihűlt vize a blokkot akkor is ha 100Km óta megy).
-
Qru
MODERÁTOR
válasz máyköl #158455 üzenetére
Azt irja, hogy nagyjabol jo. Az azt jelenti, hogy ha a viz 90 akkor kb az olaj 70 fokos legalabb, ami mar oke. Nyilvan nem versenypalyan nyelezeshez de egy normalis hasznalatra mar eleg.
A baj az hogy sok autoban mar nincs vozhofok visszajelzes, vagy ha van akkor csal (VW pl 70-fokos viznel mar 90-et mutat).#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Diablo IV
- BestBuy topik
- bitpork: 2024 phautós tali ?
- NBA és kosárlabda topic
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Politika
- Milyen autót vegyek?
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- További aktív témák...
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!