- Prohardver app (nem hivatalos)
- Milyen okostelefont vegyek?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Elnéztük a mai dátumot
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- MIUI / HyperOS topik
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
Hirdetés
-
Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
it A török hatóságok letartóztattak egy diákot, amiért egy egyetem felvételi vizsgáján AI segítségével válaszolt a kérdésekre.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Végre pontos megjelenési dátumot kapott a Visions of Mana
gp A készítők tisztázták azt is, hogy PlayStation 4-re megjelenik-e a végső kiadás.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
szőröscica
addikt
válasz focvis #22672 üzenetére
Igen, és el tudom képzelni, hogy egy 2 literes szívó benzinessel az orrában tök stabil lenne (vagy a 2.2-es japán dízellel), mert egyébként semmi baj nem volt vele ez idő alatt egy garanciában cserélt ülés alatti légzsákkábelt leszámítva, még helyzetjelző izzókat is csak 120, illetve 140 ezer km után cseréltem benne.
Viszont ha az 1.9-es Renault motornak valami nyűgje van, akkor az rémálom, több okból is:
-nagyon keveset adtak el belőle
-nem mondható egyértelműen Laguna II sem Megane II motornak, mert pl. bizonyos alkatrészei a Lagesszel, más alkatrészei a Megane-nal egyeznek meg
-a gyári Renault Clip diag nem kommunikál vele. A Renault HTML alapú DDT2000 csak hibakódot olvas belőle. A gyári Nissan Consult limitált funkcionalitással kezeli, közel sem tud annyit, mint a Nissan alapú motorokkal. A Bosch KTS hozzá sem szagol. Szóval szerelő legyen a talpán, aki ezt diagolni tudja.